| Knihovna | Nejčastější otázky |

Knihovna

Čtvrtý věk nového letopočtu


Lidé se po dlouhé bouři vrátili zpět na hlavní kontinent. Démoni zvýšili aktivitu na hranicích, aby mohli zrekonstruovat bouřkou poničená města. Lidé tentokrát měli větší zkušenosti z minulích věků, takže začali útok na města velice brzo. Démoni nebyli připravení, hlavně ti mocnější, kteří museli dozbrojovat poničenou armádu. Lidé velice brzo začali získávat města a ofrmovat aliance. Tento vývoj přinesl bohům velice velkou výhodou. Lidé stavěli pokročilé budovy velice rychle. Aliance sílili. To už ale na scénu přichází Dra' Ghottan a Tel' Thullgeon. Lidský pokrok je zastaven na delší dobu. Pak ale přichází Wurmové, mocné bytosti, které svým věrným dal Dralgar Imagar. Dra' Ghottan utrpí jednu porážku za druhou. Démon noci ještě odolává, ale jen do doby než se objeví Flamekeeperři. Démoni jsou tvrdě poráženi. Na scénu nastupuje obávaný Rah' Ghor Pravus. Sám ale nezvládá nápor odrážet.
340 ČVNA - V těchto dobách se objevují Válečníci Prázdnoty. Občas vypomohou se slabšími démony. Jejich útok je vždy smrtíci a dopodrobna vypočítaný. O Válečnících Prázdnoty není moc informaci. Podle Černého Jestřába jim na hlavním kontinentu velí Vévoda Zephiedes.
359 ČVNA - Vulkán jde potlačit vzpouru trolů, kteří na jednom z jeho ostrovů napadli několik měst. Zjistí, že tyto tvory podcenil. Ve svých skalách si hloubí šachty a zpracovávají železo. Vulkán se obává, že jim někdo velí a chce je získat pro své válečné účely.
361 ČVNA - Takřka všichni trolové byli vyhlazeni. Vulkán zjistil, že jedna z jejich šachet k jeskyni, kam se v minulosti propadl Arianin chrám. Byl chráněn Ohnivým přízrakem. Nakonec se jednalo o iluzionárního strážce. Žádný Ohnivý přízrak, totiž nedokáže žít v našem světě déle než pár hodin. V hlubinách chrámu nalezl Vulkán Arianin_svazek_ohnivého_mistrovství. Jeho nejlepšé Flamekeepři se dali do studování tohoto vzácného artefaktu.
365 ČVNA - S pomocí Vulkánovích schopností je stvořen Flamekeeper Lord. Mocná bytost, která dokáže kombinovat Magii Ohně 3 a 4. Tento mocný kouzelník je nabídnut klanům. na jeho vytvoření je však potřeba velice velké množství run ohně.
Věk pokračuje a nespočet velitelů klanů dokáží odrážet a likvidovat démony. Ti se stahují stále víc a víc do vnitřku kontinentu k bráně. Dostanou se až na hranice Starého údolí, uprostřed něhož se nachází brána. Dochází k dalším bohům. Rag Ghor Pravus se ještě pokouší u Starých hor porazit jednoho z nejmocnějších Aethrovích velitelů, ale neuspěje. Aethrova armáda zaútočí a zlikviduje ho. Následuje však nečekaný útok Dreaddovích vojsk na Aethru. Dochází k drtivé porážce unavené armády boha ledu. Ten prchá do Starých Hor a v Prokleté Citadele nachází Královnu Medůz. Æther zde přečká do nového věku.
Vulkán ačkoliv je Dreaddův spojenec je znechucen Dreaddovím útokem. Nedokáže pochopit proč několik let před naprostým vítězstvím napadl Aethru. Vysílá proto svého nejlepčího velitele knau Flamera aby zlikvidoval Dreaddovu armádu. Legendární Flamer, který rozsekal Rah Ghor Pravuse v nespočtu bitvách je díky svému velkému počtu Flamekeeperů úspěšný a drtí obrovskou armádu Dreadda, ale i všechny ostatní co mu přijdou na pomoc. Dhar se odmítá účastnit invaze a stahuje se na pobřeží, kde se připravuje k cestě na sever ještě než dorazí velká bouře, která ukončí věk. Dralgar Imagar se snaží vytvořit nedobitné město v kterém by přečkalo co možná nejvíce lidí bouři. Město nazve Nový Ráj a díky svím podzemním zahradám dokáže přečkat bouři. Vyrazí teda na pomoc Vulkánovi čekajícího na armádu Wurmů, která má tvořit štít jeho kouzelníkům. V zápětí dojde zpráva, že Dreadd napadnul Nový Ráj. Dralgar se stahuje a jde osvobodit svůj nový domov. Vulkán a věrný Ghoro už nemohou dále čekat a pokusí se o útok. Země se otřásá pod náporem stovek meteoritů. Černý_jestřáb přináší zprávu o pokusu démonů na severu Hlavního kontinentu přivolat bouři dřív. Vulkán a Ghoro se proti nim postaví. Obrovskou laboratoř zničí, ale zjistí že je pozdě. Bouře je na cestě. Stahují svoje armády, aby byli na další věk co možná nejlépe připraveni. Mezitím Dralgar Imagar dobyje Nový Ráj zpět, ale ten je natolik poničen, že bůh lesa dává rozkaz se stáhnout. Bouře však nepřichází. Na neby se objevujě přes noc pestrobarevná záře a u mraků šlehají nazelenalé blesky. Je jasné že Démoni svým experimentem narušili stabilitu. Po několika letech však bouře přichází. Všichni si oddechli.
Avšak nikdo netuší, že strážci severního pólu Land of Ice měli plné ruce práce s nápravou poškozeného zařízení, které drží stabilitu zěmě věčného ledu. Na krátkou chvíli dojde k výtaznému oteplení, ale starý zkušení ochránci nakonec vše zvládnou. Na pozadí dějin se odehraje velký příběh draků, kteří museli cestovat tajně v lidské podobě na hlavní kontinent a najít hrobku Imperátora, kde jsou plány na opravu Stroje. Jeden z nich neodolal pokušení a všel do místnosti, kde je uložen sarkofág. Chtěl si prohlédnout legendární zbroj z kovu mocnějšího než Adamantium. Zbroj však nenašel, jen prázdný podstavec. Neodolal pokušení a podíval se sarkofágu. Nikdo tam nebyl...


ČVNA - Čtvrtého věku nového letopočtu