System:
* pri prihlasovani je mozne zaskrtnut "zostat prihlaseny". To znamena, ze najblizsi mesiac od poslednej akcie sa na danom PC (prehliadaci) nemusite prihlasovat, zostanete automaticky prihlaseny (uz mi zliezlo na nervy pri kodeni ako ma stale odhlasovalo po 15 minutach )
Budovy:
* po postaveni Město Přízraků sa znizuje cena Stinu na 1 tisic dusi
* znizena cena Temnych rytierov z 5k na 4,5k zlatych
* Za 6 runu vecnosti je moze vylepsit Proklety Chram na Proklety Chram Temnoty - znizuje cenu za knazov, produkuje aj (ako bonus) Proklety knez vecne Temnoty
* Za 6 runy vecnosti je moze vylepsit Proklety Hrad na Proklety Hrad Temnoty - znizuje cenu za rytierov, produkuje Rytiera vecne Temnoty
* Za 6 run vecnosti je moze vylepsit Prokletu Veznici na Prokletu Veznici Temnoty - znizuje cenu za soulkeeperov, produkuje Soulkeeper vecne Temnoty
* Hrobka rekrutuje aj Arcilichov. Sanca na ziskanie je 10% za kazdeho vyrekruteneho Licha. To znamena, ze ked rekrutite 2, tak je sanca 20% ze sa prida do vasej armady Arcilich. Po postaveni nekropole sa sanca zvysuje na cca 12%
Jednotky:
* Rytir Temnoty premenovany na Temny rytier
* Temnym prizrakom zmenena magia smrti 1 na 9
* rytierom (cierny, temy) bola znizena hodnota, znizeny pocet zivotov, zvyseny utok
* soulkeeperom zdvihnuty damage
* prekliatym knazom zdvihnuta hodnota na 500
* nova jednotka Ghúl, schopnost nemrtvi, kanibalizmus
* nova jednotka Prekliaty knaz vecnej Temnoty - ovlada magiu smrti 11
* nova jednotka Rytir Vecne Temnoty, ktory je vylepsenou verziu Temneho rytiera
* nova jednotka Soulkeeper Temnoty - ovlada magiu smrti 10
* nova jednotka Arcilich - ovlada magiu smerti 12
* nova jednotka Upir - schopnost nemrtvi, kanibalizmus
Magie:
* Smrti 5 - kazda jednotka privolava od 150 do 400 uveznenych dusi
* Smrti 9 - jednotka vyvolava Ghulov
* Smrti 10 - kazda jednotka privolava od 300 do 800 uveznenych dusi
* Smrti 11 - prekliatie, kazda jednotka znizuje HP napadnutej jednotke
* Smrti 12 - jednotka vyvolava Upirov
Schopnosti
* Kanibalizmus - jednotka sa dokaze prizivit na poskodenej nepriatelskej jednotke
Edit Sila Ledu:
* Ledovy valecnik - zvysenie poskodenie na 50, stec zdvyhnuty na 150 a znizenie hodnoty na 250
* samanom ledu zdvyhnuty damage na 65
* je mozne vylepsit Chram Duse Ledu (50 nebeskych run) a ziskat tak Aethrovych samanov ledu, ktory maju viac zivotov a tak vyvolavaju viac hradieb
* Ledovym elementalom zdvyhnute zivoty na 680
update 2.8.5 - Síla smrti II
Re: update 2.8.5 - Síla smrti II
Všechno to vypadá pěkně. (dokonce i u aethera to vypadá že nakonec nebude oslaben )
Ale chceme taky nějaká přesná čísla. uaaa
Smrti 11 - prekliatie, kazda jednotka znizuje HP napadnutej jednotke
Jak moc ? procentuelně, absolutně ?
"* Kanibalizmus - jednotka sa dokaze prizivit na poskodenej nepriatelskej jednotke"
Jak přiživit ? Zvedne si svoji sílu, útok, obranu, oživí díky kanibalismu svoje mrtvé jednotky ze stacku, převádí se 100% poměru životů zabité nebo jen část, převádí se počet zabitých jednotek nebo jen životy,atd..
No taaak.Nebuď tak tajnosnubný.
Upgrade dhara byl popsaný ukázkově.
viewtopic.php?f=5&t=266
Držel bych se toho mustru.
Ale chceme taky nějaká přesná čísla. uaaa
Smrti 11 - prekliatie, kazda jednotka znizuje HP napadnutej jednotke
Jak moc ? procentuelně, absolutně ?
"* Kanibalizmus - jednotka sa dokaze prizivit na poskodenej nepriatelskej jednotke"
Jak přiživit ? Zvedne si svoji sílu, útok, obranu, oživí díky kanibalismu svoje mrtvé jednotky ze stacku, převádí se 100% poměru životů zabité nebo jen část, převádí se počet zabitých jednotek nebo jen životy,atd..
No taaak.Nebuď tak tajnosnubný.
Upgrade dhara byl popsaný ukázkově.
viewtopic.php?f=5&t=266
Držel bych se toho mustru.
Re: update 2.8.5 - Síla smrti II
dnes sa pokusim to vsetko nahodit na wiki. Prestal som to davat sem, pretoze sa mi nechcelo to pisat dvakrat
uz aktualizovane
http://landofice.com/wiki/index.php?title=%C3%86ther
http://landofice.com/wiki/index.php?title=Vulk%C3%A1n
http://landofice.com/wiki/index.php?title=Kouzla
http://landofice.com/wiki/index.php?title=Schopnosti
este caka na aktualizaciu
http://landofice.com/wiki/index.php?title=Dreadd
Kanibalizmus je u kazdej jednotky iny (resp. moze byt). Sposobeny damage premiena na HP-cka a tym lieci sama seba - ano, aj mrtvych
Ghulove maju kanibalizmus 1 -> 0 az 5% zo sposobeneho damage premeni na HP
Upiry maju kanibalizmus 2 -> 3% az 15% zo sposobeneho damage premeni na HP
moze sa to zdat malo, ale co som testoval tak pre upirov 40% by znamenalo, ze sa prakticky kazde kolo dokazu uplne vyliecit (70% straty) . Takze v priemere tych 9% mi pride adekvatne. Uvidime ako sa to bude chovat
uz aktualizovane
http://landofice.com/wiki/index.php?title=%C3%86ther
http://landofice.com/wiki/index.php?title=Vulk%C3%A1n
http://landofice.com/wiki/index.php?title=Kouzla
http://landofice.com/wiki/index.php?title=Schopnosti
este caka na aktualizaciu
http://landofice.com/wiki/index.php?title=Dreadd
Kanibalizmus je u kazdej jednotky iny (resp. moze byt). Sposobeny damage premiena na HP-cka a tym lieci sama seba - ano, aj mrtvych
Ghulove maju kanibalizmus 1 -> 0 az 5% zo sposobeneho damage premeni na HP
Upiry maju kanibalizmus 2 -> 3% az 15% zo sposobeneho damage premeni na HP
moze sa to zdat malo, ale co som testoval tak pre upirov 40% by znamenalo, ze sa prakticky kazde kolo dokazu uplne vyliecit (70% straty) . Takze v priemere tych 9% mi pride adekvatne. Uvidime ako sa to bude chovat
Re: update 2.8.5 - Síla smrti II
tak uz je aktualizovany na wikipedii aj Dreadd. Mozete si tam pozriet staty vsetkych jeho novych jednotiek
Re: update 2.8.5 - Síla smrti II
kanibalizmus na wiki je popsán tak, že nezáleží na tom, co jedotka sežere, aby se vyléčila. Tzn. může sežrat např. kammenou zeď a vyléčí se tím. Určitě je to správně ?
edited: Hmm, tak dle testování to tak není. Asi to funguje jen proti živým.
Jinak počítá se to fakt ze způsobeného dmg nebo z toho dmg, který nepřátelská jednotka reálně dostane ?
Tj. když 1000 upírů flákne do jednoho vesničana, tak si oživí 1 život nebo se to vypočítá z té celkové dmg, kterou způsobili ?
edited: Hmm, tak dle testování to tak není. Asi to funguje jen proti živým.
Jinak počítá se to fakt ze způsobeného dmg nebo z toho dmg, který nepřátelská jednotka reálně dostane ?
Tj. když 1000 upírů flákne do jednoho vesničana, tak si oživí 1 život nebo se to vypočítá z té celkové dmg, kterou způsobili ?
Re: update 2.8.5 - Síla smrti II
funguje len na zive jednotky a to je dobra poznamka, mal by som to skontrolovat
idealne to bude tak, ze iba tolko co sposobi realne (nie kolko moze maximalne sposobit)
idealne to bude tak, ze iba tolko co sposobi realne (nie kolko moze maximalne sposobit)