* pri prihlasovani je mozne zaskrtnut "zostat prihlaseny". To znamena, ze najblizsi mesiac od poslednej akcie sa na danom PC (prehliadaci) nemusite prihlasovat, zostanete automaticky prihlaseny (uz mi zliezlo na nervy pri kodeni ako ma stale odhlasovalo po 15 minutach

Budovy:
* po postaveni Město Přízraků sa znizuje cena Stinu na 1 tisic dusi
* znizena cena Temnych rytierov z 5k na 4,5k zlatych
* Za 6 runu vecnosti je moze vylepsit Proklety Chram na Proklety Chram Temnoty - znizuje cenu za knazov, produkuje aj (ako bonus) Proklety knez vecne Temnoty
* Za 6 runy vecnosti je moze vylepsit Proklety Hrad na Proklety Hrad Temnoty - znizuje cenu za rytierov, produkuje Rytiera vecne Temnoty
* Za 6 run vecnosti je moze vylepsit Prokletu Veznici na Prokletu Veznici Temnoty - znizuje cenu za soulkeeperov, produkuje Soulkeeper vecne Temnoty
* Hrobka rekrutuje aj Arcilichov. Sanca na ziskanie je 10% za kazdeho vyrekruteneho Licha. To znamena, ze ked rekrutite 2, tak je sanca 20% ze sa prida do vasej armady Arcilich. Po postaveni nekropole sa sanca zvysuje na cca 12%
Jednotky:
* Rytir Temnoty premenovany na Temny rytier
* Temnym prizrakom zmenena magia smrti 1 na 9
* rytierom (cierny, temy) bola znizena hodnota, znizeny pocet zivotov, zvyseny utok
* soulkeeperom zdvihnuty damage
* prekliatym knazom zdvihnuta hodnota na 500
* nova jednotka Ghúl, schopnost nemrtvi, kanibalizmus
* nova jednotka Prekliaty knaz vecnej Temnoty - ovlada magiu smrti 11
* nova jednotka Rytir Vecne Temnoty, ktory je vylepsenou verziu Temneho rytiera
* nova jednotka Soulkeeper Temnoty - ovlada magiu smrti 10
* nova jednotka Arcilich - ovlada magiu smerti 12
* nova jednotka Upir - schopnost nemrtvi, kanibalizmus
Magie:
* Smrti 5 - kazda jednotka privolava od 150 do 400 uveznenych dusi
* Smrti 9 - jednotka vyvolava Ghulov
* Smrti 10 - kazda jednotka privolava od 300 do 800 uveznenych dusi
* Smrti 11 - prekliatie, kazda jednotka znizuje HP napadnutej jednotke
* Smrti 12 - jednotka vyvolava Upirov
Schopnosti
* Kanibalizmus - jednotka sa dokaze prizivit na poskodenej nepriatelskej jednotke
Edit Sila Ledu:
* Ledovy valecnik - zvysenie poskodenie na 50, stec zdvyhnuty na 150 a znizenie hodnoty na 250
* samanom ledu zdvyhnuty damage na 65
* je mozne vylepsit Chram Duse Ledu (50 nebeskych run) a ziskat tak Aethrovych samanov ledu, ktory maju viac zivotov a tak vyvolavaju viac hradieb
* Ledovym elementalom zdvyhnute zivoty na 680