Rozebíral jsem se Zajacem otázku upírů a rozjezdu dreadda. Shodli jsme se na tom, že prvních pár upírů hrají velkou roli v rozjezdu a pomáhají urychlit jinak často pomalý rozjezd nemertvého dreadda. Zároveň si oba myslíme, že v late game je upírů stále hrozně moc. Je to velmi silná jednotka, která po posílení onehituje úplně vše, má obří obranu a v lategame máš tisíce Arcilichů, kteří tak dělají mnoho upírů zadarmo.
Shodli jsme se na tom, že by bylo vhodné i zde zavést mocninou funkci. Cílem je, aby ze začátku bylo vyvolávání podobné jak bylo původně, pro 1000 arcilichů aby bylo vyvolání cca 1/4 než nyní.
Například:
floor((max^0,6)/2) až floor(max^0,6)
max = počet_arcilichů, nebo počet_zabitých dle toho, co je nižší
PS: Vzorec pro "max" je stejný, jak je nyní. Upravil jsem měl vzorec pro vyvolání.
Buh - Dreadd
Re: Buh - Dreadd
a co tak jednotka "Velemag Smrti" alebo "Velemag Temnoty", ktory by posiloval vsetku magiu smrti, dajme tomu o 25%
bolo by ho mozne spravit iba ak ma clovek postavenu "veznicu" a "nekropolu". Jednalo by sa o unikatku.
Myslim, ze to by bolo dostatocne posilenie civeho dreadda.
Na tych upirov sa pozriem
bolo by ho mozne spravit iba ak ma clovek postavenu "veznicu" a "nekropolu". Jednalo by sa o unikatku.
Myslim, ze to by bolo dostatocne posilenie civeho dreadda.
Na tych upirov sa pozriem
Re: Buh - Dreadd
Velemág smrti rozhodně za zkoušku stojí.
Inspirace Velemágem ledu
- živá
- unikátní
- podobné statistiky
- druh útoku 2
- schopnost: posílí magii/schopnosti spojené s dušemi o 25%
- cena: 100x Prokletý kněz (kněží provedou rituál zasvěcený Dreaddovi, který přežije jen jeden z něhož se stane Velemág smrti)
- podmínky: Nekropolis + Prokletá věznice (případně vylepšení)
Detail schopnosti:
- posílení schopnosti "spoutání duše" kněžím
- posílení schopnosti "stvoření duše" rytířům
- posílení magie smrti V a X (tedy vyvolávání duší) u soulkeeperů
Inspirace Velemágem ledu
- živá
- unikátní
- podobné statistiky
- druh útoku 2
- schopnost: posílí magii/schopnosti spojené s dušemi o 25%
- cena: 100x Prokletý kněz (kněží provedou rituál zasvěcený Dreaddovi, který přežije jen jeden z něhož se stane Velemág smrti)
- podmínky: Nekropolis + Prokletá věznice (případně vylepšení)
Detail schopnosti:
- posílení schopnosti "spoutání duše" kněžím
- posílení schopnosti "stvoření duše" rytířům
- posílení magie smrti V a X (tedy vyvolávání duší) u soulkeeperů
Re: Buh - Dreadd
ešte k tomu pridávam aj obätovanie duše v rámci prívržencov. Zvyšuje šancu že ich duša bude spútaná.
A prudko rozmýšlam, že tej jednotke dam druh utoku 4 (čiže pôjde 2 krat na začiatku) a posílí už existujúce duše na bojisku (všetky staty *1,250)
pokiaľ sa mu dá nizka ini -> v prvom kole posili soulkeeprovsku magiu -> privola viac a v druhom kole ich boostne o 25%
a prekliate duse ktore su uz v armade tak tie boostne 2krat. Tie ktore sa budu priebezne vytvarat zabijanim sa to uz ale nedotkne (iba ak nieco v provom kole znici privrzencov z ktorych sa stanu duse)
to bude podla mna celkom vyznamny boost tejto vetvy a posilni to naozaj kompletne vsetko. Ako privrzencov - viac dusi ak zomru, knazov - budu moct spustat viac dusi, tak aj rytierov - budu vytvarat viac dusi a nakoniec aj soolkeperov 2x
A prudko rozmýšlam, že tej jednotke dam druh utoku 4 (čiže pôjde 2 krat na začiatku) a posílí už existujúce duše na bojisku (všetky staty *1,250)
pokiaľ sa mu dá nizka ini -> v prvom kole posili soulkeeprovsku magiu -> privola viac a v druhom kole ich boostne o 25%
a prekliate duse ktore su uz v armade tak tie boostne 2krat. Tie ktore sa budu priebezne vytvarat zabijanim sa to uz ale nedotkne (iba ak nieco v provom kole znici privrzencov z ktorych sa stanu duse)
to bude podla mna celkom vyznamny boost tejto vetvy a posilni to naozaj kompletne vsetko. Ako privrzencov - viac dusi ak zomru, knazov - budu moct spustat viac dusi, tak aj rytierov - budu vytvarat viac dusi a nakoniec aj soolkeperov 2x
Re: Buh - Dreadd
Spíše by měl mít vysokou iniciativu aby jel před Soulkeepery, aby posílil jejich vyvolání dříve, než vyvolají. A ne nízká ne?
Zase mám strach, aby se to nepřehnalo.
Jak jsem psal, byl tu věk, kde bylo v jedné alianci 6 dreaddů a každý měl 5-8k soulkeeperů...
Pokud chceš posilovat i duše, tak nejsem proti, ale vše bych pak snížil z +25% na +20%. A stále se bojím, že to bude moc silné, ale za zkoušku to asi stojí.
Zase mám strach, aby se to nepřehnalo.
Jak jsem psal, byl tu věk, kde bylo v jedné alianci 6 dreaddů a každý měl 5-8k soulkeeperů...
Pokud chceš posilovat i duše, tak nejsem proti, ale vše bych pak snížil z +25% na +20%. A stále se bojím, že to bude moc silné, ale za zkoušku to asi stojí.
Re: Buh - Dreadd
to znizenie na 20% ma tiez napadlo. Mozno bude treba ist este na mensie (s takymto nastavenim by som sa spokojil aj s 10%), kedze sa to aplikuje 2x (20% = realne 44%).
Soulkeeper vyvolava v prvom kole? Som si teraz myslel ze az v druhom, preto som im chcel dat nizku, ale pokial vyvolavaju v provom tak potom hej treba im vysoku aby to stihli skor
Soulkeeper vyvolava v prvom kole? Som si teraz myslel ze az v druhom, preto som im chcel dat nizku, ale pokial vyvolavaju v provom tak potom hej treba im vysoku aby to stihli skor