Buh - Dreadd

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1152
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

Rozebíral jsem se Zajacem otázku upírů a rozjezdu dreadda. Shodli jsme se na tom, že prvních pár upírů hrají velkou roli v rozjezdu a pomáhají urychlit jinak často pomalý rozjezd nemertvého dreadda. Zároveň si oba myslíme, že v late game je upírů stále hrozně moc. Je to velmi silná jednotka, která po posílení onehituje úplně vše, má obří obranu a v lategame máš tisíce Arcilichů, kteří tak dělají mnoho upírů zadarmo.

Shodli jsme se na tom, že by bylo vhodné i zde zavést mocninou funkci. Cílem je, aby ze začátku bylo vyvolávání podobné jak bylo původně, pro 1000 arcilichů aby bylo vyvolání cca 1/4 než nyní.

Například:
floor((max^0,6)/2) až floor(max^0,6)
max = počet_arcilichů, nebo počet_zabitých dle toho, co je nižší

PS: Vzorec pro "max" je stejný, jak je nyní. Upravil jsem měl vzorec pro vyvolání.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1615
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dreadd

Post by nezmar »

a co tak jednotka "Velemag Smrti" alebo "Velemag Temnoty", ktory by posiloval vsetku magiu smrti, dajme tomu o 25%
bolo by ho mozne spravit iba ak ma clovek postavenu "veznicu" a "nekropolu". Jednalo by sa o unikatku.

Myslim, ze to by bolo dostatocne posilenie civeho dreadda.

Na tych upirov sa pozriem
User avatar
Hron
Posts: 1152
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

Velemág smrti rozhodně za zkoušku stojí.

Inspirace Velemágem ledu
- živá
- unikátní
- podobné statistiky
- druh útoku 2
- schopnost: posílí magii/schopnosti spojené s dušemi o 25%
- cena: 100x Prokletý kněz (kněží provedou rituál zasvěcený Dreaddovi, který přežije jen jeden z něhož se stane Velemág smrti)
- podmínky: Nekropolis + Prokletá věznice (případně vylepšení)

Detail schopnosti:
- posílení schopnosti "spoutání duše" kněžím
- posílení schopnosti "stvoření duše" rytířům
- posílení magie smrti V a X (tedy vyvolávání duší) u soulkeeperů
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1615
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dreadd

Post by nezmar »

ešte k tomu pridávam aj obätovanie duše v rámci prívržencov. Zvyšuje šancu že ich duša bude spútaná.

A prudko rozmýšlam, že tej jednotke dam druh utoku 4 (čiže pôjde 2 krat na začiatku) a posílí už existujúce duše na bojisku (všetky staty *1,250)
pokiaľ sa mu dá nizka ini -> v prvom kole posili soulkeeprovsku magiu -> privola viac a v druhom kole ich boostne o 25%
a prekliate duse ktore su uz v armade tak tie boostne 2krat. Tie ktore sa budu priebezne vytvarat zabijanim sa to uz ale nedotkne (iba ak nieco v provom kole znici privrzencov z ktorych sa stanu duse)

to bude podla mna celkom vyznamny boost tejto vetvy a posilni to naozaj kompletne vsetko. Ako privrzencov - viac dusi ak zomru, knazov - budu moct spustat viac dusi, tak aj rytierov - budu vytvarat viac dusi a nakoniec aj soolkeperov 2x
User avatar
Hron
Posts: 1152
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

Spíše by měl mít vysokou iniciativu aby jel před Soulkeepery, aby posílil jejich vyvolání dříve, než vyvolají. A ne nízká ne?

Zase mám strach, aby se to nepřehnalo.
Jak jsem psal, byl tu věk, kde bylo v jedné alianci 6 dreaddů a každý měl 5-8k soulkeeperů...

Pokud chceš posilovat i duše, tak nejsem proti, ale vše bych pak snížil z +25% na +20%. A stále se bojím, že to bude moc silné, ale za zkoušku to asi stojí.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1615
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dreadd

Post by nezmar »

to znizenie na 20% ma tiez napadlo. Mozno bude treba ist este na mensie (s takymto nastavenim by som sa spokojil aj s 10%), kedze sa to aplikuje 2x (20% = realne 44%).
Soulkeeper vyvolava v prvom kole? Som si teraz myslel ze az v druhom, preto som im chcel dat nizku, ale pokial vyvolavaju v provom tak potom hej treba im vysoku aby to stihli skor
User avatar
Hron
Posts: 1152
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

Vyvolává v prvním kole.

Ty posílíš jednou uvězněné duše (silnější) a 2x prokleté duše (slabší). To není tak strašné, jako bys posílil duše uvězněné duše dvakrát.
Jo, zkusme těch 20%.
User avatar
Hron
Posts: 1152
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

Teď jsem si vzpomněl ještě na jednu věc. Že bych chtěl aby živý dreadd neměl nekromanty. Nekromanti jsou okoo vyvolávání nemrtvých jendotek a kombí se tak s TP. S živým dreaddem nemá žádnou synergii a je to, že jsou zvěstovatelé silní sami o sobě (jsou to ukradená top jednotka Vulkána) a zbytek jsou stacky navíc, tak se vyplatí.

Teď Velemág smrti je dobrá příležitost, jak se nekromantů zbavit. Tedy pokud bude mít dreadd postavenou Prokletou věznici, tak místo Nekropolis získá "chrám smrti" nebo tak něco. A v něm podobně jako Dhar získává Krakena, tak získá Velemága smrti.

Ale s takovou by měl mýt velemág silnější, pokud hráč přijde o nekromanty.
Napadlo mě, že by dostal ještě druhou schopnost: Znamení smrti
A i třetí schopnost: Předzvěst smrti

Znamení smrti = zasažené jednotce se sníží iniciativa na 0 a veškeré zranění do ní se ztrojnásobí. Platí jen na živé jednotky.
Předzvěst smrti = aplikuje se na začátku boje. Sníží všem nepřátelským živým jednotkám životy o 10% (zaokrouhleno nahoru), ale ne pod 1. Aneb plošná varianta Magie SMRTI XI, jen že to bude 10%.

Případně něco dalšího, či posílení již zavedených schopností. Mělo by to být silné, pokud to má nahradit nekromaty a ještě tu větev posílit.

A nebo vymyslet něco jiného místo nekromantů. Opravdu hodně bych chtěl, aby je živý dreadd neměl.
Post Reply