Vulkán druhá větev
Posted: Sat 13. Sep 2014 11:29:41
Něco mě asi před půl rokem napadlo a k nové větvi vulkána by se to i hodilo, tedy využití i jiných stvoření než jsou fénixové a lidé. A s tím související nová démoní armáda. Jen nástřel k tom vulkánovi, více využití ohnivých stvoření:
3-Na ostrově G... (nevím teď název), se povedlo vulkánových flamekeeprům přesvědčit ohnivé obry, aby za něj bojovaly, obří se usídlili v horách okolo největšího Vulkánova chrámu.
0-Po posledním boji s Dr' Thurrgenem, přišel generál armády Flamekeeper lord na to jak kacíři využívají magii ohně 2, to umožnilo vybudovat obří líhně impů, kde tyto nenáročné jednotky (dmg 2/ut 2/ob 1/ž 2/dr.u. 1/in 7/hod 2) rychle doplní počty silné ale početně dosud menší Vulkánovy armády.
1-Desetitisíce mnichů, kteří se doteď jen modlily k jejich bohu, se začli připravovat na válku a budují rozsáhlé kláštery pro zvýšení počtu uctívačů. 2-Mnoho klanů využívalo portál k přivolání ohnivých služebníků, toho si povšiml i Vulkán a zadal svým arcimágům úkol, přijít na to jak otevřít méně nákladný a stálý portál. Po desetiletích arcimágové slaví úspěch. Podařilo se jim stvořit planoucí jezero, odkud je možné rychle přivolávat ohnivé služebníky.
4-Po nalezení Ariiho svazku ohnivého mistrovství, se snaží Vulkán dotáhnout tuto magii k dokonalosti. Během několika let dokázal vytvořit portál do světa ohně a přivolat Obřího ohnivého draka. Tento obří tvor tak velký jako Kraken, ovšen nedokázalo vydržet ve světě Land of Ice dost dlouho. Současně zjistil, že je nemožné aby lidé dokázali takový portál vytvořit i kdyby mágů bylo více než milion. Tou dobou přichází na Land of Ice nová armáda démonů která používá Magii iluze (nezmare využití tvého nápadu). Vulkán okamžitě se chopil příležitosti a i za ztrátu destítek flamekeeperů, stovek fénixů a desítek tisíc mágů a mnichů a ohnivých služebníků, dokázal zajmout několik démonů co tuto magii ovládají. Po důkladném přátelském výslechu, který žádný démon nepřežil, dokázal vytvořit magii portálu 1 (Vyvolání iluze Obřího ohnivého draka). Tuto magii se zvládli naučit někteří Vulkánovi iluzionisté. Při prvním vyvolání iluze Obřího ohnivého draka se sice zjistilo, že nedosahuje ani zlomku síly skutečného Obřího ohnivého draka, ale výhodou je že tuto magii jsou schopni použít i lidé. Ovšem i samotná iluze je natolik náročná, že šance že ji zvládne seslat jeden iluzionista je 25%. Vulkánovi iluzionisté, ale našli způsob propojení čtyř myslí, a tím jsou schopni zajistit 100% přivolání iluze.
Shrnutí: 1. Mnich (Kláštěr), 1.b. Ohnivý mnich (Impí klášter) , 2. Ohnivý služebník (Plamoucí jezírko), 3. Ohnivý obor (Hořící hory), 4. Vulkánův iluzionista (Obří knihovna).
Bonusy:
Po změně hor na Ohnivé hory, se mnichům otevírá možnost vybudovat v klášteře portál k Obří líhni impů. Cena na přebudování kláštera 10 run ohně a 300 000 zl.
V ohnivých horách se vyskytuje speciální kámen, který po vložení do Planoucího jezera, ho přemění na 1 runu ohně, doba přeměny je 8 - 16 let (96-192 kol), v jezeře je možné vždy max. jeden kámen.
Po postavení Ohnivých hor můžeš rozšířit Planoucí jezírko na Planoucí jezero (zvedne se rekrut 2*) cena 30 run ohně
Po postavení Obří knihovny můžeš rošířit Planoucí jezero na Velké planoucí jezero (zvedne se rekrut (oproti jezírku) 4*) cena 60 run ohně
Po postavení líhně impů se umožní posílit Vulkánova iluzionistu pomocí run věčnosti (10) na Mistra portálů (unikátní jednotka, lze mít vždy jen 1)
Za věrnost vulkánovi ti umožní za 20 run ohně a 2M zlatých zbourání domoobrany a postavení líhně impů. (pro všechny kombinace vulkána)
Imp - dmg 2/ut 2/ob 1/ž 2/dr.u. 1/in 7/hod 2/verb 1500 + 75*počet měst / cena 2 zl (ozbrojený vesničan stojí 10zl a je silnější) / nic
Mnich - dmg 4/ut 6/ob 4/ž 12/dr.u. 1/in 6/hod 20/verb 5 + 5*počet měst / cena 50 zl / imunita na oheň
Ohnivý mnich - dmg 7/ut 8/ob 6/ž 14/dr.u. 1/in 7/hod 50/verb 5 + 5*počet měst / cena 150 zl / imunita na oheň + magie ohně 2
Ohnivý služebník - dmg 120/ut 16/ob 16/ž 500/dr.u. 1/in 7/hod 1000/verb 3 / cena 10000 zl/ Ohnivy stit 50 + imunita na oheň přidat
Ohnivý obor - dmg 2200/ut 26/ob 16/ž 14500/dr.u. 1/in 7/hod 50000/verb 1 / cena 3 runy ohně + 60k zl / ohnivy stit 2000 + Imunita na oheň změna
Vulkánůn iluzinostia- dmg 40/ut 6/ob 4/ž 40/dr.u. 4/in 9/hod 15000/verb 1 / cena 1 runa ohně + 2 runy nebes + 1M zl / imunita na oheň + ohnivý štít 50 + magie potálu 1
Mistr portálu - dmg 60/ut 6/ob 10/ž 60/dr.u. 4/in 11/hod 60000/ cena run 50 ohně + 20 nebes + 10 run věčnosti / imunita na oheň + ohnivý štít 100 + magie potálu 2 + unikátní jednotka
Iluze obřího ohnivého draka - dmg 0/ut 0/ob 55/ž 150 000/dr.u. 1/in 1/hod 300000 / imunita na oheň + ohnivý štít 40 000 + neživá jednotka (exterminace nejde, zkamenění nejde - logicky to jít nemůže je to iluze, je to iluze tak neútočí čistě obranná jednotka jako hradba)
Ohnivý dráček - dmg 20 000/ut 65/ob 45/ž 60 000/dr.u. 4/in 9/hod 400000 / imunita na oheň + ohnivý štít 20 000 + magie smrti 3 (-5 iniciativa)
magie portálu 1 - 25% šance na vytvoření Iluze obřího ohnivého draka, (počet iluzí = počet iluzionistů/4 + zbytek * 25% na jednoho, při 14 = 50% šance na 4 iluze, jinak 3)
magie portálu 2 - 100% vyvolání Ohnivého dráčka
3-Na ostrově G... (nevím teď název), se povedlo vulkánových flamekeeprům přesvědčit ohnivé obry, aby za něj bojovaly, obří se usídlili v horách okolo největšího Vulkánova chrámu.
0-Po posledním boji s Dr' Thurrgenem, přišel generál armády Flamekeeper lord na to jak kacíři využívají magii ohně 2, to umožnilo vybudovat obří líhně impů, kde tyto nenáročné jednotky (dmg 2/ut 2/ob 1/ž 2/dr.u. 1/in 7/hod 2) rychle doplní počty silné ale početně dosud menší Vulkánovy armády.
1-Desetitisíce mnichů, kteří se doteď jen modlily k jejich bohu, se začli připravovat na válku a budují rozsáhlé kláštery pro zvýšení počtu uctívačů. 2-Mnoho klanů využívalo portál k přivolání ohnivých služebníků, toho si povšiml i Vulkán a zadal svým arcimágům úkol, přijít na to jak otevřít méně nákladný a stálý portál. Po desetiletích arcimágové slaví úspěch. Podařilo se jim stvořit planoucí jezero, odkud je možné rychle přivolávat ohnivé služebníky.
4-Po nalezení Ariiho svazku ohnivého mistrovství, se snaží Vulkán dotáhnout tuto magii k dokonalosti. Během několika let dokázal vytvořit portál do světa ohně a přivolat Obřího ohnivého draka. Tento obří tvor tak velký jako Kraken, ovšen nedokázalo vydržet ve světě Land of Ice dost dlouho. Současně zjistil, že je nemožné aby lidé dokázali takový portál vytvořit i kdyby mágů bylo více než milion. Tou dobou přichází na Land of Ice nová armáda démonů která používá Magii iluze (nezmare využití tvého nápadu). Vulkán okamžitě se chopil příležitosti a i za ztrátu destítek flamekeeperů, stovek fénixů a desítek tisíc mágů a mnichů a ohnivých služebníků, dokázal zajmout několik démonů co tuto magii ovládají. Po důkladném přátelském výslechu, který žádný démon nepřežil, dokázal vytvořit magii portálu 1 (Vyvolání iluze Obřího ohnivého draka). Tuto magii se zvládli naučit někteří Vulkánovi iluzionisté. Při prvním vyvolání iluze Obřího ohnivého draka se sice zjistilo, že nedosahuje ani zlomku síly skutečného Obřího ohnivého draka, ale výhodou je že tuto magii jsou schopni použít i lidé. Ovšem i samotná iluze je natolik náročná, že šance že ji zvládne seslat jeden iluzionista je 25%. Vulkánovi iluzionisté, ale našli způsob propojení čtyř myslí, a tím jsou schopni zajistit 100% přivolání iluze.
Shrnutí: 1. Mnich (Kláštěr), 1.b. Ohnivý mnich (Impí klášter) , 2. Ohnivý služebník (Plamoucí jezírko), 3. Ohnivý obor (Hořící hory), 4. Vulkánův iluzionista (Obří knihovna).
Bonusy:
Po změně hor na Ohnivé hory, se mnichům otevírá možnost vybudovat v klášteře portál k Obří líhni impů. Cena na přebudování kláštera 10 run ohně a 300 000 zl.
V ohnivých horách se vyskytuje speciální kámen, který po vložení do Planoucího jezera, ho přemění na 1 runu ohně, doba přeměny je 8 - 16 let (96-192 kol), v jezeře je možné vždy max. jeden kámen.
Po postavení Ohnivých hor můžeš rozšířit Planoucí jezírko na Planoucí jezero (zvedne se rekrut 2*) cena 30 run ohně
Po postavení Obří knihovny můžeš rošířit Planoucí jezero na Velké planoucí jezero (zvedne se rekrut (oproti jezírku) 4*) cena 60 run ohně
Po postavení líhně impů se umožní posílit Vulkánova iluzionistu pomocí run věčnosti (10) na Mistra portálů (unikátní jednotka, lze mít vždy jen 1)
Za věrnost vulkánovi ti umožní za 20 run ohně a 2M zlatých zbourání domoobrany a postavení líhně impů. (pro všechny kombinace vulkána)
Imp - dmg 2/ut 2/ob 1/ž 2/dr.u. 1/in 7/hod 2/verb 1500 + 75*počet měst / cena 2 zl (ozbrojený vesničan stojí 10zl a je silnější) / nic
Mnich - dmg 4/ut 6/ob 4/ž 12/dr.u. 1/in 6/hod 20/verb 5 + 5*počet měst / cena 50 zl / imunita na oheň
Ohnivý mnich - dmg 7/ut 8/ob 6/ž 14/dr.u. 1/in 7/hod 50/verb 5 + 5*počet měst / cena 150 zl / imunita na oheň + magie ohně 2
Ohnivý služebník - dmg 120/ut 16/ob 16/ž 500/dr.u. 1/in 7/hod 1000/verb 3 / cena 10000 zl/ Ohnivy stit 50 + imunita na oheň přidat
Ohnivý obor - dmg 2200/ut 26/ob 16/ž 14500/dr.u. 1/in 7/hod 50000/verb 1 / cena 3 runy ohně + 60k zl / ohnivy stit 2000 + Imunita na oheň změna
Vulkánůn iluzinostia- dmg 40/ut 6/ob 4/ž 40/dr.u. 4/in 9/hod 15000/verb 1 / cena 1 runa ohně + 2 runy nebes + 1M zl / imunita na oheň + ohnivý štít 50 + magie potálu 1
Mistr portálu - dmg 60/ut 6/ob 10/ž 60/dr.u. 4/in 11/hod 60000/ cena run 50 ohně + 20 nebes + 10 run věčnosti / imunita na oheň + ohnivý štít 100 + magie potálu 2 + unikátní jednotka
Iluze obřího ohnivého draka - dmg 0/ut 0/ob 55/ž 150 000/dr.u. 1/in 1/hod 300000 / imunita na oheň + ohnivý štít 40 000 + neživá jednotka (exterminace nejde, zkamenění nejde - logicky to jít nemůže je to iluze, je to iluze tak neútočí čistě obranná jednotka jako hradba)
Ohnivý dráček - dmg 20 000/ut 65/ob 45/ž 60 000/dr.u. 4/in 9/hod 400000 / imunita na oheň + ohnivý štít 20 000 + magie smrti 3 (-5 iniciativa)
magie portálu 1 - 25% šance na vytvoření Iluze obřího ohnivého draka, (počet iluzí = počet iluzionistů/4 + zbytek * 25% na jednoho, při 14 = 50% šance na 4 iluze, jinak 3)
magie portálu 2 - 100% vyvolání Ohnivého dráčka