Buh - Dreadd

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1624
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dreadd

Post by nezmar »

Dodám staty neskôr. Približný nástrel bol pár príspevkov späť.

Ten výber mi prišiel logickejši. Možno niekto bude chcieť radšej nekromanta tak ako doteraz a nechcel som im zobrať túto možnosť.
Samozrejme nemá bonusy ale je to jeho rozhodnutie, podobne ako teraz môžeš ťahať nemrtvych a na konci dáš väznicu. Nelogické ale možné.
A keď si dá veleknaza k nemrtvym jednotkám tak stále môže využívať aspoň tých sluzovnikov ale príde o nekromantov čo je opäť nezmysel ale keď chce...

Celá hra ponúka viac možností aké keď väčšina je nezmyselná - veľa z nich aj vďaka nám dvom 🥴
Napr. Kombinácie bohov prakticky úplne vymizli ale stále sú mozne

Podobne to bude aj pri tomto 😉
User avatar
Hron
Posts: 1172
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

Je pravda, že na kombinací bohů by t chtělo zapracovat. Je škoda, že vymizeli (což největší problém je rychlost rekrutu, kdy jsi schopen mít třeba 5-10M army, ale standart je nyní 50-100M před IP). Ale to je na jiné téma.

Tady se přiznávám, že mi jde hlavně o to, že jsem se nikdy tak úplně nesmířil s tím, že Dreadd má často více Zvěstovatelů než Vulkán Flamekeeperů a jsou zadarmo. Takže Dreadd má mimo své top jednotky i zadarmo top jednotku jiného boha a to se mi opravdu nelíbí. A tak když mám logickou možnost jak alespoň část Dreadda odstřihnout od nekromantů, tak za to bojuji.
User avatar
Hron
Posts: 1172
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

A ještě by to chtělo nějak pomoci živému Dreaddovi ze začátku.

Dreaddův přívrženec a Zombie stojí stejně a mají stejný rekrut. Útočné statistiky mají skoro stejné a zombie má skoro 3x tolik životů.

Prokletý kněz ti v boji v podstatě nepomůže, protože jak nemáš střelce, tak první tři kola snižuje statistiky obyčejným Vesničanům a to boj skoro neovlivní.
Lich oproti tomu dá nějaké zranění a ještě navíc máš k tomu upíry, které (jak jsem psal dříve), jsou velmi podstatní pro dobytí prvních měst.

Ve výsledku je dobytí prvních měst za nemrtvého dreadda výrazně jednodušší než za živého. A živý dreadd to má jako jeden z nejtěžších.

Přemýšlím jak živému draeddovi pomoci. Jako první mě napadá zdvojnásobit rekrut Přívrženců. Kdy tím pádem by bylo jednodušší s nimi štítovat (a zároveň mít plný rekrut OV) a třeba tak získat nějaké Prokleté duše z Prokletých kněží.
Ale nejsem si jist, zda toto je dostatečné posílení, protože jednak dreadd bude více krachovat (Přívrženci stojí obyvatele) a pak nevím jestli to samo o sobě dostatečně posílí útok, aby živý dreadd dohnal nemrtvého.
Ale dávat nějakou novou jednotku (jak bylo posílení Dhara pomocí bahna) se mi taky moc nechce. Takže nevím.

Ten rekrut Přívrženců na dvojnásobek bych zvýšil určitě (to v důsledku nic nepokazí) a dál se uvidí zda něco, nebo bude holt živý dreadd ze začátku přesto o něco pomalejší.
User avatar
Hron
Posts: 1172
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

Prokletá duše má staty:
dmg 1
útok 0
obrana 0
inc 5

Takže posílení o Velemága vlastně posílí jen dmg a inic a když se zaokrouhluje na celá čísla, tak vlastně dmg se nikdy nezvedne, ne?

Možná bych u toho posílení dal podmínku, že posílí minimálně o 1. Po dvou posíleních mít staty:
dmg 3
útok 2
obrana 2
inc 7
By dle mě nebyl problém.

A pokud vezmeme, že dostane nějaký předmět, pak by to posílení už zvedalo všechny staty, ale základ nebude moc velký a posílení taky není extrémně vysoké tak to stále problém nebude.
User avatar
Hron
Posts: 1172
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

A dál Prokletí kněží mají dvojnásobnou hodnotu než Lichové.

Prokletí kněží od počtu 50 jediné co dělají je že poutají duše a jinak nic nedělají, protože jen velmi málo jednotek má vyšší stat a jsou zároveň živé. Takže normálně by jich člověk postavil 50-100 a zbytek propouštěl. Význam mít jich více má jen ono poutání duší, ale kvůli němu si nemyslím, že musí mít takovou hodnotu, protože v boji se neprojeví a po boji za duše už platíš žold.

Takže bych Prokletým kněžím snížil hodnotu minimálně na polovinu (250) s tím, že bych uvažoval, zda třeba nesnížit ještě o něco více, já bych navrhoval na 200.
U Prokletých kněží Věčné temnoty je to již trochu něco jiného, tak jich člověk využije tisíce (zvláště proti Dralgarovi), a má je později, takže v době, kdy má větší rozpočet. Takže u nich snížení asi není nutné.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1624
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dreadd

Post by nezmar »

$nazev_j = "Služebník Prokletého Velekněze Temnoty";
$utok_j = 5;
$obrana_j = 2;
$damage_j = 300;
$zivoty_j = 30;
$inic_j = 5;
$typutoku_j = 2;
$hodnota_j = 1000;

$magie_smrt = 14;

$schopnosti['soul_shackle'] = 100;
$schopnosti['soul_create'] = 100;

Magia smrti 14
prekliatie jednotiek. Znizuje zivoty o pocet zosielatelov, maximalne vsak na 1
pre vseky nepriatelske jednotky, ktore nie su nemrtve/nezive a nemaju imunitu na magiu
zaokruhluje sa smerom nadol

$zivoty = MIN( floor($def['zivoty'] * (1.0 - (3 + $atk['pocet']^0.75)/100)), $atk['pocet']*200)
if ($zivoty <= 0){ $zivoty = 1; }

ten vzorec este nie je konecny a neviem kolko ich vlastne clovek bude mat.
Zatial rozmyslam, ze by chodili nahodne, priemere tak raz za 50 tahov (prvy stupen budovy). Cize po cca 5k tahoch by clovek mohol mat 100 sluzobnikov a tym padom by sa vzorec mohol upravit na ine pocty, ale este to nemam ani nakodene :D
User avatar
Hron
Posts: 1172
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

Podobně je na tom Pán šelem a nějak to nemám rád. Je to příliš náhodné a šance je tak malá, že za věk není dost tahů, aby byl rozptyl malý.

Mám radši, když věci přímo rekrutíš, ale rekrut tak malý neuděláš. To bys pak musel oslabit služebníky.

Možná mě ještě napadlo. Jak je dlouhý rok v LoI? 13 tahů? Že by třeba každé 4 roky byla velká slavnost při níž by se zvolil nový služebník.
Takže by bylo buď skryté počítadlo, nebo by bylo přímo v budově a vždy po čtyřech letech by se u výpisu rekrutu napsalo, že byli slavnosti / prováděl se velký rituál / něco a výsledek je, že ti přibyl jeden služebník.

Nebo to nemusíme zbytečně zesložiťovat a nechat co jsi navrhl.

PS: Nezkoumal jsem zatím vzorec, k tomu se dostanu až za pár dní.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1624
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dreadd

Post by nezmar »

moze sa spravit ze raz za 4 roky (13*4=52 tahov) pride služobník. Netreba počítadlo, proste sa zoberie počet odohraných ťahov a ak je delitelný 52 tak príde služobník.
Áno, niekto môže dostať hneď ako postaví a niekto musí čakať 51 ťahov kým získa prvého. Môže to byť odôvodnené, že sa jednoducho raz za 4 roky stretne špeciálny prírodný úkaz - napr. výboj temnej hmoty z portálu démonov ... ktorý umožní vykonať rituál a stvoriť služobníka

50 sluzobnikov = cca -19% HP || -10k HP - vybera sa vzdy mensie cislo
100 sluzobnikov = cca -28% HP || -20k HP
150 sluzobnikov = cca -36% HP || -30k HP
200 sluzobnikov = cca -44% HP || -40k HP
300 sluzobnikov = cca -57% HP || -60k HP
400 sluzobnikov = cca -69% HP || -80k HP / neviem ci je vobec realne to ziskat, pocitam ze bude tak do 200 sluzobnikov
User avatar
Hron
Posts: 1172
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

Super!

Proč je tam i ta pevná hodnota? Reálně když wurmům vezmou 20% místo 10k tak to dle mě problém není. A dost životů mají jen Wurmové, Nižší ohnivý zplozenci a Kraken. A reálně u všech bych přežil, kdyby se jim to snížilo dle procent. Takto máš zbytečně složitější vzorec.
Ale na druhou stranu ničemu nevadí a když už ho máš, tak ho klidně můžeš nechat... :)

Ještě jsem přemýšlel. Ty jsi říkal, že by jsi chtěl 3 úrovně chrámu. Je logické aby příchod byl 1/2/3 služebníci (větší chrám = více služebníků během magického eventu). Ale pokud má klan podporu, tak zvládne vyplenit chrám do 2k tahů. A pak nevím jak drahé bude vylepšení, ale předpokládal bych, že pokud má klan podporu, tak není problém mít vše připraveno pro vylepšení na chrám lvl 3 hned. A Pokud to vše stihne do 2k tahů, tak do konce věku bude mít přes 5k tahů a tak naverbuje přes 300 služebníků. A pokud počítáš, že bude mít do 200, tak tohle je moc a já souhlasím s tím, že by se mi počet do 200 líbil. Snižovat plošně životy za více jak 1/3 se mi už přestává líbit.

Takže bych to asi upravil tak, že bych počítal, že top klany budou mít kolem 300 služebníků a snížil bych sílu prokletí tak, aby pro 300 služebníků snižovali o 33%.
Ale ok, přežiji i těch 36%, takže prostě snížit současné hodnoty na 1/2.

Pokud bude na konci věku běžně méně služebníků, můžeme případně posílit.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1624
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dreadd

Post by nezmar »

dal som tam prichod kazdych 52 tahov (cize 4 roky) a po vylepseni je tam sanca ze nepride 1 ale 2. Pricom na tretom stupni je sanca na prichod druheho 50%. Cize statisticky to je za 104 tahov 3 knazi, 5000 tahov = cca 150 knazov. Bez vylepsenia to bude 100 knazov za 5000 tahov.
Pokial by sa vek natiahol a niekto by bol extra rychly tak to predstavuje podla mna 8000 tahov = 240 knazov. To mi pride uz ale ako naozaj extrem. Preto som pisal ze predpokladam ze ich bude tak do 200 kusov.
Post Reply