zlacnene jednotky (zavedené omylom v predchádzajúcom update)
zmena výpočtu rekrutu a bonusov pri ďalších budovách
možnosť vylepšiť gobliní nevěstinec na ďalšie 2 úrovne
Gobliní pyroman už nemá Mágiu ohňa 1 ale získava schopnosť "podpáliť"
Môžete vylepšiť chrám ohnivej sekty. Od druhého stupňa dostávate pri rekrute aj "Goblinie delo". To je možné za runy ohňa nabiť buď gobliním fanatikom alebo gobliňou bombou
vystrelené projektyli útočia už v 2 kole (čiže dokážete zrýchliť útok samovražedných jednotiek)
od 3 stupňa chrámu prichádzajú aj gobliní sapéry. Čo je vlastne vylepšená verzia pyromanov. Sapéry ale pokladajú aj míny
Mágia / Schopnosti
schopnosť Podpáliť - útočník podpáli jednotku. Na konci každého kola a vyhodnotia "podpálené" jednotky a zníži sa ich počet. Obranca sa môže podpáliť aj viac krát, vtedy a sa poškodenie spočítava (narastá). Jednotka horí až do konca boja (nie iba jedného kola). Ignoruje obranu
mina sa aplikuje pri útoku nepriateľa (podobne ako ohnivý štít). Ignoruje obranu. Mina vybuhne v danom kole iba pri prvých troch jednotkách. Pričom poradie jednotiek sa určí na začiatku boja na základe vzorca: Počet_všetkých_životov * iniciatíva jendotky. Berú sa do úvahy prvé tri jednotky aby sa nestávalo, že "štít" bude zničený ešte predtým než sám zaútoči a teda žiadne mini sa nevyhodnotia ...
Ostatne
Dhar - mierne upravené staty toxických minotaurov (všetkých)
nezmar wrote:Dodatočné modifikácie (ešte budú pribúdať ako sa to bude ladiť)
sapérom zmenení útok na 4 (pokladajú mini už od prvého kola
mini útočia od 3 kola
goblinia mina je neživý predmet (určite ju nemá posilovať temný krik)
minám zvýšený damage na 1300 (z pôvodných 50 - chyba pri čítaní)
vzducholoďam zvýšená iniciatíva na 2 a znížená hodnota/životy o 10%
Původní dmg byl 30 a ne 50 a opačně 1300 mi přijde už strašně moc (zvláště, když v třetím kole se spustí dvoje). Přijde mi, že jsi skočil z jednoho extrému do druhého.
Pokračování debaty bude u Ghora, protože to sem nepatří.