Co se týče Dhara, tak tam bych více méně jen upravil hady. Tady mám dva nápady:
1)Toxický bahenní had i bahenní had nebudou mít multi útok (místo 10 útoků/jednotka, 5útoku/jednotka). Snížit oběma poškození o 1k.
2)Toxický bahenní had bude mít multi útok a druh útoku 2 (8útoků). Bahenní had bude mít druh útoku 2 a nebude mít multi útok (5útoků). Snížit oběma poškození o 1k.
Co se týče Asceny, tak to je otázka. Dle mého názoru by mohla být hratelná i normálně, kdyby se udělalo pár úprav, ale jelikož si to Drago nepřeje, tak těžké říct. Pak je otázkou, jestli by se Nezmarovi chtělo
![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
1) Zruší se bonus run nebes nebo redukuje na 1-3jednotka/1runa.
2)Armáda Eternanů nebude dávat runy věčnosti a střípky budou padat nanejvýš s 50% šancí. Čili budou runy z chrámů/svatyň a to budou lidi muset obětovat dobu na plenění/dobývání.
Co se týče hry celkově:
1)Z tažení dostávat konstantní hodnotu vybavení. Lidi z aliance by neměli být o nic víc zvýhodňování než ti, kteří v ni nejsou.
2) Trosky neznámého chrámu by mohly dávat runy (teď nevím, jestli tam padají i peníze, případně i ty) podle počtu odehraných tahů.