Co se týče Dhara, tak tam bych více méně jen upravil hady. Tady mám dva nápady:
1)Toxický bahenní had i bahenní had nebudou mít multi útok (místo 10 útoků/jednotka, 5útoku/jednotka). Snížit oběma poškození o 1k.
2)Toxický bahenní had bude mít multi útok a druh útoku 2 (8útoků). Bahenní had bude mít druh útoku 2 a nebude mít multi útok (5útoků). Snížit oběma poškození o 1k.
Co se týče Asceny, tak to je otázka. Dle mého názoru by mohla být hratelná i normálně, kdyby se udělalo pár úprav, ale jelikož si to Drago nepřeje, tak těžké říct. Pak je otázkou, jestli by se Nezmarovi chtělo

1) Zruší se bonus run nebes nebo redukuje na 1-3jednotka/1runa.
2)Armáda Eternanů nebude dávat runy věčnosti a střípky budou padat nanejvýš s 50% šancí. Čili budou runy z chrámů/svatyň a to budou lidi muset obětovat dobu na plenění/dobývání.
Co se týče hry celkově:
1)Z tažení dostávat konstantní hodnotu vybavení. Lidi z aliance by neměli být o nic víc zvýhodňování než ti, kteří v ni nejsou.
2) Trosky neznámého chrámu by mohly dávat runy (teď nevím, jestli tam padají i peníze, případně i ty) podle počtu odehraných tahů.