multi-ucty

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: multi-ucty

Post by nezmar »

Ripperman wrote: 1. - Ohledně 3 účtů/věk/člověk - nemám s tím principiálně problém (aspoň nebudu u compu trávit tolik času při hraní 6 účtů :P ).
Jsem ale proti tomu farmářskému /bojovému/normálnímu módu - sám si psal, že se ti přelívání nelíbí, tak proč ho lidem ulehčovat/zpříjemňovat ? Smyslem by mělo být hrát každou zemi standardně. Tedy jsem proti těmto módům.
2. - Phledně "legálního" posílání peněz run mezi 3 účty. V zásadě nejsem proti, ALE opět si sám napsal, že se ti přelívání nelíbí a jen ho trpíš, tak proč to přelívání ulehčovat. Jen ať si pěkně hráči musí přelívat přes trh s rizikem, že jim to někdo jiný vykoupí. :P

3. Pro jistotu znovu navrhuji. Nynější systém, který celý stojí na počtu obyvatel ve městech je potřeba doladit.
Veškeré katastrofy/odchody obyvatel, mor, obři lidožrouti, atd. žerou PROCENTA lidí. Kdežto lidi pořád přibývají v uboze absolutních číslech. Když má někdo např. 450k lidí a mor mu jich 10% zabije (nebo ethernani jeste vic), tak mu prilejzaj klidne po 70 lidech zamesic, coz je proste.....
4. Navrhoval jsem (v zájmu vybalancovani tohoto systému), aby každý měsíc kromě absolutního počtu lidí přislo ještě např. 1% celkového počtu lidí (klidně méně). Úvaha je prostá:
Pokud mám 200tis. lidí, lže předpokládat, že alespoň 1/2 souloží, což znamená, že 100 tis. lidí by mělo vytvořit do roka 50 tis. potomků (a to uvažuji navíc 3-měsíšní "6ti nedělí"). Což je 4166,66 potomka na měsíc za předpokladu, že souloží 1/2 obyvatel (řekněme mezi 15-50 lety, ženy po přechodu už potomka nevytvoří). Tzn. že za této situace by každý měsíc mělo přibýt 2%. Můj návrh, že přibude pouze 1% tak počítá s tím, že souloží jen 1/4 obyvatel. Což snad splňuje i ty nejpesimističtější předpoklady.
ad 1: kludne, bol to len navrh. Vacsina je z vas proti (aspon mam ten pocit) tak nad tym nebudem uz dalej uvazovat :)

ad 2: nepaci. Ale to, ze sa mi nieco nepaci este neznamena, ze to stale nemoze byt v hre. Momentalne je to povolene. Ale je to povolene NEOBMEDZENE, cize ten kto chce moze tahat aj 20 uctov aby si doladil jeden. Cielom tohoto co navrhujem je obmedzit na rozumnu uroven (dva podporne ucty) a hotovo. A ako som pisal, je lepsie v tom pripade ked to pojde priamo nez ked to bude spinit trh.
Ono v podstate ked sa ucty obmedzia na 3 klany tak nebude problem povolit pre vsetkych volne posielanie run a zlata (aj medzi ludmi z ali napr.)

ad 3: ano viem, ze treba niektore eventy doladit. Budem vdacny za kazdy navrh. Na rychlo som aspon ludozrutov nastavil tak, ze odidu aj samy po urcitom case

ad 4. Mierne som uz prerobil pocty ludi a ako pribudaju (uz tam nie je taky strasny random a niektore pocty som navysil). To s tymi ludmi a percentami z nich sa mi moc nepaci, pretoze prave ked budes mat vela ludi tak sa ti mesto (ktore opravujes 50 tahov) naplni za 10 tahov a potom 40 tahov nic.
K tym tvojim vypoctom. Ak by to bolo realne tak ho pises tak za 4 roky by sme mali na planete zem 2 krat tolko obyvatelov ako predtym. Zase ludia niesu kralici :)
Ingr.T
Posts: 65
Joined: Thu 03. Jul 2014 14:34:33

Re: multi-ucty

Post by Ingr.T »

Já bych řekl teda že někteří lidi, či skupinky se jako králíci chovají a že jich přibývá. Ale ke hře, spíš mě zajímá nebylo by možná i dobré je-li možnost buď hru rozdělit (verze s hodnotou, verze se žoldem) nebo si pohrát s hodnotama bytostí? Myslím si, že tím že se zavedl žold se narušila rovnováha, která tak kdysi byla. Někteří bohové se dost oslabí. Mimo to ten problém s rozdílným příjmem že se ti může měnit v podstatě na možná i víc než dvojnásobek (min zisk*2=max zisk).
Sice rozumím, že se takto vysokým žlodem snižuje množství armády, teď jsem koukal že se množství vojáků zmenší jen o cca 9%, ale výsledek je jasný ne?
tadeas11
Posts: 8
Joined: Tue 23. Dec 2014 21:39:22

Re: multi-ucty

Post by tadeas11 »

ja vecinu prijimam :), ale zrusil by som tie mody :D
tadeas11
Posts: 8
Joined: Tue 23. Dec 2014 21:39:22

Re: multi-ucty

Post by tadeas11 »

a naviac omedzit armu by sa dalo este tim ze pre armu musis najprv postavit tie vycvikove priestory, nieco ako mesta, len sa nedobyjaju, ale stavaju a su pre armu- mohli by byt urobene tak, aby najveci mal kapacitu aspon 25000, aby jedna jednotka nemusela byt vo viacerych naraz
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: multi-ucty

Post by Kouji »

Tábory jsou zbytečné a kdyby 25k? Wurm by byl ve čtyřech.
tadeas11
Posts: 8
Joined: Tue 23. Dec 2014 21:39:22

Re: multi-ucty

Post by tadeas11 »

Kouji wrote:Tábory jsou zbytečné a kdyby 25k? Wurm by byl ve čtyřech.
:ugeek: wurm zabira 25K miest :ugeek: konkretne sa to pocita -> hodnota jednotky delene 4 :ugeek:
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: multi-ucty

Post by Kouji »

Dobře tady na to jsem zapomněl. Ale stejně, čísla jsou na nic, protože tě to omezuje. Kolik OV se tam vejde? 3571,4 Čili tam bude vždy něco chybět nebo přebývat. Tohle je princip s městy jen nezabírají lidi místo.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: multi-ucty

Post by nezmar »

Ingr.T wrote:... , spíš mě zajímá nebylo by možná i dobré je-li možnost buď hru rozdělit (verze s hodnotou, verze se žoldem) nebo si pohrát s hodnotama bytostí? Myslím si, že tím že se zavedl žold se narušila rovnováha, která tak kdysi byla. Někteří bohové se dost oslabí. Mimo to ten problém s rozdílným příjmem že se ti může měnit v podstatě na možná i víc než dvojnásobek (min zisk*2=max zisk).
Sice rozumím, že se takto vysokým žlodem snižuje množství armády, teď jsem koukal že se množství vojáků zmenší jen o cca 9%, ale výsledek je jasný ne?
Preco ludia necitate?

Takze znova a znova a znova :)

prijem je aky je. Ja som zobral priemerny prijem. Cize v jeden mesiac mas nad tymto priemerom a druhy mesiac pod tymto priemerom. Ale ked sa budes drzat priemeru tak rocne mozes mat taku armadu AKO PRED TYM.

To s tym znizenim armady je blbost. To, ze ty usetrene peniaze (ked si mal prebytok) minies na ine veci, to je tvoja zasluha, nie systemu, ze zle pocita :)

A pokial existovala rovnovaha medzi jednotkami (ich hodnotami) tak zostala zachovana prave preto:
miesto ktore predtym zaberala armada teraz zaberaju ludia, ktory z rocneho pohladu PLNE preplatia cely zold danej armady
flitrio
Posts: 35
Joined: Mon 03. Feb 2014 10:31:07
Location: Kosice

Re: multi-ucty

Post by flitrio »

nevravim ze moj nazor tu nejak zavazi cital som cleu diskusiu...len chcem vyjadrit svoj nazor...obmedzenie na 3 ucty sa da prezit uplne v pohode...tak ako bolo spomenute tazenie je o tom aby sa spolupracovalo aby sa spomenulo loiko novym ludom a takto sa rozsirovala zakladna...obmedzenie trhu je podla mna hlupost ak niekto chce sediet a cakat kedy prave jeho runy pridu na trh ok ale myslim ze vacsina ich dava za tu cenu ktora je priblizne aktualna troska nizsa aby nieco na tom zarobil...mozno by sa dal upravit cas za ktory to pride na trh nech je to viac random ale myslim ze aj teraz je to ok ...ja hlavne chcem pochvalit to ze sa tu hlavne diskutuje vzdy budu rozlicne nazory na niektore veci preto myslim ze kludne mozu byt castejsie ankety nech sa kazdy vyjadri a je to jasne ....a hlavne velka vdaka hlavne ludom ktory sa nam o toto loiko staraju a vobec robia nejake zmeny...je to ich volny cas co tomu venuju
Ingr.T
Posts: 65
Joined: Thu 03. Jul 2014 14:34:33

Re: multi-ucty

Post by Ingr.T »

nezmar wrote:miesto ktore predtym zaberala armada teraz zaberaju ludia, ktory z rocneho pohladu PLNE preplatia cely zold danej armady
Tak to se omlouvám, nebral jsem v potaz statistiku vice hracu, řešil jsem co se děje u mě na účtu (u vulkána a dreada). Alespoň je sranda :lol:
Post Reply