Aj ta najnizsia cena ma svoje opodstatnenie aby sa prilis lacno alebo az zadarmo neprelievali runy a aby nebol trh taky sialeny ako teraz a stabilizoval sa. Minimalna cena by sa dala vyriesit tak ze pri urcitom % z najnizsej ceny by sa runy automaticky vykupili systemom ako pri predmetoch.
Napr. Na trhu su runy snehu za cenu 100 000. Klan moze teda logicky nahodit najnizsiu cenu 50 000 v pripade ze sa rozhodne ist s cenou nizsie napr. na 20 000 system vykupi tieto runy aby nedochadzalo k narusovaniu trhu.
A k tomu vykupovaniu trhu presne kvoli pripadom ako si popisal je urcene cenove rozpatie v ktorom je mozno posielat runy na trh.
Napr. Klan vykupi vsetky runy snehu co boli na trhu pocitajme ze ich bolo 100 v priemernej cene za 25 000 teda za 2,5mil. Nasledne ich posle na trh za maximalnu cenu 100 000 teda v celkovej hodnote 10mil. Ostatne klany mozu cenu podhodit na min cenu 50 000/kus neskor za 25 000/kus.... Ak by sa aj klanu nahodou podarili predat vsetky runy jeho zisk bude 10 000 000 - 2 500 000 - 2 000 000 (poplatok za predaj na trhu je tusim 20% z predanej sumy) = 5,5mil co nie je daky masivny obnos hlavne vzhladom na riziko a to ze asi nikto nekupi runy snehu za najdrahsiu cenu ale radsej si pocka takze klan bude na konci dna asi stratovy.
multi-ucty
Re: multi-ucty
Death, tak to funguje, jen je ta hranice dost nízko. Nějak okolo 1-5k tuším.
Re: multi-ucty
Riesenim by bolo trh s runami zautomatizovat, tzn. vylucit obchodovanie priamo medzi hracmi a zaviest obchodovanie prostrednictvom trhu.
Trh by urcoval cenu run za zaklade ponuky a dopytu. Cize ak by kazdy kupoval rune zeme, tak by cena rastla, pri predaji by klesala.
Aby sa nestalo, ze na trhu nebudu ziadne runy, lebo nikto nepredava, tak by trh kazdych par hodin prihodil na predaj urcite mnozstvo run.
Podobny trh funguje na insomnia.sk
To by sice neriesilo predaj predmetov ale ten by sa mohol poriesit prostrednictvom aukcie. Dajme tomu kazde prihodenie by predlzilo cas aukcie o 15 - 30 minut.
A bolo by po prelievani. Jedine, ak by si niekto zalozil mrte uctov a umelo zvysoval, resp. znizoval ceny na trhu nakupom/predajom velkeho mnozstva run. Avsak z toho by profitovali vsetci hraci.
Momentalne som sa k hre vratil po viac nez roku a preto hram 5 uctov aby som si mal moznost vyskusat viac kombinacii.
Dalo by sa to obmedzit aj na tie 3 ucty ale v tom pripade by to chcelo kratsie a rychlejsie epochy.
Trh by urcoval cenu run za zaklade ponuky a dopytu. Cize ak by kazdy kupoval rune zeme, tak by cena rastla, pri predaji by klesala.
Aby sa nestalo, ze na trhu nebudu ziadne runy, lebo nikto nepredava, tak by trh kazdych par hodin prihodil na predaj urcite mnozstvo run.
Podobny trh funguje na insomnia.sk
To by sice neriesilo predaj predmetov ale ten by sa mohol poriesit prostrednictvom aukcie. Dajme tomu kazde prihodenie by predlzilo cas aukcie o 15 - 30 minut.
A bolo by po prelievani. Jedine, ak by si niekto zalozil mrte uctov a umelo zvysoval, resp. znizoval ceny na trhu nakupom/predajom velkeho mnozstva run. Avsak z toho by profitovali vsetci hraci.
Momentalne som sa k hre vratil po viac nez roku a preto hram 5 uctov aby som si mal moznost vyskusat viac kombinacii.
Dalo by sa to obmedzit aj na tie 3 ucty ale v tom pripade by to chcelo kratsie a rychlejsie epochy.
Re: multi-ucty
Tenhle systém se mi osobně nelíbí. Mi osobně se líbí LoI trh a ten bych neměnil. Neměl by do něj systém zasahovat přidáváním run ani nějak jinak.
Předměty ve stylu aukce se mi taky se mi taky moc nelíbí.
Jestli by bylo po přelévání, taky nevím. Vem si situaci. Člověk si založí tři účty. Za jeden tam dá předmět, za druhý a třetí tam budou přehazovat peníze, až se dostanou měděné pláty na 20M. Taky lehké na přelévání. Spíše tohle by narušilo dost momentální systém toho, že si lidi dávají na trh věci, které chtějí pro jiné účty (není přelévání) a dají si tam cenu, kterou mají nebo budou mít za ty dva dny. A tohle nechci, aby bylo narušeno.
Předměty ve stylu aukce se mi taky se mi taky moc nelíbí.
Jestli by bylo po přelévání, taky nevím. Vem si situaci. Člověk si založí tři účty. Za jeden tam dá předmět, za druhý a třetí tam budou přehazovat peníze, až se dostanou měděné pláty na 20M. Taky lehké na přelévání. Spíše tohle by narušilo dost momentální systém toho, že si lidi dávají na trh věci, které chtějí pro jiné účty (není přelévání) a dají si tam cenu, kterou mají nebo budou mít za ty dva dny. A tohle nechci, aby bylo narušeno.
Re: multi-ucty
Kouji: tak by stacilo tu hranicu len zmenit zo stalej 1-5k na pohyblivu zavislej od momentalnej ceny produktu
Re: multi-ucty
Proměnlivá je podle mně blbost. Hráči by si ji měli určovat sami, jen od do nějaké sumy.
Re: multi-ucty
neviem kolko krat to este napisem, ale tak mozno este raz aby to pochopili vsetci:
Ja som proti prelievaniu a keby to bolo na mne tak To zakazem na IP-cky a kazdy kto bude prelievat bude zmazany!!!
Mne nevadi zmenit cely trh tak aby sa nedalo prelievat, ALE
Dragovi to nevadilo a dokonca pisal ze je to nutnost a ze to koncipoval tak, ze potrebujete FARMARSKE ucty.
Ale kludne si na mna nadavajte, ze to chcem aspon troska normalizovat a osetrit
Pochopte to koncene. Jedina zmena toho co som napisal oproti tomu ako to funguje je nasledujuca:
* kazdy prelievac v sucasnosti by mal obmedzenejsie moznosti -> nemohol by mat xy uctov, ale iba 3 !!!
* a trh by nebol taky zasraty pretoze by ho nemuseli pouzivat
To o tych farmarskych/bojovych uctoch - bol to iba navrh (co som aj pisal neskor) a nie nutnost -> kludne sa moze z navrhu vyhodit. Ale to chce mozno viac citat a nie iba prvy topik a potom nadavat ...
eidt: beriem spat, ty si jeden z mala, ktory sem prispieva a navrhy dava. Aj ked sa nie vzdy zhoduju s tym, co som ochotny spravit (pokial na mna netlaci prilis vela ludi )
A vacsina ludi asi nevie ako funguje sucasny trh -> je tam stanovena minimalne aj maximalna cena (pre kazdu runu zvlast)
Ale toto obmedzenie nic nevyriesi s problemom prelievania
A prelievanie nieje len o prachoch -> prielavanie je aj ked si date na trh vlastne runy aby ste ich mohli kupit inym klanom -> je to prelievanie nech sa nato pozriete akokolvek. Na jednom klane ste nafarmili runy a na druhom ich potrebujete. Lenze vy sa sustredite iba na prachy, to Vam bije do oci. Ale ze si niekto preleje 500 run ohna aby mohol mat Flamik Lorda tak to je asi nepodstatne
PS: Obcas vzhladom na nechapavost niektorych ludi, mam skor chut to zahodit niekam, nahrat vam tam verziu spred roka a kludne sa hrajte. A aby som nebol svina, tak raz zacas mi mozete napisat a ja vam to restartnem
Zatial sa dokazem vzdy ukludnit. ALE skor nez zacnete buzerovat (ano buzerovat) tak si najskor BUD precitajte vsetko, alebo sa aktivne zapajajte do fora a pri velkych zmenach sa pokuste aj vy nieco navrhnut, nie pridete az po update a NADAVATE ako je vseko na hovno
Ja som proti prelievaniu a keby to bolo na mne tak To zakazem na IP-cky a kazdy kto bude prelievat bude zmazany!!!
Mne nevadi zmenit cely trh tak aby sa nedalo prelievat, ALE
Dragovi to nevadilo a dokonca pisal ze je to nutnost a ze to koncipoval tak, ze potrebujete FARMARSKE ucty.
Ale kludne si na mna nadavajte, ze to chcem aspon troska normalizovat a osetrit
Pochopte to koncene. Jedina zmena toho co som napisal oproti tomu ako to funguje je nasledujuca:
* kazdy prelievac v sucasnosti by mal obmedzenejsie moznosti -> nemohol by mat xy uctov, ale iba 3 !!!
* a trh by nebol taky zasraty pretoze by ho nemuseli pouzivat
To o tych farmarskych/bojovych uctoch - bol to iba navrh (co som aj pisal neskor) a nie nutnost -> kludne sa moze z navrhu vyhodit. Ale to chce mozno viac citat a nie iba prvy topik a potom nadavat ...
Prepac ripper ale kde si navrhol tie uzasne zmeny aby som ich mohol naprogramovat? Vies, ma uz nebavi vas prosit (doslova) aby ste nieco navrhli aby sa to pridalo. Aj tak len vsetci cakate co spravim ...Ripperman wrote:Mně přijde že na loi by se dali dělat takové krásně změny, nová plenění, eventy, apod., které ani nejsou na naprog. tak náročné a namísto toho se vymýšlí kraviny... promiň nezmare, ale je to tak.
eidt: beriem spat, ty si jeden z mala, ktory sem prispieva a navrhy dava. Aj ked sa nie vzdy zhoduju s tym, co som ochotny spravit (pokial na mna netlaci prilis vela ludi )
Si predstav, ze v dost velkej vacsine pripadov vykupy, uz da extremne draho, alebo extremne lacno (za ucelom prehadzovat).Ripperman wrote:S max cenou na trhu souhlasím, ale s minimální cenou ne. Nevím, proč by někdo nemohl podhazovat libovolne nizko. Nijak na tom nevydělá a zboží jde na trh 1-2 dny, takže ho těžko vykoupi prave on...
A vacsina ludi asi nevie ako funguje sucasny trh -> je tam stanovena minimalne aj maximalna cena (pre kazdu runu zvlast)
Ale toto obmedzenie nic nevyriesi s problemom prelievania
A prelievanie nieje len o prachoch -> prielavanie je aj ked si date na trh vlastne runy aby ste ich mohli kupit inym klanom -> je to prelievanie nech sa nato pozriete akokolvek. Na jednom klane ste nafarmili runy a na druhom ich potrebujete. Lenze vy sa sustredite iba na prachy, to Vam bije do oci. Ale ze si niekto preleje 500 run ohna aby mohol mat Flamik Lorda tak to je asi nepodstatne
PS: Obcas vzhladom na nechapavost niektorych ludi, mam skor chut to zahodit niekam, nahrat vam tam verziu spred roka a kludne sa hrajte. A aby som nebol svina, tak raz zacas mi mozete napisat a ja vam to restartnem
Zatial sa dokazem vzdy ukludnit. ALE skor nez zacnete buzerovat (ano buzerovat) tak si najskor BUD precitajte vsetko, alebo sa aktivne zapajajte do fora a pri velkych zmenach sa pokuste aj vy nieco navrhnut, nie pridete az po update a NADAVATE ako je vseko na hovno
Re: multi-ucty
Nezmar: ani nevies ako si cenime ze loi zasa este stale funguje a je relativne casto updatovane (ten pocit ked som znovu objavil loi po cca 4 rokoch bol na nezaplatenie) niektori ludia len proste nemaju radi zasadne zmeny pritom nemusia byt zle mozno len trosku nestastne nacasovane (viem ze sa hlasovalo o spusteni, mozno to bola az prilisna demokracia)
Ohladom trhu tie minimalne ceny by sa podla mna mali minimalne zvysit alebo percentualne upravit ako som vyssie spominal lebo dnes som na heavne kupoval runy zivota za 5k/ks ked v priemere bola cena viac ako 20x vyssia
A za "vlastne ucty" a 3 klany/vek za to su snad vsetci...
Ohladom trhu tie minimalne ceny by sa podla mna mali minimalne zvysit alebo percentualne upravit ako som vyssie spominal lebo dnes som na heavne kupoval runy zivota za 5k/ks ked v priemere bola cena viac ako 20x vyssia
A za "vlastne ucty" a 3 klany/vek za to su snad vsetci...
Re: multi-ucty
toto su mnou pripravovane zmeny trhu z runami:
* runy teraz za kazdy den, ktory stravia na trhu stratia 2% zo svojej aktualnej ceny
* poplatok za stiahnutie runy sa znizuje z 20% na 10%
* nie je mozne predat runu drahsie ako 5 nasobok najlacnejsej runy na trhu daneho typu
(v podstate to uz je naprogramovane), ale toto nijako neriesi problem multiuctov a prelievania ako sa deje dnes.
To len k tomu, ze v tomto topiku stale riesite trh. Ale zmena trhu nie je riesenie, je to len odklad a mierne ztazenie prace. Jediny sposob ako by sa mohol trh zmenit aby sa zabranilo prelievaniu je ZRUSIT HO
podobne preco sa zrusila Ruda Zona a preco sa zrusili vojny aliancii -> lebo je to zabugovane a hnusne prelievanie ...
* runy teraz za kazdy den, ktory stravia na trhu stratia 2% zo svojej aktualnej ceny
* poplatok za stiahnutie runy sa znizuje z 20% na 10%
* nie je mozne predat runu drahsie ako 5 nasobok najlacnejsej runy na trhu daneho typu
(v podstate to uz je naprogramovane), ale toto nijako neriesi problem multiuctov a prelievania ako sa deje dnes.
To len k tomu, ze v tomto topiku stale riesite trh. Ale zmena trhu nie je riesenie, je to len odklad a mierne ztazenie prace. Jediny sposob ako by sa mohol trh zmenit aby sa zabranilo prelievaniu je ZRUSIT HO
podobne preco sa zrusila Ruda Zona a preco sa zrusili vojny aliancii -> lebo je to zabugovane a hnusne prelievanie ...
Re: multi-ucty
Tak třeba všechny tyhle 3 návrhy jsou podle mě super.nezmar wrote:toto su mnou pripravovane zmeny trhu z runami:
* runy teraz za kazdy den, ktory stravia na trhu stratia 2% zo svojej aktualnej ceny
* poplatok za stiahnutie runy sa znizuje z 20% na 10%
* nie je mozne predat runu drahsie ako 5 nasobok najlacnejsej runy na trhu daneho typu
To cos navrhoval v jiném topicu - snížit hodnotu koster a přízraky by nežrali města je podle mě taky super.
Jen je škoda, že ty super návrhy nejsou realizovány přednostně.
- Ohledně 3 účtů/věk/člověk - nemám s tím principiálně problém (aspoň nebudu u compu trávit tolik času při hraní 6 účtů ).
Jsem ale proti tomu farmářskému /bojovému/normálnímu módu - sám si psal, že se ti přelívání nelíbí, tak proč ho lidem ulehčovat/zpříjemňovat ? Smyslem by mělo být hrát každou zemi standardně. Tedy jsem proti těmto módům.
- Phledně "legálního" posílání peněz run mezi 3 účty. V zásadě nejsem proti, ALE opět si sám napsal, že se ti přelívání nelíbí a jen ho trpíš, tak proč to přelívání ulehčovat. Jen ať si pěkně hráči musí přelívat přes trh s rizikem, že jim to někdo jiný vykoupí.
Pro jistotu znovu navrhuji. Nynější systém, který celý stojí na počtu obyvatel ve městech je potřeba doladit.
Veškeré katastrofy/odchody obyvatel, mor, obři lidožrouti, atd. žerou PROCENTA lidí. Kdežto lidi pořád přibývají v uboze absolutních číslech. Když má někdo např. 450k lidí a mor mu jich 10% zabije (nebo ethernani jeste vic), tak mu prilejzaj klidne po 70 lidech zamesic, coz je proste.....
Navrhoval jsem (v zájmu vybalancovani tohoto systému), aby každý měsíc kromě absolutního počtu lidí přislo ještě např. 1% celkového počtu lidí (klidně méně). Úvaha je prostá:
Pokud mám 200tis. lidí, lže předpokládat, že alespoň 1/2 souloží, což znamená, že 100 tis. lidí by mělo vytvořit do roka 50 tis. potomků (a to uvažuji navíc 3-měsíšní "6ti nedělí"). Což je 4166,66 potomka na měsíc za předpokladu, že souloží 1/2 obyvatel (řekněme mezi 15-50 lety, ženy po přechodu už potomka nevytvoří). Tzn. že za této situace by každý měsíc mělo přibýt 2%. Můj návrh, že přibude pouze 1% tak počítá s tím, že souloží jen 1/4 obyvatel. Což snad splňuje i ty nejpesimističtější předpoklady.