Heaven Hell a Battleground

Číslo update: 1.5.2
Tento update je asi největší v dějnách Land of Ice. Dělí hru na 3 světy, které jsou herně stejné jen mají jiné cíle a některá pravidla. Prozatím budou v provozu pouze světy Heaven a Hell na Battlegroundu pracuju. V čem jsou tyto světy odlišné?
Heaven je svět, který nahradí LOI:Classic. Úkolem hráčů je postavit Imperátorův palác. Komu se to povede vyhrál. Platí zde pravidlo, že démon nedobyje města po 10tém tahu. Ostatní pravidla ohledně démonů platí stále platí.
Ve světě Hell jsou pravidla stejná jako v běžném LOI. Cílem hry je dobýt všech 7 pevností, které zásobují bránu energii. Pokud se vám to povede může na Land of Ice přijít další bůh :)
Battleground zatím vytvářím, chce to ještě doladit. Hlavním rozdílem bude boj hráč vs hráč.
Pokud se vám nepodaří splnit cíl do 60 dnů, přijde jako už mnohokrát předtím, mocná bouře a ukončí věk. Světy na sobě nejsou nijak propojeny. Každý se restartuje podle potřeby. Hlavní děj se odvíjí podle světa Hell. Pokud hráči v Hell porazí démony a přijde nový bůh, tento bůh bude automaticky i na světěch Heaven a Battleground. Updaty probíhají v tu samou dobu.

Finální plenění pro Hell - 7 pevností
Finální stavba pro Heaven - Imperátorův Palác
Nová stavba Škola Architektů
Nové bojiště Údolí stínů
Nový plán na Školu Architektů
Nová kombinace do chrámu
Úprava tržiště s vybavením - zobrazuje se jen nejlevnější vybavení (Thx JJ)
Legenda o Údolí stínů
Legenda o Protonosovi
Za bojiště se nezískávají města
Oprava pravopisných chyb v textech updatu 1.5.2 (Thx DrAgon)
Z bojového skriptu odebrány funkce na PvP (měl by být rychlejší)
Úprava přepočtového skriptu na volnou populaci

Novinky přímo ve hře
Novinky v knihovně
Úprava skriptu
Fixování bugu
Neherní novinky