Turnaj

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Post Reply
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1550
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Turnaj

Post by nezmar »

Hron wrote:Spíše bych uvítal, kdyby vzniklo třeba něco, že nový Imperátor vyhlásil turnaj.
- každý klan by měl možnost se do něj přihlásit
- každý klan by mohl dát "útok v turnaji" a to by mu hodilo náhodný klan někoho jiného v turnaji (náhodný proto, aby se to lišilo od boje o IP, kde se můžeš připravit na svůj cíl a ten kdo bránit je tak velmi znevýhodněn)
- po třeba "10 dnech*rychlost světa" by byl konec turnaje a klan s největší armádou by se stal Šampionem světa LoI a stejně jako Imperátor by byl zapsaný do tabulky


A i Imperátor by se mohl přihlásit do turnaje (pokud by chtěl) a pokud by vyhrál on, tak by v síni hrdinou byl ještě zvýrazněn, jako "hrdina věků", či něco podobného, že on je ten top.
Nad niecim podobnym som rozmyslal, ze by sa zaviedlo uz po cas hry. Mozno dokonca viac krat. ALE stale som rozmyslal ako to spravit bez toho aby hrac neprisiel o prilis vela armady (uplne sa rozbil).

V mojich myslienkach/predstavach to skor bolo iba otestovanie sa voci ostatnym hracom s tym, ze by sa neprislo o armady (boj iba "tienovymi" armadami) ale iba o vstupny poplatok - poplatok za zucastnenie v turnaji a vitaz by dostal polovicu z tychto poplatkov - cize by tam bola aj urcita motivacia sa ho zucastnit.
Hrac by zvolil na zaciatku ake jednotky chce poslat a v akych poctoch (podobne ako utok na event). Tato army by uz bola nemenna pocas celeho turnaja.
Superov by volil system automaticky (podobne ako v ostatnych turnajoch - rozdelenie do 4. kosov podla sily a nasledny random do dvojich). Kazdy by mohol zautocit 2 krat na supera. Na utok by v kazdom kole bol iba urcity cas, ak by hrac nezautocil tak ma smolu. Ak nezautocia obaja tak vypadnu obaja. Na zaklade vyhier (pripadne percent znizenych armad pri rovnosti) by sa urcil vitaz
User avatar
Hron
Posts: 1006
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Turnaj

Post by Hron »

Možná by to fungovat mohlo, ale mně by se líbilo, aby bylo na konci věku PvP a ne PvE (a když se tohle zavede během věku, tak to nebude mít smysl na konci a když to nebude mít smysl na konci, tak se opět vracíme k tomu, že buď tam nebude nic, nebo jen PvE, tedy boj s démony).

Jo a tak během věku, když nechceš rozbíjet cíle, tak máš ÚS a když nechceš rozbít ani sebe ani cíl, tak máš simulátor...

Tím že je turnaj dobrovolný, tak bych nechal, ať se lidi rozmlátí s tím ale, že by pak byla zajímavější odměna (která by byla na základě poražené armády, aby to nešlo využívat k farmě).
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1550
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Turnaj

Post by nezmar »

a ako si to predstavujes.
Robijes supera (vsetko mu znicis) a ty budes mat skody alebo nie?
Ak ano = ako budes bojovat proti dalsiemu superovi (turnaj predpoklada viac kol)
Ak nie = ten co vyhra cely turnaj nebude mat ziadne straty a ostatny vsetko?

Chces postupne obnovovanie? Mozem meci kolami klikat - rekrutit, alebo nie?

Aky je vlastne rozdiel oproti udoli stinu? Zvlast ak sa prihlasia iba top klany.

A teda vlastne podla toho co citam (resp. ako to chapem) by vam vlastne stacilo keby sa poriadne rozbehli aliancne vojny (opravili) a nemusi sa nic riesit ... :D
User avatar
Hron
Posts: 1006
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Turnaj

Post by Hron »

Alianční války by byli fajn, ale tohle je něco trochu jiného (a vlastně se mi to líbí více).

Představoval jsem si to spíše jako arénu, než turnaj a to takto:
10. den věku: spustí se přihlašování do prvního turnaje, jakýkoliv klan se může zadarmo přihlásit do arény
14. den věku: spustí se aréna a každý může dát "zaútočit" a zaútočí na náhodného nepřítele v aréně (jak on ,tak jeho cíl mají ztráty); unavuje jako "velká bitva" a lze útočit až 6 hodin po velké bitvě
21. den věku: konec arény -> klan s nejvíce vítězstvími (je jedno zda v útoku, nebo v obraně) vyhraje arénu a se stane vítězem; klan s největší armádou na konci arény získá se stane šampionem (ano, vítěz a šampion nemusí být ten samý)
30. den věku: spustí se přihlašování do druhé arény
34. den věku: začátek druhé arény
41. den věku: konec druhé arény
45. den věku: začátek stavby IP
(psáno pro věk trvající 60 dní -> musela by se posunout stavba IP, nyní je to myslí nějak 42. den)

Vítěz arény získá skóre (třeba 10 + 2x počet zúčastněných klanů), a získá do konce věku +10% income (myslím tím celkový příjem, který se ti píše), +10% rekrut (klan těží z vítězství v aréně)
Šampion arény získá do konce věku 10% slevu na žold. (vojáci jsou hrdí, že je vede on a tak nevyžadují tolik zlata)

Od ÚS se to liší jak odměnou, tak tím, že armádu ztrácejí obě strany a hlavně i tím, že obě strany si do boje nesou itemy.

Jinak samozřejmě během turnaje/arény by klany normálně mohli tahat.

Při boji ale nekradeš nic soupeři, jak při aliančních válkách.

PS: Uvažuji, zda není turnaj moc dlouhý (počítám 7 dní) a nebylo by lepší, aby byl třeba jen 3 dny, ale zase bych byl rád, aby měl čas se zúčastnit každý a ne že když někdo odjede na víkend pryč, tak má smůlu.
User avatar
Hron
Posts: 1006
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Turnaj

Post by Hron »

Co přemýšlím, tak to trvání spíše jen tři dny.
A druhá úprava, že po druhém turnaji/aréně by se dávalo 20%, místo 10%. Jde o to, že první je ještě brzy a přijít o armádu nemusí být tolik problém, kdežto u druhého je to už vážnější.

Ale i tak bych byl radši, kdyby takové "free for all" mlácení bylo až po udržení IP a nee v průběhu věku a v průběhu věku bylo jen ÚS...
Zajac
Posts: 35
Joined: Sun 25. Oct 2020 9:47:47

Re: Turnaj

Post by Zajac »

Ještě bych udělal jednu věc = možnost nechat si nějaké jednotky doma.

Jednotky v turnaji by byly "na jiném místě", tak jako v IP. S tím, že by bylo potřeba udělat následující omezení:
  • při přihlášení do turnaje:
    • vybere hráč stacky a počty jednotek, které chce poslat do turnaje
    • vybere, kam se budou posílat nově naverbované jednoty = do turnaje / zůstanou "doma"
  • v průběhu turnaje půjde pouze jednosměrně stáhnout jednotky z turnaje domů
    • za stažení jednotek z turnaje může být nějaký postih, třeba, že odejde hodnota jednotek odpovídající např. 20% hodnoty stažené armády, podobně jako když člověk krachuje bez zlata
Výhody:
  • mohu ochránit vybrané jednotky
  • mohu si nechat doma například základ na dobývání měst při tahání při turnaji a nestane se mi, že při mém útoku na něco přijdu o armádu, protože na mě v ten okamžik šel zrovna útok v turnaji
  • po částečném rozfákání v turnaji mohu zachránit zbytek jednotek za cenu, že přijdu o část armády
User avatar
Hron
Posts: 1006
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Turnaj

Post by Hron »

Zajac wrote: Mon 10. Oct 2022 10:17:11 Ještě bych udělal jednu věc = možnost nechat si nějaké jednotky doma.

Jednotky v turnaji by byly "na jiném místě", tak jako v IP. S tím, že by bylo potřeba udělat následující omezení:
  • při přihlášení do turnaje:
    • vybere hráč stacky a počty jednotek, které chce poslat do turnaje
    • vybere, kam se budou posílat nově naverbované jednoty = do turnaje / zůstanou "doma"
  • v průběhu turnaje půjde pouze jednosměrně stáhnout jednotky z turnaje domů
    • za stažení jednotek z turnaje může být nějaký postih, třeba, že odejde hodnota jednotek odpovídající např. 20% hodnoty stažené armády, podobně jako když člověk krachuje bez zlata
Výhody:
  • mohu ochránit vybrané jednotky
  • mohu si nechat doma například základ na dobývání měst při tahání při turnaji a nestane se mi, že při mém útoku na něco přijdu o armádu, protože na mě v ten okamžik šel zrovna útok v turnaji
  • po částečném rozfákání v turnaji mohu zachránit zbytek jednotek za cenu, že přijdu o část armády
To se mi líbí.
Post Reply