Imperátorův palác
Posted: Fri 07. Oct 2022 16:52:36
Vím, že je okolo boje o IP několik vláken, ale řekl jsem si, že bude jednodušší založit nové, protože by mělo být obecnější a ne jen dílčí věci, které jsou v jiných vláknech.
Navrhuji zavést několik změn:
1) odpočet
2) boj o IP - čas, obrana IP, omezení útoků, drtivá porážka
3) bezpečné vítězství
Cílem změn je aby byl boj o IP méně frustrující, více zajímavý a lidé se na něj mohli lépe připravit.
1) odpočet
Na chatu padl návrh na odpočet a to mi přijde jako geniální nápad, který bych rozhodně navrhoval zavést.
Tzn.: Stavba IP bude ve stavbách vidět už od poloviny věku s tím, že tam poběží odpočet do doby, než půjde začít stavět.
2) boj o IP
a) čas
Na chatu padl návrh na zavedení proměnlivé doby na udržení IP. Na první pohled mi to přišlo jako dobrý nápad, ale je s tím problém v tom, že ke konci věku by se mohlo lehce stát, že by někdo udržel IP jen proto, že by nikdo jiný nestihl být online a to se mi nelíbí. Spíše bych zavedl to, že IP nebude ovlivněno rychlostí věku. Tedy že na udržení IP bude vždy 24 hodin a armáda v něm poroste vždy po 2 hodinách.
b) obrana IP
Obranné stavby, které dostane první hráč byli jistě kdysi zajímavé, ale v dnešní době už tak zajímavé nejsou.
Přijde mi, že se jedná o silné počty pro armádu o síle 10M (kdysi byli takové top armády), je to zajímavé pro armádu do 20M, ale pro armády 100M+ (což bych nazval takový standard dnešních top armád) je to slabé a slouží to už spíše jako bonusové stacky, než opravdová ochrana armády.
Navrhoval bych ten počet zvýšit 5x. To by pak už mohlo být významným prvkem a bylo pak zajímavé rozmýšlení, zda někdo bude chtít využít těchto bonusových staveb a pošle jako první svůj top klan s tím, že ví, že ostatní hráči nejsou oslabení a tak bude mít těžké boje, nebo zda postaví IP slabým klanem, získá možnost si top klan pošetřit, ale přijde o tuto významnou výhodu.
c) omezení útoků
Tohle je téma, které již jednou rozebírané bylo a já si stále stojím za tím, že bych zavedl, že každý klan má možnost 3x zaútočit na IP.
Je to číslo, které dost hráčů neovlivní, ale zároveň je to číslo, které umožňuje aktivním hráčům taktizovat a je to číslo, které i zabraňuje nekonečnému věku bojem dvou lidí. Zároveň ale nechci, aby byli klany jinak poškozovány a omezovány, takže žádná ztráta zásob/měst/čehokoliv, žádná drtivá porážka, nic. Chci aby klany mohli normálně bojovat a normálně taktizovat s jediným omezením těch 3 útoků.
d) drtivá porážka
Viz bod 2c -> zrušit drtivou porážku!
Ta obecně více štve lidi, kteří se snaží, než aby škodila těm, kterým by měla...
3) bezpečné vítězství
Myslím si, že po té, co člověk udrží IP, tak by si zasloužil mít jistotu toho že vyhrál, zároveň ale bych nechtěl, aby mohl donekonečna protahovat věk.
Takže jak jsem již navrhoval kdysi, navrhuji i teď zavést to, že po udržení IP po danou dobu se dotyčný automaticky stává Imperátorem a už o IP nemůže přijít. Zároveň ale věk nekončí a je možnost na něj dále útočit. Imperátor má právo kdykoliv věk ukončit a pokud ho neukončí do 24h od udržení IP, tak se věk ukončí sám.
Shrnutí časů u IP:
0-24h od postavení/dobytí IP: hráč musí držet IP a když je poražen, tak o IP přichází a čas se resetuje (klasika)
24h od postavení/dobytí IP: hráče se stává Imperátorem a vítěz věku, věk ale nekončí a hráč nemusí na nic klikat
24h-48h od postavení/dobytí IP: boje o IP mohou být i nadále; o IP Imperátor nepřichází ani v případě porážky; Imperátor může věk ukončit
48h od postavení/dobytí IP: věk se automaticky ukončuje
Navrhuji zavést několik změn:
1) odpočet
2) boj o IP - čas, obrana IP, omezení útoků, drtivá porážka
3) bezpečné vítězství
Cílem změn je aby byl boj o IP méně frustrující, více zajímavý a lidé se na něj mohli lépe připravit.
1) odpočet
Na chatu padl návrh na odpočet a to mi přijde jako geniální nápad, který bych rozhodně navrhoval zavést.
Tzn.: Stavba IP bude ve stavbách vidět už od poloviny věku s tím, že tam poběží odpočet do doby, než půjde začít stavět.
2) boj o IP
a) čas
Na chatu padl návrh na zavedení proměnlivé doby na udržení IP. Na první pohled mi to přišlo jako dobrý nápad, ale je s tím problém v tom, že ke konci věku by se mohlo lehce stát, že by někdo udržel IP jen proto, že by nikdo jiný nestihl být online a to se mi nelíbí. Spíše bych zavedl to, že IP nebude ovlivněno rychlostí věku. Tedy že na udržení IP bude vždy 24 hodin a armáda v něm poroste vždy po 2 hodinách.
b) obrana IP
Obranné stavby, které dostane první hráč byli jistě kdysi zajímavé, ale v dnešní době už tak zajímavé nejsou.
Přijde mi, že se jedná o silné počty pro armádu o síle 10M (kdysi byli takové top armády), je to zajímavé pro armádu do 20M, ale pro armády 100M+ (což bych nazval takový standard dnešních top armád) je to slabé a slouží to už spíše jako bonusové stacky, než opravdová ochrana armády.
Navrhoval bych ten počet zvýšit 5x. To by pak už mohlo být významným prvkem a bylo pak zajímavé rozmýšlení, zda někdo bude chtít využít těchto bonusových staveb a pošle jako první svůj top klan s tím, že ví, že ostatní hráči nejsou oslabení a tak bude mít těžké boje, nebo zda postaví IP slabým klanem, získá možnost si top klan pošetřit, ale přijde o tuto významnou výhodu.
c) omezení útoků
Tohle je téma, které již jednou rozebírané bylo a já si stále stojím za tím, že bych zavedl, že každý klan má možnost 3x zaútočit na IP.
Je to číslo, které dost hráčů neovlivní, ale zároveň je to číslo, které umožňuje aktivním hráčům taktizovat a je to číslo, které i zabraňuje nekonečnému věku bojem dvou lidí. Zároveň ale nechci, aby byli klany jinak poškozovány a omezovány, takže žádná ztráta zásob/měst/čehokoliv, žádná drtivá porážka, nic. Chci aby klany mohli normálně bojovat a normálně taktizovat s jediným omezením těch 3 útoků.
d) drtivá porážka
Viz bod 2c -> zrušit drtivou porážku!
Ta obecně více štve lidi, kteří se snaží, než aby škodila těm, kterým by měla...
3) bezpečné vítězství
Myslím si, že po té, co člověk udrží IP, tak by si zasloužil mít jistotu toho že vyhrál, zároveň ale bych nechtěl, aby mohl donekonečna protahovat věk.
Takže jak jsem již navrhoval kdysi, navrhuji i teď zavést to, že po udržení IP po danou dobu se dotyčný automaticky stává Imperátorem a už o IP nemůže přijít. Zároveň ale věk nekončí a je možnost na něj dále útočit. Imperátor má právo kdykoliv věk ukončit a pokud ho neukončí do 24h od udržení IP, tak se věk ukončí sám.
Shrnutí časů u IP:
0-24h od postavení/dobytí IP: hráč musí držet IP a když je poražen, tak o IP přichází a čas se resetuje (klasika)
24h od postavení/dobytí IP: hráče se stává Imperátorem a vítěz věku, věk ale nekončí a hráč nemusí na nic klikat
24h-48h od postavení/dobytí IP: boje o IP mohou být i nadále; o IP Imperátor nepřichází ani v případě porážky; Imperátor může věk ukončit
48h od postavení/dobytí IP: věk se automaticky ukončuje