- Gobliní dělo, Gobliní dělo nabité fanatikem, Gobliní dělo nabité bombou -> snížení životů ze 100 na 50
- Gobliní Letící Fanatik -> zvýšení dmg z 300 na 400
- Gobliní Letící Bomba -> zvýšení dmg z 15000 na 20000
Simulátor
Re: Simulátor
Došlo k úpravě Ghora:
Re: Simulátor
Možná jsem slepý a to tlačítko tam někde je, ale nemohu ho najít.
Kdysi bylo tlačítko, které ti přidalo 3 stacky po 1000 otrocích (od každého jeden) což bylo úžasné tlačítko pro rozjezdy, kdy jsi je lehce přidáváš do armády.
Je někdo to tlačítko, nebo mohlo by se opět udělat?
Kdysi bylo tlačítko, které ti přidalo 3 stacky po 1000 otrocích (od každého jeden) což bylo úžasné tlačítko pro rozjezdy, kdy jsi je lehce přidáváš do armády.
Je někdo to tlačítko, nebo mohlo by se opět udělat?
Re: Simulátor
Ano není tam, jak budu dělat update crinis tak to tam spolu s tim vratim (pokud nezapomenu
)

Re: Simulátor
Všimol som si nezrovnalosť pri živej vetve dreada:
V hre je rozpätie vyvolaných vezňou cca 1% (+-6k), v simulátore sa pohybuje počet vyvolaných jednotiek v rozmedzí 330k-830k čo je troškú väčší rozdiel.
Odsledoval som to cca na 100 bojoch.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V hre dostanem:
1,129 x Soulkeeper věčné Temnoty (Amulet věznitele) povolal 773,834 svojich vězňů ..... v rozmedzi +-6k vězňou
123 x Soulkeeper povolal 33,134 svojich vězňů .... +- 600 vezňou
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V simulátore asi takto:
1,129 x Soulkeeper věčné Temnoty (Amulet věznitele) povolal 833202 x Uvězněná duše
123 x Soulkeeper povolal 34440 x Uvězněná duše
1,129 x Soulkeeper věčné Temnoty (Amulet věznitele) povolal 392892 x Uvězněná duše
123 x Soulkeeper povolal 27429 x Uvězněná duše
V hre je rozpätie vyvolaných vezňou cca 1% (+-6k), v simulátore sa pohybuje počet vyvolaných jednotiek v rozmedzí 330k-830k čo je troškú väčší rozdiel.
Odsledoval som to cca na 100 bojoch.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V hre dostanem:
1,129 x Soulkeeper věčné Temnoty (Amulet věznitele) povolal 773,834 svojich vězňů ..... v rozmedzi +-6k vězňou
123 x Soulkeeper povolal 33,134 svojich vězňů .... +- 600 vezňou
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V simulátore asi takto:
1,129 x Soulkeeper věčné Temnoty (Amulet věznitele) povolal 833202 x Uvězněná duše
123 x Soulkeeper povolal 34440 x Uvězněná duše
1,129 x Soulkeeper věčné Temnoty (Amulet věznitele) povolal 392892 x Uvězněná duše
123 x Soulkeeper povolal 27429 x Uvězněná duše
Re: Simulátor
Jde o to, že rozsah Magie Smrti X je 300 až 800 Uvězněných duší.
S tím, že simulátor pravděpodobně počítá vyvolané duše jako počet * (rozsah magie) a z toho je tak velký rozsah.
Ve hře Nezmar zaváděl v chrámu, že se vyvolání počítá tak, že se x-krát provede vyvolání a pak sečte a tím pádem je výsledek velmi okolo střední hodnoty (tedy spíše, že čím více je vyvolání, tím je více okolo střední hodnoty). A pokud to samé platí i pro vyvolávání jednotek ve hře, tak díky tomu v reálu pro 1000 jednotek vlastně vždy vyvolá střední hodnotu...
S tím, že simulátor pravděpodobně počítá vyvolané duše jako počet * (rozsah magie) a z toho je tak velký rozsah.
Ve hře Nezmar zaváděl v chrámu, že se vyvolání počítá tak, že se x-krát provede vyvolání a pak sečte a tím pádem je výsledek velmi okolo střední hodnoty (tedy spíše, že čím více je vyvolání, tím je více okolo střední hodnoty). A pokud to samé platí i pro vyvolávání jednotek ve hře, tak díky tomu v reálu pro 1000 jednotek vlastně vždy vyvolá střední hodnotu...
Re: Simulátor
Poslední změny:
1) Generál - sníženy životy na 160
2) magie ohně 1 (ohnivé koule) - u unikátní jednotky změněn počet z životy/2 na životy*2
3) magie ohně 3 (meteority) - u unikátní jednotky změněn počet na ceil(životy/100)+floor(tahy/3000)
4) Flamekeeper lord - zvýšeny životy ze 75 na 750
5) Flamekeeper lord - posílena magie ohně (vyvolává 2x tolik)
Starší změny:
Mlutimagie byla sjednocena na to, že se aplikují všechny magie současně.
Dál si nejsem jist, co jste ještě měnili a co už ne.
1) Generál - sníženy životy na 160
2) magie ohně 1 (ohnivé koule) - u unikátní jednotky změněn počet z životy/2 na životy*2
3) magie ohně 3 (meteority) - u unikátní jednotky změněn počet na ceil(životy/100)+floor(tahy/3000)
4) Flamekeeper lord - zvýšeny životy ze 75 na 750
5) Flamekeeper lord - posílena magie ohně (vyvolává 2x tolik)
Starší změny:
Mlutimagie byla sjednocena na to, že se aplikují všechny magie současně.
Dál si nejsem jist, co jste ještě měnili a co už ne.
Re: Simulátor
Nový release Simulátor 3.0
Udelali jsme s Healtonnem dost velky rework. Davejte si radeji pozor, pokud narazite na problemy/chyby, prosim piste. Vetsina veci zminenych tady na foru by mela byt fixnuta (cokoliv neni klidne piste znovu).
Simulator stale bezi na https://landofice-simulator.4fan.cz, rikali jsme si, ze ho tam muzeme nechat, at zbytecne nevytezuje ofiko LoI server (zvlast kdyz ted ma moznost 20x simulace, ktera je casto pouzivana). Ale zdrojaky na gitu jsou v releasu, takze kdyby je Nezmar chtel hodit na ofiko, klidne muze.
PS: Diky Hronovi za vytrvale odpovedi na chatu a pomoc
Changelog:
Technicke zmeny:
- PHP 7.4
- HTML 5
- release scripty & makefile
- fix JS caching & reloading
- rework abilit (jednotka muze mit vice druhu stejne ability, refactor atp.)
Simulator zmeny:
- update jednotek & schopnosti & eventu & itemu
- feature "Opakovana simulace 20x"
- feature "jednotky velitel1-4" pro simulaci ruznych utoku velitele pri jeho vyexpeni
- multimagie - pridana a opravena
- rozptyl dmg 5% (jako v LoI, predtim byla konstantni)
- ignorovani diakritiky a case pri zadani armady (nektere pripady jsou porad hardcoded)
- kosmetika (barvy, struktura atp.)
- mega moc BUGFIXING
Udelali jsme s Healtonnem dost velky rework. Davejte si radeji pozor, pokud narazite na problemy/chyby, prosim piste. Vetsina veci zminenych tady na foru by mela byt fixnuta (cokoliv neni klidne piste znovu).
Simulator stale bezi na https://landofice-simulator.4fan.cz, rikali jsme si, ze ho tam muzeme nechat, at zbytecne nevytezuje ofiko LoI server (zvlast kdyz ted ma moznost 20x simulace, ktera je casto pouzivana). Ale zdrojaky na gitu jsou v releasu, takze kdyby je Nezmar chtel hodit na ofiko, klidne muze.
PS: Diky Hronovi za vytrvale odpovedi na chatu a pomoc
Changelog:
Technicke zmeny:
- PHP 7.4
- HTML 5
- release scripty & makefile
- fix JS caching & reloading
- rework abilit (jednotka muze mit vice druhu stejne ability, refactor atp.)
Simulator zmeny:
- update jednotek & schopnosti & eventu & itemu
- feature "Opakovana simulace 20x"
- feature "jednotky velitel1-4" pro simulaci ruznych utoku velitele pri jeho vyexpeni
- multimagie - pridana a opravena
- rozptyl dmg 5% (jako v LoI, predtim byla konstantni)
- ignorovani diakritiky a case pri zadani armady (nektere pripady jsou porad hardcoded)
- kosmetika (barvy, struktura atp.)
- mega moc BUGFIXING