nezmar wrote:
schopnosť DAV
Mám pocit, že táto schopnosť celkom drasticky mení povahu hry. Nechcem ju zrušiť, ale obmedziť jej maximálnu hranicu.
Cieľom je zabrániť multi miliardovým útokom a pritom zachovať potenciál
Napr. maximálny počet bodov do útoku sa bude rovnať 100 násobku poškodenia. Ak jednotka má poškodenie 20 tak potom maximálne môže pridať od útoku 2000
Proč chceš navázat útok na poškození?
Možná by to pak hrálo roli v tom, že by to člověk nemohl dát na 1M otroků s kopím a mít nekonečné dmg, ale tento věk primární dvě jednotky kde se to používá jsou Aetherova hvězda a Toxický bahenní had a u nich to dává do útoku méně procent, než než je jejich zranění a stejně to "buguje hru", protože tak na pohodu dáváme vše bezeztrát i když některé věci byli jinak nedobytelné ani s 10x větší armádou...
Nebo opačně, kdyby se vzali jednotky proti kterým hráč bojuje, tak největší problém jsou jednorožci v lepších chrámem země a i u nich je základní poškození dost velké...
Nějak ho omezit? Ano, proti tomu asi nic nemám.
Co omezení se týče, tak pokud se zachová, že to bude lepší slayer, tak by to mělo být v pořádku. Lepší slayer značí, že ve hře nebude jednotka s dostatečně vysokou obranou, aby ji jednotka s davem v dostatečném počtu nedala zranění a lepší to bude v tom, že bude díky vysokému útoku bude dávat od jednotek s menší obranou vyšší zranění.
Takže abychom určili sílu davu, musíme si určit, co je nejvyšší obrana ve hře.
Tady je problém s dreaddem (kamenný dhar), který čistě teoreticky může mít obranu nekonečnou.
Mimo PvP je největší obrana 264 na horských wurmech a pak 216 na topazových golemech v nejvyšším chrámě země.
(tedy vlastně jen polovina, protože ten nejvyšší spuštěný není)
Když se vrátím k PvP, tak nevím, jak je to teď po změnách, ale když vyjdu z toho že 700 velemágů jsem měl jen při nekonečných zásobách, tak i když je teď více run, tak bych nečekal, že se ve hře objeví nad 500 velemágů. S 500 velemágy a dharovou standartou bude nejvyšší obrana na krakenovi a to 468. Dreadd se ale může dostat do ještě vyšších čísel. I když po oslabení TP a s tím, že to teď ve hře bude mít možná o dost těžší to už třeba nebude tak slavný, ale i tak bych věřil, že se na bonus +2000% dostane, možná dokonce na +3000%, ale už je dost hraniční. Největší obrana u něj je 60 s tvrzenkami 68 a s 2k% = 1428 a s 3k% = 2108.
Co z toho plyne
Útok nad 2000 je v 99,99% případů k ničemu a jen zvyšuje celkové udělené zranění.
Velkým problém jsou s PKS i jednotky, kterých není moc, ale mají vysoké zranění.
Takže co bych navrhl já je, že buď by se bonusový útok odvíjel od základního útoku (což mi přijde nejlogičtější a dává to smysl), nebo aby to bylo zajímavé a měla obrana u jednotky s davem význam, by se mohl odvíjet od obrany.
Pokud bychom se chtěli dostal na cílový útok 2000 u bizona (základní jednotka s davem u hráče - útok 8, obrana 6), tak by bylo potřeba aby maximální zvýšení bylo 250x útok (u útoku), či 333x útok (u obrany).
Mně by se asi nejvíce líbilo, kdyby se zavedlo, že maximální zvýšení útoku je o 300x původní obrana jednotky.
Jen to nevyřeší problém pks na silných jednotkách a vlastně nevím, jestli to v reálu něco omezí, mimo speciálních bojů proti Dreaddovi...
nezmar wrote:mágia Ladu 10 - LEDOVÁ MLHA
- súčasný stav: jednotka môže zrušiť akúkoľvek mágiu - jednotky vyberá podľa životov. Aplikuje sa v každom kole. Šanca na vyvolanie ľadovej hmly je 1% za každého mága (čite 100 mágov = 100%)
- navrhovaná zmena - mágia sa bude aplikovať iba prvé 2. kolá
Tady se omlouvám, že přesně nechápu, myslíš, že zruší magii 2x a to jednou v prvním a jednou ve druhém kole, nebe že zruší magii jen jednou a to ve druhém kole?
Pokud je to první možnost (že zruší magii 2x), tak to neřeší současný problém, kdy je problém, že to zruší veledruidy + jednorožce. Já jsem navrhoval, aby rušil magii jen jednou (pokud bude rušit v prvním kole, bude stále nebezpečný, pokud až ve druhém, tak bude slabý).