Mágia a Schopnosti

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Mágia a Schopnosti

Post by nezmar »

Sem dávajte všetky návrhy k zmenám v aktuálnych mágiach alebo schopnostiach.

schopnosť DAV
Mám pocit, že táto schopnosť celkom drasticky mení povahu hry. Nechcem ju zrušiť, ale obmedziť jej maximálnu hranicu.
Cieľom je zabrániť multi miliardovým útokom a pritom zachovať potenciál

Napr. maximálny počet bodov do útoku sa bude rovnať 100 násobku poškodenia. Ak jednotka má poškodenie 20 tak potom maximálne môže pridať od útoku 2000

mágia Ladu 10 - LEDOVÁ MLHA
- súčasný stav: jednotka môže zrušiť akúkoľvek mágiu - jednotky vyberá podľa životov. Aplikuje sa v každom kole. Šanca na vyvolanie ľadovej hmly je 1% za každého mága (čite 100 mágov = 100%)
- navrhovaná zmena - mágia sa bude aplikovať iba prvé 2. kolá
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Mágia a Schopnosti

Post by Hron »

nezmar wrote: schopnosť DAV
Mám pocit, že táto schopnosť celkom drasticky mení povahu hry. Nechcem ju zrušiť, ale obmedziť jej maximálnu hranicu.
Cieľom je zabrániť multi miliardovým útokom a pritom zachovať potenciál

Napr. maximálny počet bodov do útoku sa bude rovnať 100 násobku poškodenia. Ak jednotka má poškodenie 20 tak potom maximálne môže pridať od útoku 2000
Proč chceš navázat útok na poškození?

Možná by to pak hrálo roli v tom, že by to člověk nemohl dát na 1M otroků s kopím a mít nekonečné dmg, ale tento věk primární dvě jednotky kde se to používá jsou Aetherova hvězda a Toxický bahenní had a u nich to dává do útoku méně procent, než než je jejich zranění a stejně to "buguje hru", protože tak na pohodu dáváme vše bezeztrát i když některé věci byli jinak nedobytelné ani s 10x větší armádou...

Nebo opačně, kdyby se vzali jednotky proti kterým hráč bojuje, tak největší problém jsou jednorožci v lepších chrámem země a i u nich je základní poškození dost velké...

Nějak ho omezit? Ano, proti tomu asi nic nemám.
Co omezení se týče, tak pokud se zachová, že to bude lepší slayer, tak by to mělo být v pořádku. Lepší slayer značí, že ve hře nebude jednotka s dostatečně vysokou obranou, aby ji jednotka s davem v dostatečném počtu nedala zranění a lepší to bude v tom, že bude díky vysokému útoku bude dávat od jednotek s menší obranou vyšší zranění.

Takže abychom určili sílu davu, musíme si určit, co je nejvyšší obrana ve hře.
Tady je problém s dreaddem (kamenný dhar), který čistě teoreticky může mít obranu nekonečnou.
Mimo PvP je největší obrana 264 na horských wurmech a pak 216 na topazových golemech v nejvyšším chrámě země. (tedy vlastně jen polovina, protože ten nejvyšší spuštěný není)
Když se vrátím k PvP, tak nevím, jak je to teď po změnách, ale když vyjdu z toho že 700 velemágů jsem měl jen při nekonečných zásobách, tak i když je teď více run, tak bych nečekal, že se ve hře objeví nad 500 velemágů. S 500 velemágy a dharovou standartou bude nejvyšší obrana na krakenovi a to 468. Dreadd se ale může dostat do ještě vyšších čísel. I když po oslabení TP a s tím, že to teď ve hře bude mít možná o dost těžší to už třeba nebude tak slavný, ale i tak bych věřil, že se na bonus +2000% dostane, možná dokonce na +3000%, ale už je dost hraniční. Největší obrana u něj je 60 s tvrzenkami 68 a s 2k% = 1428 a s 3k% = 2108.

Co z toho plyne
Útok nad 2000 je v 99,99% případů k ničemu a jen zvyšuje celkové udělené zranění.
Velkým problém jsou s PKS i jednotky, kterých není moc, ale mají vysoké zranění.

Takže co bych navrhl já je, že buď by se bonusový útok odvíjel od základního útoku (což mi přijde nejlogičtější a dává to smysl), nebo aby to bylo zajímavé a měla obrana u jednotky s davem význam, by se mohl odvíjet od obrany.
Pokud bychom se chtěli dostal na cílový útok 2000 u bizona (základní jednotka s davem u hráče - útok 8, obrana 6), tak by bylo potřeba aby maximální zvýšení bylo 250x útok (u útoku), či 333x útok (u obrany).

Mně by se asi nejvíce líbilo, kdyby se zavedlo, že maximální zvýšení útoku je o 300x původní obrana jednotky.
Jen to nevyřeší problém pks na silných jednotkách a vlastně nevím, jestli to v reálu něco omezí, mimo speciálních bojů proti Dreaddovi...

nezmar wrote:mágia Ladu 10 - LEDOVÁ MLHA
- súčasný stav: jednotka môže zrušiť akúkoľvek mágiu - jednotky vyberá podľa životov. Aplikuje sa v každom kole. Šanca na vyvolanie ľadovej hmly je 1% za každého mága (čite 100 mágov = 100%)
- navrhovaná zmena - mágia sa bude aplikovať iba prvé 2. kolá
Tady se omlouvám, že přesně nechápu, myslíš, že zruší magii 2x a to jednou v prvním a jednou ve druhém kole, nebe že zruší magii jen jednou a to ve druhém kole?
Pokud je to první možnost (že zruší magii 2x), tak to neřeší současný problém, kdy je problém, že to zruší veledruidy + jednorožce. Já jsem navrhoval, aby rušil magii jen jednou (pokud bude rušit v prvním kole, bude stále nebezpečný, pokud až ve druhém, tak bude slabý).
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Mágia a Schopnosti

Post by nezmar »

Myslel som prvé dve kolá (čite 2x), ale môže sa to zmeniť na v prvom kole :twisted:

Ten dav mi už dlhšie leží v žalúdku. Buď sa bude musieť zmeniť alebo úplne odstrániť PKS. Inú možnosť nevidím. Pokiaľ sa DAV pridáva iba na jednotky, kde sa to dá obmedziť iným spôsobom tak by mohol zostať, ale pokiaľ sa môže dať hocikomu tak to ...

Prípadne ďalšia vec čo ma napadá je, že by šiel PKS nasadiť iba jednotkam s druhom útoku 3 (kde to dáva aj zmysel) ale to je iba čiastočné a veľmi slabé riešenie
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Mágia a Schopnosti

Post by Hron »

nezmar wrote:Prípadne ďalšia vec čo ma napadá je, že by šiel PKS nasadiť iba jednotkam s druhom útoku 3 (kde to dáva aj zmysel) ale to je iba čiastočné a veľmi slabé riešenie
Předpokládám, že jsi myslel 1, tedy útokem od třetího kola...

Reálně tohle by hodně pomohlo, protože většina lidí chce jednak rozhodnout boj před třetím kole a pak na jednotkách s druhem útoku 1 mít imky na oheň.

Pokud bys chtěl udělat tuhle úpravu, tak bych navrhl u dobytí archeologů (myslím, že je to jediné místo, kde padá PKS) dát jako odměnu místo PKS předmět Prapor bersekra, což je v podstatě PKS pro jednotky s druhem útoku 1 (a to o co je prapor bersekra lepší se myslím ztratí...). A takhle to nechat nějakou dobu a zkusit, zda se něco změní...

Další možností by bylo, že by schopnost dav (nebo jen pks) měnil druh útoku jednotce na druh útoku 1. Tedy i jinak střelecké jednotky by útočili až od třetího kola.
Tohle mi zní zajímavě, ale spíše jsem proto zkusit nahradit PKS tím Praporem bersekra a počkat si, co se stane...
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Mágia a Schopnosti

Post by Hron »

nezmar wrote:mágia Ladu 10 - LEDOVÁ MLHA
- súčasný stav: jednotka môže zrušiť akúkoľvek mágiu - jednotky vyberá podľa životov. Aplikuje sa v každom kole. Šanca na vyvolanie ľadovej hmly je 1% za každého mága (čite 100 mágov = 100%)
Navrhovaná změna: Aplikuje se jen jednou a to v prvním kole a tím to končí.

Další problém k vyřešení:
Někdo psal na chat, že problém s Mlhou řeší tak, že před každým bojem na štíty místo tvrzenek (nebo jiného obranného itemu) nasadí hůlku ledu (nebo něco jiného s magii) a tak Mlha zasáhne tuto jednotku místo vyvolávačů a díky tomu je schopen chrám dobýt. Ale že se mu tohle hraní nelíbí.
Já souhlasím s tím, že tohle je špatné, proto bych chtěl (pokud by to šlo), tak že by Mlha působila jen na jednotky, které mají magii už v základu a ne na ty, které mají magii až díky předmětům.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Mágia a Schopnosti

Post by nezmar »

to by sa ťažko zisťovalo vzhľadom na to ako je napísaný program.

Momentálne by som musel spraviť ďalšiu premennú, ktorá by označovala či je to z predmetu a ak áno či ma aj inú bez predmetu, alebo ich predmet dáva viac :D.
Alebo sa pýtať aký ma predmet a či je to zrovna ten alebo onen.
Proste kontroly naprd

Maximálne sa môže upraviť výber cieľa. Nemusí sa vyberať podľa HP, ale môže sa použiť napr. hodnota. Tým by ale rušil mágiu tým najcennejším jednotkám (napr. jednorožcom atď)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Mágia a Schopnosti

Post by Hron »

Jestli se nepletu, tak ty jsi psal, že Mlha nebude platit na magii ledu, je to tak?
Pokud ano, tak jak jeto naprogramované? Že to té jednotce magii nezruší, nebo že ji to ignoruje ve výběru. Pokud by ji to ignorovalo ve výběru, tak by to mělo vyřešit tento problém, protože když pominu unikátní jednotky, tak myslím, jen Magie ledu 1 je jediná magie, kterou může získat obyčejná jednotka...
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Mágia a Schopnosti

Post by nezmar »

nato som zabudol. Momentálne ruší všetku mágiu. Ale toto tam dopracujem. Bude vynechávať pri vyhľadávaní mágie.

Máš pravdu, zatiaľ sa s predmetov dá získať iba mágia ľadu. Ostatné sú viazané na už existujúcu mágiu alebo na unikátnu jednotku
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Mágia a Schopnosti

Post by ySpirit »

Hron wrote: Někdo psal na chat, že problém s Mlhou řeší tak, že před každým bojem na štíty místo tvrzenek (nebo jiného obranného itemu) nasadí hůlku ledu (nebo něco jiného s magii) a tak Mlha zasáhne tuto jednotku místo vyvolávačů a díky tomu je schopen chrám dobýt. Ale že se mu tohle hraní nelíbí.
Já souhlasím s tím, že tohle je špatné, proto bych chtěl (pokud by to šlo), tak že by Mlha působila jen na jednotky, které mají magii už v základu a ne na ty, které mají magii až díky předmětům.
Prijdu o dalsi z mych genialnich triku, jak mit moznost hrat Dralgara? :mrgreen:

V tom pripade jsem pro, aby se neblokovala magie ledu 1 a 2 (zpomalovani o 1 a 3), ale magii ledu 6 at to blokuje. Aby byli Samani ve stejne lodi s druidy - na 80% bez magie na zacatku boje
Zaroven arcimagum ledu navysit iniciativu, aby meli aspon 13; o 2 vyssi co Aetherovi samani, aby se nemeli sanci tomu vyhnout. :twisted:
Prece jen vyvolavany stit maji ty nejpouzivanejsi vetve, protoze vsechno davaji beze ztrat.

By zasahlo i soulkeepery, vzhledem k tomu, ze Aetherovi samani ledu maji iniciativu 11.
Ale zivy Dreadd stejne potrebuje velky buff, takze toho bych zrovna nepocital.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Mágia a Schopnosti

Post by nezmar »

akúkoľvek mágiu Ledu. Čiže podobne ako ta posília nepriateľský Temný prízraci.

Z ľadového mága viac už neschladíš aby si vyčerpal jeho magickú energiu. Ale zmení sa to teda aby sa aktivovalala iba v prvok kole. Čiže na jednu jedinú jednotku.

Teraz podľa čoho má vyberať najskôr? Podľa životov celkovo, hodnoty jednotky, ...
Post Reply