Re: Iluzionární ostrov
Posted: Sun 20. Mar 2022 9:28:42
ještě než nahodím seznam artefaktů ke schválení tak navrhuji ještě "lehce" vylepšit arcimágovu korunu
Bude to legendární item a 10% snížení obrany plošně je super věc a přivolání 4 stacků jednotek taky, ale do boje o IP bych na 99% zvolil aetharovu róbu moci, takže bych ještě koruně přidal schopnost na zásah..
A popravdě mi nic jiného nenapadá, než 50% obrany dolů při zásahu.. nebo 40? aby to nebylo úplně totožné..
nakonec rozdělím itemy do více seznamů.. ještě jsme nedoladili tu % šanci na padnutí více artefaktů, takže třeba výše zmíněnou aetharovu róbu moci bych do seznamu 100% padnutí neřadil, ale do seznamu předmětů které budou mít nižší šanci - resp tu nejnižší, že vůbec padnou tak tam bych jí klidně dal..
Dal jsem to i s popisy, kdyby se přeci jen někdo nakonec rozhdol nějak reagovat..
ignoty, kolečka a plány na výrobu sem dávat nebudu..
ty % na nižší padnutí bych viděl dvěma možnostmi buď fix s vyšší šancí a nebo jak si někde psal, že s každým dobytím by i u tohoto mohla šnce růst..
Nevím jestli by šlo nastavit, ale pokud ano tak mě by se nejvíce zamlouvalo, že by základní šance mohla být klidně malinko vyšší, než si navrhoval v jednom příspěvku ty, po každém dobytí by šance stoupala, ale pokud by ten méně pravděpodobný artefakt padnul ta ta % za dobytí navíc na padnutí by se vynulovala..
příklad na nižší šanci by bylo třeba 10% za každé dobytí o 1% nahoru, po 10 dobytích by šance byla 20% a někomu by nějaký artefakt padnul a tím pádem od 11 dobytí by byla šance na padnutí "lepších" itemů opět 10% - samozřejmě by se tím, ale nesmělo vynulovat počítání u nejlepších artefaktů a naopak, pole toho co by padlo..
Můj návrh:
u toho druhého artefaktu, bych klidně dal vyšší možnost, pokud ti tam přijde něco extra silného, tak to klidně můžu odtranit..
Ale klidně bych dal fixní šanci bez narůstání 20% (pokud by šlo to nulování, tak by klidně i 4% zvýšení šance by dle mého být mohla za každé dobytí)
nejnižší šanci bych dal 2,5% s nárůstem 0,25% pokud by nebylo možné to nulování, pokud ano tak bych možná start nechal stejný, ale % za dobytí bych přidal..
mohou padnout vždy:
1. nepoužitelný meč iluzionárních válečníků
2. Nepoužitelný luk iluzionárních Lukostřelců
3. Nepoužitelné žihadlo Iluzionárních vos
Kostěná flétna Lichové vyvolávají o 50% více kostlivců
Čepec vyvolávače počasí Střelecká jednotka s druhem útoku 2 nebo 3 získá +10% do poškození (minimálně však 2)
Kostěná hůl Unikátní jednotka se naučí magii smrti 1
Ledová čepel Uniktání jednotka se naučí magii ledu 1
Plášť slabosti Unikátní jednotce klesne počet životů na 1
Prapor světla Nenemrtvá jednotka získá 50% damage do steče, pokud je Crinisina získava navíc 50% do útoku a 30% do iniciativi
Prapor krve Nenemrtvá a neneživá jednotka získá +200% damage do steče, ale jeji obrana klesne na 1
Hůlka ohně Jednotka získa ohnivý štít 2
Boty rychlosti Unikátní jednotka získa +5 do inciativy
Ohnivá róba Unikátní jednotka se naučí magii ohně 3 a získá ohnivý štít 500
Ocelové pláty Jednotka získá +6 do obrany, ale její iniciativa klesne o 1
Kouzelnická róba Jednotka získá +1 do obrany a je imunní vůči ohnivému štítu
Prokletá kouzelnická róba Jednotka s Magií smrti získá +3 do obrany a je imunní vůči ohnivému štítu
Ætherův ledový prapor Jednotka získá schopnost Magie Ledu 1, Æthrova jednotka získa schopnost Magie Ledu 2 a navíc +3 do iniciativy
Vulkánův ohnivý prapor Jednotka získá ohnivý štít +1 pokud je Vulkánova získa dalších bonus rovnající se násobku jeho damage a posílení vlastní Magie Ohně
Dharova kamenná standarta Jednotka dostane +4 do obrany pokud je Dharova získá dalších +8
Dralgarův Totem života Jednotka získá +15% do životů pokud je Dralgarova získá dalších +35%
Dreaddův prapor smrti Jednotka získá +2 do útoku a obrany pokud je Dreaddova získá dalších +4 do útoku a obrany
Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona Jednotka získá +15% do damage, pokud je Ghorova získá dalších +35%
Dalekohled Proč jednou při střelbě nezamířit? Jednotka získá -1 do ini, +3 do útoku. Pouze pro jednotky s druhem útoku 2 a 3
Amulet věznitele Jednotka s magii smrti 5 vyvolá o 25% více uvěznených duší
Rytířský jednoruční meč Jednotka získá +4 do útoku
Bastard Jednotka získá +7 do útoku, ale její obrana klesne o 2
Mágová róba moci Posílí přivolávací a vyvolávací mágií jednotky o 10%.
Ledová formule Pomocí této formule můžeš složit Hůlku ledu, Svazek ledového mistrovství, Ledovou róbu a vytvořit tak Æthrovu róbu moci
Hůlka ledu Jednotka se naučí magii ledu 1
Dráp draka Unikátní jednokta získá +100% do damage
Tvrzené ocelové pláty Jednotka získá +8 do obrany, ale její iniciativa klesne o 1
Amulet velitele
Helma ledového válečníka
- 34-35 předmětů, takže každý z nich ccca 3%
menší šance na padnutí:
1. nepoužitelný meč iluzionárních válečníků x 2
2. Nepoužitelný luk iluzionárních Lukostřelců x 2
3. Nepoužitelné žihadlo Iluzionárních vos x 2
Pírko z anděla Nenemrtvá a Neneživá jednotka získá +2 do životů
Dráp draka Unikátní jednokta získá +100% do damage
Prapor krve Nenemrtvá a neneživá jednotka získá +200% damage do steče, ale jeji obrana klesne na 1
Hůlka ohně Jednotka získa ohnivý štít 2
Tvrzené ocelové pláty Jednotka získá +8 do obrany, ale její iniciativa klesne o 1
Kouzelnická róba Jednotka získá +1 do obrany a je imunní vůči ohnivému štítu
Ætherův ledový prapor Jednotka získá schopnost Magie Ledu 1, Æthrova jednotka získa schopnost Magie Ledu 2 a navíc +3 do iniciativy
Vulkánův ohnivý prapor Jednotka získá ohnivý štít +1 pokud je Vulkánova získa dalších bonus rovnající se násobku jeho damage a posílení vlastní Magie Ohně
Dralgarův Totem života Jednotka získá +15% do životů pokud je Dralgarova získá dalších +35%
Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona Jednotka získá +15% do damage, pokud je Ghorova získá dalších +35%
Drtivé střeli Jednotka s druhem útoku 2 získá +10% do poškození proti neživím cílům
Posvěcené střeli Jednotka s druhem útoku 2 získá +10% do poškození proti nemrtvým cílům
Svazek ledového mistrovství Unikátní jednotka se naučí magii ledu 3 a ledový štít 30%
Ledová róba Unikátní jednotka se naučí ledový štít 10% a je imunní proti ohnivému štítu
Bastard Jednotka získá +7 do útoku, ale její obrana klesne o 2
Težká bojová sekyra Jednotka získá +10 do útoku, ale její obrana klesne o 3
Kopí hlupáků Unikátní jednotka získa schopnost exterminace
Excalibur Unikátní jednotka získá +15 do útoku, +10 do obrany a +5 do inicitívy
Mágová róba moci Posílí přivolávací a vyvolávací mágií jednotky o 10%.
Gnomí vozík Multifunkční vozík do kterého lze uskladnit snad cokoliv. Jednotka získa +15% do poškození a +1 do obrany. Gobliní vzducholode získavají navíc +50% na množství paragánu.
Mapa k zlatému nalezišti Mapa k nalezení zlatého dolu a plány na jeho stavbu.
Mapa k archeologickému nalezišti Po postavení archeologického tábora zde můžeme nalézt spoustu cenných předmětů.
Plán na stavbu Školy Architektů Podle tohoto plánu budeme umět postavit Školu Architektů jestli se ti tu nezamlouvá, hlavně po vylepšení můžeme dát do nižší šance, ostatní plánky už bych tam nedával
Plány na Uprchlický tábor Podle tohoto plánu můžeme zřídit uprchlický tábor
Magická formule moci Pomocí této formule můžeš vytvořit Velemágovu róbu moci.
- 29 cca 3,5%
nejmenší šance:
Obraná palisáda Jednotka se skryje za obrannou palisádu. Získá +20 do obrany, ale její iniciativa klesne na 0 [
Težká bojová sekyra Jednotka získá +10 do útoku, ale její obrana klesne o 3
Katana z Temné oceli Jednotka získá +8 do útoku a +1 do inicitívy nechám jí tu, jestli mi to dovolíš a odeberu ten drtič
Amulet Beznaděje Unikátní jednotka získá Magii smrti 3 ano složená věc, ale podle mě dost slabá, tak bych jí tu nechal
Boty slabosti Jednotce klesne inciativa na 1 k čemu tohle vlastně je? pořád nechápu význam..
Tutsumasa, Ledová dračí čepel Unikátní jednotka získá +300% do damage a naučí se Magii ledu 2 jednu dračí složenku bych nechal, podle mě tu nejslabší
Plán bojiště Není nad to vědět kam střílet. +20% do útoku, +1 inic pro jednotky s druhem útoku 2 a 3 nevím jestli může padnout
Rukavice posvěcení Jednotka získá +100% do poškození proti nemrtvým cílům
Rukavice drtivé síly Jednotka získá +100% do poškození proti neživím cílům jedny z těchle rukavic mi padli od démona, když mohou padat od nich nevidím moc důvod proč by nemohli padnout tady?
Nebeský krystal Podle legendy dává naději těm co jí už ztratili...
Mapa Archeologického Tábora Podle koordinátu budeme moct tábor najít a dobýt
Prapor krve Nenemrtvá a neneživá jednotka získá +200% damage do steče, ale jeji obrana klesne na 1 - platí i na jednotky bez steče, jak jsem otestoval, tak ho sem přidám jako jeden z těch slabších.. nakonec tu musí něco zůstat, když tu bude 5 předmětů tak je to takové na pendrek..
Arianin svazek ohnivého mistrovství
Pláty z Temný ocele tak ty sem za celý věk neviděl
- 19 - cca 5%
4. kategorie viz můj návrh
Æthrova róba moci Unikátní jednotka získá +42 do obrany, ledový štít 80%, imunitu proti ohnivému štítu a naučí se Magii ledu 4 - Æthrův dotek
Drtič lebek Řemdih s kovovými koulemi. Jednotka získá +3 do útoku, -1 do inicitívy a naučí se schopnost slayer
Kostěná dračí hůl Unikátní jednotka získá +300% do damage a naučí se Magii smrti 5
Ohnivá dračí zbroj Unikátní jednotka získá +300% do damage, +5 do obrany a naučí se Magii ohne 7
Pírka z anděla Nenemrtvá a Neneživá jednotka získá +7 do životů
Velemágová róba moci Posílí přivolávací a vyvolávací mágií jednotky o 50%.
Mythrilové pláty - tak sem
Prsten Života Unikátní jednotka získá Magii lesa 2
nezařazovat do žádného seznamu:
Prapor stínů Nemrtvá jednotka získá +1 do útoku a obrany
Amulet velitele Nenemrtvá a Neneživá jednotka získa +1 do iniciativy
Popel padlých válečníků Unikátní jednotka je imunní proti ohnivému štítu
Totem krve Jednotka s druhem útoku 1 získá +1 do damage a -1 od životů
Kalich ohně Jednotka získá ohnivý štít 1 vím tohle není odpad, ale pokud se budou věci nějak moc podobat, tak bych zařadil spíše silnější verzi
Hůl ohně Unikátní jednotka se naučí magii ohně 1
Prapor berzekra Jednotka s druhem útoku 1 získa +2 do iniciativy, -25% do obrany, +20% do utoku a naučí se dav
Slonovinový luk Unikátní jednotce je změněn druh útoku na 2
Meč paladina Unikátní jednotka získá +10 do útoku a +7 do damage, zároveň se naučí magii světla 1
Druidský Rituál Druidové vyvolávají o 50% více Entů
Prapor starého druidského cechu Druidové přivolávají místo Entů Starodávné Enty a Veledruidové přivolávají více Starodávnych Entů
Hůlka ledu Jednotka se naučí magii ledu 1
Prsten strážce Unikátní jednotka získa +20 do obrany a je imunní vůči ohnivému štítu a bleskům
Helma ledového válečníka Unikátní jednotka získa +5 do obrany, je imuní vůči ohnivému štítu, naučí se magii ledu 2
Prapor krvavého šílenství Jednotka se naučí trample
Ohnivý bič Unikátní jednotka se naučí magii ohně 1 a získá ohnivý štít 750
Jedovaté střely Jednotka s druhem útoku 2 získá +10% do poškození proti živým cílům
Měděné pláty Jednotka získá +1 do obrany
Bronzové pláty Jednotka získá +2 do obrany
Železné pláty Jednotka získá +4 do obrany, ale její iniciativa klesne o 1
Maska Královny Medůz Legendární jednotka získá Magii země 1 a Magii smrti 3
Válečné bubny Válečné bubny posíli armádu. +1 inic, +1 útok, -1 obrana. Pouze pro živé jednotky s druhem útoku 1nepřijde mi, že to má nějaké reálnější využití, ale pokud myslíš kldině to tam šoupnu
Ohnivá palisáda Kdo chce na nás zaútočit musí proběhnout ohněm. Jednotka získá -1 do obrany, iniciativa je snížena na 0 a získá ohnivý štít 3dle mě odpad, ale jestli se ti to líbí jako novinka, tak to tam klidně dám
Posvátný popel Jednotky se schopností vzkříšení mají zvýšenou šanci o znovuvzkříšení o 10% viz o řádek výš
Plášť Mucuse, krále toxických elementálů Plášť legendárního krále toxických elementálů požene tvé jednotky do útoku. Jednotka získá +20% do útoku, +1 do iniciativy a +25% do poškození.
Bronzový meč Jednotka získá +1 do útoku
Gladius Jednotka získá +2 do útoku
Maska Medúzy Unikátní jednotka získá Magii země 1
Santova čepice Štastné a veselé Vánoce kdyby se s tím chtělo nezmaerovi patlat tak o vánocích by mohl být v normálu a v menší šanci, s tím že v menší šanci by mohl padnout ve 2ks
Esence života Vrátí jednoho mrtvého generála k životu s tím malým využitím je dost míst, kde může padnout jinde
Pavoučí kokon Z pavoučího kokonu se může vyklubat třeba pavouk
Tohle asi nepadá:
Hole silového pole Unikátní jednotka záská +30 do obrany
Arianin svazek ohnivého mistrovství Legendární jednotka se naučí magii ohně 4 a získá ohnivý štít 1000 až bude hrdina legendární, tak by se mi to líbilo v nejnižší šanci
Dehinatorův meč Legendární Dehinatorova zbraň. Legendární jednotka získá Imunitu proti ohni, Magii Smrti 3, Exterminace a její damage je zvýšen o 200% ikdyby začal padat, až bude hrdina legendární, tak je vázán ke konkrétnímu plenění a sem bych jej nedával
Srdce prokletého wurma Ragnarokka Nabyto temnou magií z vesmíru Diabolus, poskytuje jednotce +5 útok, +5 obrana, +50% damage a +50% životů
Pláty z Temný ocele Jednotka získá +11 do obrany, ale její iniciativa klesne o 2
Mythrilové pláty Jednotka získá +14 do obrany, ale její iniciativa klesne o 2kdyby začli padat tyto dvoje pláty, tak by se mi líbili v nejmenší šanci
Řád bílé pacičky Za hrdinskou pomoc při obraně země Plyšových zvířátek... netuším jestli někdy padá, případně viz santova čepička
Bude to legendární item a 10% snížení obrany plošně je super věc a přivolání 4 stacků jednotek taky, ale do boje o IP bych na 99% zvolil aetharovu róbu moci, takže bych ještě koruně přidal schopnost na zásah..
A popravdě mi nic jiného nenapadá, než 50% obrany dolů při zásahu.. nebo 40? aby to nebylo úplně totožné..
nakonec rozdělím itemy do více seznamů.. ještě jsme nedoladili tu % šanci na padnutí více artefaktů, takže třeba výše zmíněnou aetharovu róbu moci bych do seznamu 100% padnutí neřadil, ale do seznamu předmětů které budou mít nižší šanci - resp tu nejnižší, že vůbec padnou tak tam bych jí klidně dal..
Dal jsem to i s popisy, kdyby se přeci jen někdo nakonec rozhdol nějak reagovat..
ignoty, kolečka a plány na výrobu sem dávat nebudu..
ty % na nižší padnutí bych viděl dvěma možnostmi buď fix s vyšší šancí a nebo jak si někde psal, že s každým dobytím by i u tohoto mohla šnce růst..
Nevím jestli by šlo nastavit, ale pokud ano tak mě by se nejvíce zamlouvalo, že by základní šance mohla být klidně malinko vyšší, než si navrhoval v jednom příspěvku ty, po každém dobytí by šance stoupala, ale pokud by ten méně pravděpodobný artefakt padnul ta ta % za dobytí navíc na padnutí by se vynulovala..
příklad na nižší šanci by bylo třeba 10% za každé dobytí o 1% nahoru, po 10 dobytích by šance byla 20% a někomu by nějaký artefakt padnul a tím pádem od 11 dobytí by byla šance na padnutí "lepších" itemů opět 10% - samozřejmě by se tím, ale nesmělo vynulovat počítání u nejlepších artefaktů a naopak, pole toho co by padlo..
Můj návrh:
u toho druhého artefaktu, bych klidně dal vyšší možnost, pokud ti tam přijde něco extra silného, tak to klidně můžu odtranit..
Ale klidně bych dal fixní šanci bez narůstání 20% (pokud by šlo to nulování, tak by klidně i 4% zvýšení šance by dle mého být mohla za každé dobytí)
nejnižší šanci bych dal 2,5% s nárůstem 0,25% pokud by nebylo možné to nulování, pokud ano tak bych možná start nechal stejný, ale % za dobytí bych přidal..
mohou padnout vždy:
1. nepoužitelný meč iluzionárních válečníků
2. Nepoužitelný luk iluzionárních Lukostřelců
3. Nepoužitelné žihadlo Iluzionárních vos
Kostěná flétna Lichové vyvolávají o 50% více kostlivců
Čepec vyvolávače počasí Střelecká jednotka s druhem útoku 2 nebo 3 získá +10% do poškození (minimálně však 2)
Kostěná hůl Unikátní jednotka se naučí magii smrti 1
Ledová čepel Uniktání jednotka se naučí magii ledu 1
Plášť slabosti Unikátní jednotce klesne počet životů na 1
Prapor světla Nenemrtvá jednotka získá 50% damage do steče, pokud je Crinisina získava navíc 50% do útoku a 30% do iniciativi
Prapor krve Nenemrtvá a neneživá jednotka získá +200% damage do steče, ale jeji obrana klesne na 1
Hůlka ohně Jednotka získa ohnivý štít 2
Boty rychlosti Unikátní jednotka získa +5 do inciativy
Ohnivá róba Unikátní jednotka se naučí magii ohně 3 a získá ohnivý štít 500
Ocelové pláty Jednotka získá +6 do obrany, ale její iniciativa klesne o 1
Kouzelnická róba Jednotka získá +1 do obrany a je imunní vůči ohnivému štítu
Prokletá kouzelnická róba Jednotka s Magií smrti získá +3 do obrany a je imunní vůči ohnivému štítu
Ætherův ledový prapor Jednotka získá schopnost Magie Ledu 1, Æthrova jednotka získa schopnost Magie Ledu 2 a navíc +3 do iniciativy
Vulkánův ohnivý prapor Jednotka získá ohnivý štít +1 pokud je Vulkánova získa dalších bonus rovnající se násobku jeho damage a posílení vlastní Magie Ohně
Dharova kamenná standarta Jednotka dostane +4 do obrany pokud je Dharova získá dalších +8
Dralgarův Totem života Jednotka získá +15% do životů pokud je Dralgarova získá dalších +35%
Dreaddův prapor smrti Jednotka získá +2 do útoku a obrany pokud je Dreaddova získá dalších +4 do útoku a obrany
Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona Jednotka získá +15% do damage, pokud je Ghorova získá dalších +35%
Dalekohled Proč jednou při střelbě nezamířit? Jednotka získá -1 do ini, +3 do útoku. Pouze pro jednotky s druhem útoku 2 a 3
Amulet věznitele Jednotka s magii smrti 5 vyvolá o 25% více uvěznených duší
Rytířský jednoruční meč Jednotka získá +4 do útoku
Bastard Jednotka získá +7 do útoku, ale její obrana klesne o 2
Mágová róba moci Posílí přivolávací a vyvolávací mágií jednotky o 10%.
Ledová formule Pomocí této formule můžeš složit Hůlku ledu, Svazek ledového mistrovství, Ledovou róbu a vytvořit tak Æthrovu róbu moci
Hůlka ledu Jednotka se naučí magii ledu 1
Dráp draka Unikátní jednokta získá +100% do damage
Tvrzené ocelové pláty Jednotka získá +8 do obrany, ale její iniciativa klesne o 1
Amulet velitele
Helma ledového válečníka
- 34-35 předmětů, takže každý z nich ccca 3%
menší šance na padnutí:
1. nepoužitelný meč iluzionárních válečníků x 2
2. Nepoužitelný luk iluzionárních Lukostřelců x 2
3. Nepoužitelné žihadlo Iluzionárních vos x 2
Pírko z anděla Nenemrtvá a Neneživá jednotka získá +2 do životů
Dráp draka Unikátní jednokta získá +100% do damage
Prapor krve Nenemrtvá a neneživá jednotka získá +200% damage do steče, ale jeji obrana klesne na 1
Hůlka ohně Jednotka získa ohnivý štít 2
Tvrzené ocelové pláty Jednotka získá +8 do obrany, ale její iniciativa klesne o 1
Kouzelnická róba Jednotka získá +1 do obrany a je imunní vůči ohnivému štítu
Ætherův ledový prapor Jednotka získá schopnost Magie Ledu 1, Æthrova jednotka získa schopnost Magie Ledu 2 a navíc +3 do iniciativy
Vulkánův ohnivý prapor Jednotka získá ohnivý štít +1 pokud je Vulkánova získa dalších bonus rovnající se násobku jeho damage a posílení vlastní Magie Ohně
Dralgarův Totem života Jednotka získá +15% do životů pokud je Dralgarova získá dalších +35%
Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona Jednotka získá +15% do damage, pokud je Ghorova získá dalších +35%
Drtivé střeli Jednotka s druhem útoku 2 získá +10% do poškození proti neživím cílům
Posvěcené střeli Jednotka s druhem útoku 2 získá +10% do poškození proti nemrtvým cílům
Svazek ledového mistrovství Unikátní jednotka se naučí magii ledu 3 a ledový štít 30%
Ledová róba Unikátní jednotka se naučí ledový štít 10% a je imunní proti ohnivému štítu
Bastard Jednotka získá +7 do útoku, ale její obrana klesne o 2
Težká bojová sekyra Jednotka získá +10 do útoku, ale její obrana klesne o 3
Kopí hlupáků Unikátní jednotka získa schopnost exterminace
Excalibur Unikátní jednotka získá +15 do útoku, +10 do obrany a +5 do inicitívy
Mágová róba moci Posílí přivolávací a vyvolávací mágií jednotky o 10%.
Gnomí vozík Multifunkční vozík do kterého lze uskladnit snad cokoliv. Jednotka získa +15% do poškození a +1 do obrany. Gobliní vzducholode získavají navíc +50% na množství paragánu.
Mapa k zlatému nalezišti Mapa k nalezení zlatého dolu a plány na jeho stavbu.
Mapa k archeologickému nalezišti Po postavení archeologického tábora zde můžeme nalézt spoustu cenných předmětů.
Plán na stavbu Školy Architektů Podle tohoto plánu budeme umět postavit Školu Architektů jestli se ti tu nezamlouvá, hlavně po vylepšení můžeme dát do nižší šance, ostatní plánky už bych tam nedával
Plány na Uprchlický tábor Podle tohoto plánu můžeme zřídit uprchlický tábor
Magická formule moci Pomocí této formule můžeš vytvořit Velemágovu róbu moci.
- 29 cca 3,5%
nejmenší šance:
Obraná palisáda Jednotka se skryje za obrannou palisádu. Získá +20 do obrany, ale její iniciativa klesne na 0 [
Težká bojová sekyra Jednotka získá +10 do útoku, ale její obrana klesne o 3
Katana z Temné oceli Jednotka získá +8 do útoku a +1 do inicitívy nechám jí tu, jestli mi to dovolíš a odeberu ten drtič
Amulet Beznaděje Unikátní jednotka získá Magii smrti 3 ano složená věc, ale podle mě dost slabá, tak bych jí tu nechal
Boty slabosti Jednotce klesne inciativa na 1 k čemu tohle vlastně je? pořád nechápu význam..
Tutsumasa, Ledová dračí čepel Unikátní jednotka získá +300% do damage a naučí se Magii ledu 2 jednu dračí složenku bych nechal, podle mě tu nejslabší
Plán bojiště Není nad to vědět kam střílet. +20% do útoku, +1 inic pro jednotky s druhem útoku 2 a 3 nevím jestli může padnout
Rukavice posvěcení Jednotka získá +100% do poškození proti nemrtvým cílům
Rukavice drtivé síly Jednotka získá +100% do poškození proti neživím cílům jedny z těchle rukavic mi padli od démona, když mohou padat od nich nevidím moc důvod proč by nemohli padnout tady?
Nebeský krystal Podle legendy dává naději těm co jí už ztratili...
Mapa Archeologického Tábora Podle koordinátu budeme moct tábor najít a dobýt
Prapor krve Nenemrtvá a neneživá jednotka získá +200% damage do steče, ale jeji obrana klesne na 1 - platí i na jednotky bez steče, jak jsem otestoval, tak ho sem přidám jako jeden z těch slabších.. nakonec tu musí něco zůstat, když tu bude 5 předmětů tak je to takové na pendrek..
Arianin svazek ohnivého mistrovství
Pláty z Temný ocele tak ty sem za celý věk neviděl
- 19 - cca 5%
4. kategorie viz můj návrh
Æthrova róba moci Unikátní jednotka získá +42 do obrany, ledový štít 80%, imunitu proti ohnivému štítu a naučí se Magii ledu 4 - Æthrův dotek
Drtič lebek Řemdih s kovovými koulemi. Jednotka získá +3 do útoku, -1 do inicitívy a naučí se schopnost slayer
Kostěná dračí hůl Unikátní jednotka získá +300% do damage a naučí se Magii smrti 5
Ohnivá dračí zbroj Unikátní jednotka získá +300% do damage, +5 do obrany a naučí se Magii ohne 7
Pírka z anděla Nenemrtvá a Neneživá jednotka získá +7 do životů
Velemágová róba moci Posílí přivolávací a vyvolávací mágií jednotky o 50%.
Mythrilové pláty - tak sem
Prsten Života Unikátní jednotka získá Magii lesa 2
nezařazovat do žádného seznamu:
Prapor stínů Nemrtvá jednotka získá +1 do útoku a obrany
Amulet velitele Nenemrtvá a Neneživá jednotka získa +1 do iniciativy
Popel padlých válečníků Unikátní jednotka je imunní proti ohnivému štítu
Totem krve Jednotka s druhem útoku 1 získá +1 do damage a -1 od životů
Kalich ohně Jednotka získá ohnivý štít 1 vím tohle není odpad, ale pokud se budou věci nějak moc podobat, tak bych zařadil spíše silnější verzi
Hůl ohně Unikátní jednotka se naučí magii ohně 1
Prapor berzekra Jednotka s druhem útoku 1 získa +2 do iniciativy, -25% do obrany, +20% do utoku a naučí se dav
Slonovinový luk Unikátní jednotce je změněn druh útoku na 2
Meč paladina Unikátní jednotka získá +10 do útoku a +7 do damage, zároveň se naučí magii světla 1
Druidský Rituál Druidové vyvolávají o 50% více Entů
Prapor starého druidského cechu Druidové přivolávají místo Entů Starodávné Enty a Veledruidové přivolávají více Starodávnych Entů
Hůlka ledu Jednotka se naučí magii ledu 1
Prsten strážce Unikátní jednotka získa +20 do obrany a je imunní vůči ohnivému štítu a bleskům
Helma ledového válečníka Unikátní jednotka získa +5 do obrany, je imuní vůči ohnivému štítu, naučí se magii ledu 2
Prapor krvavého šílenství Jednotka se naučí trample
Ohnivý bič Unikátní jednotka se naučí magii ohně 1 a získá ohnivý štít 750
Jedovaté střely Jednotka s druhem útoku 2 získá +10% do poškození proti živým cílům
Měděné pláty Jednotka získá +1 do obrany
Bronzové pláty Jednotka získá +2 do obrany
Železné pláty Jednotka získá +4 do obrany, ale její iniciativa klesne o 1
Maska Královny Medůz Legendární jednotka získá Magii země 1 a Magii smrti 3
Válečné bubny Válečné bubny posíli armádu. +1 inic, +1 útok, -1 obrana. Pouze pro živé jednotky s druhem útoku 1nepřijde mi, že to má nějaké reálnější využití, ale pokud myslíš kldině to tam šoupnu
Ohnivá palisáda Kdo chce na nás zaútočit musí proběhnout ohněm. Jednotka získá -1 do obrany, iniciativa je snížena na 0 a získá ohnivý štít 3dle mě odpad, ale jestli se ti to líbí jako novinka, tak to tam klidně dám
Posvátný popel Jednotky se schopností vzkříšení mají zvýšenou šanci o znovuvzkříšení o 10% viz o řádek výš
Plášť Mucuse, krále toxických elementálů Plášť legendárního krále toxických elementálů požene tvé jednotky do útoku. Jednotka získá +20% do útoku, +1 do iniciativy a +25% do poškození.
Bronzový meč Jednotka získá +1 do útoku
Gladius Jednotka získá +2 do útoku
Maska Medúzy Unikátní jednotka získá Magii země 1
Santova čepice Štastné a veselé Vánoce kdyby se s tím chtělo nezmaerovi patlat tak o vánocích by mohl být v normálu a v menší šanci, s tím že v menší šanci by mohl padnout ve 2ks
Esence života Vrátí jednoho mrtvého generála k životu s tím malým využitím je dost míst, kde může padnout jinde
Pavoučí kokon Z pavoučího kokonu se může vyklubat třeba pavouk
Tohle asi nepadá:
Hole silového pole Unikátní jednotka záská +30 do obrany
Arianin svazek ohnivého mistrovství Legendární jednotka se naučí magii ohně 4 a získá ohnivý štít 1000 až bude hrdina legendární, tak by se mi to líbilo v nejnižší šanci
Dehinatorův meč Legendární Dehinatorova zbraň. Legendární jednotka získá Imunitu proti ohni, Magii Smrti 3, Exterminace a její damage je zvýšen o 200% ikdyby začal padat, až bude hrdina legendární, tak je vázán ke konkrétnímu plenění a sem bych jej nedával
Srdce prokletého wurma Ragnarokka Nabyto temnou magií z vesmíru Diabolus, poskytuje jednotce +5 útok, +5 obrana, +50% damage a +50% životů
Pláty z Temný ocele Jednotka získá +11 do obrany, ale její iniciativa klesne o 2
Mythrilové pláty Jednotka získá +14 do obrany, ale její iniciativa klesne o 2kdyby začli padat tyto dvoje pláty, tak by se mi líbili v nejmenší šanci
Řád bílé pacičky Za hrdinskou pomoc při obraně země Plyšových zvířátek... netuším jestli někdy padá, případně viz santova čepička