Iluzionární ostrov

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

tak tedy padání předmětů..
Možná zase i překopání jednotek :D
nevím jestli by šlo na vyvolané jednotky nainstalovat itemy, asi ne co?

Tímto návrhem by se i vyřešila ta iniciativa u těch arcimágů..

je to jen návrh může to zůstat jak je..

Při příchodu na ostrov, už by tam jednotky vyvolané arcimágem byli - vyvolával by jen učeň na začátku 1. kola
- tohle určitě jde i v tom předchozím návrhu, když může stále zmiňovaný flamepeeker vyvolávat v prvním kole a útočit ve druhém..

Takže jednotky by už tam byli a měli na sobě:
Vojáci - nepoužitelný meč iluzionárního válečníka (rozplývá se nám v rukou, tak co s ním?)
střelci - nepoužitelný luk iluzionárního střelce
vosy - nepoužitelné žihadlo iluzionární vosy
- pro jednotky by to nedávalo, žádný bonus byla by to jen surovina jako ignoty
popravdě nevím s jakou pravděpodoností by to z nich mohlo padat..

Arcimág - z něj by mohlo s nízkou pravděpodoností padnout to srdce a koruna

Artefakty by byli až v truhle a padali by zvlášť
vynechal by se v řadě výroby ten iluzionární kámen..

Pokud ne, tak ta pravděpodobnost jak jsi jí navrhl mi přijde přehnaně nízká.. budou tam padat i jiné artefakty a sám si říkal, že je jich přes 100 (suroviny typu ignot tedy asi ne, ale i tak mi to odhadem vychází, že jsi dal šanci na max do 2% na předmět z tohoto nového plenění)..

A vulkán :D
Pro každého boha by plenění měla být přístupná v jiné části věku, vzpomínám si, že asi před týdnem někdo psal na chat, že za ascenu katakomby na začátku nedával, ale teď je dá..

počkám s odpovědí na tvůj předchozí příspěvek, až po tom co odpovíš na toto, páč by to něco vyřešilo
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

A vulkán :D
Pro každého boha by plenění měla být přístupná v jiné části věku, vzpomínám si, že asi před týdnem někdo psal na chat, že za ascenu katakomby na začátku nedával, ale teď je dá..
To jsem psal já. A mělo to zajímavý vývoj: Dokud jsem neměl 1000 převorů, tak jsem kata nedal. Pak jsem je chvíli byl schopen dát, ale rychle jsem přestal mít dostatečné dmg (když jsem byl na 10 Ascendedech, což je počet, který si člověk může sehnat sám) a opět jsem je začal dávat, až po nákupu většího množství run z trhu...
Ale to sem nepatří...
Pokud ne, tak ta pravděpodobnost jak jsi jí navrhl mi přijde přehnaně nízká.. budou tam padat i jiné artefakty a sám si říkal, že je jich přes 100 (suroviny typu ignot tedy asi ne, ale i tak mi to odhadem vychází, že jsi dal šanci na max do 2% na předmět z tohoto nového plenění)..
Ehm... co?
Já psal, že na "srdce" bude šance 1% za arcimága, tedy že při prvním dobytí bude šance 1%, při 10. bude 10% a při stém bude 100% a opačně jsem měl pocit, že je to moc vysoká pravděpodobnost...

Možná mohlo dojít k nedorozumění v tom, že jsem psal to "srdce" na nový řádek a tak jsem to myslel jako že je ta šance nezávislá na těch 100% na předmět, které jsem zkopíroval od tebe. Tedy já jsem to bral tak, že je 100% šance na nějaký předmět z velkého seznamu a nezávisle na tom, je možnost najít "srdce" u kterého šance roste.

Trochu problém s předměty u jednotek je v tom (na co jsem si vzpomněl až teď), že Nezmar někdy někam psal, že je obecně platné, že jednotky mají 20% šanci, že z nich padne předmět, který drželi. Což 20% mi přijde v tomto případě hodně.
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

Já bych itemy udělal tak, že by byli tři na sobě nezávislé skupiny a hráč by získával všechny:

1. skupina - normální artefakty
100% šance, že padne ceil(počet dobytí / 100) existujících artefaktů
(možnost ze seznamu nějaké odstranit, pokud by se nelíbilo, aby takhle padli, například je tam pks a vylepšené pks pro jednotku s druhem útoku 1 - ale zase s tím kolik je artefaktů, tak šance, že něco takového padne je malá - ale i tak bych to tam asi nedával, ono kdyby to někomu padlo při prvním dobytí, tak to může hrozně moc rozhodit věk)

2. skupina
??? šance na nalezení "kamene iluzí"

3. skupina
0,5% šance za každého arcimága na nalezení "srdce arcimága iluzí"
(to 1% mi přijde prostě moc)

PS: ty předměty vázané na dané jednotky zní zajímavě, ale mně se u Kamene celkem dost líbí ta univerzálnost...
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

No to s tou pravděpodobností pádu z jednotek by chtělo vyzjistit.. zkusím napsat tady na foru nezmarovi SZ
- pokud by to bylo těch 20% tak to je moc.. já si představovat tak 3% (1 za 13 plenění, by padnul 1 item podle pravděpodobnosti) možná by to šlo, ale i tak, že by se zachoval ten kámen a prostě by jsi měl spoustu předmětů "k ničemu"

Teď odpovědi:
Schopnost vs Vlastnost
Schopnost já beru jako jako takovou nemagickou magii, co musí někdo provést a něco ovlivňuje, třeba teď mi z fleku napadají vzducholodě a "vyvolání" paragánů, ale i třeba exterminace..
Vlastnost beru jako něco co ta jednotka prostě má "vlastní" a ovlivňuje to hlavně nebo výhradně ji samotnou..třeba imunita na oheň, ohnvý šít atd..
možná lepší přidobnění schopnost je aktivní, vlastnost je pasivní..

Tak jsem myslel, že to vyhnutí se jednotek chceš dát jako schopnost arcimágovy, který to na jednotky bude sesílat, jen jsme se nepochopili :)

Vyvolání, to by vyřešil můj návrh..

jo učeň může mít imku i na toxicitu, proč ne :)

u té imky na magii jsem se špatně zeptal, myslel jsem jestli myslíš 100% nebo nějaké nižší %.. jo to by dávalo smysl (jak chceš zkamenět iluzi? :D ) a vyřešilo by se tím i to snižování iniciativy jak píšeš..

Odůvodnění na iniciativu střelců/válečníků..
No Tahle řada, může reálně vytvořit další dmg.. protože sice nepříjemný, ale jediný reálný dmg tady dá arcimág.. vše ostatní půjde do šťítů, nebo do ztrát se kterými hráč bude počítat, když do toho půjde.. Při této řadě a s nízkou, nebo nulovou obranou to může být dmg který hráč nečeká.. říkám, že nechci aby toto plenění zapadlo do šedého průměru nic nedělání..
Jestli to chceš logicky ospravedlnit, tak ve fantazii si ty jednotky představuju, že se trochu nadnáší (nechci jm, dávat ale všem let, kdyby se zavedlo co je v plánu, tak by to bylo brutální plenění).. Vosy jsou malé a pomalé (nicméně ty ten let, by asi z logiky věci dostat měli..), střelci stojí na místě, takže jim to nadnášení moc nepomáhá, ale vojáci jsou v pohybu..
A co se týká předmětů. tak meč mi přijde nejméně atraktivní věc, jednotka co ho bude mít může (pokud nebude mít druh útoku 2) snadno zemřít na ohnivém štítu, takhle by se meč zatraktivnil :)

k tomu padání, tak jak je teď..
jsem to pochopil správně..
spíš jsem to myslel nějak rozfázovat..
koruna, srdce ok..
ostatní předměty bych viděl na 100% nějaký předmět + kámen navíc třeba se šancí 7,5% - (co to tu ještě leží?) - jednou z 10 dobytí mi přijde moc, jednou z 20 málo, takže 1x z 15ti dobytí..
mezi tím si napsal, to co jsem vlastně napsal tady že?

jdu psát nezmarovi :)
Last edited by tarrant on Sun 13. Mar 2022 14:44:02, edited 1 time in total.
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

Schopnost vs Vlastnost
Jo tak ty jsi se chytal mého slova z pohledu "reálného významu"? Aha, to mě nenapadlo.
Já když jsem to psal, tak jsem absolutně neřešil jak danou věc nazvat "v realitě", já to psal z pohledu herních mechanismů a ve hře máš 3 věci:
1) staty jednotky
2) kouzla jednotky
3) schopnosti jednotky

Takže neřeším, zda je to schopnost, dovednost, vlastnost, umění, požehnání, cokoliv. Řeším jen jestli je to magie, nebo vlastně cokoliv jiného, kdy pak je to schopnost...


K válečníkům/střelcům:
Nevím, nějak se mi to pocitově nelíbí, ale z pohledu "jak to ovlivní průběh boje ve hře" to není něco s čím bych měl mít problém, a tak proti tomu bojovat nebudu...
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

s ostatním plánováním pokčám na odpově%d od nezmara..
Ale bylo by asi lepší, kdyby jednotky co ted vyvolává arcimág, tam byli od startu
- z logiky věio "viděl nás přicházet"
a učň vyvolával v prvním kole podle své iniciativy, aby bylo zachováno vyvolávání ve hře..
Pro nezmara by to asi bylo snadnější i nastavit, než dvě nové magie vyvoláván tak by byla jen 1

Co se týká té iniciativy střelců a válečníku, tak s tou se může trochu pohnout..
rád bych aby to šlo v řadě oproti dralgarovi s posvátným jednorožcem
2. kole střelci sřílí po něm
3. kole vojáci útočí před ním
- takže střelci mohou mít až 8 (klidně jim můžeme dát těch 5 co měli původně)
- vojáci 11 (aby se u jednorožce pokryl i případný amulet)
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

to zní dobře

PS: Tedy ta magie se bude stejně muset naprogramovat, protože ji bude mít koruna... :D
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

tak zpráva od nezmara drop je 10%, což je i tak docela dost..
ale šlo by to do kovárny upravit tak, že místo kamene potřebuješ k výrobě 2 (nebo 3) ks nepoužitelných mečů/luků/žihadel..
. mohl by si třeba potřebovat 2ks na základní výrobu a 1ks na vylepšení?
vím, že se ti ten kámen líbil, ale podle mě by to takhle bylo lepší
100% nějaký item
10% šance na drop z jednotek
10% šance na korunu z arcimága + ten 0,5% za každého arcimága na srdce..

jo s tou magií mu moc nepomůžeme, musí se nastavit pro učňě a itemy..
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

Kámen se mi líbí, ale přežiju to i takhle... :)
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

tak, až budu mít náladu tak to sepíšu komplet :)
Post Reply