Iluzionární ostrov

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

Vosa: Vždyť ano, až budou mít obranu 0
S každým dobytím tohoto plenění vzroste počet arcimágů o 1 a tím i jejich schopnost snižovat obranu o 1%
Takže od nějakého počtu dobytí 91 (resp 100)+ podle bohů budou mít něteré štítovací jednotky obranu 0 a pak vosa s útokem 2 bude víc bolet :D
Nicméně teď mi došlo, že jsem zapomněl na vyvolané jednotky a celý můj koncept jde do háje..

A nevím jak to vyřešit :( evidentě to bude buď a nebo..
1. Použije to snížení obrany tak jak je teď tedy na začátku 1. kola a ovlivní to pro přízraky a velemágy, ale neovlivní vyvolané jednotky..
2. Nebo použije na začátku 2. ovlivní vyvolané jednotky ale bude snižovat obrany z vyšších počtů v případě přízraků a velemágů..
Ale spíš to vidím na možnost 2 v případě počtu dobytí 100+ bude úplně fuk jestli jednotka bude mít obranu 10 nebo 1000 :D 100% dolů dopadne stejně..
Takže při nižším počtu dobytí to bude pro Dreadda snadnější (ale zase v té době nebude mít tolik přízraků), tak to snad nebude tak stašný problém a jiná plenění dreaddovi nesnižují obranu vůbec, tak je to vlastně fuk.. Již zmiňovanou vosu to v prvním kole útoku neovlivní díky slayeru, takže takhle asi dobré ne?

Jednotky v plenění
super :)

Koruna, ok trochu jsme se v tom zamotal :)

Vyvolané jednotky předměty:
Nevím přijde mi jich celkem hodně..
1) z logiky věci si vezmi že arcimág je mistr v této magii a žádné předměty k ní nepotřebuje.. ty jen získáš předmět který je napuštěný touto magií, ale jinak o ní víš kulové, takže aby si vyvolal sice jen určitý stack, ale ve stejném počtu jednotek jako arcimág a vylepšeném stavu jako 3 arcimágové mi z logiky nedává smysl..
Možná u té vylepšené věci se to ospravedlnit dá - už jí nějakou odbu používáš.. nebo si v kovárně potkal arcimága ve výslužbě, nebo ti poradil tvůj kouzelník, který fušuje do všeho :D ale základ se mi vážně nelíbí..
2) Co učeň? Když jsou ty počty teď tak jak jsou.. Tak v plenění učeň sice vyvolává jen 1 stack, ale 10% jednotek.. takže na vylepšený předmět musíš mít 30 učňů a musíš je živit..

možné návrhy:
Kvůli logice věci bych počty vyvolaných jednotek předměty stáhnul na polovinu - základ 50% arcimága, vylepšení 150% arcimága, nebo základ 50% vylepšení 200%.. určitě bych šel u základu pod počty 1 arcimága..

učeň: stáhnout hodnotu klidně na 1 pokud by se mu zachovali aktuální počty.. snížilo by to hodnotu v plenění hlavně při vyšších počtech dobytí..
Ale spíš jsem pro posílení učně:
1. 3 zeď - hp zdi se změní na 2,5k hp a podle toho se upraví počet zdí a jejich hodnota v plenění
2. 600 vosa
3. 300 střelec
4. 150 válečník
Takhle by šel na 15% arcimága při těch 200% jednotek z předmětů..
- takhe pokud by ty předměty byli 50% a 200%

Ale jestli chceš těch 300% tak nevím jestli mu nedat 20% arcimág, ale možná těch 15% by stačilo i tak?

Ty menší počty dávají dle mě logiku i v rámci vylepšení.. třeba to žihadlo hodíš na 3 generály a na nějaké vylepšení se můžeš vybodnout.. takhle ten předmět vylepšit chtít budeš a hodně :)

co myslíš?
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

Vosa: Vždyť ano, až budou mít obranu 0
Ano, vím, že budou mít obranu 0 a právě tehdy, když budou mít obranu 0, tak rozdíl mezi útokem 1 a útokem 2 jsou ty 4% zranění o kterých jsem mluvil (omlouvám se, že jsem psal 5%, spletl jsem se, jsou to jen 4% dle vzorce co jsem si teď našel). Tedy vosa s útokem 2 dá o 4% zranění více než vosa s útokem 1. A ty 4% pro mě osobně je zanedbatelná hodnota (zvláště pak, když výslední zranění má rozptyl +-5% spočtené hodnoty), takže když pro mě ty 4% nemají význam, tak proto je radši obětuji zato, že výsledná vosa bude mít všechny staty 1, což se mi moc líbí, že je to všechno jednička...
snížení obrany u vyvolaných jendotek
Jj... ty do toho háží vidle. Ale zase na druhou stranu, většina vyvolaných jednotek nemá příliš vysokou obranu. Ale i tak by bylo lepší, kdyby byli ovlivněny. A asi mě nenapadá nic lepší než to snížení obrany až ve druhém kole.
vyvolané jednotky předměty
Tady máme zajímavý problém.
1) máme plenění, které nechceme aby bylo moc silné
2) máme arcimága, který by měl být mistr a tak by nic nemělo být silné ve vyvolávání jako on
3) pokud předměty vyvolají tak málo jednotek, že to budou jen stacky a ne štíty, tak ty předměty nikdo nebude používat (nebo přesněji, bude používat jen žihadlo kvůli útoku od prvního kola a jinak nic). Vem si, k čemu ti je jednotka, která dá za 10k dmg v době, kdy armády mají miliony životů? Naprosto k ničemu. A pokud není ani štít před cennými jednotkami, tak je to jen stack do boje o IP, kde potřebuješ zabít 100% a jinak žádný jiný význam nemají.

Osobně mám pocit, že nejde splnit všechny tři body současně...

Jinak jaký je přesně tvůj návrh, kdybys to všechno shrnul. Nějak se v tom už začínám ztrácet...
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

Jo a můj návrh má cca 60k životů a 320k hodnotu.

Katakomby mají cca 260k životů a hodnotu 300k.
Velkodílna má cca 60k životů a hodnotu 305k. (jo ale tady není za každou úroveň "+ základ", ale stroje lezou rychleji než zbytek)
Spolek má malou hodnotu i životy, ale tam je to trochu složitější kvůli meteoritům a věžím...
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

ok tak vosy útok 1.. ono to vlastně nemá moc smysl.. když by se to dělo reálně od počtu dobytí 100 tak jestli by vosy měli dmg 400k nebo 416k při útoku 2 není už rozdíl..

no ledová hradba má obranu 20 což není málo.. starodávný ent 14 což mi taky nepřijde málo.. takže kdyby je neovlivňoval, tak by to mělo dost podstatný rozdíl..

Toto plenění má být silné, ale ne od začátku..
Má být jiné, než ostatní plenění.. u nich mi přijde, že jim sice roste hodnota a počty jednotek, ale síla reálně moc ne..
v pozdějším průběhu věku nejsou výzvou.. toto plenění díky arcimágovy výzvou zůstane :)
Ještě se vrátím k jedné části původního návrhu, aby se od určitého počtu dobytí zvyšoval počet artefaktů co padnou můj původní návrh byl každé 33 +1 další artefakt..
a co si budeme povídat při útoku na 100x dobyté dají arcimágové dmg do střelců minimálně 30k za první dvě kola + bonus za nulovou obranu..

- když tak na to koukám, tak si říkám, jestli arcimágům nedat nižší iniciativu hned těsne nad střelce, aby v druhém kole proběhlo kouzlo/schopnost na snížení obrany ještě před nimi a i střelcům tu iniciativu stáhnout a o dost, když koukám random na některé jednotky..
takže návrh:
vosa - když se ti u ní líbí ty jedničky :D tak inic 1 - je neživá, takže jí nic na 0 nedá pokud se nemýlím?
střelec - inic 2 - taky neživý
arcimág - inic 5? - ten je živý, tak nevím jestli ho něco nemůže poslat pod střelce?

Jde o ten dmg s tou vysokou iniciativou by tě praštil ještě ve 3 kole do střelců, takhle už je reálná šance že ho ubiješ, protože většina jednotek na boj z blízka půjde před ním.. když budeš mít smůlu a jednotky se budou vyhýbat, tak tě majzne stejně, ale nechtěl bych, aby to byla jistota..

Takže celkově moje návrhy: ty návrhy na změnu iniciativy jsem psal, až pak a zatím je to návrh, tak je sem dávat nebudu..
Plenění:
1. iluzionární zeď
dmg 0, útok 0, obrana 25, životy 1k, inicativa 0, druh útoku 1, hodnota 1k

Arcimág vyvolá
1. 50 x zeď (místo 5)
2. 4k x vosa
3. 2k x střelec
4. 1k x válečník

učeň posílen na 15% arcimága
učeň vyvolá:
1. 7-8 x zeď - V Plenění (místo 1) - neovlivnivý tu řadu toho jak jednotky budou umírat..

Ve hře: učeň vyvolá
1. 7-8 x zeď
2. 600 x vosa (místo 400)
3. 300 x střelec (místo 200)
4. 150 x válečník (místo 100)
- posílí se o 50% proti původnímu návrhu

případně ty zdi mohou mít životy 500 aby to proč učně sedělo přesě s vyvolanou zdí o Hp 7500..

Předměty
Základní předměty bez vylepšení v kovárně bych dal na 75% Arcimága - když jsem posílil učně
vylepšené předměty na těch tebou navrhovaných 300% - třeba že si kovář pozve svého kamaráda arcimága, který mu je pomůže vylepšit (nebo by si mohl do výroby potřebovat ještě další item "srdce arcimága"?)

A ještě bych upravil učně na druh útoku 1 - z logiky že by ti pak měl pomoci když už ho budeš vlastnit v plenění tohoto plenění.. ale s druhem útoku 2 by šel arcimág i po něm.. jeho dmg je nepodstatné, jsou podstatné vyvolané jednotky.. Takže druh útoku 1 a měl by imunitu na oheň..
- bude zajímavé na něm mít velemágovu róbu moci :D

Napadá mi, že tohle plenění bude ideální pro dragara s jednorožci, když nebude mí obrovskou smůlu na úhyby, tak ho jako jediný bůh dá se ztráami 0 :)
možná budeš přístupnější k mému návrhu na ten healovací item pro všechny, co jsem navrhnul v jiném tématu :D
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

no ledová hradba má obranu 20 což není málo.. starodávný ent 14 což mi taky nepřijde málo.. takže kdyby je neovlivňoval, tak by to mělo dost podstatný rozdíl..
Já to bral tak, že když není obrana nad 25, tak se to dá snést, ale stejně jsem souhlasil s tím, že by bylo lepší, kdyby ji vyvolaným jednotkám snižoval.

A teď právě mě něco napadlo, co tu udělal takto:
Předělat schopnost velemága na to, že jednotkám se schopností "iluze" dává, že před útokem snižují pro tento útok obranu cíle o x%?

Reálně to dává logiku, že nepřátelé mají problém se bránit útoku iluzí, ale když vidíš, že na tebe běží Kamenný kraken, tak toho nepřehlédneš...
Ale na druhou stranu, to pak brutálně oslabí tuto schopnost u Koruny...
a co si budeme povídat při útoku na 100x dobyté dají arcimágové dmg do střelců minimálně 30k za první dvě kola + bonus za nulovou obranu..
Pokud to trefí jednotky jako Elitní střelce, Elfí lučištníky, Ještěry s kuší a podobně, tak je to dotyčnému naprosto ukradené. Pokud to trefí Flamekeepery, tak ten člověk přestane hrát... :D
Takže ona nebezpečnost se dost odvíjí od toho, co člověk hraje a obecně tam spíše budou chodit, ti co jim to vadí méně, než ti, co jim to vadí více, takže si nemyslím, že je nějak nutné výrazně zvyšovat odměnu...

Pokud chceš dávat více artefaktů, tak bych šel minimálně po 50 dobytí a uvažoval nad 100. Ono tady taky záleží jakou nastavíš dobu obnovy, ale pokud by to mělo jako ostatní tohoto typu, tak spolek je nyní dobyt více jak 200x, tak kdyby to bylo podobné i zde, tak 1 art v první polovině věku, 2 arty v druhé a 3 arty na konci možná stačí...
je neživá, takže jí nic na 0 nedá pokud se nemýlím?
No, to plošné snížení (Ledová bouře) je neovlivní, ale vše ostatní fungovat bude, takže třeba jednotka s hůlkou ledu, nebo většina Aetherových jednotek je zastavit mohou...
Last edited by Hron on Sun 13. Mar 2022 12:36:57, edited 1 time in total.
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

ne to rozhodně ne, to snížení obrany jen pro útok.. navíc nevím jak by si to chtěl zvyšovat s počtem dobytí..
když dostne iniciativu 5, tak může to plošné oslabení zakouzlit už v prvním kole.. předběhnou ho jak šamani, tak veledruidi.. jediné co by vyvolávalo, až za ním jsou goblinní vzducholodě.. paragání mají obranu 3, takže to je akceptovatelné, že je to neovlivní.. - otázka je budeš chtít při větším počtu dobytí riskovat vzducholodě?
Nikdy se to nedá nastavit, aby to ovlivnilo všechny bohy stejně..
Já už jsem přemýšlel, jak by to mohlo být ve výpisu: "Arcimág iluze vyvolal hustou mlhu, přes kterou nevidíme nepřátele a nevíme odkud přijde útok" všechny jednotky znejistěli a přišli o obranu X (1% x počet arcimágů zaokrouhledno nahoru)

To snižování iniciativy šlo mi o to plošné, že jim v případě zásahu sníží iniciativu je mi jasné
vojákům zůstane vysoká iniciativa, možná ještě vyšší, aby boj probíhal následovně: na konci 2. kola zaútočí střelec po něm vosa a na začátku 1. kola hned vojáci..
- pokud hráč bude mít málo štítů, tak ho tímto způobem, kdy půjdou 3 resp. 4 (multiútok střelců) hned v řadě za sebou mohou docela zmasit :D
K tomu snižování iniciativy, střelci ani vosy nemají moc životů a reállně pokud se jednotka trefí, tak by je měla zabít..
Navíc je to tu vyhýbání 75% v prvním a 50% ve druhém kole.. a první na ráně jsou zdi a po nich vojáci, když se trefí..

Případně by mohlo to vyhnutí být také způsobeno tou arcimágovo mlhou, ale to se mi nelíbí z důvodu hadů (a možná dalších, jednotek které mě teď nenapadají), které by v prvním kole útočili před ním a stříleli by do zdí a dalšcíh jednotek, které by se nevyhnuli.. ale píši to jako další možnost..

Ještě k tom vulkánovi co ho pořád vzpomínáš s těmi flamepeekry.. jednoduchá pomoc, zaútočí až když bude mít pár magma obrů.. a peekry nechá doma.. obři mají druh útoku 1, takže cajk :D
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

Přehled jednotek a artefaktů, ať je to pohromadě a minimálně já se v tom lépe orientuji:
(jsou tam tebou navrhované změny + co napadlo teď mě za změny)

Jednotky
nová schopnost - iluze:
Jednotka má v prvním kole 75% šanci na vyhnutí, v druhém 50%, ve třetím 25%, ve čtvrtém 12,5% a v pátém 6,25%.

Arcimág iluze
dmg 150, útok 10, obrana 8, inic 15, životy 10, druh útoku 4, hodnota 25k
stav: živá
rasa: člověk
Schopnosti
- slayer, iluze
- nepředvídatelný útok - jednotka útočí náhodně na jednotky, jako první si vybírá jednotky druhem útoku 2,3,4 a až když dojdou tak 1
- znejistění protivníka - jednotky netuší odkud přijde útok, sníží plošně obranu všem jednotkám (ano vč nemrtvých a neživých) o 1% (zaokrouhledno nahoru)
Magie: Vyvolání iluzí 1 - jednotka vyvolá iluzionární bojovníky, počty závisí na počtu sesílatelů kouzla
unikátní jednotka (aby na něm nefungovali předměty pro legendární jednotky)
předmět: Arcimágova koruna iluzí

učeň magie iluze
Dmg 50, útok 5, obrana 3, inic 10, životy 15,druh útoku 4, hodnota 10k
stav: živá
rasa: člověk
Schopnosti: slayer, iluze
Magie: multimagie iluze - jednotka si vybere jestli vyvolá Iluzionární zeď, nebo vosu, nebo střelce, nebo válečníky - v plenění vyvolává zeď. počty závisí na počtu sesílatelů kouzla


Iluzionární jednotky
1. iluzionární zeď
dmg 0, útok 0, obrana 25, životy 500, inicativa 0, druh útoku 1, hodnota 10k
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: imunita vůči ohnivému štítu, imunita vůči toxicitě, imunita vůči magii, iluze

2. Iluzionární válečník
dmg 25, útok 15, obrana 4, životy 15, iniciativa 7, druh útoku 1, hodnota 100
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: imunita vůči ohnivému štítu, imunita vůči toxicitě, imunita vůči magii, iluze, steč 25

3. iluzionární střelec
dmg 10, útok 10, obrana 3, životy 5, iniciativa 4, druh útoku 2, hodnota 50
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: imunita vůči ohnivému štítu, imunita vůči toxicitě, imunita vůči magii, iluze, multiútok 2

4. Iluzionární vosa
"Slyšíš nějaké bzučení, ale nic nevidíš, až najednou cítíš bolest z bodnutí"
dmg 1, útok 1, obrana 1, životy 1, iniciativa 1, druh útoku 4, hodnota 5
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: imunita vůči ohnivému štítu, imunita vůči toxicitě, imunita vůči magii, iluze, slayer, 100% jedový útok


PS: Arcimág potřebuje vysokou inic, jinak by se pokusil vyvolat jednotky až po té, co by ho zabil Ledový obr v prvním kole...


Magie
Arcimág - Magie iluze 1
1. 100 x zeď
2. 4k x vosa
3. 2k x střelec
4. 1k x válečník

Učeň magie iluze - Magie multimagie iluze 1
Magie iluze 2: 15 x zeď (výchozí -> takže je použita v plenění)
Magie iluze 3: 600 x vosa
Magie iluze 4: 300 x střelec
Magie iluze 5: 150 x válečník


Předměty
Odměn v plenění:
100% šance na nějaký item vč "Iluzionárního kamene" (materiál)
1% šance za každého velemága na předmět "Srdce velemága iluzí" (materiál)

Meč iluzionárních válečníků - unikátní jednotka získá schopnost slayer, 10% šanci vyhnutí se a vyvolá 750 iluzionárních válečníků
Dračí meč iluzionárních válečníků - unikátní jednotka získá schopnost slayer, 10% šanci vyhnutí se, +300% do zranění a vyvolá 3k iluzionárních válečníků

Luk iluzionárnch střelců - unikátní jednotka získá druh útoku 2, 10% šanci vyhnutí se a vyvolá 1,5k iluzionárních střelců
Dračí luk iluzionárnch střelců - unikátní jednotka získá druh útoku 2, 10% šanci vyhnutí se, +300% do zranění a vyvolá 6k iluzionárních střelců

Žihadlo z iluzionární vosy - unikátní jednotce se druh útoku změní na 4, 10% šanci vyhnutí se, 20% jedový útok a vyvolá 3k iluzionárních vos
Dračí žihadlo z iluzionární vosy - unikátní jednotce se druh útoku změní na 4, 10% šanci vyhnutí se, 10% jedový útok, +300% do zranění a vyvolá 12k iluzionárních vos

Arcimágova koruna iluze - legendární jednotce se změní druh útoku na 4, získá slayera, 30% šanci vyhnutí se, Magie iluze 2 (75%), znejistění protivníka (3%)
Arcimágova koruna iluze z dračích kostí - legendární jednotce se změní druh útoku na 4, získá slayera, 50% šanci vyhnutí se, Magie iluze 2 (300%), znejistění protivníka (10%)

Nové věci v kovárně:
1) Slonovinový luk + kámen + 10 run věčnosti + 5M zlata = Luk iluzionárnch střelců
2) Rytířský jednoruční meč + kámen + 10 run věčnosti + 5M zlata = Meč iluzionárních válečníků
3) jedové střely + kámen + 10 run věčnosti + 5M zlata = Žihadlo z iluzionární vosy

4) iluzionární luk + kámen + Dráp draka + 10 run věčnosti + 10M zlata = Dračí luk iluzionárnch střelců
5) iluzioární meč + kámen + Dráp draka + 10 run věčnosti + 10M zlata = Dračí meč iluzionárních válečníků
6) iluzioární žihadlo + kámen + Dráp draka + 10 run věčnosti + 10M zlata = Dračí žihadlo z iluzionární vosy

7) Koruna Arcimága iluze + Dráp draka + Srdce velemága iluzí + 30 run věčnosti + 30M zlata = Arcimágova koruna iluze z dračích kostí


PS: Příspěvek mám rozepsaný od už od 11, takže nezohledňuje, co jsi psal posledně...
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

tarrant wrote:Ještě k tom vulkánovi co ho pořád vzpomínáš s těmi flamepeekry.. jednoduchá pomoc, zaútočí až když bude mít pár magma obrů.. a peekry nechá doma.. obři mají druh útoku 1, takže cajk :D
tarrant wrote:Jak jsem psal má strach o to plenění, hlavně že bude moc silné.. nechtěl jsem stvořit něco co se bude plenit později, než ostatní plenění tohoto typu..
Hm... brzké plenění, kdy má Vulkán už Magma obry... zajímavé... :D
ne to rozhodně ne, to snížení obrany jen pro útok.. navíc nevím jak by si to chtěl zvyšovat s počtem dobytí..
Naprosto stejně jak nyní. Za každého velemága by to bylo o 1%...

Ale ok, byl to jen takový nápad, jak obejít problém s vyvolanými jednotkami a zároveň by to nebyl prostý nesmysl (viz kraken). Ale jinak na to návrhu vůbec netrvám, takže když se nelíbí, tak je prostě zamítnut... :)
zbytek
Tam je ten problém o kterém jsem se zmínil v předchozím příspěvku. Pokud Arcimág bude mít malou iniciativu, tak vyvolá jednotky až potom, co pojedou obři, hadi, orlové, (případně velitel) atd... a tak i když je 75% šance na miss, tak stejně je slušná šance, že boj skončí předtím, než Arcimág jednotky vyvolá...
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

Ok napíšu to tak jak teď myslím já a změny označím barevně

Jednotky
nová schopnost - iluze:
Jednotka má v prvním kole 75% šanci na vyhnutí, v druhém 50%, ve třetím 25%, ve čtvrtém 12,5% a v pátém 6,25%.
- pokud to má být schopnost a né vlastnost vyvolaných jednotek, tak byto měla být přímo schopnost toho ostrova.. ale dle mě by bylo lepší kdyby to měli jako vlastnost jednotky (bylo by to asi snadněji nastavitelné, arcimág a učeň jí nemají) navíc by se tato schopnst měla promítnout i do vyvolaných jednotek ve hře (učňem, nebo artefakty)

Arcimág iluze
dmg 150, útok 10, obrana 8, inic 5, životy 10, druh útoku 4, hodnota 25k
stav: živá
rasa: člověk
Schopnosti
- slayer, ne iluze
- nepředvídatelný útok - jednotka útočí náhodně na jednotky, jako první si vybírá jednotky druhem útoku 2,3,4 a až když dojdou tak 1
- znejistění protivníka - jednotky netuší odkud přijde útok, sníží plošně obranu všem jednotkám (ano vč nemrtvých a neživých) o 1% (zaokrouhledno nahoru)
Magie: Vyvolání iluzí 1 - jednotka vyvolá před začátkem boje bez ohledu na její inic iluzionární bojovníky, počty závisí na počtu sesílatelů kouzla
unikátní jednotka (aby na něm nefungovali předměty pro legendární jednotky)
předmět: Arcimágova koruna iluzí

učeň magie iluze
Dmg 50, útok 5, obrana 3, inic 10, životy 15,druh útoku 1, hodnota 10k
stav: živá
rasa: člověk
Schopnosti: slayer, ne iluze, imunita na oheň
Magie: multimagie iluze - jednotka si vybere jestli vyvolá Iluzionární zeď, nebo vosu, nebo střelce, nebo válečníky - v plenění vyvolává zeď. počty závisí na počtu sesílatelů kouzla
- u něj jde o vyvolávání dmg není podstaný a když jej budeš vlastnit ěl by ti pomoci v tomto dobývání, aby po něm arcimág nešel

Iluzionární jednotky

1. iluzionární zeď
dmg 0, útok 0, obrana 25, životy 500, inicativa 0, druh útoku 1, hodnota 10k
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: imunita vůči ohnivému štítu, imunita vůči toxicitě, imunita vůči magii, iluze
- co si představuješ pod imunitou vůči magii?

2. Iluzionární válečník
dmg 25, útok 15, obrana 4, životy 15, iniciativa 15, druh útoku 1, hodnota 100
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: imunita vůči ohnivému štítu, imunita vůči toxicitě, imunita vůči magii, iluze, steč 25

3. iluzionární střelec
dmg 10, útok 10, obrana 3, životy 5, iniciativa 2, druh útoku 2, hodnota 50
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: imunita vůči ohnivému štítu, imunita vůči toxicitě, imunita vůči magii, iluze, multiútok 2

4. Iluzionární vosa
"Slyšíš nějaké bzučení, ale nic nevidíš, až najednou cítíš bolest z bodnutí"
dmg 1, útok 1, obrana 1, životy 1, iniciativa 1, druh útoku 4, hodnota 5
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: imunita vůči ohnivému štítu, imunita vůči toxicitě, imunita vůči magii, iluze, slayer, 100% jedový útok

Předměty jak jsou souhlas (dám je do prvního příspěvku vč počtů vyvolaných jednotek), nad padáním itemů pravděpodobnostně jsem se ještě vůbec nezamýšlel..
Takže nad tím ještě zapřemýšlím a buď řeknu, že je to ok, nebo dám svůj protinávrh :D

Tohle jsem psal před tvou odpovědí :D
Tak případně odpovím, na to co jsi napsal zvlášť, pokud jsem tedy neodpověděl tímto :)
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

tarrant wrote:nová schopnost - iluze:
Jednotka má v prvním kole 75% šanci na vyhnutí, v druhém 50%, ve třetím 25%, ve čtvrtém 12,5% a v pátém 6,25%.
- pokud to má být schopnost a né vlastnost vyvolaných jednotek, tak byto měla být přímo schopnost toho ostrova.. ale dle mě by bylo lepší kdyby to měli jako vlastnost jednotky (bylo by to asi snadněji nastavitelné, arcimág a učeň jí nemají) navíc by se tato schopnst měla promítnout i do vyvolaných jednotek ve hře (učňem, nebo artefakty)
Naprosto nechápu o čem mluvíš. Jaký je rozdíl mezi "schopností" a "vlastností"?
To uhýbání musí někde být (předmět / magie / schopnost / ...), aby fungovalo. A právě proto, protože jsem to celou dobu chápal tak, že to platí na všechny jednotky co jsou na ostrově (těch co tam jsou i těch vyvolaných), tak jsem všem jednotkám na ostrově (těm co tam jsou i těm vyvolaných) dal schopnost "iluze", která jim to vyhnutí dává. Takže by to pak samozřejmě platilo i na vyvolané iluzionární jednotky mimo plenění vyvolané mágem, nebo artefaktem...
Magie: Vyvolání iluzí 1 - jednotka vyvolá před začátkem boje bez ohledu na její inic iluzionární bojovníky, počty závisí na počtu sesílatelů kouzla
Nevím, jestli to jde. Nic jiného takhle zatím nefunguje...
učeň magie iluze
když už imka na ohnivý štít, tak proč ne i na toxický?
- co si představuješ pod imunitou vůči magii?
No přesně to, co to dělá už teď... Je to schopnost, kterou mají třeba prastaré jednotky Dralgara, tedy že na ně neplatí magie )pokud ji mají na 100%, což tady bych dal).
Proč mě napadlo to zavést bylo "zkamenění" u mága země...
a co mě napadlo až teď je, že by je to vlastně ochránilo před snižováním iniciativy magií ledu, což vlastně je myslím dobře a dá nám to větší možnosti si s hraním s iniciativou
Iluzionární válečník/střelec
Máš nějaké odůvodnění, proč mají tak extrémně rozdílnou iniciativu, když v principu je to v obou případech iluze vojáka, kdy jeden má meč a druhý luk? A nebo je ta iniciativa tak neskutečně moc rozdílná jen proto, že se ti líbí, že jedni pojedou an začátku kola a druzí na konci. (jo a mezi nimi pojednou minimálně katapulty a balisty)
Post Reply