Iluzionární ostrov

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

tarrant wrote:mě to nepřijde jako obcházení, nebo podvod.. tohle rozhodně ne.. riskuji, že mi ty runy někdo koupí a pokud ne, tak platím za stažení..
a eternani jsou strašně silní, tedy hlavně ta schopnost zabíjení lidí mi přijde přehnaná, teď už se klan asi zvládne obnovit, ale dřív to fakt bylo jen na to udělat z jednoho pčtu farmu, protože když ti mohou sežrat na první tah 70% všech lidí, tak to i teď je dost těžko obnovitelné..
Několikrát jsem si hrál s Eternany tak, že jsem je dostal na cca -15, nechal je škodit a pak hrál normálně (například když jsem kdysi sháněl Krystal za Crinis a neznal farmu přes tažení) a přijít o 70% lidí mě nikdy tak zničující nepřipadalo.
Tak nějak jsem v té době vždy měl dost run života a sněhu, kterými jsem si ty lidi hned doplnil zpět, nebo se částečně zahojil alianční pokladnicí.
tarrant wrote:40+40 jsem myslel 40 run a 40M zlata..
aha...
tarrant wrote:Prsten nějak taky nevím kde padá?
S ním je to podobné jak s Holí a pokud se zavede, tak se jeho problém bude řešit společně s holí a budou se všude strkat obě věci a ne jen hůl.
Ale jak jsem si teď prošel, co jsem vlastně dával do Trosek neznámého chrámu, tak oba předměty tam jsou (předtím nebyli). Ale když se vezme kolik je tam předmětů, tak každý má šanci cca 2%, že padne. Takže to stejně bude chtít strčit ještě někam... (protože trosky zase nechodí tak často)
tarrant wrote:ale nějak nevím jak to nazvat? kdybych se měl držet původních názvů tak by se to jmenovalo "prsten iluzionárních zdí" :D
:lol: Jako mně to tak pobavilo, že bych to klidně i nechal... :D
Jinak s tímto problémem ti nepomůžu, protože mě nic rozumného nenapadá.
tarrant wrote:to umístění bych za sebe viděl jak pro prsten, tak pro hůl i ve spolku? a eventech v pustině kde se vyvolávají zdi? takže aetharovi chrámy?
Ze spolku nepadají artefakty a tak bych je tam nestrkal. A eventy ala chrámy mají tematické odměny.

Tyto random věci bych dal do Opuštěné věže, Ledové kobky a podobných blbůstek v pustině a pak by se uvidělo. A ono, když pomineš Gamblera, tak Dráp draka padá jen v Prokletém chrámu ohně a v Troskách a tak nemá o tolik větší šanci, že ti padne... (to, že jsi jich měl minulý věk tolik bylo dost tím, že byli chrámy zdarma a pak gambler, ale třeba já jsem ho na žádném jiném klanu, než na tom, se kterým jsem chodil obchodníka neměl...)


PS: Zase se mi stalo, že ti odpovídám a někdo mi vzal Plenění na které čekám. Ti budu muset odpovídávat vždy až po plnění... :D
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

sorry necítím se teď dobře, tak to dám celkově dohromady až na to budu mít sílu..
ale jak teď hraji za aethara, tak mi došlo že je to další plenění přesně pro něj (což jsem přesně nechtěl) protože hvězdy mají druh útoku 1..
Tak jsem pro změnu útoku arcimága na to, že cíleně útočí na jednotky s nejvyšším dmg jednotky (né celkové)..
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

tarrant wrote:sorry necítím se teď dobře, tak to dám celkově dohromady až na to budu mít sílu..
ale jak teď hraji za aethara, tak mi došlo že je to další plenění přesně pro něj (což jsem přesně nechtěl) protože hvězdy mají druh útoku 1..
Tak jsem pro změnu útoku arcimága na to, že cíleně útočí na jednotky s nejvyšším dmg jednotky (né celkové)..
Hvězdy mají druh útoku 1 ty obyčejné, ale vylepšení už mají druh útoku 2.

Nelíbilo se mi cílování na jednotky střelecké, ale to jsem nějak skousl protože někteří to mohou obejít a stále fungovat a jiní se mohou modlit, že to netrefí jednotku o kterou nechtějí přijít. Ale cílování na jednotky s nejvyšším zraněním asi nezkousnu, protože to pak v podstatě VŽDY cílí na nejcennější jednotky v armádě. To značí, že to bude vždy nedobytelné pro Ascenu (pokud nechce přijít o extrémně drahé jednotky). Bude to extrémně nepříjemné pro Crinis (bude to cílit paladiny, kteří mají shozenou obranu přes dav a pokud projde ještě návrh na úpravu davu, aby jednotka získávala více zranění, které do jí jde, tak je Cirins nebude moci používat). Něco co třeba Jednorožci, to je ještě horší, než u Crinis... A tak dále.
Ano, docílíš toho, že tam Aether nikdy nepůjde, protože největší zrnění mají hvězdy a pak šamani a ani o jedny nechce přicházet a tak už pak nebude mít dost jednotek, aby tam mohl jít. Ale s ním potopíš i další bohy...

A já jsem souhlasil s tím, aby to bylo pro některé těžší a pro některé lehčí, ale nesouhlasím, aby to bylo plenění, které je pro několik bohů nedobytelné.

PS: Vlastně právě jsem přišel na to, jak to u mnoha bohů obejít... :D (přivolat si z portálu Lesního obra - 5 run života 5 run nebes se sehnat celkem dá a pak máš jednotku s 2k dmg, která ti kryje většinu jednotek. Ano, stále to bude nedobytelný pro Ascenu, ale Aether bude moci použít šamany, Crinis paladiny a podobně...
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

když si ty stavíš 500 ledových hvězd, tak do 100 dobytí si v pohodě a nemusíš tam tahat aetherovy ledové hvězdy.. a nejsíš ani potom a snadno můžeš nastavit sestry ledu a nebo si prostě a jednoduše přivoláš otroky s oštěpy - což jsem předpoládal jako hlavní nabídku k zásahu u každého z bohů..

ten obr ti při vyšším počtu dobytí nepomůže v prvním kole ho sejmou pokud jich nebudeš mít více a nazdar, takže to s počtem dobytí bude stát stále více a více run..

když by se dala nepředvídatelnost jak je teď, tak by to zase aethara úplně znevýhodnilo.. protože všichni ostatní mají střelecké jednotky a nejvyšší dmg..

tak asi 2 možnosti vidím:
1. útočil by random na 5 jednotek s nejvyšším dmg..
2. totální random.. ale na tom se mi nelíbí že někomu trefí 10 hvězd a někomu 1 růžové prasátko..
-možná s požadavkem na minimální počet dmg (celkového), podle životů by to moc nešlo..

další možnost: útočil by dle nějakho klíče, každé kolo na jné jednotky s tím, že by ve 3. kole šel po jednotkách s nejvyšším dmg..
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

tarrant wrote:když by se dala nepředvídatelnost jak je teď, tak by to zase aethara úplně znevýhodnilo.. protože všichni ostatní mají střelecké jednotky a nejvyšší dmg..
Tu větu nechápu.
tarrant wrote: tak asi 2 možnosti vidím:
1. útočil by random na 5 jednotek s nejvyšším dmg..
2. totální random.. ale na tom se mi nelíbí že někomu trefí 10 hvězd a někomu 1 růžové prasátko..
-možná s požadavkem na minimální počet dmg (celkového), podle životů by to moc nešlo..

další možnost: útočil by dle nějakho klíče, každé kolo na jné jednotky s tím, že by ve 3. kole šel po jednotkách s nejvyšším dmg..
Chápu, že jsi vysazení proti Aetherovi a chceš udělat něco, co pro něj nebude jednoduché, ale principiálně se mi nelíbí tvořit jednotku, jejímž účelem je snažit se útočníkovi zabít nejcennější jednotky.

Aktuálně jsem se dostal do stavu (možná je to tím, že více spím, než vnímám), že chci aby neměl nepředvídatelnost. Má plošné snižování obrany (to se pozná u všech), má plošné snižování zranění (i když nevím, jak vlastně ta dohoda u tohoto dopadla), sám o sobě útočí od prvního kola a má slayera (takže taky něco dělá). Tak bych mu jen o něco zvýšil dmg a nechal ho být. Proč mu musíme nutně přidávat nějakou speciální nepředvídatelnost u které složitě vymýšlíme jak by mohla vypadat a jejíž doslova jediný účel je to, aby štvala hráče některých bohů a bránila jim sem jít.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

A protože mám pocit, že hlavní cíl je, aby Arcimág cílil hvězdy. Tak s takovou může být ta nepředvídatelnost udělaná rovnou tak, že by cílila dle stupně budovy. Tedy, že by prvně šla po jednotkách (nebo jejich vylepšení) z poslendí budovy, pak předposlední a tak dále... Reálně toto cílování bude dost podobné jako cílování před dmg, nebo hodnotu, jen to bude o něco jistější, že se tomu náhodou někdo nevyhne...
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

kdyby to byla nepředvídatelnost jak mají starodávné hydry, tak by to na začátku pro aethara s ledovými hvezdami nebylo, ale všichni ostatí bohové by měli výhodu..

Ale spíš by se mi líbilo, kdyby útočil podle následujícího klíče: první dvě kola normálně do jednotky s nejvyššími hp celkově a od 3 kola (protože už nevyvolává, tak můžeme mít nízkou iniciativu (třeba 5)) takže po půlce boje by šel po jednotkách s nejvyšší dmg a záleželo by na štěstí jestli to hráč dokáže umláti tpřed tím, než by se ve 3. kole dostali na řadu..
- prostě by se naštval, že se mu nedaří a změil styl boje :D

nechci aby to plenění bylo proti aetherovi, ale nechci aby to bylo plenění pro něj, kde narozdíl od ostatních nebude mít žádné ztráty, což jsou teď naprosto všechna plenění, (bohužel) a přesně to nechci.. čímž zavrhuji zrušení speciální schopnosti, protože by toto plenění zase zapadlo do šedého průměru, která mají plenění teď..

prostě chci vytvořit plenění, které může zranit i hráče s armádou 100M a je jedno jaký to bude bůh..

a snižvání dmg jsme se dohodli na 0,1% za arcimága..

taky by se vyřešila podivnost učně s imunitami.. prostě by měl druh útoku 2 a bylo by..
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

poznámky: - tohle jsme si psal na konec když jsem připravoval vložení do 1. příspěvku, takže kdyby jsi něčemu nerozumněl, tak dovysvětlím, za chyby se opět omlouvám.. a v rpvním příspěvku asi budou ještě nějaké doplňky které už jsme vyřešili, zase jsem nespal, takže to pak umažu a označím barevně naopak to na co chci aby ses případně podíval..
dořešit umístění plánků, kde budou padat.. (po vylepšení bych rád viděl architekty v té nejnižší možná i archeology)
upravit 4. seznam aby tam padali opravdu jen top věci, nic co se dá snadno sehat někde jinde
plenění pro výhru a zisk učně a itemů by dle mého mělo být jen, když hráč porazí 100% jednotek
dal jsem u koruny výrobu těch 30run+30M, ale mohli by jsme tu cenu zvýšit tím požadavkem hotových "nepoužitelných itemů), pokud chceš, ale případně klidně beru i ty základní (osobně bych byl pro ty vylepšené, takhle hráč musí syslit ty nevylepšené a nijak je reálně nemůže využít, takže místo 4ks nepoužitelných bych dal 2ks základních - čímž by se cena koruny prakticky zvedla o 40 run věčnosti a nějaký ten peníz, ale zase by ty itemy mohl hráč používat před získáním koruny a rozhodoval by se v průběhu věku, jestli bude čekat (doufat) v korunu a nebo si ten předmět vylepší na vyšší stupeň)) - to vyřeší ty naše dohady o té ceně koruny :)
těch itemů v té nejvyšší šanci mi přijde strašně moc a v té druhé vlastně taky, ale neosekával bych je, tedy pokud tě nenapadá něco co vyloučit, ale aby to mělo nějaký smysl tak by se toho muselo vyloučit strašně moc.. vím že jsi si stěžoval, že je toho tam čím dál tím více, ale i tak bych přidal další šance na padnutí u kategorie 1 1%+1% max 100% (tj od 100 vyplenění budou padat itemy 2 s nižším počtem to bude jen šance), kategorie 2 - 0,5% + 0,5% za dobytí (tj od 200 vyplenění 2 předměty z tto kategorie před tím šance) nebo to fixně upravit od počtu dobytí bez předchozí šance (jak jsem navrhoval ze začátku), ale v tom případě s nižším počtem dobytí.. vím že jsi už hodněkrát psal, že se ti tolik předmětů přestává líbit, ale podívej se, kolik pedmětů tam máme.. oroti jiným pleněním je to obrovské množství a když se to bude dít od většího počtu dobytí, tak většina těch předmětů už pro hráče bude k ničemu, ale zvýší se mu šance na padnutí toho co potřebuje..
název pro schopnost snižování dmg: "otupení" ? a pro obranu je znejistění - jen mi tedy pořád nenapadá jak to nacpat do příběhu ostrova to snížení dmg :D ale snad mi něco napadne..
jestli toxičtí brouci mají mít dmg 1, tak je to podle mě přehnaný zásah pro dhara, když mu koruna vypne normální brouky, tak ok, ale i toxické? spíš bych byl pro co někdo někde psal snížení toho jedového útoku u obou typů..
název k těm itemům zdí mě napadlo 1. stupeň: prsten se zasazeným kouskem iluzionární zdi 2. stupeň: pořád nevim :/
padnutí prstene strážce, archeologové jako ok, ale to bude pro většinu lidí prostě nedosažitelné, trosky strašná náhoda - takže klidně do dostupnějších plenění.. musíš brát v potaz ostatní předměty základu.. např slonovinový luk (který mě teď ničí :D)
dořešit tu speciální schopnost arcimága s iniciativou bych šel klidně i na 2 (aby ho nevypnul velemág ledu), ale prakticky všechny jednotky by šli před ním v tom třetí kole a to už by se do boje měl dostávat minimálně..
případně by cílil úplně náhodně (žádná preference na druh útoku), ale primárně by cílil na jednotky s minimálním celkovým dmg 1000 za každého arimága - prostě aby si lidé nevyvolávali 1 prasátko 1 nepoužitelného golema atd.. ale spíš bych byl pro tu první možnost
a návazně na to upravit učně abych nezapomněl :D

ještě žádost mohl by jsi upravit svůj první příspěvek na straně 1 k tomuto tématu a smazat vše co v něm je? samotný příspěvek smazat nejde jak koukám, když je starší než poslední.. že bych do druhého svého příspěvku v tomto vlákně dal ty padající artefakty, aby se mi snadněji upravoval první příspěvek a byla tam jen prázná mezera příspěveku a né komentář.. jestli chápeš co po tobě chci :D
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

Spolek je plenění primárně pro Vulknána a pak třeba pro DCCD, Dralgara, baheního Dhara atd.
Aether ho časem taky dává, ale rozhodně to nemá tak jednoduché, jak mnoho ostatních a dokud nemá dost Lepších hvězd, tak to má celkem těžké.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

tarrant wrote:plenění pro výhru a zisk učně a itemů by dle mého mělo být jen, když hráč porazí 100% jednotek
Souhlas.
(a myslím, že to tak mají i ostatní, nebo minimálně tento věk jsem už 2x nedal Katakomby, protože jsem zabil jen 99%... :D )
tarrant wrote:dal jsem u koruny výrobu těch 30run+30M, ale mohli by jsme tu cenu zvýšit tím požadavkem hotových "nepoužitelných itemů), pokud chceš, ale případně klidně beru i ty základní (osobně bych byl pro ty vylepšené, takhle hráč musí syslit ty nevylepšené a nijak je reálně nemůže využít, takže místo 4ks nepoužitelných bych dal 2ks základních - čímž by se cena koruny prakticky zvedla o 40 run věčnosti a nějaký ten peníz, ale zase by ty itemy mohl hráč používat před získáním koruny a rozhodoval by se v průběhu věku, jestli bude čekat (doufat) v korunu a nebo si ten předmět vylepší na vyšší stupeň)) - to vyřeší ty naše dohady o té ceně koruny :)
Nebráním se tomu dát vylepšené, ale mně se líbilo, že by se musel hráč rozhodovat, zda chce mít užitek už nyní (vylepšit ty předměty a používat je), nebo zda si je pošetří a pokusí se mít větší užitek později (tím, že postaví korunu).
tarrant wrote:těch itemů v té nejvyšší šanci mi přijde strašně moc a v té druhé vlastně taky, ale neosekával bych je, tedy pokud tě nenapadá něco co vyloučit, ale aby to mělo nějaký smysl tak by se toho muselo vyloučit strašně moc.. vím že jsi si stěžoval, že je toho tam čím dál tím více, ale i tak bych přidal další šance na padnutí u kategorie 1 1%+1% max 100% (tj od 100 vyplenění budou padat itemy 2 s nižším počtem to bude jen šance), kategorie 2 - 0,5% + 0,5% za dobytí (tj od 200 vyplenění 2 předměty z tto kategorie před tím šance) nebo to fixně upravit od počtu dobytí bez předchozí šance (jak jsem navrhoval ze začátku), ale v tom případě s nižším počtem dobytí.. vím že jsi už hodněkrát psal, že se ti tolik předmětů přestává líbit, ale podívej se, kolik pedmětů tam máme.. oroti jiným pleněním je to obrovské množství a když se to bude dít od většího počtu dobytí, tak většina těch předmětů už pro hráče bude k ničemu, ale zvýší se mu šance na padnutí toho co potřebuje..
Ano, je tu více itemů, než jinde, ale všude jinde padá 0-1 předmět a tady ti jich může padnou už teď kolik? 6? S tím, že padne vždy minimálně jeden.
Ne, více předmětů už rozhodně ne. Máš sice pravdu ve všem co píšeš, ale už nyní je to více než se mi líbí a než mi připadá rozumné (s ohledem na ostatní věci v LoI) a tak jsem prostě proti.
tarrant wrote:název pro schopnost snižování dmg: "otupení" ? a pro obranu je znejistění - jen mi tedy pořád nenapadá jak to nacpat do příběhu ostrova to snížení dmg :D ale snad mi něco napadne..
Snížení dmg vychází z toho, že jsou útočníci nuceni bojovat rychle, protože nepřátelé mizí. "Otupení" s tím nemá nic společného, protože zbraně se netupí a proto ti to ani nesedí do příběhu.
Když se ti nelíbí "zmatení", tak to třeba "rozhození", jako že je nepřítel "rozhozen" tím co se děje. A společně s tím "znejistěním na snížení obrany" to tvoří dobrou kombinaci.
tarrant wrote:jestli toxičtí brouci mají mít dmg 1, tak je to podle mě přehnaný zásah pro dhara, když mu koruna vypne normální brouky, tak ok, ale i toxické? spíš bych byl pro co někdo někde psal snížení toho jedového útoku u obou typů..
Tak jsem zjistil, že 1 dmg mají i nyní. Toxičtí oproti normálním mají +1 do útoku ne no dmg...

Jinak ano, Dharovi to odebere jednu jednotku, která je navíc jen dodatečná a bonusová. Takže ano, oslabí ho to, ale smysl brouků vždy byl, že jsou dobrý bonus. To že z nich vznikla v podstatě klíčová jednotka je chyba jednotka a když ji něco omezí, tak je to d důsledku jen dobře...
tarrant wrote:název k těm itemům zdí mě napadlo 1. stupeň: prsten se zasazeným kouskem iluzionární zdi 2. stupeň: pořád nevim :/
První název je dobrý s druhým nepomohu.
tarrant wrote:padnutí prstene strážce, archeologové jako ok, ale to bude pro většinu lidí prostě nedosažitelné, trosky strašná náhoda - takže klidně do dostupnějších plenění.. musíš brát v potaz ostatní předměty základu.. např slonovinový luk (který mě teď ničí :D)
Psal jsem, že seznam ještě není kompletní a hlavně TEĎ TO NECHCI ŘEŠIT. TEĎ JE MI TO ÚLNĚ JEDNO. TEĎ MI TO PŘIPADÁ JAKO NEJMÉNĚ PODSTATNÝ PROBLÉM. TEĎ JE M TO ÚPLNĚ U... Teď bych chtěl konečně dořešit ostrov. Chtěl bych ho zkompletovat. Chtěl bych ho projít, zda jsme na něco nezapomněli. A až pak, když tak řešit, jestli jsou dostupné materiály a podobně, protože TO S TVORBOU OSTROVA V PODSTATĚ NEMÁ NIC SPOLEČNÉHO!
tarrant wrote:dořešit tu speciální schopnost arcimága s iniciativou bych šel klidně i na 2 (aby ho nevypnul velemág ledu), ale prakticky všechny jednotky by šli před ním v tom třetí kole a to už by se do boje měl dostávat minimálně..
případně by cílil úplně náhodně (žádná preference na druh útoku), ale primárně by cílil na jednotky s minimálním celkovým dmg 1000 za každého arimága - prostě aby si lidé nevyvolávali 1 prasátko 1 nepoužitelného golema atd.. ale spíš bych byl pro tu první možnost
a návazně na to upravit učně abych nezapomněl :D
Jak jsem psal. Nepředvídatelnost se mi už nelíbí. S ní jsou obecně jen problémy.
Maximálně co bych mu dal by bylo, že by při útoku ignoroval vyvolané jednotky (to by mělo pomoci proto nejčastěji hraným bohům). A pak třeba vtipnou schopnost, že s každým kolem by měl o útok více... :)
tarrant wrote:ještě žádost mohl by jsi upravit svůj první příspěvek na straně 1 k tomuto tématu a smazat vše co v něm je? samotný příspěvek smazat nejde jak koukám, když je starší než poslední.. že bych do druhého svého příspěvku v tomto vlákně dal ty padající artefakty, aby se mi snadněji upravoval první příspěvek a byla tam jen prázná mezera příspěveku a né komentář.. jestli chápeš co po tobě chci :D
ok
Post Reply