Iluzionární ostrov

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

Obecně se hodně bojím toho, aby Koruna a Srdce byli unikátní předměty.
Jsou bohové a eventy zaměřené na velkou obranu (například Dhar a chrámy země), podobně třeba na zranění je Ascena, které když Preascendedům (dmg 12k) a Ascendedům (dmg 36k) snížíš zraněn, tak už skoro nic nedělá (má málo jednotek).
Ale když jsem pak četl zbytek tvého návrhu, tak musím uznat, že je to dobře poskládaný a dává smysl, aby to byli jen unikátní předměty, ale pokud to budou jen unikátní předměty, tak musíme být hodně opatrní v tom, jak je nastavit.

Takže stále se toho bojím, ale asi bychom to moli zkusit...
Koruna:
- snížení DMG v prvním kole plošně o 5%, zaokrouhleno dolů, maximálně o 100 (nebo navrhuješ vyšší číslo? já jsem ochoten jít až na 500, ale výš už ne)
- iniciativa +5 (chtěl bych, aby se to aktivovalo před posílením od TP)

Srdce:
- snížení OBRANY v prvním kole plošně o 5%, zaokrouhleno dolů
- vyhnutí se 20%

Spojení - v pořádku

Výroba:
- je mi jedno, zda to budou "nepoužitelné" části, nebo kompletní předměty
- myslím, že by Koruna měla vyvolávat zdi, protože když už napodobuje Arcimága, tak by měl mít kompletní magii a ne jen částečnou

Nepoužitelný kousek iluzionární zdi:
- myslím, že by jít mělo, že by se jednotce dala schopnost, že v prvním kole aktivuje "Magii vyvolání stěn" a pak ji klesne iniciativa na 0 (nevím, jestli už Nezmar nastavil, že lze v prvním kole aktivovat magii i schopnost, ale pokud ne, tak jak magie, tak to snížení iniciativy může být součástí jedné schopnosti a ta se v prvním kole aktivovat dá -> viz TP)

Jediný problém vidím v tom, že pro Generál SI je předmět na zdi u většiny bohů po Aetherovce nejlepší item. Díky snížení iniciativy na 0 ho to ochrání před toxicitou a ohněm, zároveň jeho dmg nebo dmg pár ohnivých koulí je zanedbatelné, takže to že o ně přijde nevadí. A stěny mají dost životů, aby chránili některé důležité jednotky (Flamekeepery, Gobliní exterminátory, ...). Což u předmětu, který beru spíše jako doplňkový při cestě za legendární korunou, jako velká síla. Ale třeba se to ztratí.

Počty vyvolaných:
- chtěl jsem zachovat těch 300% jako odkaz na Dráp, ale v podstatě je mi to jedno a souhlasím s oběma možnostmi, takže si vyber, co se tobě líbí více.
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

ty jo jsem rád, že se ti to líbí ikdyž chápu obavy..

Nicméně když to schvaluješ, tak mi došlo, že se nám u arcimága v podobě koruny objevila schopnost, která se v plenění nevyskytuje a tak bych jí arcimágovi rád přidal..
tedy to snížení dmg.. u obrany máme 1% dolů plošně, nevím jestli s tím lehce nehnout směrem dolů? ale možná ani ne s nulovou obranou se pořád dá plenit.. pokud by jsi chtěl při přidání schopnosti na plošné snížení dmg jít trochu dolů s touto schopností, tak bych k tomu byl asi přístupný, ale maximálně tak na 0,8% za arcimága, méně ne.. chtěl bych aby se v tomto plenění určitě dosáhlo na 0 obrany..

a tedy snížení dmg plošně navrhuji na 0,1% za arcimága.. tedy při 100 dobytích 10% dmg dolů, bez nějakého stropu.. Ikdyž když nad tím přemýšlím tak se mi to možná zdá i málo a 0,2% by bylo lepší.. myslím si že se maximálně dostaneme někam kolem 200 dobytí a tedy by bylo +- max 40% při 0,2%.. nicméně se mi úplně nelíbí, že třeba jak říkáš Preascendedům by toto při 200 dobytích sebralo 4800 poškození.. a nějakým slabším jednotkám třeba s dmg 10 by to ubralo 4 dmg.. rád bych aby tato schopnost byla schopná slabší jednotky při tomto plenění úplně vynulovat.. ale nevím jestli by to šlo nastavit.. moje představa je taková, že by při překročení hranice 10% se aktivovalo , že dmg všech jednotek bude sníženo minimálně o 5-10 (nejsem si úplně jist tím číslem) stalo by se to od 49 dobytí.. při 20% by se to zvýšilo atd.. prostě při každých započatých 10% ..
Pokud by to šlo a souhlasi by si s tím, tak bych se kouknul na všechny jednotky bohů a zkusil bych ta čísla nějak vybalancovat.. Ikdyž jsem klidně i pro, že by to některé bohy znamenalo, že při větším počtu dobytí, už by pro ně bylo obtížné, či nereálné do něj vůbec chodit..
A nevím jestli to případně zařadit jako schopnost, nebo jako magii - kdyby to byla magie, tak jednotky co mají imunitu by se tomu vyhnuli, ale teď mě z fleku napadají jen Dralgarovi jednotky, ale ty mají tak vysoký dmg, že to budou schopné zvládnout, takže spíše jako schopnost..
Resp. určitě bych ho v plenění rád měl, aby se to v té koruně neobjevilo jen, tak z čista jasna.. ale nad tím kolik a jak by přesně mělo fungovat jsem se moc nezamýšlel a určitě můžeme jednat :)

k tomu, že se obáváš, že to budou unikátky.. tak na srdce z arrimága jsi dal myslím 0,5% za arcimága což mi při přeměně na unikátku přijde strašně moc.. při 100 dobytích je to 50%.. takže šanci bych srazil mnohem níž na 0,15% za arcimága.. při 100 dobytích je to 15% - takže by mohlo padnout každé 7 dobytí cca (0,1% už mi přijde málo a vyšší čísla zase moc) tohle je podle mého ideální.. Otázka je jestli bude mít srdce a koruna zvlášť a nebo když už to padne tak jestli se bude ještě vybírat jestli padne srdce a nebo koruna? Spíše bych nechal pro každé zvlášť v tom případě bych možná šanci srazil ještě níž na 0,12% ale na začátek bych to nechal na těch 0,15% a kdyby to padalo moc tak potom upravil na těch 0,12%..
to zvlášť hlavně z důvodu, že ke každému by měl být vlastní text a nevím jestli kdyby to mělo padat z jednoho lootu, jestli by šli odlišné texty nastavit..
pro srdce, je to vyříznutí.. a korunu bych viděl na text "Když arcimág padal k zemi, tak mu z hlavy spadla koruna. Když se rozplynul koruna tu po něm zůstala"
- tohle by snad trochu tvé obavy mohlo rozptýlit, chci se co nejvíce přiblížit k tomu, že hráč se štěstí dá dohromady vylepšenou korunu a pak max 1-2 itemy navíc.. a uvidíme jak to bude padat a pak případně můžeme hýbat těmi % na to padání..

Asi jsem nějak mimo, ale pořád nemůžu přijít na to co se skrývá pod zkratkou TP? :D
Koruna:
Iniciativa, asi ok, ale když nevím co je TP, tak to zatím nemohu potvrdit..
ten strop na snížení.. já nevím no.. určitě bych šel na tu nejvyšší hranici co navrhuješ.. jak píši výše chtěl bych to omezit hlavně tím padáním itemů vůbec.. takže můžeme strop dát zatím pro jistotu, ikdyž i s maličkou šancí na padnutí se může pořád stát, že bude hráč s 10 itemy.. a tak uvidíme.. když nad tím přšemýšlím tak zrušit strop úplně je blbost, ale třeba podle toho až to bude třeba 3 věky a budeme mít nějaká data, tak myslím že s ním možná hneme nahoru, ale uvidíme :)

Srdce je ok komplet

na výrobu se ještě podívám, ale když rušíme tu předvýrobu, tak se to zlevní v počtu run věčnosti.. což jsou 2 možnosti buď zdražit výrobu.. a nebo právě požadovat už hotové základní předměty.. na to ještě mrknu a hodím návrhy buď s hotovými itemy a nebo se zdražením za použití nepoužitelných kousků..
Když schvaluješ předmět na vyvolání zdí, tak je vyvolávat bude.. zároveň i upouštím od změny na těch více % zachová se těch 300% jak u obyč, tak u koruny.. kdyby jsi item na zdi nechtěl tak bych byl pro to zvýšení..

výroba itemu na tu zeď, jestli to tedy půjde, tak si se ještě nevyjádřil k té zvýšení obrany?
Je tam prakticky navíc, když se jednotka nebude moci hnout.. ale může vydržet více, myslím že se to i tak bude používat k expení hrdiny, jen ten kousek zdi nebude na něm, ale bude se tím štítovat, protože se to nehne a tudíž to nedá dmg.. navrhuji tedy obranu +20 základ a +60 upgrade? podle mého to není moc.. přeci jen na jednorožce si to asi dávat nebudeš a generálové moc HP nemají, takže kdyby padli zdi a šel by generál na ránu, tak ho počtem snadno zničí..
ale jestli se bojíš něčeho co já nevidím, tak s tím klidně hneme dolů..

ale tu obavu s tím velkým počtem štítů s hodně slušnými HP docela chápu a taky se toho trochu bojím.. těhle itemů bude hodně.. ale zase je potřeba na výrobu runy věčnosti.. a záleží kolik hráčů bude ochotno hrát účty na farmení.. ale je tu i ten luk s multiútokem 3.. a vosy.. nechal bych to jak jsem to navrhnul a uvidíme.. při nejhorším kdyby to dělalo nějakou velkou neplechu, tak s tím nějak hneme..
Ikdyž teď mě napadá, že pro výrobu kousku zdi je hodně divné použít dráp draka.. ta jednotka žádný dmg dávat nebude.. můžeme tedy využít jiný předmě a rovnou co se týká zdí jít s počtem vyvolaných jednotek dolů?
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

Hm... si trochu připadám jak v té pohádce s jezinkami: Souhlasil jsem, že si můžeš ohřát dva prstíky a už mi sem strkáš celou ruku a já mám strach, že mi rozrazíš dveře a sníš mě... :D

Ano, souhlasil jsem s tím, aby koruna snižovala dmg a chápu, že by bylo dobré, aby se ta schopnost neobjevila jen tak z ničeho nic, ale vzpomeň jsi, jak jsi reagoval ty, když jsem já poprvé psal o snížení zranění...

Ale dobře, dejme tomu, že arcimág dostane snižování zranění. Rozhodně jsem proti tomu, aby to "blokovalo slabší jednotky", protože jsou bohové, kteří mají v podstatě jen slabší jednotky (například Ghoro). Toto plenění má stále více a více životů, stále se tvým útoků vyhýbá a pokud ti to ještě bude blokovat více jak polovinu tvých jednotek, tak je to naprosto zabité. A obecně pokud bude snížení zranění nějak podstatné, tak to dojde k tomu, že to bude dobytelné jen s velkou náhodou (bude ti muset vyjít to, že zrovna ta konkrétní tvá jednotka, která je schopná cíli nějak ublížit nebude vykrytá vyhnutím).

Já jsem ochoten souhlasit s tím, aby arcimágové měli snižování zranění a to z důvodu, aby ta schopnost byla nějak odůvodněná, ale navrhuji, aby to bylo jen symbolické snižování, tedy aby to bylo 0,1% za Arcimága se zaokrouhlením nahoru (aby to působilo i na slabé jednotky).

Arcimág a obrana:
1% snižování obrany je v pohodě, protože jak jsi správně napsal, i s obranou 0 se dá hrát (sice to bude bolet wurmy a kamenného dhara, ale ty zase tolik nebolí ta Arcimágova speciální nepředvídatelnost...)

Výskyt srdce/koruny u Arcimága:
Ano, já jsem dal 0,5% šanci, protože když jsem to navrhoval, tak to byl jen materiál, který v podstatě nic nedělá... :D
Přišlo by mi lepší, kdyby to padalo jako jeden event a ne dva, protože jak pořád přidáváme další a další skupiny, tak už vidím, jak to skončí na tom, že pak někomu vypadne 20 předmětů v jednom dobytí... :D vždyť to pak chudák ani nepobere... :D
Ale dobře, rozdělme to na dvě, aby jsi ke každému mohl napsat jinou zprávu. Těch 0,15% mi přijde rozumné, kdyby nepadali zvlášť, když padají zvlášť, tak mi to přijde zase už docela dost, ale dobře, můžeme to zkusit a pak litovat.


TP = Temný přízrak
Jde mi o to, že řev TP zvyšuje procentuálně i zranění.
Pokud vezmeme třeba Upíra s dmg 210, tak když se prvně aplikuje snížení dmg z koruny, tak se Upírovi sníží zranění na 200 a pak když se vynásobí třeba 30 za řev, tak bud výsledek 6000. Pokud se ale aplikuje prvně řev, tak bude zranění 6300 a když se potom aplikuje snížení z koruny, tak by teoreticky bylo 5 985, ale když jsem navrhoval strop snížení 100, tak by to bylo 6200. A já jsem chtěl radši 6k než 6,2k.
Pokud bude strop 500 a ne 100, tak se to nepozná u Upíra, ale pozná třeba u Obřího kostlivce.

Strop chci určitě a ano, když bude těch korun jednu/dvě, tak ten strop tolik roli nehraje. Ale protože zaokrouhlujeme dolů, tak to neovlivňuje jednotky s dmg 20 a méně (což je hodně jednotek), ale velmi to bolí bohy zaměřené na pár silných jednotek (například Ascena a pak třeba i Dhar, i když u něj nevím, jak moc stojí na hadech). A pokud bude těch jednotek třeba 10 (teoretické snížení zranění o 50%), tak některým bohům to bude jedno (Ghoro, Crinis, ...) a výsledné dmg celého klanu klesne třeba o 5%, ale snížit dmg všem jednotkách Asceny značí ji snížit celkové zranění tak o 40%. Kdy mně více vadí ten obří rozdíl efektivity, než to samotné snížení zranění. Když by byl ale limit na 100, tak u 10 jednotek to sníží zranění max o 1000, což bude u Asceny značit snížení cca na těch 5% jak u Ghora. Pokud by se dalo těch 500, co jsem dal jako horní limit, tak při 10 jednotkách to bude 5000, což pak bude snížení zranění o cca 20%, což je hodně, ale ale asi snesitelný.
PS: Po napsání odstavce jsem si uvědomil, že se procenta nesčítají a tak 10 jednotek nesníží zranění o 50%, ale jen o 40% a podobně by bylo potřeba přepočítat i vše ostatní, ale nemyslím si, že je to nutné, protože pro základní představu by se nemělo nic změnit...

Obrana
Ano, k obraně jsem se nevyjádřil, protože jako úplně zanedbatelná věc u unikátních jednotek jsem na ni zapomněl hned, jak jsem si ji přečetl. S tím kolik životů mají unikátní jednotky, tak i kdyby obrana byla +1M tak to hru příliš neovlivnilo a tak je mi v podstatě úplně jedno, jaké číslo tam dáš... :)

Runy věčnosti
Tak ti aktivní hráči, kteří chodí většinu plenění, mají většinou více klanu a obětovat jeden na runy věčnosti není problém (a pokud jich nebude chtít moc, tak sehnat třeba 30 run a potom se obnovit a hrát dál pro mnoho bohů není příliš velký problém). A pokud jsi občasný hráč, tak často se podaří odchytit něco na trhu od těch aktivních hráčů, kteří ty runy farmí... Takže v tomhle nějaké velké omezení nevidím.

Dráp draka do stěny
Uznávám, že to nedává příliš velký smysl. Sice bude trochu zvláštní, pokud se stěna bude lišit od ostatních, ale asi s tím problém nemám. Dráp draka by se dal vysvětlit tím, že se z něj prostě jen vysaje "dračí energie", ale klidně můžeme zkusit jiný předmět. Nejlogičtější předmět mi přijde "Hole silového pole", jen ta je nyní výrazně vzácnější než dráp, protože je tak na nic, že i se nikam nově nepřidala, kdežto dráp se přidal... Ale pokud se hodí sem do kategorie nejčastěji padaných předmětů, tak by to asi neměl být tolik problém.
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

promiň snažím se teď řešit jeden problém v reálném životě, jehož řešení jsem dlouho odkládal, páč je to nepříjemné.. tak tu jsem méně, resp nemám moc náladu ani na hru a klikám jen občas..

mimochodem jak jsi na chatu psal, že hrješ účet kvůli pznatkům na wiki, tak ti klidně můžu nějaké věci doplnit na wiki toho hodně nesedí.. viz třeba ta toxicita, která mi hodně zmátla :)

njn jsem taková jezinka :D ale sám uznáváš, že vycucat si z prstu schopnost která nebude v rámci plenění je blbost..

ale ty jsi původně chtěl nahradit tím snížením dmg, to snížení obrany a to se mi moc nelíbilo, ikdyž se mi to nakonec začalo líbit ho tam dát, proto jsem to vymyslel takto s tím rozdělením na 2 artefakty a následně jejich spojením..

kolik by si dal ty na to padání z arcimága 0,1%? klidně bych byl pro, ale na méně už bych nešel při 100 dobytích je to 10%.. a mít tam pops typu "podařilo se ti vyříznout srcdce" získal jsi korunu :D by bylo ještě divnější, než tam mít z prstu vyvucanou schopnost :D

když je pro tebe to snížení 500 moc, tak navrhuji potkat se uprostřed.. ty navrhuješ 100 já 500, tak to dáme na 300?
ještě k tomu snížení, chápu že nechceš aby to nulovalo slabé jednotky, ale u vylepšené koruny by se mi jak u dmg tak u obrany nějaké to minimum snížení líbilo..
Dost by se mi líbilo minimálně o 2 (dmg i obrana), ale je tu problém s vynulováním brouků u IP :/ takže se spojojím alespoň s 1, to je nevynuluje, ale oslabí a dost významně, taky to trochu oslabí kostlivce, ikdyž je zase nakopne TP, ale když bude zvyšovat dmg z 1 a ne ze 2, tak je to taky docela oslabí.. a vynuluje to jen hnijící vesničany a prasátka? a možná ještě něco, ale snad nic významného.. a tedy i o 1 obranu, u ní by se mi líbilo ty 2 více, ale když se tu pořád snažím zachovávat logiku :D tak 1 bude stačit souhlasíš?

s těmi TP to nechám na tobě jak ti to přiřjde lepší.. podle toho nastavíme arcimágovi iniciativu.. ale v boji PvP s tím moc neuděláme, když to bude moci mít jen hrdina a ten měl myslím inicisatuvu 24 na konci věku, takže tam by měl jít vždy před přízraky? i pány šelem..
a tedy ještě jiné jednotky tu slabší verzi, ale tam jsou zase rozdíly v iniciativách.. můžeš to tedy zkusit dát podle generálů, ale když to bude mít hráč na Velemágovi ledu, nebo na flamepeekru lordovi.. tak s tím nic neuděláme..

Ok obranu, tam dám, jak jsem psal +20 základ +60 upgrade (alespoň to vypadá na pohled hezky :D)

teď s tou holí na ty zdi.. já jí za celý věk neměl.. tedy jestli padá v táboře archeologů, tak así jo, ale já už jsem se v tom obřím bordelu artefaktů nějak neorientoval :D
a tady bude v první skupině těch artefaktů hafo, takže se docela bojím toho, že si lidé budou stěžovat že sice mají kousky zdí, ale nemají to čím spojit..
jako nápad se mi to líbí a i je to logické, ale bylo by dost fajn kdyby se umístila i jinam.. dráp myslím, že mi padul i z démonů a měl jsem jich docela dost na všech účtech (asi 3 na každém v závěru a to jsem kromě aethara a dhara ostatní nijak moc aktivně nehrál), tak bych jí po domluvě s nezmarem dal i jinam protože se na krásně může stát, že ti prostě nepadne a budeš mít kousků zdí kolik chceš, ale neubde to čím spojit..
Nicméně jsem tuto změnu navrhnul hlavně kvůli snížení počtu vyvolaných zdí jestli jsi mě pochopil, protože se ti nelíbil ten počet zdí.. tak na kolik snížit? na 200%?
- já osobně tenhle artefakt pokud jej budu mít budu hlavně využívat k expení hrdiny v pozdější fázi
- a co se týká ostatních využití, tak myslím, že by mohl být užitečný též pro dreadda na jednotky, ale toho už hoodně dlouho hrát nebudu :D

Runy věčnosti.. teď už to nebude problém se obnovit, ale tohle celé jsme začali vymýšlet před upgradem budov.. já jsem se v závěru dostal s vulkánem bez měst dokonce do plusu jen díky dolu, tenhle věk si města žrát nenechám (ano zase bude farma), kvůli démonům a myslím si že z něj bude pokladnice na prachy a klidně se prásknu že si z něj budu ty peníze přelévat :p

Cena vylepšené koruny: hlavně kvůli těm zdem, protože nevím jak to nakonec bude s tím itemem, tak to bude jen z těch nepoužitelných kusů..
- ještě co název? Arcimágova koruna z dračích kostí, bez drápu nemá logiku.. Mě osobně by se zamlouvalo: Arcimágova koruna utrpení (ale mám pocit, že něco utrpení už tu je, ale na wiki jsem to nenašel, nebo si to jen pletu s bažinou utrpení?) Protože stát proti ní bude utrpením :D
Cena:
1x Srdce arcimága iluze, 1x Arcimágova koruna iluze, 1x Velemágova róba moci (místo drápu), 70x runa věčnosti, 70M zlata, 4ks od každého nepoužitelného vybavemí.
- runy věčosti jsem dal v tomto počtu 30ks původní + 4x 10 aby se jakoby spojili ty nepoužitelná vybavení
- zlato stejně 30M základ + 4x10M
- já nevím, ale trochu se bojím vůbec sestavitelnosti při 16ks nepoužitelného.. jako někdo to sestaví, ale mohlo by to být dostupnější? nebo to možná spíše vede k tomu, že se hráči nakonec budou muset rozhodnout co chtějí? jestli si chtějí vyrobit základní věci a nebo jestli pojedou na korunu.. asi se to kromě snahy přelévat moc na trhu objevovat nebude..

Schopnosti: píši i se svými návrhy kdyby se ti nelíbily, tak odstraním.. zatím to píši jen, abychom tomu rozuměli my dva, ale ten popis u kruny v artefaktech bude mega dlouhý, možná by bylo lepší kdyby to nezmar udělal jako u některých kouzel, že dá do popisu schopností "i" a až po najetí na něj se zorabzí co dělá, jinak to bude docela ničit tabulku..
10% dmg dolů (zaokrouhledno dolů) minimálně 1 maximálně 300 (nebo 1-300dmg), 10% obrany dolů (zaokrouhleno dolů) minimálně o 1, druh útoku 4, slayer, 50% vyhnutí se, Magie iluze 5 (300%), inic +10
- dost zásadní věc.. navrhuji snížení dmg a obrany jako schopnost tedy né jako magii, kvůli imunitám.. rád bych aby to postihlo opravdu všechny jednotky..
- potřebujeme název schopnosti pro snížení dmg, pro obranu máme zenjistění, nemůžeme to pod tento název nacpat oboje, protože to máme v srdci a koruně jednotlivě..
- vyhnutí se bylo v původním návrhu 30%, ale vzednul jsem to na 50%, když jsme se ve výrobním procesu zbavily drápu, tak si s těmi % můžeme hrát, protože nás nelimituje logika dosavedních upgradů s drápem.. jestli tedy se zýšením souhlasíš?
- Magie iluze 5 - 300% všech jednotek (jestli budeme hýbat s počty u těch zdí, tak je to fuk koruna je prostě extra předmět :D ) a proč 5? protože v plenění jednotky už budou, takže magií iluze 1-4 bych označil jednotlivé artefakty které budou vyvolávat konkrétní stack a učeň bude mít multimagii (myslím) IV, kde bude výběr z magie iluze 1-4
- ještě návrh jestli nepřidat i pár bodů do iniciativy, když ze srdce máme vyhnutí, tak z koruny by měla přejít iniciativa.. moc to u hrdiny v závěru věku kdy jí bude nejspíše mít neudělá, takže jen tak pro mou oblíbenou logiku :D stejně bude první na tahu, ale když jí soupeř v boji o IP mít nebude, tak by měl jít na tah před ním a nenechat to na náhodě.. navrhuji inic +10

Snad jsem na nic nezapomněl, hlavně u schopností té vylepšené koruny :D
Last edited by tarrant on Mon 28. Mar 2022 21:55:32, edited 2 times in total.
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

teď mi tak napadá, že to utrpení by mohlo být názvem schopnosti snížení dmg a pro korunu tedy najít jiný název.. radši neupravuji, kdyby jsi odepisoval :D

btw teď mi napadá, že by bylo dobré, kdyby jsi když budeš odepisovat napsal a odeslal odpověď typu "Odepisuji" a pak tento příspěvek upravil jako tu odpověď, když mě ještě napadne něco upravit nebo doplnit, abych věděl jestli mohu ještě upravovat, nebo jestli to mám raději napsat do nového příspěvku :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

Jo, už delší dobu mám rozepsanou odpověď...
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

kolik by si dal ty na to padání z arcimága 0,1%? klidně bych byl pro, ale na méně už bych nešel při 100 dobytích je to 10%.. a mít tam pops typu "podařilo se ti vyříznout srcdce" získal jsi korunu :D by bylo ještě divnější, než tam mít z prstu vyvucanou schopnost
Já myslel na těch 0,1%, ale asi to můžeme zkusit spustit s tím 0,15% a pak to když tak ladit.
když je pro tebe to snížení 500 moc, tak navrhuji potkat se uprostřed.. ty navrhuješ 100 já 500, tak to dáme na 300?
ještě k tomu snížení, chápu že nechceš aby to nulovalo slabé jednotky, ale u vylepšené koruny by se mi jak u dmg tak u obrany nějaké to minimum snížení líbilo..
Dost by se mi líbilo minimálně o 2 (dmg i obrana), ale je tu problém s vynulováním brouků u IP :/ takže se spojojím alespoň s 1, to je nevynuluje, ale oslabí a dost významně, taky to trochu oslabí kostlivce, ikdyž je zase nakopne TP, ale když bude zvyšovat dmg z 1 a ne ze 2, tak je to taky docela oslabí.. a vynuluje to jen hnijící vesničany a prasátka? a možná ještě něco, ale snad nic významného.. a tedy i o 1 obranu, u ní by se mi líbilo ty 2 více, ale když se tu pořád snažím zachovávat logiku :D tak 1 bude stačit souhlasíš?
Brouci mají dmg 1, takže je vynuluje cokoliv. Ale za mě není problém, když se klanu vynuluje jedna jednotka. Za mě by byl problém, kdyby se jich vynulovali 2/3.

Jinak teď mám trochu problém se tady zorientovat, jestli se bavíme o Arcimágovi, nebo o předmětu Koruna.
Jde o to, že u Koruny jsi ty sám navrhoval zaokrouhlení dolů a jediné co jsem tam doplnil já je ta horní hranice, kde kompromis 300 beru.
O tom, že by se měli oslabovat výrazně i slabé jednotky, jsi psal jen u Arcimága, kde jsi ale navrhoval snížení o 5-10 na 50 dobytí a to je dle mě zcestný, protože už na těch 50 dobytí by třeba Ghorovi blokovalo polovinu armády...

Já nemám nic proti tomu, aby u Arcimágova oslabení bylo zaokrouhlení nahoru (tedy vždy minimálně 1), ale jsem proti tomu, aby to bylo u obyčejné Koruny, protože kdyby jich měl někdo více, tak se vracíme k tomu, co jsem psal výše (neblokl by jednu jednotku, ale třeba polovinu armády). Vylepšená koruna samozřejmě můe opět zaokrouhlovat nahoru (tedy vždy minimálně 1), protože těch klan více mít nebude...
teď s tou holí na ty zdi.. já jí za celý věk neměl.. tedy jestli padá v táboře archeologů, tak así jo, ale já už jsem se v tom obřím bordelu artefaktů nějak neorientoval :D
a tady bude v první skupině těch artefaktů hafo, takže se docela bojím toho, že si lidé budou stěžovat že sice mají kousky zdí, ale nemají to čím spojit..
jako nápad se mi to líbí a i je to logické, ale bylo by dost fajn kdyby se umístila i jinam.. dráp myslím, že mi padul i z démonů a měl jsem jich docela dost na všech účtech (asi 3 na každém v závěru a to jsem kromě aethara a dhara ostatní nijak moc aktivně nehrál), tak bych jí po domluvě s nezmarem dal i jinam protože se na krásně může stát, že ti prostě nepadne a budeš mít kousků zdí kolik chceš, ale neubde to čím spojit..
Nicméně jsem tuto změnu navrhnul hlavně kvůli snížení počtu vyvolaných zdí jestli jsi mě pochopil, protože se ti nelíbil ten počet zdí.. tak na kolik snížit? na 200%?
- já osobně tenhle artefakt pokud jej budu mít budu hlavně využívat k expení hrdiny v pozdější fázi
- a co se týká ostatních využití, tak myslím, že by mohl být užitečný též pro dreadda na jednotky, ale toho už hoodně dlouho hrát nebudu :D
Ano, hůl buď nepadala vůbec, nebo jen velmi vzácně, kdežto Dráp padal z Trosek neznámého chrámu, po dobytí Archeologů, u Gamblera a myslím, že ještě na pár dalších místech. Takže ano, pokud se použije Hůl tady, tak by bylo vhodné ji přidat do více věcí ve hře. Já když jsem navrhoval nové odměny, tak jsem ji nikam nedával, protože byla naprosto na nic. Když nyní bude mít význam, tak Nezmara budu otravovat s tím, aby se někam přidala (a i mu napíši kam).

A nejsou náhodou všechny předměty jen pro unikátní jednotky? Tak jak to Draddovi pomůže?
Ale jinak 200% mi zní jako fajn vstupní hodnota a když tak se to pak doupraví, kdyby to byl problém. Ale zatím mi to přijde v pohodě.
Cena vylepšené koruny: hlavně kvůli těm zdem, protože nevím jak to nakonec bude s tím itemem, tak to bude jen z těch nepoužitelných kusů..
- ještě co název? Arcimágova koruna z dračích kostí, bez drápu nemá logiku.. Mě osobně by se zamlouvalo: Arcimágova koruna utrpení (ale mám pocit, že něco utrpení už tu je, ale na wiki jsem to nenašel, nebo si to jen pletu s bažinou utrpení?) Protože stát proti ní bude utrpením :D
Cena:
1x Srdce arcimága iluze, 1x Arcimágova koruna iluze, 1x Velemágova róba moci (místo drápu), 70x runa věčnosti, 70M zlata, 4ks od každého nepoužitelného vybavemí.
- runy věčosti jsem dal v tomto počtu 30ks původní + 4x 10 aby se jakoby spojili ty nepoužitelná vybavení
- zlato stejně 30M základ + 4x10M
- já nevím, ale trochu se bojím vůbec sestavitelnosti při 16ks nepoužitelného.. jako někdo to sestaví, ale mohlo by to být dostupnější? nebo to možná spíše vede k tomu, že se hráči nakonec budou muset rozhodnout co chtějí? jestli si chtějí vyrobit základní věci a nebo jestli pojedou na korunu.. asi se to kromě snahy přelévat moc na trhu objevovat nebude..
Myslím, že je jen ta bažina. Žádný předmět mě nenapadá. Já bych tedy radši názvy jako Arcimágova koruna zmatení/klamu, protože to je to, co ta koruna dělá - vytváří iluze a mate nepřítele. Kdyžto po korunou utrpení si spíše představím něco, co jednotky proklíná/mučí, než něco co je utrpením pro hráče. Ale název není něco, kvůli čemu bych celý projekt blokoval a tak rozhodnutí nechám na tobě...

Tohle nepíši tady na fóru u návrhů moc často, ale nyní to napsat musím: "Je to brutálně předražený!"
Já osobně mám názor na to, že věci v LoI by měli být takové, aby je měl šanci získat hráč, který hraje jen jeden klan i když to bude velmi těžké. A zároveň by to nemělo být zadarmo, když hraje klanů více.
To co jsi napsal ty je pro jeden klan nemožné. Pokud by měl získat sám 70 run věčnosti, tak se o Eternany zabije, protože Eternané runy ničí a tak aby našetřil 70, tak se musí dostat se vztahem na -500 aby mu armáda chodila každé kolo a pak mít štěstí. A pokud se na tohle dostane, tak ten klan se z toho už nikdy nevzpamatuje.

Jeden klan je schopen získat průměrně 7-8 run aniž by mu bylo ublíženo. Pak může jednou zaútočit a získat dalších 3-6 a dostat se cca na 10-15, které má čas utratit, ale získat podruhé 10 run už bude těžší. Našetřit na klan větší množství zároveň aniž by použil trh je už dost těžké, protože pak hrozí, že přijde armáda a runy mu sebere.
Reálně je tak výrazně snazší za věk získat 30x 5 run věčnosti, než jednou 50 run věčnosti.

Takže za mě by nebyl problém, kdyby celková cena výsledné koruny byla 100 run věčnosti, ale mám problém s tím, aby jedna položka byla větší než 50 run a v podstatě i než 30 run.
Zároveň se mi líbí, že si hráč musí vybrat, zda chce vylepšovat korunu, nebo jednotlivé předměty, takže bych nedával skládání z vyrobených předmětů do kterých by se dali ty další runy.

A na závěr cena ve zlatě. 70M zlata je položka, kterou klany farmící katakomby budou mít v pohodě. Ale pokud ji bude chtít získat nějaký "normální" klan, tak nevím, zda tolik našetří.

Osobně bych byl proto, aby se množství vylepšených korun ve hře spíše omezilo tím, sehnat jednotlivé komponenty, než tím, že bude tak drahá, že ji nikdo nezaplatí a zároveň se bude moci postavit pouze díky trhu (runy věčnosti).

Z toho plyne můj návrh koruny:
1x Srdce arcimága iluze, 1x Arcimágova koruna iluze, 1x Velemágova róba moci (místo drápu), 30x runa věčnosti, 30M zlata, 4ks od každého nepoužitelného vybavení.
Schopnosti: píši i se svými návrhy kdyby se ti nelíbily, tak odstraním.. zatím to píši jen, abychom tomu rozuměli my dva, ale ten popis u kruny v artefaktech bude mega dlouhý, možná by bylo lepší kdyby to nezmar udělal jako u některých kouzel, že dá do popisu schopností "i" a až po najetí na něj se zorabzí co dělá, jinak to bude docela ničit tabulku..
10% dmg dolů (zaokrouhledno dolů) minimálně 1 maximálně 300 (nebo 1-300dmg), 10% obrany dolů (zaokrouhleno dolů) minimálně o 1, druh útoku 4, slayer, 50% vyhnutí se, Magie iluze 5 (300%), inic +10
- dost zásadní věc.. navrhuji snížení dmg a obrany jako schopnost tedy né jako magii, kvůli imunitám.. rád bych aby to postihlo opravdu všechny jednotky..
- potřebujeme název schopnosti pro snížení dmg, pro obranu máme zenjistění, nemůžeme to pod tento název nacpat oboje, protože to máme v srdci a koruně jednotlivě..
- vyhnutí se bylo v původním návrhu 30%, ale vzednul jsem to na 50%, když jsme se ve výrobním procesu zbavily drápu, tak si s těmi % můžeme hrát, protože nás nelimituje logika dosavedních upgradů s drápem.. jestli tedy se zýšením souhlasíš?
- Magie iluze 5 - 300% všech jednotek (jestli budeme hýbat s počty u těch zdí, tak je to fuk koruna je prostě extra předmět :D ) a proč 5? protože v plenění jednotky už budou, takže magií iluze 1-4 bych označil jednotlivé artefakty které budou vyvolávat konkrétní stack a učeň bude mít multimagii (myslím) IV, kde bude výběr z magie iluze 1-4
- ještě návrh jestli nepřidat i pár bodů do iniciativy, když ze srdce máme vyhnutí, tak z koruny by měla přejít iniciativa.. moc to u hrdiny v závěru věku kdy jí bude nejspíše mít neudělá, takže jen tak pro mou oblíbenou logiku :D stejně bude první na tahu, ale když jí soupeř v boji o IP mít nebude, tak by měl jít na tah před ním a nenechat to na náhodě.. navrhuji inic +10
1) horní limit (300) jsem myslel jen u základní koruny, vylepšená, ať to má bez omezení (ta je jen jedna, tam se ničeho nebojím)
2) oboje ať se zaokrouhluje nahoru -> to způsobí, že to pokaždé bude těch minimálně 1
3) jako název pro snížení dmg bych dal "zmatení", přeci jen to "utrpení" jak jsem psal mi spíše evokuje kletbu, než tohle... (ona tedy existuje dezorientace, ale ta snižuje jen jednomu cíli a ne všem plošně)
4) 50% u legendární jednotky beru
5) magie souhlas
6) zvýšení iniciativy tu určitě patří a +10 zní dobře (i když moc jednotek nemá inic nad 24...)
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

začnu odpovědí na ty runy věčnosti..
sám se zmiňuješ o tom triku s trhem prostě je nahodíš, když si je chceš zachovat pro sebe, tak za max cenu a riskuješ maximálně že ti je někdo koupí, ale eternani naštěstí nekradou zlato :D samozřejmě tě pak ještě něco stojí stažení..
klidně tento trik budu každému říkat :D sám jsem toto mnohokrát použil minulý věk, když jsem si na vulkánovi zabil omylem nějakého magma obra..

Nicméně jsme zrušili ten mezistupeň výroby a mě se ho zavádět nechce, ale těch 30 run věčnosti je málo.. ale ok 70 je asi vážně moc..
zvednul bych to na těch 40+40, když to i tak bude pro hráče nějaký významnější problém, tak to můžeme stáhnut na těch 30..

Ok tak to padnutí srdce a koruny necháme na 0,15% a uvidíme opět úprava čísla..

k broukům, nemají toxičtí náhodou dmg 2? a nebo jsem si to spletl s útokem?
jetli mají taky 1, tak to pro dhara bude docel velký zásah, ale co.. vždy to někdo odnese více..

Já si celou dobu myslel že to omezení na snížení dmg chceš u té vylepšen koruny :D jestli tedy je bez omezení, tak bych ti klidně kývnul na těch 100 u normální, ale nechal bych to na těch 300 a pak klidně upravil.. já si pořád myslím, že jich moc mezi hráči nebude, sice jsi psal, že se boíš toho že to bue padat často protože se to v pustině děje u jiných málo pravděpodobných věcí, ale v pustině na ty eventy útočí hafo lidí, tak to prostě padá více, tady by to z logiky toho, že jinde na to nezaútočíš rozhodně nemělo tolik padat.. ono se, ale asi reálně bude stávat, že jich bude mít více jeden hráč.. protože já osobně bych srdce ani korunu na trh za 20M nedal..
ale zase s těmi arcimágy se uvidí, jak moc se komu na to bude chtít útočit :D možná nejlákavější bude toto plenění tpro kameného dhara..
- to je tedy mimo téma, ale navrhnul bych zvýšení prodejních cen.. vím, že to usnadní přelévání, ale mohlo by to na trh dostat předměty, které se normálně neprodávají, protože se prodej prostě nevyplatí.. asi se nad tím zamyslím, jak ten trh upravit, mohla by třeba přibýt možnost prodávat za runy, nebo nějaký pohyblivý poplatek..
možná by se mi hodně líbil nějaký prodej stylem aukcí :)

takže shrnutí tohoto:
- arcimág a vylepšená koruna zaokrouhlují obě schopnosti nahoru
- základní koruna dolů a limit 300 dmg dolů
- srdce zaokrouhluje snížení obrany též dolů

hůl bych dal co se týká tohohle plenění stejně jako dráp do základní i vylepšené šance do té třetí už ne..

tu pomoc Dreaddovi jsem myslel, tak že se mu to může pomoci snadněji mířit a u základní zdi, kterou když bude mít štěstí může i získat celkem brzo, tak mu to může pomoci třeba oživovat pomocí nekromantů na nižších chrámech častěji než jednou..
což je otázka základní úlomek ze zdi 75% vyvolaných zdí, jako je to u ostatních, nebo méně?
- úlomek zdi výroba tedy stejná jako u ostatních?
Máme problém, když nám má hůl sloužit místo drápu, tak co bude základní předmět? To jsme malinko nedomysleli, dát hůl jako zálad a pak doupgradu je sice možnost, ale divná..
??? + 2ks nepoužitelných úlomků + 10 run věčnosti + 5M zl = no název bez základního předmětu nemá cenu vymýšlet..
- teď mi tak napadá, jestli ty runy věčnosti pro ten první stupeň nejsou moc? a přide mi to moc.. zachoval bych je tam, ale ať to hráči mohou začít vyuívat dříve než někdy v půlce věku tak bych to klidně stáhnul na 5.. když má hráč štěstí, tak bez útoku eternanů se může dostat na 10 run, když smůlu, tak na 5.. tak bych to dal na těch 5.. aby si hráč mohl odzkoušet jestli se mu to vůbec vyplatí.. a naopak, aby se to vyrovnalo, tak upgrade bychom mohli zvýšit na 15? ale spíš bych to nechal na 10 a kdyby jich mezi hráči bylo moc, tak to můžeme zvednout..
tedy upgrade: Kus iluzionání zdi + 2ks nepoužitelných + hůl + 10 run věčnosti + 10M = no a název nevím :D hůl s kusem zdi? :D

což mi napadá, že jsme vůbec neprobrali jak to bude v kovárně? já bych to tam rád viděl bez nutnosti to vyzkoumat.. koruna klidně k vyzkoumání, ale ty základní předměty ne.. v kovárně utopí hráč spoustu peněz a tak by to podle mě mělo být dostupné pro všechny.. většinou se staví kovárna až hodně pozdě, tohle by jí mohlo zatraktivnit pro brzkou stavbu a taky bych rád ty základní předměty rád viděl dřív..

a to umístění hole by jsi dal kam? jestli se můžu zeptat.. dráp má přeci jen využití už v základu a je použitelný do více věcí..

nad tím názvem schopností pro snížení dmg ještě popřemýšlím.. to utrpení máš pravdu moc nedává smysl, ale ani to "zmatení/klamu" se mi nějak nezamlouvá..
a pro vylepšenou korunu vlastně název pro obě schopnosti nějak nepotřebujeme je to vlastně zvlášt pro každou..


Jestli zítra budu mít náladu, tak to našoupu do prvního příspěvku.. snad už se blížíme k závěru :D pomaličku :D
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

tarrant wrote:začnu odpovědí na ty runy věčnosti..
sám se zmiňuješ o tom triku s trhem prostě je nahodíš, když si je chceš zachovat pro sebe, tak za max cenu a riskuješ maximálně že ti je někdo koupí, ale eternani naštěstí nekradou zlato :D samozřejmě tě pak ještě něco stojí stažení..
klidně tento trik budu každému říkat :D sám jsem toto mnohokrát použil minulý věk, když jsem si na vulkánovi zabil omylem nějakého magma obra..
Ano, takto to udělat můžeš, ale opět: Nelíbí se mi, aby jediná možnost jak sám hráč dosáhne koruny je buď, že není sám, nebo že se snaží hru obcházet.
tarrant wrote:Nicméně jsme zrušili ten mezistupeň výroby a mě se ho zavádět nechce, ale těch 30 run věčnosti je málo.. ale ok 70 je asi vážně moc..
zvednul bych to na těch 40+40, když to i tak bude pro hráče nějaký významnější problém, tak to můžeme stáhnut na těch 30..
Jak myslíš těch 40+40, když máš jen jeden výrobek?
tarrant wrote:k broukům, nemají toxičtí náhodou dmg 2? a nebo jsem si to spletl s útokem?
jetli mají taky 1, tak to pro dhara bude docel velký zásah, ale co.. vždy to někdo odnese více..
Toxické jsem ještě neviděl, takže nevím. Ale pokud mají, tak v mém návrhu na balanc Dhara mají 1...
tarrant wrote:Já si celou dobu myslel že to omezení na snížení dmg chceš u té vylepšen koruny :D jestli tedy je bez omezení, tak bych ti klidně kývnul na těch 100 u normální, ale nechal bych to na těch 300 a pak klidně upravil.. já si pořád myslím, že jich moc mezi hráči nebude, sice jsi psal, že se boíš toho že to bue padat často protože se to v pustině děje u jiných málo pravděpodobných věcí, ale v pustině na ty eventy útočí hafo lidí, tak to prostě padá více, tady by to z logiky toho, že jinde na to nezaútočíš rozhodně nemělo tolik padat.. ono se, ale asi reálně bude stávat, že jich bude mít více jeden hráč.. protože já osobně bych srdce ani korunu na trh za 20M nedal..
ale zase s těmi arcimágy se uvidí, jak moc se komu na to bude chtít útočit :D možná nejlákavější bude toto plenění tpro kameného dhara..
- to je tedy mimo téma, ale navrhnul bych zvýšení prodejních cen.. vím, že to usnadní přelévání, ale mohlo by to na trh dostat předměty, které se normálně neprodávají, protože se prodej prostě nevyplatí.. asi se nad tím zamyslím, jak ten trh upravit, mohla by třeba přibýt možnost prodávat za runy, nebo nějaký pohyblivý poplatek..
možná by se mi hodně líbil nějaký prodej stylem aukcí :)
Tak snad to bude v pohodě. (a o úpravách cen na trhu se už taky mluvilo mnohokrát a myslím, že od každého častějšího přispívatele na fórum dříve či později nějaký návrh padl, kdy já jsem nebyl první ani poslední... :D )
tarrant wrote:takže shrnutí tohoto:
- arcimág a vylepšená koruna zaokrouhlují obě schopnosti nahoru
- základní koruna dolů a limit 300 dmg dolů
- srdce zaokrouhluje snížení obrany též dolů

hůl bych dal co se týká tohohle plenění stejně jako dráp do základní i vylepšené šance do té třetí už ne..
souhlas
tarrant wrote:což je otázka základní úlomek ze zdi 75% vyvolaných zdí, jako je to u ostatních, nebo méně?
- úlomek zdi výroba tedy stejná jako u ostatních?
Máme problém, když nám má hůl sloužit místo drápu, tak co bude základní předmět? To jsme malinko nedomysleli, dát hůl jako zálad a pak doupgradu je sice možnost, ale divná..
??? + 2ks nepoužitelných úlomků + 10 run věčnosti + 5M zl = no název bez základního předmětu nemá cenu vymýšlet..
- teď mi tak napadá, jestli ty runy věčnosti pro ten první stupeň nejsou moc? a přide mi to moc.. zachoval bych je tam, ale ať to hráči mohou začít vyuívat dříve než někdy v půlce věku tak bych to klidně stáhnul na 5.. když má hráč štěstí, tak bez útoku eternanů se může dostat na 10 run, když smůlu, tak na 5.. tak bych to dal na těch 5.. aby si hráč mohl odzkoušet jestli se mu to vůbec vyplatí.. a naopak, aby se to vyrovnalo, tak upgrade bychom mohli zvýšit na 15? ale spíš bych to nechal na 10 a kdyby jich mezi hráči bylo moc, tak to můžeme zvednout..
tedy upgrade: Kus iluzionání zdi + 2ks nepoužitelných + hůl + 10 run věčnosti + 10M = no a název nevím :D hůl s kusem zdi? :D
- Prsten Strážce?
- runy 5 základ a 10 vylepšení
- když normálně mají předměty 75% a 300% a u stěn chceme 200%, tak základ 50%?
tarrant wrote:což mi napadá, že jsme vůbec neprobrali jak to bude v kovárně? já bych to tam rád viděl bez nutnosti to vyzkoumat.. koruna klidně k vyzkoumání, ale ty základní předměty ne.. v kovárně utopí hráč spoustu peněz a tak by to podle mě mělo být dostupné pro všechny.. většinou se staví kovárna až hodně pozdě, tohle by jí mohlo zatraktivnit pro brzkou stavbu a taky bych rád ty základní předměty rád viděl dřív..
Dal bych základní výrobu (mimo koruny) do hned přístupných, ale vylepšené věci a korunu pak do skrytých, které musíš odhalit.
tarrant wrote:a to umístění hole by jsi dal kam? jestli se můžu zeptat.. dráp má přeci jen využití už v základu a je použitelný do více věcí..
Minimálně do Trosek neznámého chrámu (to je nyní event primárně na itemy a sekundárně na tahy), rozhodně by byla u archeologů (pokud tam není) a pak dál bych se zamyslel až bych psal ten návrh pro Nezmara. Teď moc spím, abych ti z hlavy vše napsal...

PS: Neměl jsem se dívat na fórum, jestli tam není něco nového. Teď jsem tento příspěvek psal ve stavu, že jsem na něj musel myslel a tak jsem nemohl usnout, ale zároveň při jeho psaní spím... :( Ale snad jsem napsal, co jsem napsat chtěl... :)
PPS: Psal jsem to v noci, ale při odesílání příspěvku mi vypadl internet a tak jsem to poslal až nyní... :D
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

jdu to trochu zpřehlednit do prvního příspěvku.. budu muset projít asi 3 poslední stránky, abych tam dal vše :D

mě to nepřijde jako obcházení, nebo podvod.. tohle rozhodně ne.. riskuji, že mi ty runy někdo koupí a pokud ne, tak platím za stažení..
a eternani jsou strašně silní, tedy hlavně ta schopnost zabíjení lidí mi přijde přehnaná, teď už se klan asi zvládne obnovit, ale dřív to fakt bylo jen na to udělat z jednoho pčtu farmu, protože když ti mohou sežrat na první tah 70% všech lidí, tak to i teď je dost těžko obnovitelné..
40+40 jsem myslel 40 run a 40M zlata..

- Prsten Strážce?
- runy 5 základ a 10 vylepšení
- když normálně mají předměty 75% a 300% a u stěn chceme 200%, tak základ 50%?

Prsten nějak taky nevím kde padá?
ok
ok
- ale nějak nevím jak to nazvat? kdybych se měl držet původních názvů tak by se to jmenovalo "prsten iluzionárních zdí" :D

Dal bych základní výrobu (mimo koruny) do hned přístupných, ale vylepšené věci a korunu pak do skrytých, které musíš odhalit.
Ok

to umístění bych za sebe viděl jak pro prsten, tak pro hůl i ve spolku? a eventech v pustině kde se vyvolávají zdi? takže aetharovi chrámy? Trosek ti moc za věk přijít nemusí, archeology drtivá většina hráčů mít nebude..

Uff, asi si nejdřív pustím nějaký díl seriálu, než se pustím do té úpravy prvního příspěvku, nějak se mi do toho nechce.. protože to bude víc jak na hodinu :D
Post Reply