Iluzionární ostrov

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

Ten je v přípravě od první chvíle co jsem narazil na tuhle hru a to už takových 15 let bude :D

Aktuálně:

Při startu plenění jsou na ostrově tyto jednotky: (počet jednotek po každém dobytí stoupá: (tento počet + (tento počet x počet dobytí))

1. 100 x Iluzionární zeď - s předmětem (nepoužitelné kousek iluzionární zdi) -vybavení pro unikátní jednotky
2. 4k x Iluzionární vosa - s předmětem (nepoužitelné iluzionární žihadlo) -vybavení pro unikátní jednotky
3. 2k x Iluzionárn střelec - s předmětem (nepoužitelný Iluzionární luk) -vybavení pro unikátní jednotky
4. 1k x Iluzionárn válečník - s předmětem (nepoužitelný iluzionární meč) -vybavení pro unikátní jednotky
5. Arcimág iluze
6. Učeň magie iluze

Celková hodnota 425k

Staty jednotek:

Všechny Iluzionární (rasa Iluze) jednotky mají schopnost vyhnutí se která se odvíjí od právě probíhajícího kola:
1. kolo 75% šance se vyhnout
2. kolo 50%
3. kolo 25%
4. kolo 12,5%
5. kolo 6,25%
- když se jednotka vyhne může se objevit nápis "Teď to byli?!"

1. Iluzionární zeď:
dmg 0, útok 0, obrana 25, životy 500, inicativa 0, druh útoku 1, hodnota 10k
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: 100% imunita vůči magii, iluze

2. Iluzionární válečník
dmg 25, útok 15, obrana 4, životy 15, iniciativa 11, druh útoku 1, hodnota 100
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: imunita vůči ohnivému štítu, imunita vůči toxicitě, 100% imunita vůči magii, steč 25, iluze

3. iluzionární střelec
dmg 10, útok 10, obrana 3, životy 5, iniciativa 5, druh útoku 2, hodnota 50
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: 100% imunita vůči magii, multiútok 2, iluze

4. Iluzionární vosa
"Slyšíš nějaké bzučení, ale nic nevidíš, až najednou cítíš bolest z bodnutí"
dmg 1, útok 1, obrana 1, životy 1, iniciativa 1, druh útoku 4, hodnota 5
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: 100% imunita vůči magii, slayer, 100% jedový útok, iluze

5. Arcimág iluze
dmg 150, útok 10, obrana 8, inic 5, životy 10, druh útoku 4, hodnota 25k
stav: živá
rasa: člověk
Schopnosti
- slayer
- nepředvídatelný útok - jednotka útočí náhodně na jakékoliv jednotky bez preference
- znejistění protivníka - snížení obrany všech nepřátelských jedotek o 1% + 1% za každého arcimága (zaokrouhleno nahoru)
- rozhození - snížení dmg všech nepřátelských jedotek o 0,1% + 0,1% za každého arcimága (zaokrouhleno nahoru)
unikátní jednotka


6. Učeň magie iluze
Dmg 50, útok 5, obrana 3, inic 4, životy 15,druh útoku 2, hodnota 10k
stav: živá
rasa: člověk
Schopnosti: slayer
Magie: multimagie iluze - jednotka vyvolává v prvním kole (Multimagie IV) - jednotka si vybere jestli vyvolá Iluzionární zeď, nebo vosu, nebo střelce, nebo válečníky - v plenění vyvolává zeď. počty závisí na počtu sesílatelů kouzla
1. Magie Iluze I - Jednotka vyvolá Iluzionární zeď. počet vyvolaných zdí záleží na počtu sesilatelů kouzla
2. Magie Iluze II - Jednotka vyvolá Iluzionární vosu. počet vyvolaných vos záleží na počtu sesilatelů kouzla
3. Magie Iluze III - Jednotka vyvolá Iluzionární střelce. počet vyvolaných střelců záleží na počtu sesilatelů kouzla
4. Magie Iluze IV - Jednotka vyvolá Iluzionární válečníky. počet vyvolaných válečníků záleží na počtu sesilatelů kouzla

Učeň magie iluze - Magie multimagie IV
Magie iluze I - 15 x zeď (výchozí -> takže je použita v plenění)
Magie iluze II - 600 x vosa
Magie iluze III - 300 x střelec
Magie iluze IV - 150 x válečník

odměny:
Arcimág byl smrtelně zraněn, když padal k zemi spadla mu z hlavy koruna a odkutálela se - text se objeví jen když hráč získá korunu arcimága iluze - šance na padnutí 0,15% za každého zabitého arcimága

Klečíš nad umírajícím Arcimágem iluze. Než zemřel ještě pronesl: "Já se vrátím!" nemusí říkat nic jen ma napadl takový Easter egg :D

Když zemřel rozplynul se -šance na "Než se rozplynul, podařilo se nám vyříznout jeho srdce" šance na získání srdce je 0,15% za každého zabitého arciimága.

Jak tak klečíš nad prázdými šaty, které zbyli po Arcimágovi najednou koutkem oka postřehneš nějaký pohyb ve křoví, jdeš se tam podívat a na zemi leží zraněný Učeň iluze. Povídá: "prosím nezabíjej mě, budu bojovat ve tvé armádě a vím kde je arcimágova truhla!" Tak taková nabídka nelze odmítnout
- získali jsme do své armády Učně magie iluze (počet získaných Učňů je závisý na počtu dobytí (počet dobytí +1)


Arcimágova truhla:
1. kategorie -100% šance na pád nějakého předmětu - seznam artefaktů na konci příspěvku
- doplnit další šance
4. kategorie - 0,1% šamce na padnutí předmětu

Popis nových předmětů a výrobních procesů do kovárny:
nepoužitelný kousek iluzionární zdi
- unikátní jednotka získá šanci 5% na vyhnutí se
nepoužitelné iluzionární žihadlo
-unikátní jednotka získá šanci 5% na vyhnutí se
nepoužitelný Iluzionární luk - mohou nosit pouze unikátní jednotky s druhem útoku 1
- unikátní jednotka získá šanci 5% na vyhnutí se
nepoužitelný iluzionární meč
- unikátní jednotka získá šanci 5% na vyhnutí se

Arcimágova koruna iluze
- snížení DMG v prvním kole plošně o 5%, zaokrouhleno dolů, maximálně o 300
- iniciativa +5

Arcimágovo srdce
- snížení OBRANY v prvním kole plošně o 5%, zaokrouhleno dolů
- vyhnutí se 20%



Nové věci v kovárně:
1) Slonovinový luk + 2ks nepoužitelných iluzionárních luků + 5 run věčnosti + 5M zlata = Luk iluzionárnch střelců - mohou nosit pouze unikátní jednotky s druhem útoku 1
2) Rytířský jednoruční meč + 2ks nepoužitelných iluzionárních mečů + 5 run věčnosti + 5M zlata = Meč iluzionárních válečníků
3) jedové střely + 2ks nepoužitelných iluzionárních žihadel + 5 run věčnosti + 5M zlata = Žihadlo z iluzionární vosy
4) Prsten Strážce + 2ks nepoužitelný kousek iluzionární zdi + 5 run věčnosti + 5M zlata = Prsten se vsazeným kouskem iluzionární zdi

1-4 v základu kovárny, není potřeba je vyzkoumat

5) iluzionární luk + 2ks nepoužitelných iluzionárních luků + Dráp draka + 10 run věčnosti + 10M zlata = Dračí luk iluzionárnch střelců - mohou nosit pouze unikátní jednotky s druhem útoku 1
6) iluzioární meč + 2ks nepoužitelných iluzionárních mečů + Dráp draka + 10 run věčnosti + 10M zlata = Dračí meč iluzionárních válečníků
7) iluzioární žihadlo + 2ks nepoužitelných iluzionárních žihadel + Dráp draka + 10 run věčnosti + 10M zlata = Dračí žihadlo z iluzionární vosy
8) Prsten se vsazeným kouskem iluzionární zdi + 2ks nepoužitelný kousek iluzionární zdi + Hole silového pole + 10 run věčnosti + 10M zlata = (název)

9) 1x srdce + 1x koruna + 30M zlata + 30 run věčnosti + Velemágova róba moci = (název)

5-9 potřeba vyzkoumat v kovárně

Vlastnosti nových věcí z kovárny:
2) Meč iluzionárních válečníků - unikátní jednotka získá schopnost steč 100% dmg jednotky , 10% šanci vyhnutí se a vyvolá 750 iluzionárních válečníků
6) Dračí meč iluzionárních válečníků - unikátní jednotka získá schopnost steč 300%dmg jednotky, 10% šanci vyhnutí se, +300% do zranění a vyvolá 3k iluzionárních válečníků

1) Luk iluzionárnch střelců - mohou jej používat, pouze unikátní jednotky s druhem útoku 1 - unikátní jednotka získá druh útoku 2, 10% šanci vyhnutí se a vyvolá 1,5k iluzionárních střelců a multiútok 2
5) Dračí luk iluzionárnch střelců - unikátní jednotka získá druh útoku 2, 10% šanci vyhnutí se, +300% do zranění a vyvolá 6k iluzionárních střelců a multiútok 3 - mohou nosit pouze unikátní jednotky s druhem útoku 1

3) Žihadlo z iluzionární vosy - unikátní jednotce se druh útoku změní na 4, 10% šanci vyhnutí se, 20% jedový útok a vyvolá 3k iluzionárních vos a schopnost slayer
7) Dračí žihadlo z iluzionární vosy - unikátní jednotce se druh útoku změní na 4, 10% šanci vyhnutí se, 100% jedový útok, +300% do zranění a vyvolá 12k iluzionárních vos a schopnost slyer

4) Prsten se vsazeným kouskem iluzionární zd - unikátní jednotka získá magie iluze 1 (50%), po vyvolání (případně ve druhém kole pokud by nešlo nastavit) jednotka získá schopnost ztuhnutí - její iniciativa se sníží na 0 a obrana vzroste o 20
8) (název) -unikátní jednotka získá magie iluze 1 (200%), po vyvolání (případně ve druhém kole pokud by nešlo nastavit) jednotka získá schopnost ztuhnutí - její iniciativa se sníží na 0 a obrana vzroste o 60

9) (název) - legendární jednotce se změní druh útoku na 4, získá slayer, 50% šanci vyhnutí se, Magie iluze 1 (300%), +10 inic, znejistění protivníka - sníží všem nepřátelským jednotkám obranu a dmg o 10% zaokrouhleno nahoru

Atrefakty v plenění:
na 100% padne jeden z následujících předmětů:
mohou padnout vždy:
1. nepoužitelný meč iluzionárních válečníků
2. Nepoužitelný luk iluzionárních Lukostřelců
3. Nepoužitelné žihadlo Iluzionárních vos
Kostěná flétna Lichové vyvolávají o 50% více kostlivců
Čepec vyvolávače počasí Střelecká jednotka s druhem útoku 2 nebo 3 získá +10% do poškození (minimálně však 2)
Kostěná hůl Unikátní jednotka se naučí magii smrti 1
Ledová čepel Uniktání jednotka se naučí magii ledu 1
Plášť slabosti Unikátní jednotce klesne počet životů na 1
Prapor světla Nenemrtvá jednotka získá 50% damage do steče, pokud je Crinisina získava navíc 50% do útoku a 30% do iniciativi
Prapor krve Nenemrtvá a neneživá jednotka získá +200% damage do steče, ale jeji obrana klesne na 1
Hůlka ohně Jednotka získa ohnivý štít 2
Boty rychlosti Unikátní jednotka získa +5 do inciativy
Ohnivá róba Unikátní jednotka se naučí magii ohně 3 a získá ohnivý štít 500
Ocelové pláty Jednotka získá +6 do obrany, ale její iniciativa klesne o 1
Kouzelnická róba Jednotka získá +1 do obrany a je imunní vůči ohnivému štítu
Prokletá kouzelnická róba Jednotka s Magií smrti získá +3 do obrany a je imunní vůči ohnivému štítu
Ætherův ledový prapor Jednotka získá schopnost Magie Ledu 1, Æthrova jednotka získa schopnost Magie Ledu 2 a navíc +3 do iniciativy
Vulkánův ohnivý prapor Jednotka získá ohnivý štít +1 pokud je Vulkánova získa dalších bonus rovnající se násobku jeho damage a posílení vlastní Magie Ohně
Dharova kamenná standarta Jednotka dostane +4 do obrany pokud je Dharova získá dalších +8
Dralgarův Totem života Jednotka získá +15% do životů pokud je Dralgarova získá dalších +35%
Dreaddův prapor smrti Jednotka získá +2 do útoku a obrany pokud je Dreaddova získá dalších +4 do útoku a obrany
Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona Jednotka získá +15% do damage, pokud je Ghorova získá dalších +35%
Dalekohled Proč jednou při střelbě nezamířit? Jednotka získá -1 do ini, +3 do útoku. Pouze pro jednotky s druhem útoku 2 a 3
Amulet věznitele Jednotka s magii smrti 5 vyvolá o 25% více uvěznených duší
Rytířský jednoruční meč Jednotka získá +4 do útoku
Bastard Jednotka získá +7 do útoku, ale její obrana klesne o 2
Mágová róba moci Posílí přivolávací a vyvolávací mágií jednotky o 10%.
Ledová formule Pomocí této formule můžeš složit Hůlku ledu, Svazek ledového mistrovství, Ledovou róbu a vytvořit tak Æthrovu róbu moci
Hůlka ledu Jednotka se naučí magii ledu 1
Dráp draka Unikátní jednokta získá +100% do damage
Tvrzené ocelové pláty Jednotka získá +8 do obrany, ale její iniciativa klesne o 1
Amulet velitele
Helma ledového válečníka
Hole silového pole Unikátní jednotka záská +30 do obrany
Prsten Strážce


menší šance na padnutí:
1. nepoužitelný meč iluzionárních válečníků x 2
2. Nepoužitelný luk iluzionárních Lukostřelců x 2
3. Nepoužitelné žihadlo Iluzionárních vos x 2
Pírko z anděla Nenemrtvá a Neneživá jednotka získá +2 do životů
Dráp draka Unikátní jednokta získá +100% do damage
Prapor krve Nenemrtvá a neneživá jednotka získá +200% damage do steče, ale jeji obrana klesne na 1
Hůlka ohně Jednotka získa ohnivý štít 2
Tvrzené ocelové pláty Jednotka získá +8 do obrany, ale její iniciativa klesne o 1
Kouzelnická róba Jednotka získá +1 do obrany a je imunní vůči ohnivému štítu
Ætherův ledový prapor Jednotka získá schopnost Magie Ledu 1, Æthrova jednotka získa schopnost Magie Ledu 2 a navíc +3 do iniciativy
Vulkánův ohnivý prapor Jednotka získá ohnivý štít +1 pokud je Vulkánova získa dalších bonus rovnající se násobku jeho damage a posílení vlastní Magie Ohně
Dralgarův Totem života Jednotka získá +15% do životů pokud je Dralgarova získá dalších +35%
Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona Jednotka získá +15% do damage, pokud je Ghorova získá dalších +35%
Drtivé střeli Jednotka s druhem útoku 2 získá +10% do poškození proti neživím cílům
Posvěcené střeli Jednotka s druhem útoku 2 získá +10% do poškození proti nemrtvým cílům
Svazek ledového mistrovství Unikátní jednotka se naučí magii ledu 3 a ledový štít 30%
Ledová róba Unikátní jednotka se naučí ledový štít 10% a je imunní proti ohnivému štítu
Bastard Jednotka získá +7 do útoku, ale její obrana klesne o 2
Težká bojová sekyra Jednotka získá +10 do útoku, ale její obrana klesne o 3
Kopí hlupáků Unikátní jednotka získa schopnost exterminace
Excalibur Unikátní jednotka získá +15 do útoku, +10 do obrany a +5 do inicitívy
Mágová róba moci Posílí přivolávací a vyvolávací mágií jednotky o 10%.
Gnomí vozík Multifunkční vozík do kterého lze uskladnit snad cokoliv. Jednotka získa +15% do poškození a +1 do obrany. Gobliní vzducholode získavají navíc +50% na množství paragánu.
Mapa k zlatému nalezišti Mapa k nalezení zlatého dolu a plány na jeho stavbu.
Mapa k archeologickému nalezišti Po postavení archeologického tábora zde můžeme nalézt spoustu cenných předmětů.
Plán na stavbu Školy Architektů Podle tohoto plánu budeme umět postavit Školu Architektů jestli se ti tu nezamlouvá, hlavně po vylepšení můžeme dát do nižší šance, ostatní plánky už bych tam nedával
Plány na Uprchlický tábor Podle tohoto plánu můžeme zřídit uprchlický tábor
Hole silového pole Unikátní jednotka záská +30 do obrany
Prsten Strážce

nejmenší šance:
Obraná palisáda Jednotka se skryje za obrannou palisádu. Získá +20 do obrany, ale její iniciativa klesne na 0 [
Težká bojová sekyra Jednotka získá +10 do útoku, ale její obrana klesne o 3
Katana z Temné oceli Jednotka získá +8 do útoku a +1 do inicitívy
Boty slabosti Jednotce klesne inciativa na 1 k čemu tohle vlastně je? pořád nechápu význam..
Tutsumasa, Ledová dračí čepel Unikátní jednotka získá +300% do damage a naučí se Magii ledu 2 jednu dračí složenku bych nechal, podle mě tu nejslabší
Plán bojiště Není nad to vědět kam střílet. +20% do útoku, +1 inic pro jednotky s druhem útoku 2 a 3
Rukavice posvěcení Jednotka získá +100% do poškození proti nemrtvým cílům
Rukavice drtivé síly Jednotka získá +100% do poškození proti neživím cílům jedny z těchle rukavic mi padli od démona, když mohou padat od nich nevidím moc důvod proč by nemohli padnout tady?
Nebeský krystal Podle legendy dává naději těm co jí už ztratili...
Mapa Archeologického Tábora Podle koordinátu budeme moct tábor najít a dobýt
Prapor krve Nenemrtvá a neneživá jednotka získá +200% damage do steče, ale jeji obrana klesne na 1 - platí i na jednotky bez steče, jak jsem otestoval, tak ho sem přidám jako jeden z těch slabších.. nakonec tu musí něco zůstat, když tu bude 5 předmětů tak je to takové na pendrek..
Arianin svazek ohnivého mistrovství
Pláty z Temný ocele
Dračí hůl
Magická formule moci Pomocí této formule můžeš vytvořit Velemágovu róbu moci.
Magická formule moci

4. šance na padnutí 0,1% fix
Æthrova róba moci Unikátní jednotka získá +42 do obrany, ledový štít 80%, imunitu proti ohnivému štítu a naučí se Magii ledu 4 - Æthrův dotek
Drtič lebek Řemdih s kovovými koulemi. Jednotka získá +3 do útoku, -1 do inicitívy a naučí se schopnost slayer
Kostěná dračí hůl Unikátní jednotka získá +300% do damage a naučí se Magii smrti 5
Ohnivá dračí zbroj Unikátní jednotka získá +300% do damage, +5 do obrany a naučí se Magii ohne 7
Pírka z anděla Nenemrtvá a Neneživá jednotka získá +7 do životů
Velemágová róba moci Posílí přivolávací a vyvolávací mágií jednotky o 50%.
Mythrilové pláty - tak sem :)
Prsten Života Unikátní jednotka získá Magii lesa 2
Last edited by tarrant on Sun 03. Apr 2022 20:21:28, edited 13 times in total.
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

.
Last edited by Hron on Sat 02. Apr 2022 16:00:00, edited 1 time in total.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Iluzionární ostrov

Post by nezmar »

iluze je vlastne stínová mágie len to vtedy ešte Drago nevedel že to spravím.

Ak už obnoviť tak zapracovať práve stínovú mágiu.

Ma napadlo, čo keby tam bola armáda, ktorá by bola tvorená ako ilúzia tvojej vlastnej armády (stínová armáda) kedy všetky jendotky ktoré pošleš do boja sa vlastne odzrkadlia do nepriateľských jednotiek.
+ odmena na základe hodnoty porazenej armády
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

nezmar wrote:Ma napadlo, čo keby tam bola armáda, ktorá by bola tvorená ako ilúzia tvojej vlastnej armády (stínová armáda) kedy všetky jendotky ktoré pošleš do boja sa vlastne odzrkadlia do nepriateľských jednotiek.
+ odmena na základe hodnoty porazenej armády
To je v podstatě útok na ÚS, které se nepovedlo a kterého lituješ...
(v drtivé většině případů nechceš potkat jen sám sebe, nebo max ještě jeden klan)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Iluzionární ostrov

Post by nezmar »

akurát že tu by si mal iba tie jednotky ktoré pošleš a všetky by boli iba stín (0 obrana a slayer).
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

přesně to by byla jiná obdoba údolí stínů a to už tu je..

Ok u vosy bych ubral nepředvídatelnost a zvýšil počty..
učně bych předělal na to, že sice zvládá vyvolat jakoukoliv z těch jednotek v nižším počtu, ale není tak zkušený jako arcimág, takže by si vybíral co přivolá jen 1 stack z těch jednotek? to by šlo ne? v plenění by byl stack jednotek 2 + 5 a pro klan by přibyla 1 šťítovací jednotka

toho arcimága bych zachoval jak je i s tou "nepředvídatelností" jak jsem napsal..
ano můžes mít smůlu, ale pro to má nízké dmg, ale uvažuji o zvýšení asi na 300 bych to viděl..
útočil by náhodně, bez ohledu na počet jednotek a životy, takže by se hodilo mít alespoň nějaký katapult, vyvolat si portálem starodávného enta atd..
ano můžou to odskákat hvězdy, ale nechtěl jsem další plenění pro aethara, který teď dá všechny plenění bez ztrát, zatímco jiní bozi těžko.. a vždycky můžeš útočit bez hvězd :D
Ale zase by to bylo plenění pro dhara a ascenu ty vyšší životy u důležitých střeleckých jednotek dostaly smysl, než jen to že tím hráč trpí..

edit:// když mi napíšete kolik expů získá hrdina za 1k hodnoty armády a kolik předzvěsti, tak můžu vymyslet ty hodnoty :)
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

Ono to není špatný jen pro Aethera, ale taky třeba pro Kamenného Dhara, kterému zabije Velemágy, Dralgara, kterému zabije Posvátného jednorožce a podobně.
Ano, máš pravdu, že klan tam nemusí chodit s těmi drahými jednotkami, ale prostě se mi to obecně nelíbí. Zavedení nepředvídatelnosti porušilo jedno tabu (je pevné pořadí cílení jednotek) a je to něco, proti čemu já budu bojovat. Jak jsem psal, já tam s nepředvídatelností nikdy nepůjdu. Pokud to ostatním nevadí a budou tam chodit, tak to klidně vzniknout může a můžete si to užít (alespoň mi přestanete zavazet ve spolku a katakombách), ale problém je v tom, že si myslím, že nejsem jediný, kdo tam nebude chtít...

Jinak ty vysoké životy u těch jednotek u Dhara a Asceny jsou způsob jak byla původně přesílená jednotka oslabená, takže to je účel, že tím má ta jednotka trpět.

Ano, 2+5 jednotek by jít mohlo, ale co chceš nastavit u Mága jako výchozí magii? (nechceš to doufám nechat na náhodě)
A pak ten bod, že odměnou bude jednotka je v tvém návrhu taky klíčový? Vážně by mi přišlo lepší, kdyby místo nové jednotky pro armádu byli jen artefakty.

A teď jsem si uvědomil, že ty vlastně nabízíš jednotku s nepředvídatelností pro každého. Ehm... ne! Proti tomu budu bojovat jak jen to půjde!
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

pardon to jsem zapomněl dopsat učeň by taky neměl nepředvídatelnost zůstala by jen arcimágovi, kterého by nelšo sehnat..

Kdyby tam byli jen artefakty, tak bych to chodil jen z nouze, když by nic jiného nebylo rozhodně bych to nechodil cíleně.. Možná kdyby tam padalo vážně něco extra.. zkusím něco vymyslet.. ale pořád bych toho učně jako odměnu rád zachoval..

Kdyby jsi chtěl toho učně odstranit jako odměnu, tak bych výběr kterou jednotku vyvolá nechal random.. když zůstane, tak bych ho nechal vyvolávat zeď nastavil bych počet vos vyvolaných arcimágem, aby se za tu hrabu vešly, střelci a vojáci by bylli na ráně hned po zničení zdí od arcimága..

Teď k začátku.. Otázka kdo hraje dhara s velemágy? navíc ikdyby to někdo hrál, tak by byla naprostá zbytečnost je tam posílat, když arcimág zlikviduje obranu :)
U Dralgara bych tam vážně posvátného jednorožce neposílal.. - když ho tam omylem pošleš, tvoje blbost.. jako když s wurmy omylem zaútočíš na chrámy země..

k tomu arcimágovi, bych možná byl ochoten ho zeslabit na druh útoku 2, pokud by to pro tebe bylo snesitelnější, ale úplně se mi to nelíbí..
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

Stále se mi to nelíbí, ale je to tvůj projekt, tak ti spíše ustoupím.

Takže:
1) nepředvídatelnost má jen Arcimág, útočí od prvního kola a má dmg 100 (pokud bys chtěl 300, tak pak útok až od druhého kola)
2) mág útočí normálně, je odměnou a vyvolává v základu stěny

Sice jsem nespokojen, ale dobře, s tímto souhlasím.
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

Ale nějak jsme vyignorovali Nezmarovo prohlášení, že to má být postavené okolo stínové magie... :D

(to, že jsme mu oba zamítli, aby to byla kopie vlastní armády ještě neznamená, že tam nemohli být jednotky s Magií prastarých 3 a podobně...)

PS: Ale ten tvůj návrh se mi líbí více, než ta Stínová magie, která je už v eventech, nebo boj proti Stínovému Vulkánovi...
Post Reply