Iluzionární ostrov

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

Ok takže to jdu zapsat celé komplet..

- ještě vymyslím nějaký příběh, už mám celkem jasnou představu o objevení iluzionárnáho ostrova, kdyžtak mi ho pomůžeš potom doladit, mám těm nějaké mezery..
sice příběh není důležitý, ale na iluzionární ostrov se čeká vážně věčnost :D tak by si příběh zasloužil :) bude to ale jen kratší příběh..

PROSÍM, NEŽ BUDEŠ NA NĚCO REAGOVAT PŘEČTI SI TO CELÉ, NAVRHUJI NĚJAKÁ ZMĚNY, původně jsem myslel, že už to píšu jako +- hotovou věc, tak jsem se tomu snažil dáe logickou posloupnost pro Nezmara, ale teď je v tom s těmi návrhy poněkud bordel :D

Iluzionární ostrov:

Jo čas obnovení bych dal jako katakomby? resp. jestli mají všechny plenění tohoto typ stejný čas, tak prostě stejný.

Při startu plenění jsou na ostrově tyto jednotky: (počet jednotek po každém dobytí stoupá: (tento počet + (tento počet x počet dobytí))

1. 100 x Iluzionární zeď
2. 4k x Iluzionární vosa - s předmětem (nepoužitelné iluzionární žihadlo) -vybavení pro unikátní jednotky
3. 2k x Iluzionárn střelec - s předmětem (nepoužitelný Iluzionární luk) -vybavení pro unikátní jednotky
4. 1k x Iluzionárn válečník - s předmětem (nepoužitelný iluzionární meč) -vybavení pro unikátní jednotky
5. Arcimág iluze - s Předmětem (Arcimágova koruna iluze) -vybavení pro Legendární jednotky
6. Učeň magie iluze

Staty jednotek:

Všechny Iluzionární (rasa Iluze) jednotky mají schopnost vyhnutí se která se odvíjí od právě probíhajícího kola:
1. kolo 75% šance se vyhnout
2. kolo 50%
3. kolo 25%
4. kolo 12,5%
5. kolo 6,25%

1. Iluzionární zeď:
dmg 0, útok 0, obrana 25, životy 500, inicativa 0, druh útoku 1, hodnota 10k
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: imunita vůči ohnivému štítu, imunita vůči toxicitě, 100% imunita vůči magii, iluze

2. Iluzionární válečník
dmg 25, útok 15, obrana 4, životy 15, iniciativa 11, druh útoku 1, hodnota 100
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: imunita vůči ohnivému štítu, imunita vůči toxicitě, 100% imunita vůči magii, steč 25, iluze

3. iluzionární střelec
dmg 10, útok 10, obrana 3, životy 5, iniciativa 5(pokud jí tedy ještě nechceš zvednout?), druh útoku 2, hodnota 50
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: imunita vůči ohnivému štítu, imunita vůči toxicitě, 100% imunita vůči magii, multiútok 2, iluze

4. Iluzionární vosa
"Slyšíš nějaké bzučení, ale nic nevidíš, až najednou cítíš bolest z bodnutí"
dmg 1, útok 1, obrana 1, životy 1, iniciativa 1, druh útoku 4, hodnota 5
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: imunita vůči ohnivému štítu, imunita vůči toxicitě, 100% imunita vůči magii, slayer, 100% jedový útok, iluze

5. Arcimág iluze
dmg 150, útok 10, obrana 8, inic 15, životy 10, druh útoku 4, hodnota 25k
stav: živá
rasa: člověk
Schopnosti
- slayer, iluze
- nepředvídatelný útok - jednotka útočí náhodně na jednotky, jako první si vybírá jednotky druhem útoku 2,3,4 a až když dojdou tak 1
- znejistění protivníka - (Arcimág vyvolal hustou mlhu, která se roztáhla po celém bojišti, téměř nic nevidíme) jednotky netuší odkud přijde útok, sníží plošně obranu všem jednotkám (ano vč nemrtvých a neživých) o 1% x počet sesilatelů kouzla (zaokrouhledno nahoru)
Nějak jsme zapomněli na to, že by bylo vhodné, aby kouzlil před tím, než sám dá dmg, to by mělo jít nastavit ne? A také nevím, kam tuto magii zařadit? Jestli mezi iluzionární, nebo třeba mezi tu magii prastarých?
unikátní jednotka
předmět: Arcimágova koruna iluzí
Ta koruna by se možná měla přejmenovat, s magií iluze její schopnost ve výsledku nemá nic moc společného, takže spíše "Arcimágova koruna znejistění"?
A ještě jeden návrh, možná se pletu a pokud ano, tak tento návrh prostě nebude, ale někde jsem u něčeho četl (myslím u nějaké schopnosti nebo magie), že pokud už tu schopnost/magii nějaká jednotka provádí, tak se u ostatních jednotek ignoruje.. Pokud to tak je, tak by se ta koruna znejistění, mohla z legenedárního itemu stát itemem unikátním (a z arcimága by se stala obyč jednotka) a tato koruna mohla dávat 1% obrany dolů i v základním stavu a nemohlo by se stát, že ji budeš mít na každém generálovy, protože by se ta magie u ostatních nezaktivovala.. Asi se to "vyrušení" vztahuje jen na to konrétní kouzlo, takže by si v konečném důsledku mohl mít 1x 10% legendární korunu na hrdinovi + 1 x 1% (resp kromě nasazení proti dreaddovi -1bod obrany) na nějakém generálovy? Že by i základní koruna měla využití..
Případně pokud by tohle nešlo, tak bych i tak rád z ní neudělal možná úplně bezcenný předmět (jen skoro :D ) takže druhá možnost Arcimág obyč jednotka, koruna unikát a schopnost koruny 10% vyhnutí se? - chci dát i obyč předmětům z jednotek před spojením v kovárně 5% vyhnutí se, napíši to i u nich, jde o to, že to bude předmět a né surovina, protože suroviny ti z jednotek nepadají, tak to nechci zavádět ze 2 důvodů.. 1. omezená cena surovin 2. aby pak lidi nechtěli, aby jim třeba z trpaslíků padali ignoty nebo kolečka, nebo tak něco..


6. učeň magie iluze
Dmg 50, útok 5, obrana 3, inic 10, životy 15,druh útoku 1, hodnota 10k
stav: živá
rasa: člověk
Schopnosti: slayer, imunita vůči ohnivému štítu, imunita vůči toxicitě, dáme mu nějakou imku na magii? nemusí být 100%, pokud ano, tak arcimágovy bysme ji měli dát taky a jemu možná těch 100%
Magie: multimagie iluze - jednotka vyvolává v prvním kole (Multimagie IV) - jednotka si vybere jestli vyvolá Iluzionární zeď, nebo vosu, nebo střelce, nebo válečníky - v plenění vyvolává zeď. počty závisí na počtu sesílatelů kouzla
1. Magie Iluze I - Jednotka vyvolá Iluzionární zeď. počet vyvolaných zdí záleží na počtu sesilatelů kouzla
2. Magie Iluze II - Jednotka vyvolá Iluzionární vosu. počet vyvolaných vos záleží na počtu sesilatelů kouzla
3. Magie Iluze III - Jednotka vyvolá Iluzionární střelce. počet vyvolaných střelců záleží na počtu sesilatelů kouzla
4. Magie Iluze IV - Jednotka vyvolá Iluzionární válečníky. počet vyvolaných válečníků záleží na počtu sesilatelů kouzla


Učeň magie iluze - Magie multimagie IV
Magie iluze I - 15 x zeď (výchozí -> takže je použita v plenění)
Magie iluze II - 600 x vosa
Magie iluze III - 300 x střelec
Magie iluze IV - 150 x válečník

odměny:
Klečíš nad umírajícím Arcimágem iluze. Než zemřel ještě pronesl: "Já se vrátím!" nemusí říkat nic jen ma napadl takový Easter egg :D
Když zemřel rozplynul se -šance na "Než se rozplynul, podařilo se nám vyříznout jeho srdce" šance na získání srdce je 0,5% za každého zabitého arciimága (u šanci jsem asi pospal špatně tak si to uprav
Jak tak klečíš nad prázdými šaty, které zbyli po Arcimágovi najednou koutkem oka postřehneš nějaký pohyb ve křoví, jdeš se tam podívat a na zemi leží zraněný Učeň iluze. Povídá: "prosím nezabíjej mě, budu bojovat ve tvé armádě a vím kde je arcimágova truhla!" Tak taková nabídka nelze odmítnout
- získali jsme do své armády Učně iluze (počet získaných Učňů je závisý na počtu dobytí (počet dobytí +1)

Arcimágova truhla:
100% šance na pád nějakého předmětu - udělat nějaký výběr, aby tam nepadal úplný odpad typu měděných plátů..
Otázka: zavést při těch 50/100/150 atd dobytích +1 artefatkt navíc?
A nebo plošně od začátku přidat třeba 5% šanci na 2 artefakt a 2% na třetí, to by se mi možná skoro líbilo i více :) ale možná bych ta % upravil, jen mi to teď zrovna napadlo a nijak jsem to nepromýšlel :D


Popis nových předmětů a výrobních procesů do kovárny:
nepoužitelné iluzionární žihadlo
-unikátní jednotka získá šanci 5% na vyhnutí se
nepoužitelný Iluzionární luk
- unikátní jednotka získá šanci 5% na vyhnutí se
nepoužitelný iluzionární meč
- unikátní jednotka získá šanci 5% na vyhnutí se
Arcimágova koruna iluze/znejistění
- 1) unikátní jednotka získá magii znejistění, kdy všem nepřátelským jednotkám klesne obrana o 1% zaokrouhleno nahoru
2) Unikátní jednotka získá 10% šanci na vyhnutí se
Arcimágovo srdce
- Unikátní jednotka získá 10% šanci na vyhnutí se

Nové věci v kovárně:
hlavní otázka: kolik těch nepoužitelných věcí má na tu výrobu být? vím že jsem původně psal 2 na základ 1 na upgrade, ale logicky by to mělo být naopak, nebo by mohli být 2+2, ale výš bych asi nešel..
1) Slonovinový luk + X nepoužitelných iluzionárních luků + 10 run věčnosti + 5M zlata = Luk iluzionárnch střelců
2) Rytířský jednoruční meč + X nepoužitelných iluzionárních mečů + 10 run věčnosti + 5M zlata = Meč iluzionárních válečníků
3) jedové střely + X nepoužitelných iluzionárních žihadel + 10 run věčnosti + 5M zlata = Žihadlo z iluzionární vosy

4) iluzionární luk + X nepoužitelných iluzionárních luků + Dráp draka + 10 run věčnosti + 10M zlata = Dračí luk iluzionárnch střelců
5) iluzioární meč + X nepoužitelných iluzionárních mečů + Dráp draka + 10 run věčnosti + 10M zlata = Dračí meč iluzionárních válečníků
6) iluzioární žihadlo + X nepoužitelných iluzionárních žihadel + Dráp draka + 10 run věčnosti + 10M zlata = Dračí žihadlo z iluzionární vosy

7) Koruna Arcimága iluze + Dráp draka + Srdce velemága iluzí + 30 run věčnosti + 30M zlata = Arcimágova koruna iluze z dračích kostínávrh jiného názvu: Arcimágova dračí koruna iluze

Vlastosti nových věcí z kovárny:
Meč iluzionárních válečníků - unikátní jednotka získá schopnost slayer - říkám si jestli by spíše neměla získat nějakou steč? Válečníci slayer nemají a unikátky které vyvolávají by měli získat unikátní schopnosti těch jednotek, podle mého návrhu :), 10% šanci vyhnutí se a vyvolá 750 iluzionárních válečníků
Dračí meč iluzionárních válečníků - unikátní jednotka získá schopnost slayer - viz výše, 10% šanci vyhnutí se, +300% do zranění a vyvolá 3k iluzionárních válečníků

Luk iluzionárnch střelců - unikátní jednotka získá druh útoku 2, 10% šanci vyhnutí se a vyvolá 1,5k iluzionárních střelců a multiútok 2
Dračí luk iluzionárnch střelců - unikátní jednotka získá druh útoku 2, 10% šanci vyhnutí se, +300% do zranění a vyvolá 6k iluzionárních střelců a multiútok 2 (nebo možná 3 když to má být upgrade?) u válečníků vidím, že jim ta steč pokud mi to schválíš.. při upgradu půjde určitě výše

Žihadlo z iluzionární vosy - unikátní jednotce se druh útoku změní na 4, 10% šanci vyhnutí se, 20% jedový útok a vyvolá 3k iluzionárních vos no a unikátka u vos by měla mít slayer
Dračí žihadlo z iluzionární vosy - unikátní jednotce se druh útoku změní na 4, 10% šanci vyhnutí se, 10% jedový útok - to bude asi ukliknutí, že a má to být 100% jed? když základ má 20%, +300% do zranění a vyvolá 12k iluzionárních vos a zas slayer, vím že se toho asi bojíš, ale na hrdinovy budeš chtít mít vylepšnou korunu protože ji jinam prostě nedáš a generáloé se slayerem to už nebude tak hrozmé.. navíc když už je opraveno to expení hrdiny, tak ikdyby si nějakou část věku měl tento či ostatní z itemů na něm tak už mega boost expů nenasbírá :)

Arcimágova koruna iluze - legendární - unikátní, viz můj návrh výše jednotce se změní druh útoku na 4, získá slayera, 30% šanci vyhnutí se, Magie iluze 2 (75%) ehm, teď jsem ztracen a nevím k čemu toto patří? stejně jako dole.. jestli to mělo být vyvolávání, tak jsem myslel, že ta koruna vyvolávat všechny jednotky nebude a že bude jen na to snižování obrany, znejistění protivníka (3%) - viz můj návrh výše

Arcimágova koruna iluze z dračích kost - legendární jednotce se změní druh útoku na 4, získá slayera, 50% šanci vyhnutí se, Magie iluze 2 (300%), znejistění protivníka (10%) - viz výše

No ještě máme co ladit :D
Uf už to znovu nepíšu, budu už jen upravovat tohle a hrnout to do prvního příspěvku a až to bude komplet hotové, tak tě požádám o češtinářskou opravu :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

Jo čas obnovení bych dal jako katakomby? resp. jestli mají všechny plenění tohoto typ stejný čas, tak prostě stejný.
-> je stejný (a překvapivě tento stejný čas je už nastavený i pro ostrov, jestli se kód na to za posledních pár let nezměnil...)

A ještě jeden návrh, možná se pletu a pokud ano, tak tento návrh prostě nebude, ale někde jsem u něčeho četl (myslím u nějaké schopnosti nebo magie), že pokud už tu schopnost/magii nějaká jednotka provádí, tak se u ostatních jednotek ignoruje.. Pokud to tak je, tak by se ta koruna znejistění, mohla z legenedárního itemu stát itemem unikátním (a z arcimága by se stala obyč jednotka) a tato koruna mohla dávat 1% obrany dolů i v základním stavu a nemohlo by se stát, že ji budeš mít na každém generálovy, protože by se ta magie u ostatních nezaktivovala.. Asi se to "vyrušení" vztahuje jen na to konrétní kouzlo, takže by si v konečném důsledku mohl mít 1x 10% legendární korunu na hrdinovi + 1 x 1% (resp kromě nasazení proti dreaddovi -1bod obrany) na nějakém generálovy? Že by i základní koruna měla využití..
To nevím, kde se psalo a rozhodně to není pravda. Vem si, že můžeš mít třeba tři generály s Ohnivou róbou...

Možná sis to spetl s tím, že se psalo, že když jedna jednotka má nějakou magii a dostane jinou, tak ta nová přepíše starou. Například když jsi měl magii ledu 4 a získal jsi předmět s magií ledu 1, tak jednotka pak ve výsledku má magii ledu 1 a o magii ledu 4 přijde (to je důvod, proč na Velemágovi ledu nemohu mít Aetherovu róbu, pokud chci aby měl stále ledovou bouři...).
(Výjimka pro tohle pravidlo je, pokud má jednotka nějakou magii a získá předmět se stejnou, tak Nezmar psal, že nově dělá magie tak, aby se sečetli. Takže například Posvátný jednorožec, kdyby získal ten navrhovaný roh jednorožce, tak by se mu léčivá magie sečetla. Tohle ale nevím, kde všude platí a ani, zda je otestované, že to vůbec platí...)
učeň magie: dáme mu nějakou imku na magii? nemusí být 100%, pokud ano, tak arcimágovy bysme ji měli dát taky a jemu možná těch 100%
Tady bych imku nedávál. Přeci jen, oni jsou už živé jednotky a popravdě už i ty imky na ohnivý a toxický štít jsou u nich navíc, než by mi přišlo logické, ale u nich je potřeba aby byli, aby neumřel neplánovaně, když se mu dal druh útoku 1. Ale pro imku na magii zde není žádný závažný důvod...
Arcimágova truhla:
100% šance na pád nějakého předmětu - udělat nějaký výběr, aby tam nepadal úplný odpad typu měděných plátů..
Otázka: zavést při těch 50/100/150 atd dobytích +1 artefatkt navíc?
A nebo plošně od začátku přidat třeba 5% šanci na 2 artefakt a 2% na třetí, to by se mi možná skoro líbilo i více :) ale možná bych ta % upravil, jen mi to teď zrovna napadlo a nijak jsem to nepromýšlel :D
Pokud se odstraní šrot, tak výsledných předmětů je hodně málo (ono totiž cca 90% předmětů je šrot, nebo materiál), takže je otázka od jaké úrovně předmětu je budeš brát za použitelné...
Rozhodně bych nedával +1 artefakt za 50 dobytí, zvláště pak pokud se bude jejich seznam redukovat.

Zavést procenta na další artefakty zní zajímavě, ale nepřijde mi dobré abys za poražení 300k army získal sekeru, drtič a hůlku ohně... (vycházím z toho, že pks bude ze seznamu odstraněno, jinak bych ho uvedl 3x...) (ono spustiti 2% není tak nereálný...).
Zavedl bych proto, že by ty šance byli ze začátku mizerné, ale počtem dobytí by se zvyšovali, takže:
0. dobytí = 100% šance na 1. artefakt, 1% šance na druhý artefakt, 0,3% šance na třetí artefakt, 0,05% šance na čtvrtý artefakt
každé další dobytí je 0. dobytí + (0. dobytí * dobyto)
Takže po 100 dobytích: 100% šance na 1. artefakt, 100% šance na druhý artefakt, 30% šance na třetí artefakt, 5% šance na čtvrtý artefakt

Ale pokud se seznam artefaktů oseká hodně, tak pak by se musela snížit i ta procenta...
Arcimágova koruna iluze/znejistění
Ano, tady došlo k tomu, že jsme to oba mysleli jinak.
Já to myslel tak, že tato základní koruna udělá co jsi psal + vyvolá 75% jednotek, které vyvolá jeden Arcimág a pak po vylepšení vyvolá 300% jednotek, které vyvolá jeden Arcimág. Proto to taky byla koruna Iluze...
(a ano, vyvolává všechny 4 stacky jednotek a protože je to tak moc silné, tak proto je to pouze pro Legendární jednotky)
Nepamatuji si, že bychom se někde bavili o tom, že by koruna jednotky nevyvolávala.
Nové věci v kovárně:
hlavní otázka: kolik těch nepoužitelných věcí má na tu výrobu být? vím že jsem původně psal 2 na základ 1 na upgrade, ale logicky by to mělo být naopak, nebo by mohli být 2+2, ale výš bych asi nešel..
Dal bych to 2+2, aby bylo 1 na základ mi přijde málo, protože předměty jsou zajímavé více svými vedlejšími schopnostmi (druh útoku 4, ...), než vyvoláním a tak bych základ nechtěl moc levný...
Meč iluzionárních válečníků
Klidně steč, pak bych dal steč základního meče na 100% dmg jednotky (zachová se poměr jako u válečníka) a steč vylepšeného meče na 300% základního dmg jednotky (300% je prostě hodnota dračího dmg...).
Luk iluzionárnch střelců
Chápu, že by se ti multiútok líbil a mě v podstatě taky, ale to brutálně boostne posvátného jednorožce, který díky tomu bude léčit za dvojnásobek a to mi přijde přehnané. A o multiútoku 3 nemluvě...
Reálně posvátný jednorožec je jediná jednotka, kde vidím problém, se zbytkem bych se nějak srovnal, ale s ním nikoliv... takže kvůli němu jsem výrazně proti!
Žihadlo
Já psal, že mi vadí "slayer" na unikátce? Jestli jo, tak v tom muselo být něco více. Tady mi totiž ten slayer nevadí - velitel ho nepotřebuje a ostatní unikátní jednotky nemají velké zranění. Tady se více bojím toho druhu útoku 4, ale tam jsi mě už přesvědčil, že to nemusí být až takový problém...
Jo a ano, mělo to být 100% jedu na dračím žihadle...
Arcimágova koruna iluze - legendární - unikátní, viz můj návrh výše jednotce se změní druh útoku na 4, získá slayera, 30% šanci vyhnutí se, Magie iluze 2 (75%) ehm, teď jsem ztracen a nevím k čemu toto patří? stejně jako dole.. jestli to mělo být vyvolávání, tak jsem myslel, že ta koruna vyvolávat všechny jednotky nebude a že bude jen na to snižování obrany, znejistění protivníka (3%) - viz můj návrh výše

Arcimágova koruna iluze z dračích kost - legendární jednotce se změní druh útoku na 4, získá slayera, 50% šanci vyhnutí se, Magie iluze 2 (300%), znejistění protivníka (10%) - viz výše
Až teď jsem si uvědomil prblém druhu útoku 4 u koruny. Jde o to, že nyní jsi se při levelování hrdiny musel rozhodovat, zda chceš mít druh útoku 4, nebo multi útok. Bylo naprosto nereálné mít oboje. Teď už budeš moci mít oboje a na rozdíl od žihadla, tohle ti přidá ještě další věci, které se hodí a tak pokud ji budeš mít, tak ji budeš chtít používat. Ale zase vidím, že mi nějak vypadlo to, že by se mělo u dračí koruny i zvýšit zranění.

Napíšu, jak jsem myslel koruny já:
Arcimágova koruna iluze - legendární jednotka získá slayera, 30% šanci vyhnutí se, Magie iluze 2 (75% -> vyvolá 75% toho co velemág), znejistění protivníka (3%)
Arcimágova koruna iluze z dračích kost - legendární jednotka získá slayera, 50% šanci vyhnutí se, Magie iluze 2 (300% -> vyvolá 300% toho co velemág), znejistění protivníka (10%), +300% do zranění (to prostě mají všechny dračí itemy)

Nevím co s tím druhem útoku 4. Jednak jde o to, co jsem psal, a pak o to, že v lategame u lepší koruny je pravděpodobné, že by vznikl velitel, který dává od prvního kola 2x za kolo 600k dmg se slayerem, což mi přijde celkem dost.
Ale asi to přežiju... (rozhodně to přežiji více, než multiútok u posvátného jednorožce...)
tě požádám o češtinářskou opravu :)
:lol: :lol: :lol:
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

jo dost možná že jsem si to s něčím spletl to vyrušení magie..

Ok učeň a Arcimág bez imunity na magii

Dá se někde najít kompletní přehled všech itemů co padají? nebo je to to co je na wiki ten seznam + tedy těch pár víceméně odpadů co se objevili teď?
že bych sestavil nějaký seznam.. nechci to nějak hodně osekat, ale aby ti tam padli měděné pláty, když ti arcimág vymlátí třeba 50 hvězd to fakt ne :D

K tomu vyvolávání jednotek pomocí arcimágovy koruny..
Já zase nějak nevím, že bychom se poslední dobou nějak bavili o tom, že by měla vyvolávat jednotky :D takže pro mě je to novinka..
vím, že jsme se dohodli, že bude snižovat plošně tu obranu a já už jí pak nějak podrobně nečetl, protože se řešili jiné věci..
Jen nevím jestli ty 4 stacky nejsou moc.. jestli nejtí cestou 1 stacku, ale silněji - třeba 200% Arcimága základ a 600% upgrade? nebo 150 - 450?

věci na výrobu ok
Meč ok

Luk
Na jednorožce jsem zapomněl :D Ale napadlo mi jak ten multiútok protlačit.. Když existuje totem krve, který říká, že ho může nést jen jednotka s druhem útoku 1..
Tak by možná nemuselo být složité nastavit pro luk podmínku, že ho může používat jen unikátní jednotka s druhem útoku 1.. takže by jsme se zbavili jednorožce a jediným trochu problémem by zůstal dreaddův vyvolený s 2x -5 iniciativa, ale to je podle mého snesitelné ne?

No ono celkově tyto nové itemy budou dost určovat, to jak budeš hrdinu expit..
Třeba pokud ti ten luk takto bude vyhovovat a půjde to nastavit, tak tu může být hrdina s druhem útoku 2 a několikanásobným multiútokem..
Ale taky dost záleží na tom jak ti ty "nižší" předměty budou padat..

Mě zase u dračí koruny vypadlo to jestli jsme se domluvili na tom snížení obrany o 10% a minimálně o 2?

no a co s dmg u koruny?
no vidím 3 možné cesty
1) odstranit slayer - alespoň některé jednotky dahara, by mohli část toho dmg pokrýt (asi nejmenší oslabení, protože později to s útokem bude jendo jestli slayer má, nebo nemá)
2) snížit % na dmg, sice říkáš, že všechny dračí dávají 300%, ale všechny dračí do teď byli jen unikátky.. a tohle je legendárka, dost silná legendárka a tak se nemusí řídit pravidly pro unikátky
- nicméně spíše dráp draka nahradit něčím jiným a ten % bonus dmg odebrat, až se pohrabu v těch itemech tak bych mohl zkusit něco navhnout
3) druh útoku 2..

Snad jsem na nic nezapomněl.. od včera jsem nespal a spánek pořád nikde, tak si jdu po dlouhé době vzít prášek na spaní a to se tu dost pravděpodobně objevím, až zítra :D tak zatím :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

Seznam na wiki kompletní nebude, protože tam chybí například ten Amulet věznitele a pak tam nejsou věci, které nejspíše plánuje Nezmar někdy v budoucnu zavést až rozšíří trpaslíky jako jsou mitrilové pláty a podobně... (ale odhadem 90% itemů na Wiki bude). Já používám ten seznam předmětů, který Nezmar uvedl v tom dokumentu, kde jsme vymýšleli nové chrámy.

Tak už jsme si řekli, že s hvězdami se tam chodit nebude... :D
Ale jo, jsem proto, aby se oddělali věci jako měděné pláty, ale opačně i jako věci jako pks a prapor bersekera - reálně asi jen tito dva mi vadí, zbytek bych asi přežil i když možná si jen něco nevybavuji...

Jestli chceš z Arcimágovi koruny udělat v podstatě "deník učně" (protože magii arcimága předěláš na magii učně), tak asi budiž, jen mi to přijde jako škoda.

Sice je divné, aby si lukostřelec nemohl vzít do ruky luk, ale jinak ano, problém s jednorožcem by to vyřešilo a nic bych proti tomu neměl.
Mě zase u dračí koruny vypadlo to jestli jsme se domluvili na tom snížení obrany o 10% a minimálně o 2?
O tom dodatku "minimálně o dva" jsme se nebavili, ale nemám s ním problém. (a u obyčejné o jedna)

Koruna
Můžeme ji předělat tak, že nebude koruna, ale třeba hůl (místo drápu by pak byla Hole silového pole), prsten (Prsten Strážce), plášť (Mágová róba moci), amulet (Amulet velitele), či by vlastně mohla zůstat koruna (posílila by se pomocí Magická formule moci). A tím pádem pak můžeme oddělat bonus do dmg a nahradit ho něčím jiným, dle artefaktu, nebo ničím (například u té formule moci).
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

tak jsem si našel ten seznam a začnu to nějak dávat dohromady..
mám v plánu 3 seznamy
1) Ano
2) Ne
3) Nevím (možná, že se vyskytne něco u čeho si nejsem jist)
až to budu mít hotové tak to sem hodím - jen to nebude v tabulkách..

Ještě než se na to vrhnu tak sepíšu jak by vypadala vylepšená arcimágova koruna (jen dmg a hp) při počtech které by vyvolala, jak navrhuješ ty..
základní je prostě to co je v plenění na začátku..
upgrade:
300 x zeď - dmg 0, HP 150k - vykryje 1153 hvězd
12k vosa - dmg 12k, hp 12k - vykryje 92 hcvězd
6k střelec - 60k dmg, 30k hp - 230 hvězd
3k válečník - 75k (+75k steč), 45k hp - 346 hvězd

vztáhnul jsem to na ty hvězdy, protože jsi si stěžoval na množstí štítů, takže pokud budu stavět základní verzi hvězd do počtu 230, což dle mě stačí bohatě, tak pto ně získám 3 stacky štítů..
to bych byl raději za ten "deník učně" s tím že dostanu 450% (těch 600% je moc) na jeden stack, sice toho vykryje víc, ale ne ne že ustojí víc útoků..
právě teď řešíme, že Dhar Aethara dá silou dmg (ale bude oslaben určitě), ale že ho nedá počtem stacků.. tak nevím jestli je dobré aetharovi nalít další 4 stacky?
Jako bude mít stacky z artefaktů, ale žádný artefat mu nedá 4v1..

Jo a že unikátní jednotka s druhem útoku 2 nemůže nosit luk, mi moc divné nepřijde.. respektive mi nepřijde divné to, kam by si ho dal jednorožec.. už teď je mi divné kam nacpe třeba ohnivý bič :D jestli si někdy na sociálních sítích zahlédl obrázek "s naším análním kolíkem můžete i vy být poníkem" tak takhle nějak si představuji jednorožce s ohnivým bičem :D
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

To, že Dhrar nedá Aethera počtem stacků jsi psal vždy jen ty a já to nekomentoval, protože jsem si myslel, že máš pravdu proto, protože mi nebudeš schopen tak rychle projít první troje štíty. Když teď vím, že mi je zabiješ před koncem druhého kola, tak jsem přesvědčen, že s počtem stacků mít problém nebudeš...

Vlastně když to nebudu odhadovat, ale spočtu, tak
Dhar
- bahno
- bolem
- brouci
- ještěři
- ještěři s kuší
- minotaur
- obrněný minotaur
( - šampion - bude přidán)
- had
To je 8 (9) stacků jednotek, které kdyby byli od začátků hry, tak můžeš mít 2x, takže celkem 16 (18) jednotek.

Aether
- věrní
- válečníci
- sestry
- šamani
- hvězdy
- vlci
To je 6 stacků jednotek a po vylepšení dostanu další tři, takže mohu mít celkem 9 stacků jednotek.

Ano, je pravda, že moje hlavní dmg je lépe chráněno, než tvé, ale obecně tvrdit, že Dhar nedá na stacky Aethera je trochu nepřesné.
(nemluvě o tom, že Dhar více střílí a má multiútok, takže na potenciální počet útoků za boj vyhrává ještě výrazně více)

Zpět
Jinak máš pravdu v tom, že obyč hvězd teoreticky stačí 200, ale je dobré mít vyrovnanější poměr mezi starými a novými jednotkami a pak pro lategame armády chceš obecně těch jednotek mnohem více. Tady by bylo možná lepší použít mnou pořád omílané Flamekeepery jako argument...

Jinak jako v podstatě nemám nic proti tomu, aby to byl "deník učně" jen jsem to bral, tak že ty jsi na začátku korunu navrhl jako arcimága a se s tím sžil (vytvořil si spojení, že koruna dělá vše) a prostě jsem to tak bral dál a tak mě překvapilo, že se to najednou mění a a zkusil jsem zůstat u původního návrhu. Ale jestli ho chceš změnit, tak vlastně já proti tomu nic nemám (jen mě to zaskočilo, jak jsem psal).

Tak unikátní střelecké jednotky jsou třeba i Flamekeeper lord a Arcimág ledu, ale uznávám, že u nich je vlastně taky logické, že střílet neumění, když útočí na dálku kouzli... Takže vlastně moje chyba, nedošlo mi, že se bavíme o unikátních jednotkách, které vlastně pomocí luků nestřílí... Uznávám chybu, máš pravdu.
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

no asi jsme to bral za stara..
spíš bych se podíval na kola

1. kolo
- toxický had - inic 9
- toxický had - 9
- obyč had . (nízký počet) 8
2. kolo
- toxický had - 9
- toxický had - 9
- obyč had - 8
toxický bahení golem - 7
tox. bahení ještěr - 5
bahenní ještěr - 5
tox ještěr s kuší - 3
jeětěr s kuší - 3
3. kolo
toxický brouk - 15 (pěkně si zaplápolá na štítu)
kamený kraken x2 - 6
tox minotaur - 4
minotaur - 4 (pár jednotek)
obrněný tox minotaur - 3
tox oživlé bahno - 3 (nebude max pár ks, vše předělám radši na střelce s touto inic)
obyč bahno - 3 (pár kussů, nebylo by kdyby přišel update dřív :D )
ozbrojený vesničan - 3 (málo)

Co tím chci říct.. co dhar neustřílí u toho si se svou iniciativou ve 3. kole už neškrtne..
Jediný dmg do updatu byli hadi..
teď jsou to ještě golemové (možná mi přijdou moc silní, ale hraju s nimi shcilku a většinu doby na nich mám PKS, tak to spíš bude chtít se na to podívat, až jich nebudu mít při nahozen updatu desetitisíce)
A brouci, ikdyž u těch se bude hráč rozhodovat v PVP jestli chce dát dmg, nebo s nimi štítovat..

A já předpokládám, že ty runy co máš nepoužiješ jen těsně nad hvězdy, jak jsem nucen já jít těsně nad hady, abych měl těch štítů co možná nejvíc.. ale že si jich přivoláš dost, aby mohli štíty opravdu být.. jako počítat to nebudu, ale kdyby si použil všechny runy života a sněhu na stítonoše a dal na ně tvrzenky, tak by ti to nepomohlo?

Jo a za aethara můžeš všude číst iniciativu o 1 nižší.. a ve 3. kole se mi nechtělo psát střelce no..
Last edited by tarrant on Thu 17. Mar 2022 18:15:37, edited 1 time in total.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

Počítat se mi to nechce, ale první co mě napadá je, že ty máš v prvních kolech 11 útoků a já 2. Takže ano, ve třetím kole jsem na tom lépe, ale mimo hvězd se toho nedožije nic významného.
Tady jde o to, že jednotky s dmg mám jen tři: válečníky (druhý/třetí štít), šamany (4. štít), hvězdy (pozdní štít). Zbytek moc dmg nedává. Takže ano, mohu vyvolat spousty jednotek a trochu to pomůže, ale proti tvému počtu útoků, kdy 4 z nich jsou toxičtí hadi to dle mě stačit nebude a tak mě opravdu ve třetím kole bude útočit jediná významná jednotka a to ty hvězdy...

Ale to tady myslím nemá cenu řešit, tady by se měl řešit ostrov a ne jestli je silnější Dhar, nebo Aether.
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

tak stejně si tu píšeme jen mi dva, tak je to tak nějak jedno a my se tu v tom vyznáme :D
- aktuálně čekám na odpověď od nezmara, ohledně té tabulky artefaktů - jestli mi umožní abych z ní mohl kopírovat..

Ale ok, už se nebudu dohdadovat.. dhar se prostě testuje a nějak to dopadne :D
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

Ale zamýšlel jsem se na tou arcimágovou korunou..
A máš pravdu (zase) že to vyvolání komplet bude všech 4 jednotek bude nejlepší :)
Ty jsi do mě totiž od začátku bušil s tím, že je to vechno strašně moc a já jsem tedy pořád ustupoval a zmenšoval, až jsem se nakonec vzdal snu, že by něco z toho mohlo být silnější, podle mého původního záměru :D
Tak mě teď překvapilo a zaskočilo, že si chtěl tu korunu, tak jak jsem myslel původně a sám jsem se tomu začal bránit.. Trochu divný co? :D

Tak zítra (nebo až budu mít náladu, nechci nic slibovat), tak dám do prvního příspěvku komplet seznam jednotek, vybavení atd.. prostě vše kromě artefaktů a až zpracuju i je, tak případně doladíme výběr a dáme to nezmarovi ke schválení :)
Post Reply