Iluzionární ostrov

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

ještě než nahodím seznam artefaktů ke schválení tak navrhuji ještě "lehce" vylepšit arcimágovu korunu
Bude to legendární item a 10% snížení obrany plošně je super věc a přivolání 4 stacků jednotek taky, ale do boje o IP bych na 99% zvolil aetharovu róbu moci, takže bych ještě koruně přidal schopnost na zásah..
A popravdě mi nic jiného nenapadá, než 50% obrany dolů při zásahu.. nebo 40? aby to nebylo úplně totožné..

nakonec rozdělím itemy do více seznamů.. ještě jsme nedoladili tu % šanci na padnutí více artefaktů, takže třeba výše zmíněnou aetharovu róbu moci bych do seznamu 100% padnutí neřadil, ale do seznamu předmětů které budou mít nižší šanci - resp tu nejnižší, že vůbec padnou tak tam bych jí klidně dal..

Dal jsem to i s popisy, kdyby se přeci jen někdo nakonec rozhdol nějak reagovat..
ignoty, kolečka a plány na výrobu sem dávat nebudu..

ty % na nižší padnutí bych viděl dvěma možnostmi buď fix s vyšší šancí a nebo jak si někde psal, že s každým dobytím by i u tohoto mohla šnce růst..
Nevím jestli by šlo nastavit, ale pokud ano tak mě by se nejvíce zamlouvalo, že by základní šance mohla být klidně malinko vyšší, než si navrhoval v jednom příspěvku ty, po každém dobytí by šance stoupala, ale pokud by ten méně pravděpodobný artefakt padnul ta ta % za dobytí navíc na padnutí by se vynulovala..
příklad na nižší šanci by bylo třeba 10% za každé dobytí o 1% nahoru, po 10 dobytích by šance byla 20% a někomu by nějaký artefakt padnul a tím pádem od 11 dobytí by byla šance na padnutí "lepších" itemů opět 10% - samozřejmě by se tím, ale nesmělo vynulovat počítání u nejlepších artefaktů a naopak, pole toho co by padlo..

Můj návrh:
u toho druhého artefaktu, bych klidně dal vyšší možnost, pokud ti tam přijde něco extra silného, tak to klidně můžu odtranit..
Ale klidně bych dal fixní šanci bez narůstání 20% (pokud by šlo to nulování, tak by klidně i 4% zvýšení šance by dle mého být mohla za každé dobytí)
nejnižší šanci bych dal 2,5% s nárůstem 0,25% pokud by nebylo možné to nulování, pokud ano tak bych možná start nechal stejný, ale % za dobytí bych přidal..

mohou padnout vždy:
1. nepoužitelný meč iluzionárních válečníků
2. Nepoužitelný luk iluzionárních Lukostřelců
3. Nepoužitelné žihadlo Iluzionárních vos
Kostěná flétna Lichové vyvolávají o 50% více kostlivců
Čepec vyvolávače počasí Střelecká jednotka s druhem útoku 2 nebo 3 získá +10% do poškození (minimálně však 2)
Kostěná hůl Unikátní jednotka se naučí magii smrti 1
Ledová čepel Uniktání jednotka se naučí magii ledu 1
Plášť slabosti Unikátní jednotce klesne počet životů na 1
Prapor světla Nenemrtvá jednotka získá 50% damage do steče, pokud je Crinisina získava navíc 50% do útoku a 30% do iniciativi
Prapor krve Nenemrtvá a neneživá jednotka získá +200% damage do steče, ale jeji obrana klesne na 1
Hůlka ohně Jednotka získa ohnivý štít 2
Boty rychlosti Unikátní jednotka získa +5 do inciativy
Ohnivá róba Unikátní jednotka se naučí magii ohně 3 a získá ohnivý štít 500
Ocelové pláty Jednotka získá +6 do obrany, ale její iniciativa klesne o 1
Kouzelnická róba Jednotka získá +1 do obrany a je imunní vůči ohnivému štítu
Prokletá kouzelnická róba Jednotka s Magií smrti získá +3 do obrany a je imunní vůči ohnivému štítu
Ætherův ledový prapor Jednotka získá schopnost Magie Ledu 1, Æthrova jednotka získa schopnost Magie Ledu 2 a navíc +3 do iniciativy
Vulkánův ohnivý prapor Jednotka získá ohnivý štít +1 pokud je Vulkánova získa dalších bonus rovnající se násobku jeho damage a posílení vlastní Magie Ohně
Dharova kamenná standarta Jednotka dostane +4 do obrany pokud je Dharova získá dalších +8
Dralgarův Totem života Jednotka získá +15% do životů pokud je Dralgarova získá dalších +35%
Dreaddův prapor smrti Jednotka získá +2 do útoku a obrany pokud je Dreaddova získá dalších +4 do útoku a obrany
Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona Jednotka získá +15% do damage, pokud je Ghorova získá dalších +35%
Dalekohled Proč jednou při střelbě nezamířit? Jednotka získá -1 do ini, +3 do útoku. Pouze pro jednotky s druhem útoku 2 a 3
Amulet věznitele Jednotka s magii smrti 5 vyvolá o 25% více uvěznených duší
Rytířský jednoruční meč Jednotka získá +4 do útoku
Bastard Jednotka získá +7 do útoku, ale její obrana klesne o 2
Mágová róba moci Posílí přivolávací a vyvolávací mágií jednotky o 10%.
Ledová formule Pomocí této formule můžeš složit Hůlku ledu, Svazek ledového mistrovství, Ledovou róbu a vytvořit tak Æthrovu róbu moci
Hůlka ledu Jednotka se naučí magii ledu 1
Dráp draka Unikátní jednokta získá +100% do damage
Tvrzené ocelové pláty Jednotka získá +8 do obrany, ale její iniciativa klesne o 1
Amulet velitele
Helma ledového válečníka
- 34-35 předmětů, takže každý z nich ccca 3%

menší šance na padnutí:
1. nepoužitelný meč iluzionárních válečníků x 2
2. Nepoužitelný luk iluzionárních Lukostřelců x 2
3. Nepoužitelné žihadlo Iluzionárních vos x 2
Pírko z anděla Nenemrtvá a Neneživá jednotka získá +2 do životů
Dráp draka Unikátní jednokta získá +100% do damage
Prapor krve Nenemrtvá a neneživá jednotka získá +200% damage do steče, ale jeji obrana klesne na 1
Hůlka ohně Jednotka získa ohnivý štít 2
Tvrzené ocelové pláty Jednotka získá +8 do obrany, ale její iniciativa klesne o 1
Kouzelnická róba Jednotka získá +1 do obrany a je imunní vůči ohnivému štítu
Ætherův ledový prapor Jednotka získá schopnost Magie Ledu 1, Æthrova jednotka získa schopnost Magie Ledu 2 a navíc +3 do iniciativy
Vulkánův ohnivý prapor Jednotka získá ohnivý štít +1 pokud je Vulkánova získa dalších bonus rovnající se násobku jeho damage a posílení vlastní Magie Ohně
Dralgarův Totem života Jednotka získá +15% do životů pokud je Dralgarova získá dalších +35%
Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona Jednotka získá +15% do damage, pokud je Ghorova získá dalších +35%
Drtivé střeli Jednotka s druhem útoku 2 získá +10% do poškození proti neživím cílům
Posvěcené střeli Jednotka s druhem útoku 2 získá +10% do poškození proti nemrtvým cílům
Svazek ledového mistrovství Unikátní jednotka se naučí magii ledu 3 a ledový štít 30%
Ledová róba Unikátní jednotka se naučí ledový štít 10% a je imunní proti ohnivému štítu
Bastard Jednotka získá +7 do útoku, ale její obrana klesne o 2
Težká bojová sekyra Jednotka získá +10 do útoku, ale její obrana klesne o 3
Kopí hlupáků Unikátní jednotka získa schopnost exterminace
Excalibur Unikátní jednotka získá +15 do útoku, +10 do obrany a +5 do inicitívy
Mágová róba moci Posílí přivolávací a vyvolávací mágií jednotky o 10%.
Gnomí vozík Multifunkční vozík do kterého lze uskladnit snad cokoliv. Jednotka získa +15% do poškození a +1 do obrany. Gobliní vzducholode získavají navíc +50% na množství paragánu.
Mapa k zlatému nalezišti Mapa k nalezení zlatého dolu a plány na jeho stavbu.
Mapa k archeologickému nalezišti Po postavení archeologického tábora zde můžeme nalézt spoustu cenných předmětů.
Plán na stavbu Školy Architektů Podle tohoto plánu budeme umět postavit Školu Architektů jestli se ti tu nezamlouvá, hlavně po vylepšení můžeme dát do nižší šance, ostatní plánky už bych tam nedával
Plány na Uprchlický tábor Podle tohoto plánu můžeme zřídit uprchlický tábor
Magická formule moci Pomocí této formule můžeš vytvořit Velemágovu róbu moci.
- 29 cca 3,5%

nejmenší šance:
Obraná palisáda Jednotka se skryje za obrannou palisádu. Získá +20 do obrany, ale její iniciativa klesne na 0 [
Težká bojová sekyra Jednotka získá +10 do útoku, ale její obrana klesne o 3
Katana z Temné oceli Jednotka získá +8 do útoku a +1 do inicitívy nechám jí tu, jestli mi to dovolíš a odeberu ten drtič
Amulet Beznaděje Unikátní jednotka získá Magii smrti 3 ano složená věc, ale podle mě dost slabá, tak bych jí tu nechal
Boty slabosti Jednotce klesne inciativa na 1 k čemu tohle vlastně je? pořád nechápu význam..
Tutsumasa, Ledová dračí čepel Unikátní jednotka získá +300% do damage a naučí se Magii ledu 2 jednu dračí složenku bych nechal, podle mě tu nejslabší
Plán bojiště Není nad to vědět kam střílet. +20% do útoku, +1 inic pro jednotky s druhem útoku 2 a 3 nevím jestli může padnout
Rukavice posvěcení Jednotka získá +100% do poškození proti nemrtvým cílům
Rukavice drtivé síly Jednotka získá +100% do poškození proti neživím cílům jedny z těchle rukavic mi padli od démona, když mohou padat od nich nevidím moc důvod proč by nemohli padnout tady?
Nebeský krystal Podle legendy dává naději těm co jí už ztratili...
Mapa Archeologického Tábora Podle koordinátu budeme moct tábor najít a dobýt
Prapor krve Nenemrtvá a neneživá jednotka získá +200% damage do steče, ale jeji obrana klesne na 1 - platí i na jednotky bez steče, jak jsem otestoval, tak ho sem přidám jako jeden z těch slabších.. nakonec tu musí něco zůstat, když tu bude 5 předmětů tak je to takové na pendrek..
Arianin svazek ohnivého mistrovství
Pláty z Temný ocele tak ty sem za celý věk neviděl
- 19 - cca 5%

4. kategorie viz můj návrh
Æthrova róba moci Unikátní jednotka získá +42 do obrany, ledový štít 80%, imunitu proti ohnivému štítu a naučí se Magii ledu 4 - Æthrův dotek
Drtič lebek Řemdih s kovovými koulemi. Jednotka získá +3 do útoku, -1 do inicitívy a naučí se schopnost slayer
Kostěná dračí hůl Unikátní jednotka získá +300% do damage a naučí se Magii smrti 5
Ohnivá dračí zbroj Unikátní jednotka získá +300% do damage, +5 do obrany a naučí se Magii ohne 7
Pírka z anděla Nenemrtvá a Neneživá jednotka získá +7 do životů
Velemágová róba moci Posílí přivolávací a vyvolávací mágií jednotky o 50%.
Mythrilové pláty - tak sem :)

Prsten Života Unikátní jednotka získá Magii lesa 2

nezařazovat do žádného seznamu:
Prapor stínů Nemrtvá jednotka získá +1 do útoku a obrany
Amulet velitele Nenemrtvá a Neneživá jednotka získa +1 do iniciativy
Popel padlých válečníků Unikátní jednotka je imunní proti ohnivému štítu
Totem krve Jednotka s druhem útoku 1 získá +1 do damage a -1 od životů
Kalich ohně Jednotka získá ohnivý štít 1 vím tohle není odpad, ale pokud se budou věci nějak moc podobat, tak bych zařadil spíše silnější verzi
Hůl ohně Unikátní jednotka se naučí magii ohně 1
Prapor berzekra Jednotka s druhem útoku 1 získa +2 do iniciativy, -25% do obrany, +20% do utoku a naučí se dav
Slonovinový luk Unikátní jednotce je změněn druh útoku na 2
Meč paladina Unikátní jednotka získá +10 do útoku a +7 do damage, zároveň se naučí magii světla 1
Druidský Rituál Druidové vyvolávají o 50% více Entů
Prapor starého druidského cechu Druidové přivolávají místo Entů Starodávné Enty a Veledruidové přivolávají více Starodávnych Entů
Hůlka ledu Jednotka se naučí magii ledu 1
Prsten strážce Unikátní jednotka získa +20 do obrany a je imunní vůči ohnivému štítu a bleskům
Helma ledového válečníka Unikátní jednotka získa +5 do obrany, je imuní vůči ohnivému štítu, naučí se magii ledu 2
Prapor krvavého šílenství Jednotka se naučí trample
Ohnivý bič Unikátní jednotka se naučí magii ohně 1 a získá ohnivý štít 750
Jedovaté střely Jednotka s druhem útoku 2 získá +10% do poškození proti živým cílům
Měděné pláty Jednotka získá +1 do obrany
Bronzové pláty Jednotka získá +2 do obrany
Železné pláty Jednotka získá +4 do obrany, ale její iniciativa klesne o 1
Maska Královny Medůz Legendární jednotka získá Magii země 1 a Magii smrti 3
Válečné bubny Válečné bubny posíli armádu. +1 inic, +1 útok, -1 obrana. Pouze pro živé jednotky s druhem útoku 1nepřijde mi, že to má nějaké reálnější využití, ale pokud myslíš kldině to tam šoupnu :)
Ohnivá palisáda Kdo chce na nás zaútočit musí proběhnout ohněm. Jednotka získá -1 do obrany, iniciativa je snížena na 0 a získá ohnivý štít 3dle mě odpad, ale jestli se ti to líbí jako novinka, tak to tam klidně dám
Posvátný popel Jednotky se schopností vzkříšení mají zvýšenou šanci o znovuvzkříšení o 10% viz o řádek výš
Plášť Mucuse, krále toxických elementálů Plášť legendárního krále toxických elementálů požene tvé jednotky do útoku. Jednotka získá +20% do útoku, +1 do iniciativy a +25% do poškození.
Bronzový meč Jednotka získá +1 do útoku
Gladius Jednotka získá +2 do útoku
Maska Medúzy Unikátní jednotka získá Magii země 1
Santova čepice Štastné a veselé Vánoce :) kdyby se s tím chtělo nezmaerovi patlat tak o vánocích by mohl být v normálu a v menší šanci, s tím že v menší šanci by mohl padnout ve 2ks :)
Esence života Vrátí jednoho mrtvého generála k životu s tím malým využitím je dost míst, kde může padnout jinde
Pavoučí kokon Z pavoučího kokonu se může vyklubat třeba pavouk

Tohle asi nepadá:
Hole silového pole Unikátní jednotka záská +30 do obrany
Arianin svazek ohnivého mistrovství Legendární jednotka se naučí magii ohně 4 a získá ohnivý štít 1000 až bude hrdina legendární, tak by se mi to líbilo v nejnižší šanci
Dehinatorův meč Legendární Dehinatorova zbraň. Legendární jednotka získá Imunitu proti ohni, Magii Smrti 3, Exterminace a její damage je zvýšen o 200% ikdyby začal padat, až bude hrdina legendární, tak je vázán ke konkrétnímu plenění a sem bych jej nedával
Srdce prokletého wurma Ragnarokka Nabyto temnou magií z vesmíru Diabolus, poskytuje jednotce +5 útok, +5 obrana, +50% damage a +50% životů
Pláty z Temný ocele Jednotka získá +11 do obrany, ale její iniciativa klesne o 2
Mythrilové pláty Jednotka získá +14 do obrany, ale její iniciativa klesne o 2kdyby začli padat tyto dvoje pláty, tak by se mi líbili v nejmenší šanci
Řád bílé pacičky Za hrdinskou pomoc při obraně země Plyšových zvířátek... netuším jestli někdy padá, případně viz santova čepička
Last edited by tarrant on Sun 20. Mar 2022 12:05:41, edited 2 times in total.
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

učeň magie: dáme mu nějakou imku na magii? nemusí být 100%, pokud ano, tak arcimágovy bysme ji měli dát taky a jemu možná těch 100%

Tady bych imku nedávál. Přeci jen, oni jsou už živé jednotky a popravdě už i ty imky na ohnivý a toxický štít jsou u nich navíc, než by mi přišlo logické, ale u nich je potřeba aby byli, aby neumřel neplánovaně, když se mu dal druh útoku 1. Ale pro imku na magii zde není žádný závažný důvod...
Když jsme to vyřešili s tím vyvoláváním jednotek, tak můžeme učni změnit ten druh útoku na 2, jak měl původně a ty imky odebrat oběma
- do teď bylo nelogické, aby jí arcimág neměl když jí učeň má, ikdyž arcimágovy byly k ničemu, ale takhle je tedy mít nemusí ani jeden..
Luk iluzionárnch střelců - mohou jej používat, pouze unikátní jednotky s druhem útoku 1 - unikátní jednotka získá druh útoku 2, 10% šanci vyhnutí se a vyvolá 1,5k iluzionárních střelců a multiútok 2
Dračí luk iluzionárnch střelců - unikátní jednotka získá druh útoku 2, 10% šanci vyhnutí se, +300% do zranění a vyvolá 6k iluzionárních střelců a multiútok 2
dát ten multiútok 3 ano nebo ne? Ostatní itemy při upgradu dávají bonus pro unikátku navíc, ale jestli by to nebylo už moc, tak něco jiného? Ale co? bonus na útok mi přijde jako jediný logický.. dmg už máme v meči díky steči a iniciativa se mi nelíbí..
Mě zase u dračí koruny vypadlo to jestli jsme se domluvili na tom snížení obrany o 10% a minimálně o 2?
O tom dodatku "minimálně o dva" jsme se nebavili, ale nemám s ním problém. (a u obyčejné o jedna)
Nemůže snížit méně než o 1 (pokud tedy jednotka nemá obranu 0, ale tam je to bez efektu), když se zaokrouhluje nahoru, takže je zbytečné to tam psát :)

Ještě ke koruně mi napadlo, že nakonec do boj o IP bych si na 99% vybral aetherovu róbu moci..
Tak bych koruně přidal ještě bonus na zásah, taky snížení obrany nemusí mít 50% dolů, když už má 10% na všechny, ale třeba 20% v základu a 40% po upgradu a podle toho by šel vybrat nějaký ten předmět, kterým nahradíme ten dráp.. co říkáš? zkusím se po něčem mrknout..

hned mi to praštilo do očí co místo drápu draka požadovat na základní korunu 2ks od každého kusu nepoužitelného (meč, luk žihadlo)
a na upgrade 3ks? nebo 4?
nakonec jich bude hodně přebývat, ale možná bude problém si sehnat konkrétní kusy, že jedněch budeš mít hodně a jiných málo.. tudíž se pořád budou obchodovat..
I to ospravedlní to, že vyvolá všechny 4 stacky jednotek a že tu schopnost vyvolání těch jednotek má právě díky itemům.. protože jsme arcimágovy vlastně schopnost vyvolávání odebrali, aby to nedělalo bordel a jeho hlavní schopností je tedy to oslabení a ta "nepředvídatelnost"..
A to snížení obrany na zásah jak navrhuji má tedy ze svých schopností, k čemuž mě napadá jestli tedy arcimágovi jako jednotce nedat tedy i snížen obrany při zásahu do jednotky.. těch 20% jak jsem psal, myslím že by to neplechu úplně nedělalo..
Pokud je to tedy u aetharovi róby moci, tak že nejdříve dá dmg a potom sníží obranu? jediná nepříjemnost bude, když bude mít hráč smůlu a i v druhém kole trefí ten samý stack :D ale při všších počtech dobytí, už to bude stejno jedno, když arcimág vynuluje obranu úplně.. co myslíš?
Last edited by tarrant on Sun 20. Mar 2022 11:09:27, edited 2 times in total.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

Koruna už toho dělá dost a více bych ji už nedával. Pokud si budeš chtít nasadit Aetherovku, tak si nasadíš ji a uznávám, že za Dhara to tak nejspíše bude, ale za bohy, kde ty vyvolané jednotky mohou něco štítovat to tak už třeba nebude a vem si, že další věky bys už neměl mít 10k hvězd či něco podobného...

Seznamy jsem ještě nečetl, odpověď píši postupně, protože je příspěvek moc dlouhý...
Já souhlasím s tím, aby zde padali zajímavé předměty, ale nesouhlasím s tím, aby zde padali "hotové" předměty, tedy předměty, které se skládají dohromady (nechci snižovat význam skládání) a pak chci, aby zde nepadali specifické předměty někoho (Dehinátorův meč, Mucusův plášť a podobně), protože to jsou jejich předměty a neměli by padat jinde...

"Nulování šance" mi přijde jako zbytečně moc práce navíc za ne až tolik užitku.

Radši chci zvyšující šanci, než fixní, protože to více odpovídá zesilujícímu plenění a zároveň ze začátku chci nízkou, protože mám vážně strach z toho, že bude mít někdo moc štěstí...

Seznamy
(1) vždy
- dráp draka -> jedná se o dost specifický klíčový artefakt, který bych radši viděl až od seznamu (2), ale předmětů je tu dost, tak bych ho tu možná přežil
- Prokletá kouzelnická róba -> a ještě se používá pro Prokleté obry, reálně každý věk bych jeden na každém klanu uvítal...
- Ætherův ledový prapor -> dal bych sem i tu hůlku ledu, protože hůlka je součástí výroby Aetherovi róby moci, takže prapor není čisté posílení; obecně s rozdělením praporů souhlasím
- Gnomí vozík -> on stejně padá moc a opravdu tohle jejich množství příliš nenavýší, ale nelíbí se mi tu, radši bych ho tu neviděl...
- Střípek Naděje -> ani náhodou!!! Sice to není nějak extra silná věc, ale je to specifická tematická věc Eternanů a tady nemá co dělat! (podobně jako Plášť Mucuse atd.)
- Magická formule moci -> relativně specifická věc, rozhodně to nechci v seznamu (1) a uvažuji, zda v seznamu (2) ano, nebo jestli vůbec...
- runy věčnosti -> viz střípek...

(2) menší šance
- Mapa Archeologického Tábora -> není to unikátka Gamblera, protože to může padnout i v ÚS. Reálně když se vezme jaká je šance, že bude seznam (2), pak, že bude tohle a pak že z tohohle v táboru padne PKS, tak mi asi až tolik nevadí... (případně dát do seznamu (3))
- Gnomí vozík a Střípek Naděje viz výše, jinak v pohodě

(3) nejnižší šance
- no a tady jsme narazili...
Předměty tady jsou buď slabé, na to, aby zde byli (například tvrzenky, které se dají celkem ve velkém farmit v Temném lese), nebo pak většina seznamu jsou poskládaní předměty, které jsem už ze začátku psal, že zde nechci...
Jinak "Obraná palisáda" může padnout. Vím, že někde padala i dříve (možná z Osroxase), protože obvykle mám jednu za 2-3 věky. Nyní padá i v Posvátném chrámu Země (aktuálně nejvyšší stupeň přístupný od 200M army). Plán bojiště taky nevím, jestli padá, ale nemám nic proti tomu, aby tady padal. Stejně tak i ta palisáda tu klidně padat může.

Předměty mimo seznamy
- Amulet velitele -> občas je velmi ceněný, když si chceš poskládat jednotky do určitého pořadí (často používám na Stínovém Vulkánovi, aby určil pořadí Draků, protože Ohnivý i normální mají stejnou inic), nebo za nějaké bohy proti určitým eventům/dobývání -> myslím si, že by v seznamu (1) být mohl (vyplatí se obecně více než Amulet věznitele, který může používat jen jedna jediná jednotka ze hry), ale klidně tu být nemusí... a je fakt, že celkem padá i jinde, tak asi nic...
- Helma ledového válečníka -> pokud nemám nějaký složený předmět na unikátní jednotce, tak tohle používám rád -> myslím si, že by v seznamu (1) být mohla, ale klidně tu být nemusí...
- Santova čepice -> moc práce za málo zábavy, radši nezavádět...
Se zbytkem nezařazených souhlasím.

Tohle asi nepadá
- Hole silového pole -> myslím, že padá u Archeologů, ale jist si nejsem, ale i kdyby padala, tak nevidím důvod ji do nějakého seznamu dávat
- Arianin svazek ohnivého mistrovství -> souhlasím a klidně to do toho seznamu dej rovnou (celkem bych věřil tomu, že bude dříve zprovozněn "Velepalác", než tento Ostrov... :D )
- Dehinatorův meč a Srdce prokletého wurma Ragnarokka -> nepadají a i kdyby padali, tak nedávat (ala Plášť Mucuse)
- Pláty z Temný ocele -> padají z Osroxase a klidně ať jsou v seznamu (3)
- Mythrilové pláty -> toto opravdu nepadá a v seznamu (3) bych je možná přežil, ale radši bych je viděl v nějakém specifickém trpasličím eventu/plenění/dobývání a pak bych je sem nedával (stejně jako Katanu a Drtič)
- Řád bílé pacičky -> jo, tohle jsem taky nikdy neviděl


Sumace
  • Dráp draka dát jen do seznamu (2) -> přijde mi, že v (1) je to na něj moc brzy ale zase že pro (3) je moc slabý -> ale jinak asi přežiju i jak je to nyní...
  • Gnomí vozík, Střípek Naděje, runy věčnosti oddělat ze seznamů
  • Magická formule moci dát buď do seznamu (2), nebo radši oddělat
  • Mapa Archeologického Tábora nejspíše dát do seznamu (3)
  • Hůlka ledu a Helma ledového válečníka -> rád bych viděl v seznamu (1)
  • Arianin svazek ohnivého mistrovství, Pláty z Temný ocele -> zařadit do seznamu (3)
  • Domluvit se na seznamu (3), protože, pokud by se vyhodilo vše, co tam nechci, tak tam toho moc nezbude...
PS: Co vlastně zbylo v seznamu (3) u mě:
Obraná palisáda Jednotka se skryje za obrannou palisádu. Získá +20 do obrany, ale její iniciativa klesne na 0 tohle nevím jestli může reálně padnout, ale líbilo by se mi to tu
Težká bojová sekyra Jednotka získá +10 do útoku, ale její obrana klesne o 3 nevím?
Plán bojiště Není nad to vědět kam střílet. +20% do útoku, +1 inic pro jednotky s druhem útoku 2 a 3 nevím jestli může padnout
Nebeský krystal Podle legendy dává naději těm co jí už ztratili...
Arianin svazek ohnivého mistrovství Legendární jednotka se naučí magii ohně 4 a získá ohnivý štít 1000
Pláty z Temný ocele Jednotka získá +11 do obrany, ale její iniciativa klesne o 2
Mapa Archeologického Tábora Podle koordinátu budeme moct tábor najít a dobýt
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

tarrant wrote:
učeň magie: dáme mu nějakou imku na magii? nemusí být 100%, pokud ano, tak arcimágovy bysme ji měli dát taky a jemu možná těch 100%

Tady bych imku nedávál. Přeci jen, oni jsou už živé jednotky a popravdě už i ty imky na ohnivý a toxický štít jsou u nich navíc, než by mi přišlo logické, ale u nich je potřeba aby byli, aby neumřel neplánovaně, když se mu dal druh útoku 1. Ale pro imku na magii zde není žádný závažný důvod...
Když jsme to vyřešili s tím vyvoláváním jednotek, tak můžeme učni změnit ten druh útoku na 2, jak měl původně a ty imky odebrat oběma
- do teď bylo nelogické, aby jí arcimág neměl když jí učeň má, ikdyž arcimágovy byly k ničemu, ale takhle je tedy mít nemusí ani jeden..
Tak hlavní důvod druhu útoku 1 (se kterým jsi mimochodem přišel ty) je ten, že pokud bude mít druh útoku 2, tak ho bude cílit Arcimág a ty jsi chtěl, aby Učeň pomáhal proti Arcimígovi a ne aby ho tam hráč nebral, protože by o něj nechtěl přijít...
tarrant wrote:
Luk iluzionárnch střelců - mohou jej používat, pouze unikátní jednotky s druhem útoku 1 - unikátní jednotka získá druh útoku 2, 10% šanci vyhnutí se a vyvolá 1,5k iluzionárních střelců a multiútok 2
Dračí luk iluzionárnch střelců - unikátní jednotka získá druh útoku 2, 10% šanci vyhnutí se, +300% do zranění a vyvolá 6k iluzionárních střelců a multiútok 2
dát ten multiútok 3 ano nebo ne? Ostatní itemy při upgradu dávají bonus pro unikátku navíc, ale jestli by to nebylo už moc, tak něco jiného? Ale co? bonus na útok mi přijde jako jediný logický.. dmg už máme v meči díky steči a iniciativa se mi nelíbí..
1) dopsat i do Dračího luku, že má omezení jen pro jednotky s druhem útoku 1 (to je spíše formalita)
2) multiútoku 3 se bojím, ale zase je to jiná logické věc (protože lukostřelci nic jiného nedělají), tak bych to asi zkusil a doufal, že to nebude problém (který by se pak musel nějak vyřešit)
tarrant wrote:
Mě zase u dračí koruny vypadlo to jestli jsme se domluvili na tom snížení obrany o 10% a minimálně o 2?
O tom dodatku "minimálně o dva" jsme se nebavili, ale nemám s ním problém. (a u obyčejné o jedna)
Nemůže snížit méně než o 1 (pokud tedy jednotka nemá obranu 0, ale tam je to bez efektu), když se zaokrouhluje nahoru, takže je zbytečné to tam psát :)

Ještě ke koruně mi napadlo, že nakonec do boj o IP bych si na 99% vybral aetherovu róbu moci..
Tak bych koruně přidal ještě bonus na zásah, taky snížení obrany nemusí mít 50% dolů, když už má 10% na všechny, ale třeba 20% v základu a 40% po upgradu a podle toho by šel vybrat nějaký ten předmět, kterým nahradíme ten dráp.. co říkáš? zkusím se po něčem mrknout..
Nechci z toho udělat Aetherovu róbu!
Takže ano, zkusil bych se zamyslet nad tím, co tam dát místo Drápu a podle toho předmětu tomu dát další vlastnost, ale už ne další snižování statů...
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

tak na to co dát místo drápu jsem myslím celkem logicky přišel :)
viz úprava příspěvku nahoře, psal jsem to když si odpovídal..
chápu neudělat z toho aetherovku, ale já bych tam ta % na snížení obrany při zásahu rád viděl, tak je můžeme dát mnohem více dolů 10% základ 20% uprade? nebo klidně 5% základ a 15% upgrade.. a podle toho dát tutu schopnost ještě arcimágovi.. tu nižší..
prostě abych se vážně rozhodoval, jestli si nakonec nasadím aetherovku, nebo v PvP budu používat korunu..
Je to přeci jen legendární předmět, ano je silnější než jiné legendárky a výrazně.. ale hra se hodně změnila od doby, kdy se původní legendární předměty vytvářeli..

jo promiň na toho učně jsem zapomněl, proč má druh útoku 1.. no tak holt zůstane na té 1..

co se týká těch itemů tak chápu, že nechceš nějak podělat tu kovárnu, ale mě z démonů padli nějaké složené věci tento věk..
Tak mám takový návrh.. ty jsi v jednom z předešlých příspěvků psal, že by mohla být i 4. šance na artefakt, já si říkal že už je to moc, ale proč ne..
Udělat tedy 4. kategorii s tím, že by byla o maximálím štěstí a stalo by se to třeba 1x za 3 věky jak píšeš u některých předmětů..
šance na padnutí by byla 0,1% a s dobytím by nestoupala.. že by prostě někdo jednou za dlluohý čas měl prostě štěstí :D to už by šlo ne?

Teď jdu uravovat ty předměty, jak si napsal je toho tam moc a když s něčím nebudu souhlasit tak to ještě napíši, ale co jsem tak zběžně mrknul, tak asi většina ok:)

A že to pravděpodobně bude až po tom paláci bude na jednu stranu fajn, protože jinak ta koruna jaksi nepůjde pužívat :D
Ale třeba se do toho nezmarovi bude chtít dřív, což by bylo zase fajn z pohledu testů a ladění :)

koukám, že ty plány na stavbu budov jsem špatně umístil, chtěl jsem je dát do té nejvyšší, ale ty architekty mohu šoupnout do té nižší..
Nebo spíše dát uprchlický tábor a archeology do vyšší šance a architekty a důl do nižší?


ještě obecně celkově k předmětům.. stejně jako v nejnižších musí být šance na něc silnějšího (ten dráp jsem původně odstranil, ale možná ho tam nechám a odeberu ho z té 3., ještě se rozmyslím), tak v té nejvyšší teď musí být něco slabšího dle mého
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

Plány na budovy (architekti, uprchlíci, důl, ...)
Všechny bych je nechal v "menší šance na padnutí", ať jsou pospolu. Něco je sice třeba silnější, něco třeba slabší, ale to v důsledku až tak nevadí. Prostě to tak nějak patří k sobě...

Katana a Drtič
Tohle jsou dva hlavní důvody proč chodit tažení. Zásoby do budov jsou obvykle už jen bonus (protože se dají získat i jinak a nechodí jich příliš, aby se nemohli bugovat). Takže každým předmětem, který se dá i jinam, než do toho tažení, výrazně klesá jeho atraktivita. Ale protože je pravda, že význam těch dvou předmětů je cca 90% drtič a 10% katana, tak to, že Katana bude i jinde se nejspíše přežije...

Amulet Beznaděje
Používám na Flamekeeper Lordovi a na Velemágovi ledu. Přijde mi to lepší než ta maska na zkamenění a z předmětů, co na ně mohu dát, abych je nepřipravil o jejich magii v prvním kole mi tohle připadalo jako nejlepší. I když vlastně FL může použít i Aetherovku, což ale Velemág nemůže.
Amulet jsem sem nechtěl dávat z principu, že se jedná a složený item a hlavní důvod, proč to nechci pustit je ten, že by z toho byl nepříjemný precedens (když je to slabé, tak se to může použít -> pak by byla hádka, co ještě je "slabé" a co už není...). Ale pokud slíbíš, že to jako precedens nebudeš využívat, tak s ním problém nemám...

Boty slabosti
Reálně jediné využití, které mě kdy napadlo bylo je dát na Pány šelem, aby posílili jednotky až potom co vyskáčou paragáni. Ale stejně jsem nakonec zbaběle zůstal u používání imky na oheň...
Takže zde opět jde o ten princip s precedentem, ale jinak to tam může sloužit jako předmět snižující šanci na padnutí dobrý předmětů... :D

Tutsumasa
Oproti ostatním složenkám má obří výhodu v tom, že v prvním kole nevyvolává jednotky a proto ji často používám.
Jde o to, že v prvním kole můžeš vyvolávat jen pomocí jedné magie, takže pokud bys dal třeba Ohnivý bič na Velemága ledu, tak by místo Ledové bouře vyvolal Ohnivé koule (neudělal by obojí). Ale když třeba Flamekeeper lordovi dáš Tutsumu, tak ten v prvním kole vyvolá přízrak a v druhém bude zpomalovat mečem. Ale hlavní důvod, proč jsem ji používal by ten, že když se zavedli úrovně velitele, tak tehdy jsi nemohl v prvním kole vyvolávat a útočit (což nevím, jestli už může nebo ne), takže když jsi měl velitele s druhem útoku 4 a dal jsi mu item, který něco vyvolával, tak v prvním kole neútočit a jen vyvolával (tohle Nezmar psal, že opraví, ale nevím, jestli se k tomu dostal, nebo ne).
Mně osobně vždy připadala nejslabší Dračí hůl, protože těch pár duší, co vyvolá nic nezaštítují a dmg nedají. Výjimka je boj proti nemrtvému Dreaddovi, který je posílí zařváním...
Ale opět, pokud se sem nebudeš snažit propašovat další složené předměty, které zatím uvedené nejsou, tak budiž...
PS: Když je tu Tutsuma, tak tu může být i ta Dračí hůl -> oba tyto předměty jsou podobně staré a jsou v kovárně přístupné i před vylepšením, jako "základní" složeniny...

Plán bojiště
Myslím, že padnout nemůže, ale sem bych ho klidně dal. (zavést ho není problém, když už je naprogramován)

Rukavice
Jo, jsem zapomněl, že je vlastně mizivá šance, že místo "střel" padne celý předmět. Takže jo, tohle už padá jako celek, tak to může padnout i tady.
(Vykrádat démony mě tolik nevadí, jako vykrádat stabilní věci.)

Pláty z Temný ocele
Tento věk mi nepadli, ale minulý ano.


4. kategorie
Pokud bude konstantní šance 0,1%, tak to asi půjde.
Nějak se toho bojím. jde mi o to, že šance 0,33% na odměnu u některých eventů v pustině mám pocit, že se děje moc často, ale možná se pletu.
Ono zase na druhou stranu, ty předměty tam nejsou pks. Je tam sice Aetherovka, což je zatím nejlepší item pro unikátní jednotku ve hře, ale zase poskládat se dá relativně v pohodě a tak to, že padne hru nezničí. Takže prakticky nejcennější tam bude ten drtič, který může člověku umožnit se vykašlat na týdení se otravování s tažením, kdyby ho potřeboval. Ale v důsledku to tolik nevadí. Takže jo s tou konstantní šancí 0,1% to půjde...
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

Koruna
Ty se tam pořád snažíš procpat to snížení obrany s tím, že chceš konkurenci k Aetherovce.
Já nemám nic proti tomu, aby koruna byla konkurence pro Aetherovku ani proti tomu, aby byla lepší (když už je legendární), ale jde mi o to, že hlavní síla Aetherovky je to snížení obrany (protože snížení iniciativy u soupeřových štítů většinou moc význam nemá) a tak, když tu hlavní schopnost z toho předmětu vezmeš a dáš konkurenci, tak nevytvoříš zajímavý protipól u kterého by ses rozhodoval, co je lepší, ale budeš se rozhodovat jak moc velké snížení potřebuješ.

Když to přeženu, tak bych byl radši, aby ti koruna dala +100000% do zranění, než aby snižovala zasažené jednotce obranu o 10%... Je to proto, že chci, aby byla koruna jiná, než je Aetherovka a hráč se tak rozhodoval, zda chce buď snížit obranu a iniciativu, nebo chce mít něco naprosto jiného.

Nápad, že by se při výrobně základní (a potom u upgradu) používali iluzionární části se mi líbí.

PS: Pokud chceš tak nutně koruně něco dát, tak co třeba schopnost Dezorientace. Přeci jen cíl může být zmaten tím, co že ho to vlastně zasáhlo.
Uznávám, že při útoku je nejcennější snižování obrany, protože toho se chceš u nepřátelských štítů zbavit jako první, ale prostě tuto věc už něco má a tak bych u toho zůstal.

PPS: Čím víc, to tu řešíme, tím více se mi přestává líbit to plošné snižování obrany a začíná se mi líbit plošné snižování zranění (tedy plošná Dezorientace)...
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

pořád nemůžu usnout :D
Odpovím ti jen na PPS, aby si si namáhal mozek a ke zbytku se vyjádřím až se konečně vyspím.. asi si budu muset zase vzít prášek na spaní, takže tu budu až zítra..
teď k tomu..
V první okamžik jsem si řekl paráda, to vypadá jako skvělý nápad něco jiného.. bohužel po chvíli mě nadšení opustilo a popravdě mi to mrzí, protože nápad je to super..

Ale zajímá mě jak si chceš logicky obhájit výrobu? Protože kdyby arcimág dostal místo schopnosti na snižování obrany stejně postavenou schopnost na snižování DMG, tak se můžeš jít při 100 dobytí vyfotit.. a máš plenění které nebobude nikdo a nikdy.. protože ikdyž budeš mít útok 1000 a dmg 0, tak vždy dáš dmg 0..
Možná by to šlo udělat na snižování útoku, protože s útokem 0 a nějakým dmg se dá pracovat..
Ale popravdě jsem se i s tvojí pomocí na tomhle konceptu docela nadřel a jednotky se mi líbí a je to i vymyšleno a postaveno, tak že když hráč bude mít smůlu tak toto plenění může na vyšších počteh dobytí díky vyhýbání a nulové obraně způsobit ztráty i jinou jednotkou, než arcimágem, což ostatní plenění tohoto typu jsou jen a jen zvyšování hodnoty a nebezpečnost 0.. a vážně se mi ten koncpet celkově líbí a musím říct, že jsem na něj i hrdý a překopávat to na snižování útoku/dmg odmítám!
Ale pokud si dokážeš nějak na koruně arcimága místo snižování obrany, obháit schopnost snižování dmg, tak budu nadšen a měl bych k tomu i nějaké zajímavé návrhy..
Ale jediné co mě napadá, že by to nějak mohl zdupat kovář, ale to je kostrbaté víc než moje psací písmo a to je co říct :D
Ale mě vůbec nic jak to obhájit nenapadá, možná je to nevyspáním, ale pochybuju..
ale jedna možnost mi možná napadla, bude to chtít úpravy a nevim jestli by se ti to líbilo, ale dost mi zajímá s čím přijdeš ty..
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

To co bych chtěl já je, abychom už nevymýšleli něco další a nepřekopávali co už máme. Protože čím více nad tím budeme přemýšlet, tím se nám nějaké věci nebudou zdát a budeme se snažit věci moc překombinovat, nebo úplně předělávat a pak se třeba zase vracet zpět a motat v kruzích (viz učeň, který měl druh útoku 2, pak se změnil na 1, pak jsi opět uvažoval nad 2, pak jsme se vrátili k 1 a nebo třeba s korunou, zda bude vyvolávat 1 jednotku, nebo všechny a podobně...)

Tak jak to máme nyní je to podle mě v pohodě a nechal bych to tak.
(tím, jak je to nyní, myslím tak, že arcimág útokem nesnižuje obranu a koruna ji snižuje jen plošně na začátku boje)


Pokud chceš obhájení snížení dmg, tak to je úplně to samé, jako to tvoje snižování obrany.
Ty máš příběh ke snižování obrany takový, že "nikdy nevíš odkud přijde další útok a tak se proti němu nemůžeš plně bránit".
Podobně jde to snižování zranění "nikdy nevíš, kde se tvůj nepřítel objeví a tak musíš útočit co nejrychleji, tvé útoky tak nejsou vedený plnou silou."
A úplně stejné odůvodnění by šlo použít i pro snížení útoku. (kdy u něj to dává větší smysl)

Důvod, proč jsem napsal zranění a ne útok je ten, že schopnost na procentuální snížení zranění existuje, ale schopnost na snižování útoku sama o osobně není (je spojená se snižováním i dalších statů) a když jsem to psal, tak jsem spěchal (abych se mohl vrátit k boji o IP) a tak jsem nechtěl vymýšlet novou schopnost...

PS: Zranění by se mohlo snižovat o 0,5% místo o 1%, nebo by mohl být nějaký limit. Ano, oboje je řešení nic moc, ale jsou to první, co mě napadli.

PPS: Pokud ale nutně musíš koruně/arcimágovi ještě něco dát při jeho útoku, tak pak jsem pro konstantní 10% Dezorientaci. Ale stále bych byl radši, kdyby se mu nic nedávalo.
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

chápu, že už se ti to nechce předělávat.. na druhou stranu bych chtěl aby to bylo co nejlepší a hlavně ty artefakty jsou dost ošemetné..
Dlouho jsem se zamýšlel a vymýšlel, jak to dotáhnout k dokonalosti a zde je můj návrh

Arcimágova koruna se přesune z i temu na jednotce arcimága do možnosti padnutí z arcimága, stejně jako srdce - % ta šance může být stejná nebo jí upravíme u obou itemů..
Koruna arcimága bude legendární předmět rovnou hotový k používání, tedy zrušení toho prvotního vyrobení - šance na její padnutí se výrazně sníží, takže to není potřeba.
Nebo se z ní stane unikátní předmět (pro to bych byl spíše)

1.Pokud bude legendární tak změní druh útoku na 4, (ještě něco) a o 3% sníží všem nepřátelským jednotkám DMG
2.Pokud bude unikátní tak pouze sníží dmg všem jednotkám o 1% (a může dostat ještě něco, ale ne vyhnutí se) - takže pokud bude umístěná na generála, tak ti klidně může shořet na štítu..
2.1. případně možnost třeba zvýšit %, ale bez zaokrouhlování resp. zaokrouhleno dolů!

Item srdce arcimága (na ten jsme úplně zapomněli)
opět buď bude legendární a nebo unikátní
1.Legendárí - změní druh útoku na 4, % na vyhnutí se a sníží všem nepřátelským jednotkám OBRANU o 3%
2.unikátní - sníž všem nepřátelským jednotkám obranu o 1% a nějaká % na vyhnutí se
2.1. případně zvýšit % se zaokrouhlením dolů - příklad při 5% by fungoval jen na jednotky s obranou 20+ nižší by neovlivnil..

ten návrh 2.1. u obou itemů, který mě napadl až při psaní :D se mi zamlouvá docela hodně.. Tedy hlavně u té obrany, protože ikdyby jsi jí měl na 10 generálech (nereálné, ale pro ukázku) tak nikdy neovlivní jednotky s obranou pod 20 a naívc když generál 1. sníží jednotce obranu pod 20 tak už jí generál 2 taky neovlivní :) Bohužel se toho bojím u toho snížení dmg, ale opět to dost jistí to, že si nemyslím, že jich 1 hráč bude mít nějak hodně a % mohou být jiná
A hlavně skoro jen do pustiny a ne do všech eventů, protože při boji o IP ti shoří stejně jako v pustině kde jsou ohnivé štíty..
Což mě napadá, že u koruny nechci vyhnutí se, protože ho má srdce, což je logučtějíš.. Tak jako "bonus" zvýšení iniciativy.. tudíž když bude na unikátce s druhem útoku 1, tak je větší šance, že o ní hráč neopatrně přijde v pustině a nebo rychle shoří v IP :D


Spojení koruny a srdce arcimága - to by teprve byl legendární item a
jako spojovací item se mi líbí: Velemágova róba moci, vím hodně specifický předmět proto komponenty na jeho výrobu by se umístili do 3 kategorie šance na padnutí v tomto plenění a kompletní item do kategorie 4
pokud schválíš můj návrh s unikítními itemy, tak to bude první legendární předmět, který se bude dát vyrobit a nevidím nic špatného do jeho výroby požadovat složený předmět..
Velemágova róba moci posílí magii a je to dle mě docela logický spojovací článek
Jak by vypadal: změna druhu )toku na 4, 50% (nebo více) vyhnutí se, 10% snížení DMG všech jednotek a 10% snížení obrany všech jednotek..
- nechtěl si kopii aetherovky, tohle jí lehce napodobuje, ale i se dost liší :)

Pokud shválíš moje úpravy, tak je tu ještě otázka jestli bude vyvolávat jednotky?

Pokud ano, tak tu máme jeden problém, který je platný ikdyby se ti můj návrh nelíbil a chtěl by si zůstat u původního konceptu..
Jednoduše vyvolávání zdí - pokud budeš souhlasit a zahrneme i vyvolávání, tak samozřejmě do vžroby legendární budou potřeba i nepoužitelé meče, luky a žihadla (a nebo bych možná zahrnu do výroby už vyrobené základy, pokud se ti to nezdá už moc) no a teď ty zdi..
1.Koruna nebude vyvolávat zdi
2. vytvořit item na vyvolání zdí
"nepoužitelný kousek iluzionární zdi"
- základní schopnost zase 5% vyhnutí se
po výrobě:
Chtěl jsem to vyřeit snížením iniciativy na 0, ale to by nám potom jednotka nic nevyvolala, jestli tedy nevíš o něčem čím by se ta inic dala obejít a jednotka by vyvolávala..
Protože by to jednotku takto ochránilo jak před ohnivým štítem, tak před toxicitou..
- naadlo mě dát jí "schopnost" - "ztuhnutí" - v prvním kole by vyvolala a v kole druhém by ztuhla na inic 0, pokud by toto šlo, tak to další co jsem napsal je zbytečné, resp nějaký ten bonus do obrany by dostat mohla i tak, aby se neřeklo :D
Ale pokud nebude zbytí, tak tedy snížit inic na 1 (aby šla aspoň poslední a pokud to nejde nijak obejít, tak imka na ohnivý štít), vyovlávání klasika 75% základ, vyhnutí 5, imunita vůči magii 100% (kvůli té nízké inic, aby nebyla zmražena bouří)% a zvýšení obrany sice je to unikátce k ničemu, ale nic jiného mě nenapadá..
mohlo by dle mě být, alespoň dost podstané, aby se tento item (krom vyvolání zdí), mohl používat pro expení hrdiny, když už nefunguje ten "podvod" s expy za zranění do mínusu, tak by se hrdina s tímto itemem mohl stát téměř nezranitelný, hrdina ale nikdy nemá moc životů,takže ikdyby měl obranu (teď to přeženu) 100, tak by byl pořád zabitelý počtem..

a ještě k vyvolávání se mi nelíbí, at už moje návrhy shledáč přijatelné, nebo se budeš chtít držet původního koceptu, že koruna a jednotlivé věci z jednotek ve vylepšeném stavu vyvolávají stejně jednotek, vím že itemy z jednotek sice jen 1 stack, ale stejně se mi to nějak nezamlouvá.. 2 možnosti:
1. sníži u itemů počet vyvolaných o upgradu na 250%
2. zvýšit u koruny po upgradu počet vyvolaných na 400%
- toto není nutné, jen se mi to pocitově nelíbí, jak je to teď..

Tak co si o tomto myslíš?
Vymýšlel jsem to 3 dny, tak pokud se ti to nelíbí, tak mi to zkus rovnou neshodit ze stolu :D a klidně si to i déle promysli :)
Post Reply