lenže tam je práve ten problém aby si sa nedostal na 100 sancu. Ono to nie je presne 100 a 50%
Si zober že základ pre výpočet náhody je 10 tisíc. Po postavení hliadky to pôvodne kleslo na 5000 (/2). Teraz to klesne na 7500 (*3/4). S ďalšími bonusmi to bude klesať ešte ďalej. Ak by bonus bol "25%" tak sa dostávame k tomu, že šanca sa zníži na (keďže sa to najskôr spočíta) na minusovú hodnotu . Pri mojom vzorci (čo som označil cca 10% za každý stupeň) je zníženie na pôvodných cca 5000
a samozrejme potom sa aplikujú bonusy so samotnej stavby a klesá to ďalej.
Stavby - všeobecne
Re: Stavby - všeobecne
Teď se přiznám, že se nějak nechytám o čem mluvíš.
U dolu na runy jsem přímo napsal pro 5 stupňů, jak často by to mělo chodit a do mínusu se tam tak nedostaneme.
U ostatních uvedu příklad:
Dejme tomu, že základ je, že mi přijdou uprchlíci jednou za 100 tahů -> šance 1/100
Po postavení hlídky, jak to bylo teď: přijdou 2x za 100 tahů -> šance 2/100 = 1/50
A jak to navrhuji já:
* 1. stupeň: přijdou 1,5x za 100 tahů: -> šance 1,5/100 = 1/67
* 2. stupeň: přijdou 1,75x za 100 tahů: -> šance 1,75/100 = 1/57
* 3. stupeň: přijdou 2x za 100 tahů: -> šance 2/100 = 1/50
* 4. stupeň: přijdou 2,25x za 100 tahů: -> šance 2,25/100 = 1/44
* 5. stupeň: přijdou 2,5x za 100 tahů: -> šance 2,5/100 = 1/40
A odpovídá to tomu, že se mi zlepší zisk o 50%+25% za každý další level hlídky.
Nevím jak vypadá tvůj vzorec.
PS: A pokud jsem tvůj příspěvek pochopil správně a psal jsi, že pokud by byla šance na úspěch 1/10000 a po zlepšení o 50% by byla šance 1/7500, tak si myslím, že to není zvýšení o 50%, ale o 33%, protože pro 10000 pokusů máš v základu zisk 1 a s bonusem zisk 1,33 a to není zvýšení o 50%...
U dolu na runy jsem přímo napsal pro 5 stupňů, jak často by to mělo chodit a do mínusu se tam tak nedostaneme.
U ostatních uvedu příklad:
Dejme tomu, že základ je, že mi přijdou uprchlíci jednou za 100 tahů -> šance 1/100
Po postavení hlídky, jak to bylo teď: přijdou 2x za 100 tahů -> šance 2/100 = 1/50
A jak to navrhuji já:
* 1. stupeň: přijdou 1,5x za 100 tahů: -> šance 1,5/100 = 1/67
* 2. stupeň: přijdou 1,75x za 100 tahů: -> šance 1,75/100 = 1/57
* 3. stupeň: přijdou 2x za 100 tahů: -> šance 2/100 = 1/50
* 4. stupeň: přijdou 2,25x za 100 tahů: -> šance 2,25/100 = 1/44
* 5. stupeň: přijdou 2,5x za 100 tahů: -> šance 2,5/100 = 1/40
A odpovídá to tomu, že se mi zlepší zisk o 50%+25% za každý další level hlídky.
Nevím jak vypadá tvůj vzorec.
PS: A pokud jsem tvůj příspěvek pochopil správně a psal jsi, že pokud by byla šance na úspěch 1/10000 a po zlepšení o 50% by byla šance 1/7500, tak si myslím, že to není zvýšení o 50%, ale o 33%, protože pro 10000 pokusů máš v základu zisk 1 a s bonusem zisk 1,33 a to není zvýšení o 50%...
Re: Stavby - všeobecne
môže sa to celé prekopať aby nepočítalo zo znížením maxu a počítalo so zvyšovaním min hranic na úspech. Bude to možno prehladnejšie a jednoduchšie na pochopenie.
V pripade, že znižuješ percentuálne maximum tak sa ti môže stať že ho znížiš tak moc, že sa prakticky bude vyskytovať vždy hlavný event a to v Nalezisti Zlato
Ale teraz keď nato pozeram, tak sa hodne zvyšuje šanca na zlato a na runy minimálne. Takže to bude nutné prekopať
V pripade, že znižuješ percentuálne maximum tak sa ti môže stať že ho znížiš tak moc, že sa prakticky bude vyskytovať vždy hlavný event a to v Nalezisti Zlato
Ale teraz keď nato pozeram, tak sa hodne zvyšuje šanca na zlato a na runy minimálne. Takže to bude nutné prekopať
Re: Stavby - všeobecne
takže nový výpočet by mohol byť nasledujúci:
Naleziste
zakladna sanca 1:100 s ktorej sa bude všetko ostatne dopočítavať
1. ak je postavená hliadka tak => 1.5:100, za každý ďalší stupeň 25%, čiže max vzostup na => 2.5:100 (inak povedané 1:40)
2. bonus za každý level stavby + 25%, čiže pri 5 stupni to bude 2:100 (1:50)
3. kombinovaný bonus oboch predstavuje max 5:100 (1:20)
A teraz k odmenám z naleziska
* zlato ma základnú šancu 1:10 čo pri maximálnych bonusoch znamená 5:10 (1:2)
* runa 1, zaklad 1:100, max 1:20
* runa 2, zaklad 1:200, max 1:40
* runa 3, zaklad 1:400, max 1:100
* predmet (už je aj ten naprogramovaný), zaklad 1:1000, max 1:200
Spolu šanca, že sa udeje nejaký event je 59,25%, čo znamená, že každé druhé kolo sa niečo stane
Predmety (vychadzal som z toho čo si posielal skôr)
PS: 5 stupeň budov zatiaľ nie je možné postaviť, šedá hliadka má iba 1. stupeň
PS2: ekvivalent by bol aj tabor uprchlikov
PS3: traba ešte myslieť nato, že bonus s levelu bodovy sa počítava 2krát. Raz pri spustení eventu (či sa udeje - zvyšuje sa šanca) a druhý krát pri množstve aké dostane hráč (či už rún, peňazí, ľudí, ...)
Takto si si to predstavoval?
Naleziste
zakladna sanca 1:100 s ktorej sa bude všetko ostatne dopočítavať
1. ak je postavená hliadka tak => 1.5:100, za každý ďalší stupeň 25%, čiže max vzostup na => 2.5:100 (inak povedané 1:40)
2. bonus za každý level stavby + 25%, čiže pri 5 stupni to bude 2:100 (1:50)
3. kombinovaný bonus oboch predstavuje max 5:100 (1:20)
A teraz k odmenám z naleziska
* zlato ma základnú šancu 1:10 čo pri maximálnych bonusoch znamená 5:10 (1:2)
* runa 1, zaklad 1:100, max 1:20
* runa 2, zaklad 1:200, max 1:40
* runa 3, zaklad 1:400, max 1:100
* predmet (už je aj ten naprogramovaný), zaklad 1:1000, max 1:200
Spolu šanca, že sa udeje nejaký event je 59,25%, čo znamená, že každé druhé kolo sa niečo stane
Predmety (vychadzal som z toho čo si posielal skôr)
Code: Select all
$stavba6_items = array(2, 7, 12, 14, 17, 25, 59);
if( 2. stupen alebo vyssi) $stavba6_items += array(18, 26, 16, 19, 27, 61, 62);
if( 3. stupen alebo vyssi) $stavba6_items += array(15, 42, 43, 44, 45, 46, 47);
if( 4. stupen alebo vyssi) $stavba6_items += array(36, 37, 67, 68, 69, 70);
if( 5. stupen alebo vyssi) $stavba6_items += array(73, 71, 72);
PS2: ekvivalent by bol aj tabor uprchlikov
PS3: traba ešte myslieť nato, že bonus s levelu bodovy sa počítava 2krát. Raz pri spustení eventu (či sa udeje - zvyšuje sa šanca) a druhý krát pri množstve aké dostane hráč (či už rún, peňazí, ľudí, ...)
Takto si si to predstavoval?
Re: Stavby - všeobecne
Ano, takhle jsem si to představoval.
Jen s úpravou, že bych zavedl, že vylepšení dané budov by zvyšovalo množství odměny a Hlídka by zvyšovala četnost.
Když úroveň budovy zvyšuje odměnu i četnost, tak je to dle mě zbytečně moc velký boost a to rozdělení fungování se mi líbí více. (a odměna každé druhé kolo mi přijde taky zbytečně moc, každé čtvrté stačí... )
K itemům:
Je to tak, že na 5. stupni je výběr z úplně všech itemů, nebo jen ze základních + ty, co jsou v pátém stupni? (jo a 73 Excalibur je úplně na nic a 72 kopí je také slabší - možná bych je prohodil s 70,69,37 ve čtvrtém stupni -> tím ti taky dávám mírně za pravdu, že by mohlo být větší omezení na top itemy... )
PS: vím
PS2: super
PS3: viz co jsem psal dříve, nedával bych zvyšování šance přímo při vylepšování dané budovy
Jen s úpravou, že bych zavedl, že vylepšení dané budov by zvyšovalo množství odměny a Hlídka by zvyšovala četnost.
Když úroveň budovy zvyšuje odměnu i četnost, tak je to dle mě zbytečně moc velký boost a to rozdělení fungování se mi líbí více. (a odměna každé druhé kolo mi přijde taky zbytečně moc, každé čtvrté stačí... )
K itemům:
Je to tak, že na 5. stupni je výběr z úplně všech itemů, nebo jen ze základních + ty, co jsou v pátém stupni? (jo a 73 Excalibur je úplně na nic a 72 kopí je také slabší - možná bych je prohodil s 70,69,37 ve čtvrtém stupni -> tím ti taky dávám mírně za pravdu, že by mohlo být větší omezení na top itemy... )
PS: vím
PS2: super
PS3: viz co jsem psal dříve, nedával bych zvyšování šance přímo při vylepšování dané budovy
Re: Stavby - všeobecne
v pohode, nie som proti. Pôvodne zvyšovali stupne iba o 10%, teraz som to dal na 25. Ale kľudne sa to môže vyhodiť.
Itemy sú tam pri 5 stupni všetky (je tam +=), čiže sa vyberá z 40tich? Kľudne sa môžu prehodiť. Mne sa niektoré predmety blbo určuje či sú lepšie alebo horšie keďže sa k nim zvyčajne nedostanem (v tomto ti plne dôverujem)
Itemy sú tam pri 5 stupni všetky (je tam +=), čiže sa vyberá z 40tich? Kľudne sa môžu prehodiť. Mne sa niektoré predmety blbo určuje či sú lepšie alebo horšie keďže sa k nim zvyčajne nedostanem (v tomto ti plne dôverujem)
Re: Stavby - všeobecne
Všiml jsem si toho "+=", ale šlo mi o ten kód předtím. Nevím zda budova 5. stupně značí, že je to zároveň i budova 2. stupně. Takže jsem nevěděl, jestli, když budu mít budovu prvního stupně, tak zda se to nevyhodnotí tak, že podmínka pro druhý až čtvrtý stupeň splněná není a tak ty odměny nebudou a bude jen odměna základní (7 předmětů) a k nim odměna z pátého stupně (3 předměty)...
Obecně k předmětům:
Ve hře nejsou silné unikátky (protože je strach, co by na nich některé itemy dělaly) a tak bonusy do statů jsou u unikátek obvykle bezvýznamné (projeví se dráp draka a tím to tak končí) a význam mají hlavně schopnosti a magie. U magie se ze začátku hodí koule a meteority, ale u větších armád význam klesá. Déle má význam zpomalování (magie ledu 1 a 2, magie smrti 3), ale i ten se projevuje jen někdy. U některých bohů má velký význam vyvolávání protože si udělají štíty před mágy země, flamekeepery, pány šelem, hvězdami, ... ale i to je omezené jen do určité velikosti armády. U schopností je vlastně jen exterminace, ale protože unikátka je jen jedna, tak zabít 1 jednotku se obvykle už v midgame nepozná, natož v lategame. Výjimka je Slonovinový luk, který se velmi hodí na Dreaddova vyvoleného, kde je třetím nejsilnější předmětem na něm.
Zůstává tak jediný artefakt pro unikátky a to Aetherova róba moci, který je neskutečně silný (snížení obrany na polovinu je ultimátní a sníženi iniciativy o 10 se také často pozná) a má význam po celou hru. Osobně tento předmět považuji nyní za nejsilnější ve hře (obecně silnější bylo jen pks).
Obecně k předmětům:
Ve hře nejsou silné unikátky (protože je strach, co by na nich některé itemy dělaly) a tak bonusy do statů jsou u unikátek obvykle bezvýznamné (projeví se dráp draka a tím to tak končí) a význam mají hlavně schopnosti a magie. U magie se ze začátku hodí koule a meteority, ale u větších armád význam klesá. Déle má význam zpomalování (magie ledu 1 a 2, magie smrti 3), ale i ten se projevuje jen někdy. U některých bohů má velký význam vyvolávání protože si udělají štíty před mágy země, flamekeepery, pány šelem, hvězdami, ... ale i to je omezené jen do určité velikosti armády. U schopností je vlastně jen exterminace, ale protože unikátka je jen jedna, tak zabít 1 jednotku se obvykle už v midgame nepozná, natož v lategame. Výjimka je Slonovinový luk, který se velmi hodí na Dreaddova vyvoleného, kde je třetím nejsilnější předmětem na něm.
Zůstává tak jediný artefakt pro unikátky a to Aetherova róba moci, který je neskutečně silný (snížení obrany na polovinu je ultimátní a sníženi iniciativy o 10 se také často pozná) a má význam po celou hru. Osobně tento předmět považuji nyní za nejsilnější ve hře (obecně silnější bylo jen pks).
Re: Stavby - všeobecne
Palác velekrále (minutie rún):
* 10000 rún snehu
* 5000 rún života
* 1000 rún ohňa
* 500 rún nebes
* 20 rún večnosti
S tým, že sa bude môcť postaviť po dosiahnutí 200k vehlasu a 800k predzvesti
- možnosť vylepšiť ostatné stavby na level 5
- veliteľ sa mení na legendárnu jednotku a získava status Velekrál
(PS: mohol by sa zmeniť aj status po postavení královského paláca na Král klanu ....)
* 10000 rún snehu
* 5000 rún života
* 1000 rún ohňa
* 500 rún nebes
* 20 rún večnosti
S tým, že sa bude môcť postaviť po dosiahnutí 200k vehlasu a 800k predzvesti
- možnosť vylepšiť ostatné stavby na level 5
- veliteľ sa mení na legendárnu jednotku a získava status Velekrál
(PS: mohol by sa zmeniť aj status po postavení královského paláca na Král klanu ....)
Re: Stavby - všeobecne
Přidal bych další věci jako podmínky. Ony ty 5. stupně ti umožní (v kombinaci s odměny z chrámů) uživit 50M army a to je dost. A taky to lidem umožní výrazně lépe farmit. Než jsem viděl tento věk, co ty stavby dělají, tak jsem si neuvědomoval, jak jsou silné.nezmar wrote: ↑Tue 28. Jun 2022 21:13:24 Palác velekrále (minutie rún):
* 10000 rún snehu
* 5000 rún života
* 1000 rún ohňa
* 500 rún nebes
* 20 rún večnosti
S tým, že sa bude môcť postaviť po dosiahnutí 200k vehlasu a 800k predzvesti
- možnosť vylepšiť ostatné stavby na level 5
- veliteľ sa mení na legendárnu jednotku a získava status Velekrál
(PS: mohol by sa zmeniť aj status po postavení královského paláca na Král klanu ....)
Takže jak bych to navrhl já...
(používám tvoje čísla, ale trochu je rozděluji a přidávám něco navíc)
Podmínky
1) 200k věhlasu -> jo, to je v pohodě
2) 1M předzvěsti -> ať je to kulatý a o něco později (Královský palác je moc brzy)
3) hodnota army 30M -> přece nebude velekrálem nějaký slabý národ
Stavba
1. část: Velekrálova výstavní síň - 1x Koruna krále Obrů (20% šance na drop na Gargantue) + 10000 run sněhu (některé věci se musí konzervovat)
2. část: Zahrady velekrále - 1x Dralgarovo semínko Věčné zahrady (20% šance na drop u Dralgarově zahradě) + 5000 run života
3. část: Alchymistická laboratoř - 1x Jiskra výhně (20% šance na drop v Železných horách) + 1000 run ohně
4. část: Hvězdárna - 1x Ledový krystal (20% šance na drop v Ledovém paláci) + 500 run nebes (krystal se dá použít i jako čočka)
5. část: Požehnání věčnosti - 1x Střípek naděje + 20 run věčnosti (aby palác a jeho velekrál žili věčně)
Přejmenování velitele by asi bylo fajn, ale je to pro mě jen kosmetická úprava...
Re: Stavby - všeobecne
na plenení by som to nedával, malo by to byť fér voči všetkým hráčom a do plenenia sa jednoducho niektorí nedostanú (napr. kvoli času kedy majú možnosť hrať).
Ak špeciálne "predmety" na stavbu tak z klasických eventov a tam je otázne či to treba ak sú hlavnou podmienkou runy - zbierať dve veci z toho istého eventu na tú istú stavbu mi príde mimo.
Alebo spraviť pár skupín:
Napr. prvá úroveň = chrámy
druhá úroveň zelené plenení (keď už nech má človek väčšiu šancu nejaký trafiť)
tretia úroveň - stredný démoni
štvrtá úroveň - vyšší démoni (Tel, Rah)
atď
A asi to bude chcieť následne zvýšiť podmienky a suroviny na IP aby to nebolo že IP je lacnejší a jednoduchší ako PV
Ak špeciálne "predmety" na stavbu tak z klasických eventov a tam je otázne či to treba ak sú hlavnou podmienkou runy - zbierať dve veci z toho istého eventu na tú istú stavbu mi príde mimo.
Alebo spraviť pár skupín:
Napr. prvá úroveň = chrámy
druhá úroveň zelené plenení (keď už nech má človek väčšiu šancu nejaký trafiť)
tretia úroveň - stredný démoni
štvrtá úroveň - vyšší démoni (Tel, Rah)
atď
A asi to bude chcieť následne zvýšiť podmienky a suroviny na IP aby to nebolo že IP je lacnejší a jednoduchší ako PV