Stavby - všeobecne
Re: Stavby - všeobecne
1x Střípek naděje sa mi tam páči, ale výrazne to zmení hranie. Každý kto bude pomýšľať na velekrále tak bude musieť aspoň troška pofarmiť eternanov
Re: Stavby - všeobecne
Nebo koupit na trhu od jiného klanu.
Třeba já si už nepamatuji kdy naposledy jsem za Crinis, nebo za Dhara získal první Nebeský krystal jinak, než koupením za zlato od jiného klanu...
Re: Stavby - všeobecne
Mnou navržená plenění byla zelená s tím, že Trpaslíci jsou díky nízkému času volní pořád. Gargantua a Zahrada by asi taky šly, ale uznávám, že Ledový palác by byl problém. Sice jsem počítal s tím, že ty speciální předměty půjdou prodat na trhu (podobně jako Ledová formule), ale ok, plenění vynecháme. A s tím, že farmit z chrámů jak runy tak i předměty, je divný taky souhlasím, takže to ani navrhovat nebudu...nezmar wrote: ↑Wed 29. Jun 2022 10:40:07 na plenení by som to nedával, malo by to byť fér voči všetkým hráčom a do plenenia sa jednoducho niektorí nedostanú (napr. kvoli času kedy majú možnosť hrať).
Ak špeciálne "predmety" na stavbu tak z klasických eventov a tam je otázne či to treba ak sú hlavnou podmienkou runy - zbierať dve veci z toho istého eventu na tú istú stavbu mi príde mimo.
Alebo spraviť pár skupín:
Napr. prvá úroveň = chrámy
druhá úroveň zelené plenení (keď už nech má človek väčšiu šancu nejaký trafiť)
tretia úroveň - stredný démoni
štvrtá úroveň - vyšší démoni (Tel, Rah)
atď
A asi to bude chcieť následne zvýšiť podmienky a suroviny na IP aby to nebolo že IP je lacnejší a jednoduchší ako PV
Ale zase farmit to z démonů a podobně se moc nelíbí mě. Cílem bylo donutit člověk dělat více rozdílných věcí a u toho i prokázat sílu toho klanu.
Pokud vynecháme plenění (jen připomínám, že farmit Dralgaru zahradu bylo něco o čem jsi kdysi psal ty a co mě k tomuto inspirovalo), tak bych ty speciální věci asi vynechal úplně a nechal jen ten Střípek naděje.
-> plenění nechceme
-> démoni jsou nudní a nelíbí se mi
-> líbilo by se mi, kdyby pro klan byla podmínka, že zabil krále Království orla (vyhrál 6. část plenění -> nedropoval by nic, jen by to byla splněna podmínka), ale to nejde, protože znemožnit postavit palác, pokud nejsi v šestičlenné alianci je špatné
-> chrámy nechceme a ostatní eventy v pustině jsou buď moc málo časté, nebo nezajímavé (myšleno nedostatečně silné pro to, aby to byla správná výzva)
A tak mě už nenapadá nic dalšího, kde by se mohlo něco shánět. Možná až se rozšíří dobývá, tak od tam, ale s tím jak vypadá nyní tak nejsou dostatečně zajímavé, aby je klan měl nějak jednotlivě spojovat s palácem. Snad jen podmínka, že pro postavení je potřeba je mít všechna hotová, ale to je tak vše...
Re: Stavby - všeobecne
když už zminujete rozšíření dobývání, jakej máte názor na přidání jednoho "questu" který by byl specifický pro každého boha?
Říkal jsem si že by bylo fajn kdyby každý bůh měl nějaké svoje dobývání které by mu dávalo menší výhodu ve spojení s jeho zaměřením
Říkal jsem si že by bylo fajn kdyby každý bůh měl nějaké svoje dobývání které by mu dávalo menší výhodu ve spojení s jeho zaměřením
Re: Stavby - všeobecne
Předpokládám, že kombinace (DCAD a spol) by měli smůlu.
Jinak ano, přijde mi to zajímavé, ale muselo by to být vyvážené a dle mě příliš silné. Já rád budu testovat a hodnotit, sílu navržených, ale vymýšlet, či navrhovat základní hodnoty nebudu.
Re: Stavby - všeobecne
a co keby "ďalšie" pokračovanie súčasných dobývaní (čo sme preberali inde) by sa objavilo až po postavení kráľovského paláca a aj špeciálne dobývanie po postavení. A určité splnenie týchto dobývaní by bolo podmienkou pre postavenie PV
Napr. namiesto Dralgarovej zahrady by sa objavila (po dobytí runového dolu) napr. Zahrada života (alebo Večná zahrada) kde by sa získaval ten "kus odmeny" atď.
Prípadne príprava na vzostup ríše na ďalšiu úroveň skrz dobývanie - zniženie "konkurencie" kde by napr. mohla byť armáda ktorá by sa brala so štatistík (rozumne), napr. náhodna armáda s 10 armád, ktoré sú hneď pod klanom (štatisticky). Ano pre toho prvého by bolo skoro ako údolie stínu. Prípadne sa môže načrieť do nižšieho koša armád, napr. s 70% army a nižšou
Napr. namiesto Dralgarovej zahrady by sa objavila (po dobytí runového dolu) napr. Zahrada života (alebo Večná zahrada) kde by sa získaval ten "kus odmeny" atď.
Prípadne príprava na vzostup ríše na ďalšiu úroveň skrz dobývanie - zniženie "konkurencie" kde by napr. mohla byť armáda ktorá by sa brala so štatistík (rozumne), napr. náhodna armáda s 10 armád, ktoré sú hneď pod klanom (štatisticky). Ano pre toho prvého by bolo skoro ako údolie stínu. Prípadne sa môže načrieť do nižšieho koša armád, napr. s 70% army a nižšou
Re: Stavby - všeobecne
Nepleteš dohromady Dobývání a Plenění? Tak si nejsem jist, zda jsi navrhoval to, co teď napíši, nebo něco jiného.nezmar wrote: ↑Wed 29. Jun 2022 20:34:35 a co keby "ďalšie" pokračovanie súčasných dobývaní (čo sme preberali inde) by sa objavilo až po postavení kráľovského paláca a aj špeciálne dobývanie po postavení. A určité splnenie týchto dobývaní by bolo podmienkou pre postavenie PV
Napr. namiesto Dralgarovej zahrady by sa objavila (po dobytí runového dolu) napr. Zahrada života (alebo Večná zahrada) kde by sa získaval ten "kus odmeny" atď.
Prípadne príprava na vzostup ríše na ďalšiu úroveň skrz dobývanie - zniženie "konkurencie" kde by napr. mohla byť armáda ktorá by sa brala so štatistík (rozumne), napr. náhodna armáda s 10 armád, ktoré sú hneď pod klanom (štatisticky). Ano pre toho prvého by bolo skoro ako údolie stínu. Prípadne sa môže načrieť do nižšieho koša armád, napr. s 70% army a nižšou
Ale celkem mě zaujala myšlenka, že současná neposilující plenění by dostala posílení přes Královský palác (KP) a přes Palác Velekrále (PV).
Tedy že by plenění fungovali stejně jak nyní, ale po postavení KP by jsi při útoku na ně narazil na větší armádu a větší odměnu a po postavení PV na ještě větší armádu a ještě větší odměnu. Přejmenování by byl bonus, ale ne nutnost.
Ale samozřejmě by platilo, že kdyby někdo dobyl dané plenění 1. stupně, tak by zablokoval i druhého a třetího. Tahle podmínka je tam proto, aby kdyby se někomu povedlo získat palác výrazně dříve, než ostatním, tak aby z toho neměl neskutečný boost tím, že by mohl jakékoliv plenění bez problémy s konkurencí.
Ale tím, že by to stále byla konkurenční plenění, tak zde nemohou padat předměty pro stavbu PV a to ze stejného důvodu jako předtím.
Jinak pro zavedení nových stupňů dobývání, které se objeví až po postavení KP a ze kterých padnou předměty pro stavbu PV jsem, ale protože je to dobývání, tak tam musí být 100% droprate a tím pádem je vlastně zbytečné, aby něco fyzicky padalo a stačí o tom jen napsat a mít to pak jako splněnou podmínku pro stavbu PV.
Re: Stavby - všeobecne
čisto som písal o dobývaní a 100% je samozrejmosť.
plenení by som nestupňoval. Max pridať ďalšie ak vám nejaké chýba
plenení by som nestupňoval. Max pridať ďalšie ak vám nejaké chýba
Re: Stavby - všeobecne
Proč bys nestupňoval plenění?
Ty neposilující jsou plenění obvykle do 10M army a pro větší army už vůbec nejsou výzvou a jsou vlastně jen o farmě klíčových artefaktů. Ale třeba Dralgarova zahrada, která by měla být plenění na runy života dává méně run života, než Posvátný chrám života a podobně. Já bych rozhodně neposiloval základy, protože je fajn, že je člověk může dobýjet v midgame (a některé v early), ale přidat nějaké posílení, aby byli výzvou i v lategame a aby se mírně srovnali s posilujícími pleněními, ze kterých je v té době několikanásobně větší odměna, by dle mě bylo dobré.
Re: Stavby - všeobecne
Ja by som bol rád keby zostali aj slabšie a zelené mali byť o tom, že ich sila sa nemení, je stabilná.
Ak treba dať alternatívu pre lategame, tak kľudne tam môže byť vyšší level Zahrady s rovnakými odmenami (vyššia army, násobok run/zlata, väčšia šanca na predmety) ale nech sú stále dostupné stále a pre všetkých. A je na hráčoch, ktoré si vyberú a nebudú si potom navzájom ani kradnúť. Väčší hráči budú mať možnosť biť sa o svoje vyššie (keďže tam pôjde menej hráčov) a slabším hráčom zostanú tie menšie (lebo budú dostupné)
Viac plenení nevadí. Keby sme mali 3-5 krát viac hráčov tak by to bola prakticky nutnosť (alebo radikálne zmenšiť čas obnovy)
Ak treba dať alternatívu pre lategame, tak kľudne tam môže byť vyšší level Zahrady s rovnakými odmenami (vyššia army, násobok run/zlata, väčšia šanca na predmety) ale nech sú stále dostupné stále a pre všetkých. A je na hráčoch, ktoré si vyberú a nebudú si potom navzájom ani kradnúť. Väčší hráči budú mať možnosť biť sa o svoje vyššie (keďže tam pôjde menej hráčov) a slabším hráčom zostanú tie menšie (lebo budú dostupné)
Viac plenení nevadí. Keby sme mali 3-5 krát viac hráčov tak by to bola prakticky nutnosť (alebo radikálne zmenšiť čas obnovy)