Stavby - všeobecne
Posted: Wed 02. Mar 2022 0:52:06
Nevidim zadny obecny topic na stavby, tak ho vytvarim.
Prijde mi, ze stavby jsou uz trosku zastarale a efekt nekolika casto ani neni videt.
Kralovsky palac (stezky) - je urcite nejlepsi budova, vylepseni z +10% prijmu na +30% prijmy je super, hned po postaveni je to znat. Cena 101k vehlasu + 1M zlata + 3M zlata je v pohode, neni nic draheho, jen Crinis to muze vadit.
Zikkurat - je druhy nejlepsi a je dobry, jaky je.
Maximalne me tak napada, ze by mel nejake vylepseni, co by snizilo vydaje za armadu o nejake %. Ale treba se opravi demoni karavana a nebo nove chramy dodaji dostatecne zlata, aby se mohlo odehravat v pohode
Zlaty dul - 5k zlata / tah za 50k vehlasu + 250k zlata + 10k lidi byvalo kdysi v pohode, ted uz to neni pomalu ani znat. Lepsi si ten vehlas podrzet na kralovske stezky, co ty prijmy navysi mnohem vic. Kdyby cena na planek byla 10k vehlasu, bylo by to prijatelnejsi - to je klan schopny ziskat po 10~ mestech, ale kdyz se dostane na tech 50k, tak uz neni daleko od porazeni ruznych dobyvani / eternanu, aby se vysplhal na 100k. Po zlevneni by se ale hodilo odebrat planek z odmen ruznych pleneni, kdyz by se to stalo mene cenne.
Celkove mi chybi nejake vylepseni zlateho dolu, aby vynaselo vice na kolo. Mohlo by se treba postupne rozsirovat casem (kazdych X tahu se navysi produkce zlata z dolu) a nebo nejake dobyvani (rozsirovani dolovacich cest), co by navysilo prijmy z dolu o nejakou hodnotu (mohlo by mit vice boju). A nebo rozsireni pres kovarnu - pribeh na postaveni tezebnich konstruktu / lepsiho nacini (vyzaduje nejake dobyvani, poplatek v kovarne a hotovo)
Tabor uprchliku - bylo by lepsi upravit, aby navysil prirustek obyvatel za tah (a nebo snizil jejich odliv pri vysokych daninch a nebo pri zalidneni) - napr. o 10%, moznost vylepsit na vyssi efekt. Event na zebraky (a odpadliky?) by se klidne mohl nechat, i kdyz mi vetsinou prijde jako extra stack, co proste nic nedela, max kryje unikatni jednotku.
Mohlo by odemknout i nejake bojove eventy, nejaka vlna zebraku / dezerteri, kde by odmenou mohl byt nejaky slabsi predmet, nejake zlato / runa a nebo vetsi pocet lidi.
Archeologicky tabor - event, co dava zlato, by se mel skalovat bud k odehranym tahum a nebo k celkove hodnote armady. A nebo proste hodne navysit (na milion a i vic). Par stovek zlataku pomalu ani nestoji za zminku, kdyz si pres dane klan vydelava 300k+
Runy snehu / zivota / ohne taky muzou byt ve vetsim poctu, po nejake dobe klidne i nejaka ta runa nebes.
Vybaveni nevim, jakou ma sanci, jestli tedy vubec chodi - snad se mi nikdy nestalo, ze by mi to hodilo nejake vybaveni do budovy (pokud to neni ten nahodny event, co mam pocit, ze chodi i bez budovy).
Predmety / "neco cenejsiho" taky nevim, co muze byt a s jak velkou sanci. Mam pocit, ze mi to jednou za cas hodilo nebesky krystal, ale jisty si tim nejsem.
Taky by mohlo odemknout nejake vzacne eventy - napr. nejake ruiny strazene nezivymi / nemrtvymi a nebo nejakymi konstrukty (jednotky z kovarny nebo podobne), kde by byla dobra odmena ve zlate se sanci na predmet (nebo runy).
Dul na runove esence - celkem OK, mohlo by davat i runy zivota.
Mozna podobne vylepseni jako u zlateho dolu - rozsireni / lepsi tezebni nacini a nebo konstrukty => vetsi pocet run kazdych 12 tahu.
Skola architektu - vcelku fajn budova, mohla by mit rozsireni na Univerzitu architektu na zvyseni kapacity mest o 30%
Mohlo by odemknout eventy na vycisteni zamorenych oblasti od nepratel.
Budova by si pak pamatovala, kolik bylo vycisteno oblasti - na kazde by pak slo vybudovat nove mesto, co by stalo treba 5M + 100k lidi (nebo nejaka nizsi zakladni cena, co by rostla s kazdym vybudovanym mestem).
Skola by mela jen male oblasti, ktere jsou lehci, ale lze na nich postavit pouze nekolik osad a vesnic, s nizsi cenou.
Kovarna - vetsinou vynechavam, recepty jsou drahe, proto jsem v eventech navrhoval, aby se do trpaslicich eventu hodila sance, ze se u nich ziska nejaky recept.
Co se tyce tvorby, cekat den na par jednotek mi prijde dlouho. Nejake vylepseni kovarny, ze muze mit vice projektu naraz (az na 24 hodin) a nebo pridat frontu (jakmile se jeden vytvori, zacne se delat druhy).
Asi by se mi libilo vic, kdyby ty projekty trvaly X tahu. Nebo nechat cas, co tam je, ale kazdy tah to zkrati o 5 minut.
Moznost zakoupit rozsireni hute (smelter) - pali neuzitecne predmety na neco.
Idealne by kazdy predmet zanechal neco jineho, ale kdyby to bylo treba jen 500-1000k zlataku, tak by to uplne stacilo.
Palit bud instantne a nebo taky casove (a tahy to krati), paleni je samostatne od kombinovani predmetu. A ma to svoji vlastni frontu.
Duvodem je, ze v aktualni fazi veku (cca 4-5k odehranych tahu) uz hromada predmetu nema zadnou hodnotu (hul ohne, kostena hul, kostena fletna, ohnivy bic, ohniva roba, druidsky ritual, starodavny druidsky ritual, vetsina platu, prapor stinu, totem krve a hromada dalsich)
Nebo by se hodilo vice kombinaci, jen by to chtelo, aby se do kovarny vzdycky nemuselo vrazit silene zlata (uz ani nevim, mozna 50M? 100M?), aby byly vsechny recepty. Nejake by sly urcite vymyslet a aspon by to zvedlo cenu nekterych predmetu.
Chram - chram je chram.
Ale mame svatyne, domy, pribudou velechramy, posvatne svatyne, posvatne domy, posvatne velechramy, tak bychom asi taky mohli vylepsit nas vlastni skromny chramik.
Vylepseny chram by napriklad mel lepsi odmeny z kombinaci (napr. 2x runa zivota => 5 run snehu; 2 runy snehu na vice zlata), a nebo jen vetsi sance u nekterych kombinaci (obri, cervik, plany, vymena run).
Mohl by odemknout nejake eventy, kdy prijdou knezi ucit a nebo na msi (nejake zlato / lidi navic), nebo se objevi fanatici (kult demonich fanatiku)
Predsunuta hlidka - uz je na ni diskuze, kde se probirala.
Prijde mi, ze stavby jsou uz trosku zastarale a efekt nekolika casto ani neni videt.
Kralovsky palac (stezky) - je urcite nejlepsi budova, vylepseni z +10% prijmu na +30% prijmy je super, hned po postaveni je to znat. Cena 101k vehlasu + 1M zlata + 3M zlata je v pohode, neni nic draheho, jen Crinis to muze vadit.
Zikkurat - je druhy nejlepsi a je dobry, jaky je.
Maximalne me tak napada, ze by mel nejake vylepseni, co by snizilo vydaje za armadu o nejake %. Ale treba se opravi demoni karavana a nebo nove chramy dodaji dostatecne zlata, aby se mohlo odehravat v pohode
Zlaty dul - 5k zlata / tah za 50k vehlasu + 250k zlata + 10k lidi byvalo kdysi v pohode, ted uz to neni pomalu ani znat. Lepsi si ten vehlas podrzet na kralovske stezky, co ty prijmy navysi mnohem vic. Kdyby cena na planek byla 10k vehlasu, bylo by to prijatelnejsi - to je klan schopny ziskat po 10~ mestech, ale kdyz se dostane na tech 50k, tak uz neni daleko od porazeni ruznych dobyvani / eternanu, aby se vysplhal na 100k. Po zlevneni by se ale hodilo odebrat planek z odmen ruznych pleneni, kdyz by se to stalo mene cenne.
Celkove mi chybi nejake vylepseni zlateho dolu, aby vynaselo vice na kolo. Mohlo by se treba postupne rozsirovat casem (kazdych X tahu se navysi produkce zlata z dolu) a nebo nejake dobyvani (rozsirovani dolovacich cest), co by navysilo prijmy z dolu o nejakou hodnotu (mohlo by mit vice boju). A nebo rozsireni pres kovarnu - pribeh na postaveni tezebnich konstruktu / lepsiho nacini (vyzaduje nejake dobyvani, poplatek v kovarne a hotovo)
Tabor uprchliku - bylo by lepsi upravit, aby navysil prirustek obyvatel za tah (a nebo snizil jejich odliv pri vysokych daninch a nebo pri zalidneni) - napr. o 10%, moznost vylepsit na vyssi efekt. Event na zebraky (a odpadliky?) by se klidne mohl nechat, i kdyz mi vetsinou prijde jako extra stack, co proste nic nedela, max kryje unikatni jednotku.
Mohlo by odemknout i nejake bojove eventy, nejaka vlna zebraku / dezerteri, kde by odmenou mohl byt nejaky slabsi predmet, nejake zlato / runa a nebo vetsi pocet lidi.
Archeologicky tabor - event, co dava zlato, by se mel skalovat bud k odehranym tahum a nebo k celkove hodnote armady. A nebo proste hodne navysit (na milion a i vic). Par stovek zlataku pomalu ani nestoji za zminku, kdyz si pres dane klan vydelava 300k+
Runy snehu / zivota / ohne taky muzou byt ve vetsim poctu, po nejake dobe klidne i nejaka ta runa nebes.
Vybaveni nevim, jakou ma sanci, jestli tedy vubec chodi - snad se mi nikdy nestalo, ze by mi to hodilo nejake vybaveni do budovy (pokud to neni ten nahodny event, co mam pocit, ze chodi i bez budovy).
Predmety / "neco cenejsiho" taky nevim, co muze byt a s jak velkou sanci. Mam pocit, ze mi to jednou za cas hodilo nebesky krystal, ale jisty si tim nejsem.
Taky by mohlo odemknout nejake vzacne eventy - napr. nejake ruiny strazene nezivymi / nemrtvymi a nebo nejakymi konstrukty (jednotky z kovarny nebo podobne), kde by byla dobra odmena ve zlate se sanci na predmet (nebo runy).
Dul na runove esence - celkem OK, mohlo by davat i runy zivota.
Mozna podobne vylepseni jako u zlateho dolu - rozsireni / lepsi tezebni nacini a nebo konstrukty => vetsi pocet run kazdych 12 tahu.
Skola architektu - vcelku fajn budova, mohla by mit rozsireni na Univerzitu architektu na zvyseni kapacity mest o 30%
Mohlo by odemknout eventy na vycisteni zamorenych oblasti od nepratel.
Budova by si pak pamatovala, kolik bylo vycisteno oblasti - na kazde by pak slo vybudovat nove mesto, co by stalo treba 5M + 100k lidi (nebo nejaka nizsi zakladni cena, co by rostla s kazdym vybudovanym mestem).
Skola by mela jen male oblasti, ktere jsou lehci, ale lze na nich postavit pouze nekolik osad a vesnic, s nizsi cenou.
Kovarna - vetsinou vynechavam, recepty jsou drahe, proto jsem v eventech navrhoval, aby se do trpaslicich eventu hodila sance, ze se u nich ziska nejaky recept.
Co se tyce tvorby, cekat den na par jednotek mi prijde dlouho. Nejake vylepseni kovarny, ze muze mit vice projektu naraz (az na 24 hodin) a nebo pridat frontu (jakmile se jeden vytvori, zacne se delat druhy).
Asi by se mi libilo vic, kdyby ty projekty trvaly X tahu. Nebo nechat cas, co tam je, ale kazdy tah to zkrati o 5 minut.
Moznost zakoupit rozsireni hute (smelter) - pali neuzitecne predmety na neco.
Idealne by kazdy predmet zanechal neco jineho, ale kdyby to bylo treba jen 500-1000k zlataku, tak by to uplne stacilo.
Palit bud instantne a nebo taky casove (a tahy to krati), paleni je samostatne od kombinovani predmetu. A ma to svoji vlastni frontu.
Duvodem je, ze v aktualni fazi veku (cca 4-5k odehranych tahu) uz hromada predmetu nema zadnou hodnotu (hul ohne, kostena hul, kostena fletna, ohnivy bic, ohniva roba, druidsky ritual, starodavny druidsky ritual, vetsina platu, prapor stinu, totem krve a hromada dalsich)
Nebo by se hodilo vice kombinaci, jen by to chtelo, aby se do kovarny vzdycky nemuselo vrazit silene zlata (uz ani nevim, mozna 50M? 100M?), aby byly vsechny recepty. Nejake by sly urcite vymyslet a aspon by to zvedlo cenu nekterych predmetu.
Chram - chram je chram.
Ale mame svatyne, domy, pribudou velechramy, posvatne svatyne, posvatne domy, posvatne velechramy, tak bychom asi taky mohli vylepsit nas vlastni skromny chramik.
Vylepseny chram by napriklad mel lepsi odmeny z kombinaci (napr. 2x runa zivota => 5 run snehu; 2 runy snehu na vice zlata), a nebo jen vetsi sance u nekterych kombinaci (obri, cervik, plany, vymena run).
Mohl by odemknout nejake eventy, kdy prijdou knezi ucit a nebo na msi (nejake zlato / lidi navic), nebo se objevi fanatici (kult demonich fanatiku)
Predsunuta hlidka - uz je na ni diskuze, kde se probirala.