Stavby - všeobecne

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Stavby - všeobecne

Post by nezmar »

keby ti ale dajme tomu raz za cca 200 ťahov (pri maxe) vyskočil event, že môžeš za xyz zlata s uprchlického tábora spraviť mesto. Tak by to nemuselo byť také hrozné a moc by to nekazilo hru.

a som rozmýšlal, že paladin by chodil iba bohom dobra a neutrálnym. Bohovia zla by dostávali inú jednotku - takú viac pre nich ( napr. temných elfov :D )

bez bonusov je prírastok:
$new_lidi = ceil(rand(1,20)) + rand(0,$bu_vesnice) + 3*rand(0,$bu_osada) + 5*rand(0,$bu_mesto) + 25*rand(0,$bu_velkomesto) + 100*rand(0,$bu_megalopole);
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

Velkoměsto a megalopole ale ve hře neexistují, že? Což je možná škoda.

Říkám si, že by možná nebylo od věci, kdyby vyšší úroveň architekta umožňovat předělat město na velkoměsto (s omezením třeba 1 na 1000 tahů) a pak nejvyšší stupeň architekta předělat velkoměsto na megapoli (kterou může mít klan jen jednu)
Ale je otázka, kolik dávají místa...

Jinak ano, pokud bude omezení u stavby města na počet tahů, tak by to problém asi být neměl. Problém by byl, kdyby to bylo omezené jen zlatem/lidmi/surovinami/věhlasem/předzvěstí, tedy něčím, čeho by klan potenciálně mohl mít velké množství.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Stavby - všeobecne

Post by nezmar »

nie, to určite nie. V základe tak šanca 1:1000 s bonusmi tak 1:300 že sa objaví. Samozrejme niekto môže mať častejšie a nikto vôbec.

Velkomesto = 100k lidi
Megamesto = 1M lidi
Zatial to nie je. Casom mozno bude. Je to ale zapracovane aby sa to dalo pouzit.

tie prerábky vďaka architektom nie je zlá myšlienka.
Architekti
  • 1. stupen -> event na vylepšenie osady na mesto
  • 2. stupeň -> event na vylepšenie osady na mesto s vyššou šancou
  • 3. stupen -> event na vylepšenie mesto na velkomesto
  • 4. stupen -> event na vylepšenie mesto na velkomesto s vyššou šancou
  • 5. stupen -> event na vylepšenie mesto na velkomesto s najvyššou šancou
Podotýkam event - podobne ako sa objaví chrám ohňa. Čiže nie niečo čo môžete spraviť kedykoľvek. Skôr niečo ako Franxov veštec. Buď to spravíte alebo nie, šlus
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Stavby - všeobecne

Post by nezmar »

oprava výpočtu príchodu ľudí. To bol starý, resp. platný ak armáda zaberá miesto a nepoberá žold

$new_lidi = ceil(rand(1,20)) + rand(0,$bu_vesnice) + rand($bu_osada, $bu_osada*5) + rand($bu_mesto, $bu_mesto*25) +rand($bu_velkomesto,25*$bu_velkomesto) + rand($bu_megalopole, 100*$bu_megalopole);
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

nezmar wrote: Architekti
  • 1. stupen -> event na vylepšenie osady na mesto
  • 2. stupeň -> event na vylepšenie osady na mesto s vyššou šancou
  • 3. stupen -> event na vylepšenie mesto na velkomesto
  • 4. stupen -> event na vylepšenie mesto na velkomesto s vyššou šancou
  • 5. stupen -> event na vylepšenie mesto na velkomesto s najvyššou šancou
Podotýkam event - podobne ako sa objaví chrám ohňa. Čiže nie niečo čo môžete spraviť kedykoľvek. Skôr niečo ako Franxov veštec. Buď to spravíte alebo nie, šlus
To zní dobře, ale šance na event musí být malá.
Aktuálně ve věku za 6k tahů člověk získá 100-150 měst a rozhodně bych nechtěl aby se pomocí velkoměst více jak zdvojnásobila kapacita a i to zdvojnásobení (společně se zdvojnásobením kapacity díky škole, bychom se pak mohli dost až do moc velkých čísel a aktuálně si mi špatně odhaduje, jaký to bud mít na hru efekt).
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Stavby - všeobecne

Post by nezmar »

keď bude šanca na veľkomesto tak 1:500 v maxe, tak to spraví na konci veku (kedy sa asi tak podarí vylepšiť na 5 st.) tak 5 veľkomest, čo by predstavovalo ako keby +50 mest

Škola architektov zatiaľ násobí iba mestá. Velkomest a Megamest s to netýka. Nezvyšuje ani dediny a osady. Skutočne iba mestá
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

Asi, když bude 5 velkoměst, tak je to v pohodě.

Z logiky věcí chápu, že Škola nebude zvyšovat místo u vesnic a osad (tam moc nemají architekti co vymýšlet a vlastně se jim do takové díry ani nechce jezdit), ale velkoměsta a megalopole by z architektů výhodu mít měli...
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Stavby - všeobecne

Post by nezmar »

Mohli by mať, ale keď tak iba podstatne malé a teda menšie ako pri mestách. Keďže velkomestá už boli budové architektami a sú teda "vyladené"
Nie je to niečo čo sme našli v katastrofálnom stave a po dobití, ale vďaka tým všetkým vylepšeniam vôbec mohli vybudovať. Samotné velkomesto je výhoda architektov :D

A vlastne keď sa bude robiť vylepšenie z mesta tak reálny bonus nie je +100k obyvateľov ale iba +80k, pretože o jedno mesto prídeme (s plným bonusom reálne pre 20k ľudí)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Stavby - všeobecne

Post by nezmar »

Dul na runove esence
========================================
* pôvodne každých 13 ťahov dalo 2 až 10 run ľadu
========================================
runy chodia raz za rok (13 mesiacov). Pokiaľ je ale postavená predsunutá hliadka, chodia častejšie a to aj po uplynutí 6 mesiacov (čiže pri 6 a 13)

Code: Select all

	
$min_nahoda = ceil( $tahu_celkem/500 ) * 1,5 ^ (stupen_stavby-1) ;
$dul_pocet_run = rand($min_nahoda, 2*$min_nahoda);
typ runy (resp. šanca na získanie daného typu runy) je závisli od stupňa budovy a to podľa nasledujúcej tabuľky
SNEH | ZIVOT | OHEN | NEBES
1. stupen = 100%| 0 | 0 | 0
2. stupen = 80% | 10% | 10% | 0
3. stupen = 60% | 20% | 20% | 0
4. stupen = 40% | 30% | 20% | 10%
5. stupen = 20% | 40% | 30% | 10%

pri 4k ťahoch a max vylepšeniach to predstavuje priemerne 9 run za ťah
pri 6k ťahoch a max vylepšeniach to predstavuje priemerne 14 run za ťah ( 1,4 nebeska + 4,2 ohniva + 5,6 zivota + 2,8 snehu )
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

nezmar wrote:Mohli by mať, ale keď tak iba podstatne malé a teda menšie ako pri mestách. Keďže velkomestá už boli budové architektami a sú teda "vyladené"
Nie je to niečo čo sme našli v katastrofálnom stave a po dobití, ale vďaka tým všetkým vylepšeniam vôbec mohli vybudovať. Samotné velkomesto je výhoda architektov :D

A vlastne keď sa bude robiť vylepšenie z mesta tak reálny bonus nie je +100k obyvateľov ale iba +80k, pretože o jedno mesto prídeme (s plným bonusom reálne pre 20k ľudí)
To zní dobře a reálně bych klidně dal u velkoměst i jen 50% účinnost než jaká je u měst. A je pravda i to, že velkoměsta už staví architekti, vždyť jsou také podmínkou pro ta města, takže je i logické, že tady ta účinnost nebude 100%...
Post Reply