Stavby - všeobecne

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

Co ceny stupňů se týče, tak do 4. stupně jsou v pohodě. Ten 5. stupeň je opravdu hodně drahý, ale já jsem zatím stále naladěn na zdroje před novými úpravami (chrámy, karavany, lepší stavby, ...) takže možná je to v pohodě.
Proto bych to nechal tak, jak jsi to navrhl s tím, že kdyby se ukázalo, že je to moc, tak to jde pak případně zlevnit.
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

Dobře, takže:

Architekt - dá 100%, tedy cca 200k zlata na 4k tazích a 300k zlata na 6k tazích.
Důl - dá 280k na 4k tazích a 400k na 6k tazích

Architekt poskytuje lidi a zlato.
Důl poskytuje jen zlato.

Tábor poskytuje zlato, runy, předměty, takže by měl dávat méně zlata, než předchozí.

Z toho mi plyne, že by měl dát cca:
150k na 4k tazích
250k na 6k tazích

Tedy polovinu toho, co jsi psal pro 6k tahů.

PS: Jak se tak dívám, kolik ty stavby dávají oproti příjmu z lidí, tak to vypadá, že to tu hru hodně posune a z neuživím ani 10M army se opravdu stane uživím 30M army, což mi přijde fajn, když jsme zavedli nové chrámy a zavedou se i další eventy. Ale zároveň člověka s army nad 100M to nezachrání. Líbí sem i to.
PPS: Jo ta cena 5. stupně (31,25M zlata, 16k lidí a 2480 run sněhu) už se mi nezdá tak přehnaná... :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Stavby - všeobecne

Post by nezmar »

chcel som aby bolo aj kde minúť tie runy

takže skúsim dávať násobok 1,5 a nie 2, prípadne nižší. Musím otestovať

Plán s palácom ->
* aby sa palác mohol vylepšiť, bude treba vybudovať královské zahrady (dobyť Dralgarove zahrady v plenení + veľa rún života). Bonus žiadny ide len o to aby sa mohl postaviť palác velekrále
* a potom ešte vylepšenie samotného paláca = následne vylepšovanie stavieb na vyššiu úroveň (5. stupeň)

Dralgarova zahrada sa stane hitom :D - bude to zároveň také obmedzenie pri veľkom počte hráčov - nie každý môže byť velekrálom - aby tí najsilnejší alebo najšikovnejší/najrýchlejší :)
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

Tím, že je Dralgar nyní vázán rekrutem čistě na runy života, tak Dralgarova zahrada se stala oblíbeným pleněním i teď, kdy pokud Dralgar nemůže do posilujích plenění, tak chodí zahradu (a je jen smutný, že je tam méně run, než ve Velechrámu života). Takže ty posílení zájmu nepotřebovali (a radši bych viděl nějaké nové dobývání), ale budiž... :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Stavby - všeobecne

Post by nezmar »

Hron wrote:Tím, že je Dralgar nyní vázán rekrutem čistě na runy života, tak Dralgarova zahrada se stala oblíbeným pleněním i teď, kdy pokud Dralgar nemůže do posilujích plenění, tak chodí zahradu (a je jen smutný, že je tam méně run, než ve Velechrámu života). Takže ty posílení zájmu nepotřebovali (a radši bych viděl nějaké nové dobývání), ale budiž... :)
tak sa to môže naviazať na nové chrámy života (vyššie stupne) a na niekoľko dobytí. Resp. podobne ako krystaly života s určitou šancou na nájdenie toho čo sa potrebuje

pokiaľ plenenia majú slabé/neadektvátne ohodnotenie tak sa môže pomeniť aj to ;)
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

Něco jako "Seeds of Everblooming Flower"?

Ale jo, navázat to na nové chrámy by mohlo být fajn. Dal bych, že na Velepalác (vážně by to chtělo lepší název) potřebuješ jeden tento předmět, kdy šance na nalezení předmětu je:
100% u Posvátného velechrámu života (je těžké ho dobýt a objebuje se hodně pozdě, tak zde může být šance 100%)
50% u Posvátného dómu života (objevuje se až od 30M army a tehdy je už nejvyšší čas palác vylepšovat)
10% u Posvátného chrámu života (objevuje se od 10M army a tak průměrně 10 chrámů na získání mi zní rozumně)
1% u Velechrámu života (je hodně brzy, ale teoreticky když člověk bude mít štěstí, tak proč by nemohl palác vylepšit o něco dříve -> pak je stejně otázka, jak rychle sežene runy a zlato na vylepšení)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Stavby - všeobecne

Post by nezmar »

uprchlicky tabor
5. stupňov (rovnako ako architekti/doly)
  • 1:20 na ľudí | kde počet = tahu_celkem/8 * (1,5^stupen-1), pričom je tam ešte náhoda rand(pocet, pocet*2), to platí aj pri ostatných, ktoré sú nižšie
  • 1:50 ozbrojený vesničani | počet tahu_celkem/20 * (1,5^stupen-1)
  • 3:200 žobráci | počet tahu_celkem/10 * (1,5^stupen-1)
  • 1:500 paladin (nie ten od crinis, ale klasický paladin) | počet tahu_celkem/1000 * (1,5^stupen-1)
šancu je možné znížiť dvoma spôsobmi
  • predsunutou hliadkov o 50%
  • jednotlivými stupňami o 10% (max 40%)
zníženie sa nesčítava (nemôžete mať -90%) ale skôr aplikuje postupne. Čiže najskôr 50 a z toho čo zostane potom 40, čiže maximum je 70%

pri maximálnom znížení budú chodiť "jednotky" cca každých 3,5 ťahu.
pri 4k ťahoch a max. bonusov predstavuje priemer
  • oz. dedinčanov 250 kusov na ťah
  • paladin 1ks za 5 ťahov
pri 6k ťahoch a max. bonusov predstavuje priemer
  • oz. dedinčanov 380 kusov na ťah
  • paladin 1ks za 3 ťahy
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

Příchod lidí je zde znatelně nižší, než je porodnost za tah (odhadem 1/5, ale neznám vzorec pro porodnost, tak je to čistě odhad), kdy důl (a teoreticky i archeologové) dávají více zlata, než je příjem za tah.
Protože tohle je jediná budova, která dává přímo lidi, tak si říkám, že by to měl být její primární účel a tak by měla při plném vylepšení dávat podobně, jak je průměrný přírůstek lidí za tah.

250 ozbrojených vesničanů je zvýšení rekrutu cca o 1/4 na 4k tazích, což je příjemné, ale kdyby to bylo o polovinu, tak to stále problém nebude. Reálně v lategame je jejich rekrut oproti ostatním jednotkám malý, takže ztrácí na významu (což je v podstatě v pořádku), ale zároveň to značí, že když jich bude mít hráč více, tak, že to nevadí. Ale tak mě ještě napadá, co kdyby uprchlický tábor dával pasivní bonus do rekrutu OV?

Žebráci jsou v lategame v podstatě cennější, než OV, proto mají více životů a menší hodnotu... a jejich počet mi přijde fajn.

Paladin je spíše taková zábavná jednotka navíc, kterou já používal jen jako nosiče hůlky ledu. Jestli teď, když jich bude více budou mít i jiný význam, než proti nemrtvým jednotkám zatím nedokáži říci...

Takže sumace
Pasivní bonus zvýšení rekrutu OV o 10%, 20%, 40%, 60%, 100% (s hlídkou, polovina bez hlídky).

Příchod lidi:
zvýšit tak, aby při nejlepším vylepšení a hlídkou byl průměrný příchod lidí za tah roven průměrnému přírůstku lidí za tah.
(počítal bych s dejme tomu 60 vesnicemi, 80 osadami a 100 městy na 4k tazích s přírůstkem +25% za každých dalších 1k tahů)
(neznám vzorec pro přírůstek lidí a proto nemohu napsat nic konkrétnějšího)

Příchod OV:
zvýšit na dvojnásobek: počet tahu_celkem/10 * (1,5^stupen-1)

Příchod žebráků a paladinů nechat.
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Stavby - všeobecne

Post by ySpirit »

Hron wrote:Příchod lidi:
zvýšit tak, aby při nejlepším vylepšení a hlídkou byl průměrný příchod lidí za tah roven průměrnému přírůstku lidí za tah.
(počítal bych s dejme tomu 60 vesnicemi, 80 osadami a 100 městy na 4k tazích s přírůstkem +25% za každých dalších 1k tahů)
A nebo jak jsem navrhoval v originalnim postu - navysit prichod lidi %, tzv. kdyz mi normalne prijde x lidi za tah, s uprchlickym taborem prijde o y% vice.

Event, ze jednou za X tahu prijde Y obyvatel, se muze zmenit na nejaky vzacnejsi (jako kanci moc), muze byt vice lidi (treba x% max obytneho prostoru) - taky se muze navysovat stupnem budovy. Aspon by to tak casto nevyskakovalo mezi zpravami.


Ke skole architektu - bude zatim jenom davat vice prostoru (na mesto)? Nebo se prida i ta moznost vycistit oblasti a stavit na nich mesta? :D
Budovy se budou muset otestovat, aby se vedelo, jak moc silne jsou, jinak zni OK - zlata bude vice, ale stejne bude potreba ziskat planky na ty budovy.
Jak to bude k tem stupnum? Bude nekde napsano, co je vyzadovano na vyssi stupne?
Nebo vsechno muze byt vylepsene bez zadnych omezeni na 2. stupen, na 3. to vyzaduje kralovsky palac, na 4. stupen vyssi kralovsky palac, na 5. stupen palac skoro imperatora? :mrgreen:
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

Jestli si dobře pamatuji, tak se psalo, že 1+2 půjde hned, 3+4 bude palác, 5 pak až u "velepaláce".

Jsem proti možnosti stavět města, to zní moc nebezpečně, že by se to mohlo vymknout.
Post Reply