keby ti ale dajme tomu raz za cca 200 ťahov (pri maxe) vyskočil event, že môžeš za xyz zlata s uprchlického tábora spraviť mesto. Tak by to nemuselo byť také hrozné a moc by to nekazilo hru.
a som rozmýšlal, že paladin by chodil iba bohom dobra a neutrálnym. Bohovia zla by dostávali inú jednotku - takú viac pre nich ( napr. temných elfov )
bez bonusov je prírastok:
$new_lidi = ceil(rand(1,20)) + rand(0,$bu_vesnice) + 3*rand(0,$bu_osada) + 5*rand(0,$bu_mesto) + 25*rand(0,$bu_velkomesto) + 100*rand(0,$bu_megalopole);
Stavby - všeobecne
Re: Stavby - všeobecne
Velkoměsto a megalopole ale ve hře neexistují, že? Což je možná škoda.
Říkám si, že by možná nebylo od věci, kdyby vyšší úroveň architekta umožňovat předělat město na velkoměsto (s omezením třeba 1 na 1000 tahů) a pak nejvyšší stupeň architekta předělat velkoměsto na megapoli (kterou může mít klan jen jednu)
Ale je otázka, kolik dávají místa...
Jinak ano, pokud bude omezení u stavby města na počet tahů, tak by to problém asi být neměl. Problém by byl, kdyby to bylo omezené jen zlatem/lidmi/surovinami/věhlasem/předzvěstí, tedy něčím, čeho by klan potenciálně mohl mít velké množství.
Říkám si, že by možná nebylo od věci, kdyby vyšší úroveň architekta umožňovat předělat město na velkoměsto (s omezením třeba 1 na 1000 tahů) a pak nejvyšší stupeň architekta předělat velkoměsto na megapoli (kterou může mít klan jen jednu)
Ale je otázka, kolik dávají místa...
Jinak ano, pokud bude omezení u stavby města na počet tahů, tak by to problém asi být neměl. Problém by byl, kdyby to bylo omezené jen zlatem/lidmi/surovinami/věhlasem/předzvěstí, tedy něčím, čeho by klan potenciálně mohl mít velké množství.
Re: Stavby - všeobecne
nie, to určite nie. V základe tak šanca 1:1000 s bonusmi tak 1:300 že sa objaví. Samozrejme niekto môže mať častejšie a nikto vôbec.
Velkomesto = 100k lidi
Megamesto = 1M lidi
Zatial to nie je. Casom mozno bude. Je to ale zapracovane aby sa to dalo pouzit.
tie prerábky vďaka architektom nie je zlá myšlienka.
Architekti
Velkomesto = 100k lidi
Megamesto = 1M lidi
Zatial to nie je. Casom mozno bude. Je to ale zapracovane aby sa to dalo pouzit.
tie prerábky vďaka architektom nie je zlá myšlienka.
Architekti
- 1. stupen -> event na vylepšenie osady na mesto
- 2. stupeň -> event na vylepšenie osady na mesto s vyššou šancou
- 3. stupen -> event na vylepšenie mesto na velkomesto
- 4. stupen -> event na vylepšenie mesto na velkomesto s vyššou šancou
- 5. stupen -> event na vylepšenie mesto na velkomesto s najvyššou šancou
Re: Stavby - všeobecne
oprava výpočtu príchodu ľudí. To bol starý, resp. platný ak armáda zaberá miesto a nepoberá žold
$new_lidi = ceil(rand(1,20)) + rand(0,$bu_vesnice) + rand($bu_osada, $bu_osada*5) + rand($bu_mesto, $bu_mesto*25) +rand($bu_velkomesto,25*$bu_velkomesto) + rand($bu_megalopole, 100*$bu_megalopole);
$new_lidi = ceil(rand(1,20)) + rand(0,$bu_vesnice) + rand($bu_osada, $bu_osada*5) + rand($bu_mesto, $bu_mesto*25) +rand($bu_velkomesto,25*$bu_velkomesto) + rand($bu_megalopole, 100*$bu_megalopole);
Re: Stavby - všeobecne
To zní dobře, ale šance na event musí být malá.nezmar wrote: ArchitektiPodotýkam event - podobne ako sa objaví chrám ohňa. Čiže nie niečo čo môžete spraviť kedykoľvek. Skôr niečo ako Franxov veštec. Buď to spravíte alebo nie, šlus
- 1. stupen -> event na vylepšenie osady na mesto
- 2. stupeň -> event na vylepšenie osady na mesto s vyššou šancou
- 3. stupen -> event na vylepšenie mesto na velkomesto
- 4. stupen -> event na vylepšenie mesto na velkomesto s vyššou šancou
- 5. stupen -> event na vylepšenie mesto na velkomesto s najvyššou šancou
Aktuálně ve věku za 6k tahů člověk získá 100-150 měst a rozhodně bych nechtěl aby se pomocí velkoměst více jak zdvojnásobila kapacita a i to zdvojnásobení (společně se zdvojnásobením kapacity díky škole, bychom se pak mohli dost až do moc velkých čísel a aktuálně si mi špatně odhaduje, jaký to bud mít na hru efekt).
Re: Stavby - všeobecne
keď bude šanca na veľkomesto tak 1:500 v maxe, tak to spraví na konci veku (kedy sa asi tak podarí vylepšiť na 5 st.) tak 5 veľkomest, čo by predstavovalo ako keby +50 mest
Škola architektov zatiaľ násobí iba mestá. Velkomest a Megamest s to netýka. Nezvyšuje ani dediny a osady. Skutočne iba mestá
Škola architektov zatiaľ násobí iba mestá. Velkomest a Megamest s to netýka. Nezvyšuje ani dediny a osady. Skutočne iba mestá
Re: Stavby - všeobecne
Asi, když bude 5 velkoměst, tak je to v pohodě.
Z logiky věcí chápu, že Škola nebude zvyšovat místo u vesnic a osad (tam moc nemají architekti co vymýšlet a vlastně se jim do takové díry ani nechce jezdit), ale velkoměsta a megalopole by z architektů výhodu mít měli...
Z logiky věcí chápu, že Škola nebude zvyšovat místo u vesnic a osad (tam moc nemají architekti co vymýšlet a vlastně se jim do takové díry ani nechce jezdit), ale velkoměsta a megalopole by z architektů výhodu mít měli...
Re: Stavby - všeobecne
Mohli by mať, ale keď tak iba podstatne malé a teda menšie ako pri mestách. Keďže velkomestá už boli budové architektami a sú teda "vyladené"
Nie je to niečo čo sme našli v katastrofálnom stave a po dobití, ale vďaka tým všetkým vylepšeniam vôbec mohli vybudovať. Samotné velkomesto je výhoda architektov
A vlastne keď sa bude robiť vylepšenie z mesta tak reálny bonus nie je +100k obyvateľov ale iba +80k, pretože o jedno mesto prídeme (s plným bonusom reálne pre 20k ľudí)
Nie je to niečo čo sme našli v katastrofálnom stave a po dobití, ale vďaka tým všetkým vylepšeniam vôbec mohli vybudovať. Samotné velkomesto je výhoda architektov
A vlastne keď sa bude robiť vylepšenie z mesta tak reálny bonus nie je +100k obyvateľov ale iba +80k, pretože o jedno mesto prídeme (s plným bonusom reálne pre 20k ľudí)
Re: Stavby - všeobecne
Dul na runove esence
========================================
* pôvodne každých 13 ťahov dalo 2 až 10 run ľadu
========================================
runy chodia raz za rok (13 mesiacov). Pokiaľ je ale postavená predsunutá hliadka, chodia častejšie a to aj po uplynutí 6 mesiacov (čiže pri 6 a 13)
typ runy (resp. šanca na získanie daného typu runy) je závisli od stupňa budovy a to podľa nasledujúcej tabuľky
SNEH | ZIVOT | OHEN | NEBES
1. stupen = 100%| 0 | 0 | 0
2. stupen = 80% | 10% | 10% | 0
3. stupen = 60% | 20% | 20% | 0
4. stupen = 40% | 30% | 20% | 10%
5. stupen = 20% | 40% | 30% | 10%
pri 4k ťahoch a max vylepšeniach to predstavuje priemerne 9 run za ťah
pri 6k ťahoch a max vylepšeniach to predstavuje priemerne 14 run za ťah ( 1,4 nebeska + 4,2 ohniva + 5,6 zivota + 2,8 snehu )
========================================
* pôvodne každých 13 ťahov dalo 2 až 10 run ľadu
========================================
runy chodia raz za rok (13 mesiacov). Pokiaľ je ale postavená predsunutá hliadka, chodia častejšie a to aj po uplynutí 6 mesiacov (čiže pri 6 a 13)
Code: Select all
$min_nahoda = ceil( $tahu_celkem/500 ) * 1,5 ^ (stupen_stavby-1) ;
$dul_pocet_run = rand($min_nahoda, 2*$min_nahoda);
SNEH | ZIVOT | OHEN | NEBES
1. stupen = 100%| 0 | 0 | 0
2. stupen = 80% | 10% | 10% | 0
3. stupen = 60% | 20% | 20% | 0
4. stupen = 40% | 30% | 20% | 10%
5. stupen = 20% | 40% | 30% | 10%
pri 4k ťahoch a max vylepšeniach to predstavuje priemerne 9 run za ťah
pri 6k ťahoch a max vylepšeniach to predstavuje priemerne 14 run za ťah ( 1,4 nebeska + 4,2 ohniva + 5,6 zivota + 2,8 snehu )
Re: Stavby - všeobecne
To zní dobře a reálně bych klidně dal u velkoměst i jen 50% účinnost než jaká je u měst. A je pravda i to, že velkoměsta už staví architekti, vždyť jsou také podmínkou pro ta města, takže je i logické, že tady ta účinnost nebude 100%...nezmar wrote:Mohli by mať, ale keď tak iba podstatne malé a teda menšie ako pri mestách. Keďže velkomestá už boli budové architektami a sú teda "vyladené"
Nie je to niečo čo sme našli v katastrofálnom stave a po dobití, ale vďaka tým všetkým vylepšeniam vôbec mohli vybudovať. Samotné velkomesto je výhoda architektov
A vlastne keď sa bude robiť vylepšenie z mesta tak reálny bonus nie je +100k obyvateľov ale iba +80k, pretože o jedno mesto prídeme (s plným bonusom reálne pre 20k ľudí)