Stavby - všeobecne

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Zajac
Posts: 40
Joined: Sun 25. Oct 2020 9:47:47

Re: Stavby - všeobecne

Post by Zajac »

Dotaz na Dráp draka je zřejmý, neboť tato věta
Hron wrote: Fri 23. Dec 2022 17:28:44 ... ale myšlenka toho, že klan nezíská moc dračích lebek a tak si bude muset vybrat kterou budovu postaví na maximální úroveň, se mi opravdu velmi líbí a pomáhá to k to k diverzitě (podobně jako u velitele, který nemá všechny talenty).
vyznívá zhruba tak, že klan, který se bude nějak cíleně snažit, má šanci získat dejme tomu 1-2 Drápy za věk. Co si tak pamatuji já, tak za celou historii hraní mi 1x dráp padnul a cca 3x jsem jej koupil na trhu. Neříkám, že drápy mají být nějak široce dostupné...ale mohla by být šance jejich získání alespoň méně tajuplná...
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

Zajac wrote: Tue 27. Dec 2022 10:58:14 Otázka zní, kde vlastně padá Dráp draka... :D Aneb může hráč nějak vůbec svoji hrou ovlivnit jeho získání?

A to, že není živá varianta artefaktu z Drápu draka, bych spíš viděl jako příležitost tento artefakt udělat a dát jej jako podmínku pro5. level...otázka je, co by měl dělat? Léčit, nebo přivolávat? A co případně přivolávat? Kentaury? Přivolávání koliduje s útokem v prvním kole, jestli se nemýlím...
Nezmar sliboval, že to vyřeší a kolidovat v prvním kole nebude a nejsem si 100%, ale myslím, že to už udělal.

Dráp co já vím, tak aktuálně padá buď při útoku na Archeology (nevím jaká šance), nebo v Troskách neznámého chrámu (šance je 0,3% a roste se zvětšující se army až na 2,2% pro 190M+ army). Což uznávám je oboje málo a pokud se zavedou stavby tak jak jsem psal, tak se Dráp ještě někam přidá, aby to mohl člověk i nějak ovlivňovat.

PS: Před reworkem eventů v pustině byla šance na něj větší (padal i v prokletém chrámu a šance na něj byla větší -> 1,25% v troskách a 2,5% v prokletém). Takže jeho přidání někam bylo plánované už předtím, jen to nemělo takovou prioritu, jakou to bude mít po zavedení této verze nových staveb.
Zajac
Posts: 40
Joined: Sun 25. Oct 2020 9:47:47

Re: Stavby - všeobecne

Post by Zajac »

Tak ono pokud by měl u Archeologů slušnou šanci, tak by to i mohlo stačit = aspoň to bude motivace chodit Údolí stínů i za cenu ztrát...akorát ta kombinovaná pravděpodobnost (padne Tábor a z něj padne Dráp) musí být dostatečně lákavá...
Zajac
Posts: 40
Joined: Sun 25. Oct 2020 9:47:47

Re: Stavby - všeobecne

Post by Zajac »

Hron wrote: Tue 27. Dec 2022 12:41:43 Nezmar sliboval, že to vyřeší a kolidovat v prvním kole nebude a nejsem si 100%, ale myslím, že to už udělal.
Jo, už to nekoliduje...

Na rukou jednotky 1 x Zajac velitel klanu Nu, pogodi! (Ohnivý bič) se vytvořily malé ohnivé koule, za okamžik už letí 672 x Ohnivá koule proti nepříteli!
1 x Zajac velitel klanu Nu, pogodi! (Ohnivý bič) útočí na 891 x Ledový Přízrak
1 x Zajac velitel klanu Nu, pogodi! (Ohnivý bič) zmasakroval (8,940) 8 x Ledový Přízrak(882,060)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

Chrám Věčného plamene
(na základě Zajacova návrhu)
Věčný plamen umožňuje vyrábět v kovárně kvalitnější zbraně a zbroje pro naše vojáky.

1. stupeň
- cena: Plán na stavbu Chrámu Věčného plamene, 1M zlata, 100 run Ohně, 2x Posvátný popel, 2x Hůl ohně
Vulkán požehnal naší kovárně v níž nyní hoří věčný plamen a trpaslíci mohou pracovat rychleji.
-30% zlata ve všech receptech, -30% čas výroby
2. stupeň
- cena: 2M zlata, 150 run života, 2x Ohnivá zbroj, 2x Ohnivá palisáda
Vulkán požehnal našim obléhacím zbraním a můžeme střílet zapálené projektily.
+5% útok, +15% poškození pro všechny jednotky s druhem útoku 3
3. stupeň
- cena: 5M zlata, 200 run života, 2x Vulkánův ohnivý prapor
Vulkán požehnal našim střelcům a můžeme střílet zapálené šípy.
+5% útok, +15% poškození .pro všechny jednotky s druhem útoku 2 a 4
4. stupeň
- cena: 10M zlata, 250 run života, 3x Ohnivá róba
Vulkán požehnal našim legiím.
+5% útok, +15% poškození pro všechny jednotky s druhem útoku 1
5. stupeň
- cena: 3x Ohnivá róba, 1x Ohnivá dračí zbroj
Vulkán požehnal všem našim vojákům a jejich zbraním.
+5% útok, +15% poškození a zruší zasažené jednotce ledový štít, platí pro všechny jednotky
(tj. v součtu s předchozími +10% útok a +30% poškození pro všechny)

PS: "3x Ohnivá róba" bude časem nahrazena nějakým skládaným ohnivým itemem až bude vymyšlen.
PPS: Počítám se zaokrouhlením nahoru.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Stavby - všeobecne

Post by nezmar »

sucet utoku ti nesedi. Po postaveni 5. levelu bude utok +20% (4x sa zvysuje o 5%)

aspon ja som to tak pochopil, ze pri postaveni dalsieho stupna sa predchodzie bonusy nezrusia, to by bolo dost hlupe :)

A ked z toho vychadzam, tak by som zrusil bonus zrusenia ledoveho stitu a dal skor utok +30%

teoreticky viem nahodit vsetky zmeny v pleneniach a stavbach s tym, ze bonusy s tychto poslednych budov este nebudu (az casom) ale budu sa dat ziskat a postavit
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

nezmar wrote: Tue 03. Jan 2023 9:48:11 sucet utoku ti nesedi. Po postaveni 5. levelu bude utok +20% (4x sa zvysuje o 5%)

aspon ja som to tak pochopil, ze pri postaveni dalsieho stupna sa predchodzie bonusy nezrusia, to by bolo dost hlupe :)

A ked z toho vychadzam, tak by som zrusil bonus zrusenia ledoveho stitu a dal skor utok +30%

teoreticky viem nahodit vsetky zmeny v pleneniach a stavbach s tym, ze bonusy s tychto poslednych budov este nebudu (az casom) ale budu sa dat ziskat a postavit
Čti až do konce.
Bonusy se neruší, ale 2. level ti dá jen obléhacím zbraním (jednotkám s druhem útoku 3 a nikomu jinému). 3. level ti dá jen střelcům (druh útoku 2 a 4), takže v tomto případě bude bonus 5% u jednotek s druhem útoku 2,3,4 ale ne u 1. Až 4. level dá jednotkám s druhem útoku 1, takže v tuto chvíli bude bonus 5% všude.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

Pokud ti to přijde málo, tak můžeme zkusit 10% útok a 20% útok, jen já jsem chtěl prvně zkusit radši slabší variantu a pak když tak zvýšit, než obráceně.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Stavby - všeobecne

Post by nezmar »

aha, tak ja som to pochopil tak, ze 5% do utoku (vsetkym), ciarka, 15 do damage pre strelcov (...)

preto som to nakonci spocital na 20% pre vsetky jednotky :)

a je nutne to takto rozdelovat postupne podla typu jednotky. Nie je jednoduchsie to davat vsetkym jednotkam ako boost?
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

Cílem rozdělení bylo, aby to nebyl na konci příliš velký boost, kdyby se sčítali vyšší čísla, nebo aby jednotlivé body nebyli úplně k ničemu, kdyby se sčítali menší čísla.

A když je to takto dělené (což byl nápad Zajace a mně se líbí), tak s každou úrovní dostane zajímavý bonus vždy nějaký typ jednotky a zároveň, čím je vyšší stupeň stavby, tím běžnější typ jednotky ho dostanou.

Ale zase jak nad tím teď přemýšlím, tak problém toho, že by to bylo dělené dle typu je, že pro různé bohy by to mělo výrazně rozdílnou sílu. Aneb bohové, kteří jsou primárně střelci, tak by jim stačil 3. stupeň (který ještě není tak těžké získat) a bohové, kteří potřebují třetí kolo, tak by potřebovali hůře získatelný artefakt.

Takže sice se mi hodně líbí Zajacův návrh s rozdělením dle typu útoku, ale praktičtější bude, když to bude posilování plošné. Ale v tom případě to bude chtít předělat, aby procenta byla zajímavější.
Post Reply