Stavby - všeobecne

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

Jinak další dvě budovy pro Říšský palác velekrále bych viděl:
Socha krále Obrů -> z války na Gargantue -> šance, že se k tobě přidá obr jedné či druhé strany dle toho za kterou stranu můžeš bojovat (neutrální ghoro bude mít výhodu a může oboje)

a přemýšlím co jako poslední a uvažuji nad:
Maják naděje (Zeď padlých) -> ze Země zatracených -> malé procento těch co bylo v boji považovaných za mrtvé, je jen ztratilo a nyní našlo cestu zpět -> po boji se "oživí" malé procento padlých jednotek

Prokleté bludiště -> z Temného lesa -> tvé jednotky se naučí jak čelit svému strachu -> jen jedna úroveň -> jednotky získají imunitu na Magii smrti 3 (reálně je to velmi slabé, ale tak nemusí být všechno extrémně silné)

Cech otrokářů -> z Otrokářské kolonie -> šance na příchod otroků pro armádu (tohle ale vlastně většina lidí nebude chtít, protože během, věku je to bude krachovat a na konci věku potřebuje hráč velké množství okamžitě), tak jinak: bude zvyšovat množství otroků, které se dá na trhu koupit, aniž by došlo k jejich útěku a zároveň snižovat jejich cenu (tzn.: na konci věku bude možné koupit otroky i za zlato a ne jen na runy)

A asi se mi nejvíce líbí ti otrokáři a protože otrokáři jsou další lenění v pořadí na úpravu, tak zůstanu u nich.
(bludiště mi přijde slabé a maják zase moc silný i kdyby to bylo třeba jen 1-10% dle stupně)

PS: Nejlogičtější by byla nějaká trpasličí dílna ze železných hor, ale ti už mají kovárnu tak to rozhodně nechci.
Zajac
Posts: 40
Joined: Sun 25. Oct 2020 9:47:47

Re: Stavby - všeobecne

Post by Zajac »

Vzhledem k tomu, že 2 již zavedené budovy jsou zaměřené každá na jednu magii (předměty) a runy, bylo by nanejvýš vhodné dodělat toto zaměření kompletně.

Runy sněhu a života a magii ledu a lesa již máme.

Nabízí se tedy budova, jejíž postavení bude stát runy ohně a ohnivé předměty a jejíž plány půjde získat v plenění, ze kterého budou mj. padat runy ohně. Vzhledem k tomu, že takové pleněné není, bylo by potřeba jej vytvořit.

A čtvrtá v pořadí run je runa nebes. Ta má však nevýhodu, že k ní není odpovídající magie s mnoha předměty, naopak je často spojována s ledem a sněhem...proto bude potřeba sáhnout jinam. Čtvrtá v pořadí magií je magie smrti. Artefaktů se zaměřením na nemrtvé máme dost...a místo run holt obětujeme pár tisíc obyvatel. Tedy šlo by o rozvinutí země zatracených a o budovu, pro jejíž stavbu budou potřeba lidé a artefakty pro nemrtvé či s magií smrti.

Velekrál by pak musel mít postavené budovy zasvěcené hlavním "živlům" = ledu, životu, ohni a smrti. To mi přijde pěkně tematické...

Magie země a světla má jednoduše smůlu...mj. proto, že existují pouze 2 nositelné předměty s těmito magiemi a jen pro unikátní (legendární nepočítám) jednotky (Meč paladina a Maska medůzy).
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

Souhlasím, že je logické, aby byli na oheň a nebesa (což taky bylo první co mě napadlo), ale pro ně nejsou plenění a tak jsem preferoval využít ta co jsou, než dělat úplně nová.
Ale jestli je zájem o nová, tak se tomu nebráním.
Zajac
Posts: 40
Joined: Sun 25. Oct 2020 9:47:47

Re: Stavby - všeobecne

Post by Zajac »

Znamenalo by to 1 nové plenění a zároveň jisté "zrovnoprávnění" Vulkána, neboť runy ohně nemají nyní své plenění (spolek a údolí nepočítám, tam jsou všechny runy), zatímco zbylé runy mají.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

Ale tak runy ohně mají obecně nejnižší význam ve hře a i cenu. Ale ok, mohu zkusit něco vymyslet.

Tedy prvně udělám rozvoj Země zatracených s budivou od tam a pak zkusím vymyslet něco pro Oheň.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

Obelisk padlých
Velký černý obelisk s vyrytými jmény padlých. Občas jsou mrtví jen ztracení a najdou si cestu zpět, či za to mohou ty rituály.
1. stupeň
- cena: Plán na na stavbu Obelisk padlých, 1M zlata, 10k obyvatel, 3x Prapor stínů
Možná je lepší se neptat, co se stalo s dělníky a nechat kněze dělat jejich práci.
- 1% mrtvých se po boji vrátí zpět do armády.
2. stupeň
- cena: 2M zlata, 30k obyvatel, 3x Popel padlých válečníků
Kněží do obelisku zasadily urny s popelem padlých hrdinů. Jen mi není jasné, na co potřebovali tolik dělníků.
- 2,5% mrtvých se po boji vrátí zpět do armády.
3. stupeň
- cena: 5M zlata, 100k obyvatel, 3x Dreaddův prapor smrti
Kněží zasvětlili obelisk bohu smrti, aby dohlížel na padlé.
- 5% mrtvých se po boji vrátí zpět do armády.
4. stupeň
- cena: 10M zlata, 250k obyvatel, 1x Amulet beznaděje
Kněží žádají mocný artefakt na vrchol obelisku.
- 10% mrtvých se po boji vrátí zpět do armády.
5. stupeň
- cena: 5x Prapor stínů, 5x Popel padlých válečníků, 3x Dreaddův prapor smrti, 1x Kostěná dračí hůl
Sám bůh smrti Dreadd požehná obelisku a propůjčí část své moci mocnému vládci.
- 20% mrtvých se po boji vrátí zpět do armády.

Dodatek: zaokrouhlovat se bude vždy dolů, aby unikátní jednotky nebyli nesmrtelné


PS: Vím, že je Amulet pokročilý item, který navíc padá jinde a je potřeba kovárna, ale stále si myslím, že vracení armády je silné a tak nevadí, když to bude drahé. A vím, že Kostěnou dračí hůl poskládá málo kdo, ale pokud nebude moc lidí, co postaví 5. stupeň tak to bude myslím dobře.
PPS: Ideální by bylo, kdyby to fungovalo i při obraně IP s tím že stejně jako v ostatních případech se armáda vrací až po boji a tak ve výpisu normálně může přejít o 100% a přijít o IP a pak ve městě najít procenta své armády.
Last edited by Hron on Wed 21. Dec 2022 18:16:47, edited 1 time in total.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

Aktuální myšlenka k Říšskému paláci velekrále:

Postavením Královského paláce jste veliteli prokázal, že máte slávu (věhlas a předzvěst), ale aby jste se mohl stát velekrálem, musíte světu ukázat, že máte i moc. Musíte ovládnout 4 hlavní magie světa (život a smrt, led a oheň) a vybudovat nevídané vojsko.

Podmínky pro palác budou:
života: Dralgarova zahrada
smrt: Obelisk padlých
led: Ledová galerie
oheň: Chrám věčného plamene
vojsko: 50M army

PS: Ještě mě napadlo místo hodnoty armády tam dát "být v top 6 klanech", ale radši bych to nechal na hodnotě armády. A chci aby to bylo takto vysoké, protože tohle má být opravdu hodně koncová záležitost a ne něco, co bude mít každá druhá farma. (stavby se dají když tak získat před trh)
Nemluvě o tom, že když bude mít hráč všechny stavby co jsou, tak myslím, že těch 50M utáhne na v průměru kladném příjmu.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

Ale přemýšlím co by měl dělat oheň.
Nabízí se dávat armádě ohnivý štít, ale to rozhodně nechci, protože to jedna oslabuje vulkána (a ghora) a zároveň to zbavuje významu polovinu používaných předmětů. A tak přemýšlím co tu ještě není, co by to mohlo dělat.

Aktuálně uvažuji o tom, že by každé kolo byla šance, přijde nějaká ohnivá jednotka (Ohnivý služebník, Ohnivý elementál //hodnota snížit na 300//, Ohnivý obr, Ohnivý přízrak).

PS: Víte, že Ohnivý přízrak má 2 ID... :D
Zajac
Posts: 40
Joined: Sun 25. Oct 2020 9:47:47

Re: Stavby - všeobecne

Post by Zajac »

Co takhle posílení útoku a poškození? Odstupňované tak, aby to neměl hned každý...

Level 1 - Vulkán požehnal naší kovárně v níž nyní hoří věčný plamen a trpaslíci mohou pracovat rychleji.
-50% zlata ve všech receptech, -50% čas výroby

Level 2 - Vulkán požehnal našim obléhacím zbraním a můžeme sřílet zapálené projektily.
+10% útok, +10% poškození, oslabí zasažené jednotce ledový štít...pro všechny jednotky s druhem útoku 3

Level 3 - Vulkán požehnal našim střelcům a můžeme sřílet zapálené šípy.
+10% útok, +10% poškození, oslabí zasažené jednotce ledový štít...pro všechny jednotky s druhem útoku 2 a 4

Level 4 - Vulkán požehnal našim vojákům zbraním.
+10% útok, +10% poškození, oslabí zasažené jednotce ledový štít...pro všechny jednotky s druhem útoku 1

Level 5 - Vulkán požehnal všem našim vojákům zbraním.
+10% útok, +10% poškození, oslabí zasažené jednotce ledový štít...pro všechny jednotky
(tj. v součtu s předchzími +20% útok a poškození pro všechny, takže takový horší plášť Mucuse pro všechny)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

Zajímavé.

Oslabování ledového štítu má logiku, ale v důsledku to nemá skoro žádný význam a nevím, jak těžké je to naprogramovat. Pokud by to mělo být složitější naprogramovat, tak bych to radši vynechal.

Bonusu do útoku se celkem bojím, protože si nejsem jist, jestli v kombinaci se sekerou to nepřekročí nějaké hranice, které by bylo dobré, kdyby překročené nebyli. Ale třeba to bude v pořádku, tak se to zkusit může.

Poškození je v pohodě.

Takže za mě asi dobrý.
Post Reply