Stavby - všeobecne

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Post Reply
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Stavby - všeobecne

Post by nezmar »

to by šlo, Ono sa nikdy nepredpokladalo, že tam naraz minieš viac ako 200 rún. Ale teraz keď ich bude viacej, tak bude častejšie.
Takže vyrobím ďalšie tlačidlá :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

Je super, že jsi Nezmare dal na trhu do záložky "Suroviny" přehled toho, co daný klan má. Je to úžasné a přehledné.

Mohl by být stejný řádek i v Kovárně?
(já totiž často, když jsem v kovárně tak si otevírám druhý panel s trhem, abych viděl, jak na tom jsem - je to tam přehlednější, než ve "vybavení" a v kovárně to není vůbec...)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Stavby - všeobecne

Post by nezmar »

Zlatý dul:

Code: Select all

// zlaty dul
switch ($stavba_2) {
	case 2:	$bonus_zlato2 =  2000 + ceil($tahu_celkem/100)* 300;	break;	// 5000
	case 3:	$bonus_zlato2 =  4000 + ceil($tahu_celkem/100)* 600;	break;	// 10000
	case 4:	$bonus_zlato2 =  8000 + ceil($tahu_celkem/100)*1200;	break;	// 20000
	case 5:	$bonus_zlato2 = 20000 + ceil($tahu_celkem/100)*3000;	break;	// 50000
	case 6:	$bonus_zlato2 = 40000 + ceil($tahu_celkem/100)*6000;	break;	// 100000
	default: $bonus_zlato2 = 0;
}
if( $bonus_zlato2 > 0 && $stavba_6 >= 2 ){
	// predsunuta hliadka dava pozor na obchodne cesty
	$bonus_zlato2 = ceil($bonus_zlato2 * (1+$stavba_6/10) );
}
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

Když Hlídka zvyšuje na dvojnásobek bonus z táborů, tak by dle mě měla i z dolu a ne z něj 20%.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Stavby - všeobecne

Post by nezmar »

alebo pre ostatné znížiť bonus aj to je možnosť a pripraviť sa nato, že sa bude dať šedá hliadka rozšiťovať
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

nezmar wrote:alebo pre ostatné znížiť bonus aj to je možnosť a pripraviť sa nato, že sa bude dať šedá hliadka rozšiťovať
Tak co kompromis a u dolu zvýšit hlídku na 50% a u ostatních snížit na 50%?

Nebo ještě lépe rovnou zavést další stupně, ale i tak si myslím, že s tím, jak je hlídka drahá by měla dávat minimálně 30% (a těch 50% nejspíše není moc přehnaných).
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

nezmar wrote:Dul na runove esence

Code: Select all

	
$min_nahoda = ceil( $tahu_celkem/500 ) * 1,5 ^ (stupen_stavby-1) ;
$dul_pocet_run = rand($min_nahoda, 2*$min_nahoda);
typ runy (resp. šanca na získanie daného typu runy) je závisli od stupňa budovy a to podľa nasledujúcej tabuľky
SNEH | ZIVOT | OHEN | NEBES
1. stupen = 100%| 0 | 0 | 0
2. stupen = 80% | 10% | 10% | 0
3. stupen = 60% | 20% | 20% | 0
4. stupen = 40% | 30% | 20% | 10%
5. stupen = 20% | 40% | 30% | 10%

pri 4k ťahoch a max vylepšeniach to predstavuje priemerne 9 run za ťah
pri 6k ťahoch a max vylepšeniach to predstavuje priemerne 14 run za ťah ( 1,4 nebeska + 4,2 ohniva + 5,6 zivota + 2,8 snehu )
Základní problém na který jsem narazil je, že v lategame (když není buglé zlato) jsou obvykle dva typy klanů:
1) klan s menší armádou (max 20M), který má odtahané všechny tahy
2) klan, který má velkou armádu a nemá zlato na to aby tahal a tak má odtaháno málo tahů

S tím, že klanům z první skupiny chodí slabší chrámy a mají málo run a klanům z druhé skupiny chodí silné chrámy a mají hodně run.
Pro klany z druhé skupiny je příjem run z dolu zajímavý, ale výrazně více run mají z chrámů. Ale pro klany z první skupiny je ten příjem run neskutečně velký a těchto klanů je výrazně více.

Přišlo by mi fajn, kdyby se u velkých armád množství run omezilo jen trochu, ale u malých hodně.

Navrhuji upravit vzorec pro runy takto:

Code: Select all

$nas = floor($hodnota_army / 1000000);
if($nas > 200) $nas = 200;	

$min_nahoda = ceil($tahu_celkem/100)/20 * (1,5 ^ (stupen_stavby-1)) * (4 ^ ($nas/200));
$dul_pocet_run = rand($min_nahoda, 2*$min_nahoda);
Vzorec obsahuje dvě změny:
1) změna množství run je po 100 tazích a ne po 500 tazích
2) snížení množství run tak, že pro army 200M a více těch run bude stejně jako nyní, pro 100M bude run polovina a pro 0M bude run čtvrtina
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Stavby - všeobecne

Post by nezmar »

súhlasím. A ten násobok 200 asi hodím niekam rovno do konfigu. Už to začína byť skoro všade :D
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

nezmar wrote:súhlasím. A ten násobok 200 asi hodím niekam rovno do konfigu. Už to začína byť skoro všade :D
Tak vzhledem k tomu, že většinu nových vzorců píšu já a já je ladím na progres do armády 200M (protože mi to přijde jako takový rozumný milník, který odpovídá novým chrámům a aktuálním top armádám bez objevení nějaké chyby), tak ano, vyskytuje se to všude... :D
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Stavby - všeobecne

Post by Hron »

nezmar wrote:
  • Predsunutá hladka zvyšuje príjem zlata zo zlatého dola o 50% + 10% za každý ďalší stupeň
  • Predsunutá hladka zvyšuje zvyšuje šancu na event v Tábore uprchlíkov z pôvodných +100% na +50% + 10% za každý ďalší stupeň
  • Predsunutá hladka zvyšuje zvyšuje šancu na event v Naleziste z pôvodných +100% na +50% + 10% za každý ďalší stupeň
Myslím že 10% za každý další level je celkem málo. Zvláště, když si to porovnáš s tím, jak zvyšují odměny další stupně u ostatních věcí (kdy je to obvykle kolem 100% základu -> takže tady by to bylo +50% místo +10%).
Zvýšení jako u ostatních mi připadá hodně, ale zvýšení o 25% by mohlo být rozumné.

Takže by to bylo:
+50% + 25% za každý další lvl hlídky

PS: Hlídka také ovlivňuje šanci k nalezení run z dolu, kde je to nyní 100% (k chození za 13 tahů, navíc ještě za 6 tahů) a i u ní bych to rozložil na pravidelné chození s intervalem:
13 tahů (bez), 10 tahů (1. stupeň), 8 tahů (2. stupeň), 6 tahů (3. stupeň), 5 tahů (4. stupeň), 4 tahy (5. stupeň)
Post Reply