Page 2 of 3

Re: Userscripty - tutorial

Posted: Sat 04. Mar 2023 15:18:52
by ySpirit
Diky za poznamku. Nad tim jsem premyslel, ze to tam dam, pak jsem na to uplne zapomnel.

Suroviny uz by se mely aktualizovat, i pocet maximalnich poctu na budovach.
Do chytrych inputu pridana pismenka jeste K a M. Nasobi to tisicem a milionem. Kdybychom treba chteli prodat predmet na trhu, muze se napsat = "19.5M" nebo "19,5M" a proda se za 19.500.000
Moznost vypnout asynchroni rekrut (obnoveni stranky).
Chytre inputy pridany do trhu, kde se to urcite take vyuzije. :D

Re: Userscripty - tutorial

Posted: Sat 04. Mar 2023 17:07:03
by Hron
Super, díky!

Re: Userscripty - tutorial

Posted: Thu 09. Mar 2023 19:46:25
by Hron
Skript na daně umožňuje cheatovat.

Normálně ve hře musíš mít město, abys měl nabídku změny daní.
Díky tvému scriptu tu možnost máš kdykoliv.

Byla by možnost nějak přidat podmínka, že daně jsou změnit jen když máš alespoň jedno město?

Re: Userscripty - tutorial

Posted: Thu 09. Mar 2023 20:00:16
by ySpirit
Nastaveno stejne jako dobyti mesta (kdy se to ukazuje pouze, kdyz jde videt odkaz Valka), nicmene stale je moznost to delat pres odkaz nastaveni dani.
To musi osetrit Nezmar na serveru. :)

Re: Userscripty - tutorial

Posted: Thu 09. Mar 2023 20:22:41
by Hron
Jo, ale se skritpem na to přijde každý, kdo ho má puštěný. Přes odkaz věřím, na to nepřijde skoro nikdo.
Tedy nevím, jestli třeba programátoři k tomu mají blízko, ale nebýt problémů co tu nedávno byli kvůli aktualizaci serveru, tak já bych ani po 15 letech nevědl, že to přes odkaz jde...

Re: Userscripty - tutorial

Posted: Thu 09. Mar 2023 20:55:53
by ySpirit
Ok, uz je to skryte.

Hodis to do bugu, aby se to neztratilo? :)

Re: Userscripty - tutorial

Posted: Thu 09. Mar 2023 21:50:21
by Hron
Co? To že se změna žoldu dá obcházet před odkaz?

Re: Userscripty - tutorial

Posted: Fri 10. Mar 2023 12:08:02
by ySpirit
Jo, presne to.

Re: Userscripty - tutorial

Posted: Sun 19. Mar 2023 23:27:54
by papuce
Good job ySpirit! Ja mam chrome extension v javascriptu co dela 90% stejneho a pak i neco jineho (treba tlacitko na pridani hrdiny do armady a podobne "quality of life" veci). Chtel jsem ho publishnout loni kdyz jsem hral LoI, ale pak bylo v praci milion veci a jako aktivni hrac uz jsem se nevratil, jen z povzdali pozoruju boje o imperatora, obcas updatnu simulator a podobne :-D
Ale kam mirim - chtel jsem rict, ze kdybychom to dali tehdy dohromady, mohlo z toho byt mistrovske veledilo :-D Trosku skoda, ze jsem se k tomu nakonec nedokopal a nezverejnil to, mohl jsem ti usetrit spoustu prace a mohli jsme to spolecne rozvijet ve velkem :-) Jen ted mam zrovna mene casu na LoI a kdyz, tak ho investuju spis do simulatoru. Mozna bych mohl nekdy najit chvilku, ten kod trosku ucesat (vis jak - rychla kontrola jeestli tam nemam nekde zapomenute heslo nebo vulgarity:-D) a dat ti tam pristup. Mel bys zajem se mrknout? Nic neslibuju, ale treba najdu chvilku aspon na ten maly uklid a nasdileni...

Re: Userscripty - tutorial

Posted: Mon 20. Mar 2023 0:17:20
by ySpirit
Klidne muzes nasdilet, rad se podivam, jestli by neco neinspirovalo k dalsim zmenam. :D

Tlacitko na pridani hrdiny me taky napadlo - tam mam spis napad, to navazat na vypisovani ztrat (funguje jak v rychlych utocich, tak i normalne v rozepsanych utocich). Ztraty jednotek jsou, tak by se jenom proslo, jestli nejaka jednotka nema v nazvu "velitel klanu" a pak uz je to jenom vyuziti jedne funkce a hrdina se prida hned zpatky.

Nejspis pridam do dalsi verze.

A skoda to je, ale ja to beru spis jako procvicovani javascriptu, ktery jsem moc nepouzival. :)