Dobivani

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Dobivani

Post by Hron »

Trochu jsem se ztratil v tom co navrhuješ, ale jestli je tvůj návrh:

Magie Ohně XI:
Magie bude mít efekt jen ve druhém kole (když je možnost, aby měla magie efekt jen v prvním kole i když jednotka v prvním kole neútočí - například Magma golem), tak tohle by mělo snad jít taky. Pokud ne, tak se prostě v prvním kole vyvolá Střela s iniciativou 20, 1 hp, střeleckých útokem, ostatními staty 0 a po útoku by se zničila.
Střela normálně cílí první štít, kdy mu zabije 20% jednotek (a sníží o to číslo jejich maximální počet), sníží max životy jednotky o 20% a sníží obranu o 50% (na obě procentuální snížení dělají magie smrti, takže by to mělo jít).

Tak to mi přijde v pořádku. Je to sice neskutečně zabijácké pro Wurmy a Dhara, ale pro zbytek to tak smrtící není a asi je to nejlepší (a možná i nejslabší) ze zatím jmenovaných návrhů.

Takže tohle podporuji.
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Dobivani

Post by tarrant »

jj, že vyvolá tu "střelu" v druhém kole, nebo s nízkou iniciativou v kole prvním..

jo vím, že je to úder pro wurmy hodně velký, ale je to vlastně jediná jednotka s takovými životy a být ta % nižší, tak by to pořád nejvíc odnesli wurmové, ale vyvoké počty šťítovacích jednotek u jiných bohů by to neovlivnilo prakticky vůbec..
Takhle to odnesou nakonec všichni :)
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Dobivani

Post by tarrant »

Takže jestli se shodneme, tak Dračí golem by vypadal následovně:

poškození 100k, útok 50, obrana 30, iniciativa může být i těch 10, když kouzlem ochromí štít, životy (když říkáš že 1M je moc, tak 750k?), hodnota 10M, neživý
shopnosti: imunita oheň, 100% imunita na kouzla, slayer, steč 150k, multiútok 3, drtivý útok 100%
kouzla: magie ohně XI, (vím, že nechceš vykrádat jiné jednotky, ale mě pořád láká, nějaké to plošné snižení iniciativy)

magie ohně XI - Dračí dech
"Jednotka vyšlehne dračí oheň, při kterém máš strach, že chytne i vzduch"
jednotka: Dračí oheň - dmg 0, útok 0, obrana 0, iniciativa (pokud má jít na konci kola prvního tak 1, pokud na začátku druhého tak 20), životy 1, neživá
Zasažená jednotka ztratí 20% jednotek a sníží o to číslo jejich maximální počet (nevím jestli když minotaur vyblokuje útok, tak jestli se ho týkají postihy, pokud ne, tak je to jedno, pokud ano tak je to problém), ztratí 50% ze své obrany a 20% z maximálních životů - ztráty v počtu jednotek se zaokrouhlují dolů (aby ti wurmové byli biti o něco méně) a ztráty v obraně a životech se zaokrouhlují nahoru

Ok?
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Dobivani

Post by Hron »

Souhlas, jen s upřesněním "Dračí oheň se po útoku zničí".
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Dobivani

Post by tarrant »

Jasně :)

Teď co na to Nezmar?

PS: Ještě mě napadlo, nemusí to tak být, že jak jste u tvého nápadu řešili, že by to byla "nezničitelná jednotka", přece jen za ty útrapy by to stálo i u této, tak kdyby o ní člověk přišel, tak by se mohla u kováře objevit hláška typu: Přišel si za kovářem s rozlámanými kusy dračího golema a ptáš se: "šlo by to opravit?" Kovář: "Šlo, ale nebude to levné" 10M zlata, 100 run ohně, X ignotů ideálně temné ocele..
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Dobivani

Post by Hron »

tarrant wrote:PS: Ještě mě napadlo, nemusí to tak být, že jak jste u tvého nápadu řešili, že by to byla "nezničitelná jednotka", přece jen za ty útrapy by to stálo i u této, tak kdyby o ní člověk přišel, tak by se mohla u kováře objevit hláška typu: Přišel si za kovářem s rozlámanými kusy dračího golema a ptáš se: "šlo by to opravit?" Kovář: "Šlo, ale nebude to levné" 10M zlata, 100 run ohně, X ignotů ideálně temné ocele..
Souhlasím s tím, aby se to dalo opravit, ale tohle je silnější, než co jsem navrhoval já a tak bych byl zato, aby ta cena opravy nebyla lehce získatelná (což to, co navrhuješ ty, je) proto bych to navýšil ještě o Nebeský krystal.
To co jsi psal ty se použije na opravu kostry a krystal se použije na znovuaktivování.

PS: Jen uvažuji, zda neztížit ta dobývání, protože aktuálně jsou cílená na 50M army (jestli si dobře pamatuji) a tohle je tak lategame záležitost, že by ji měl člověk získat později (zvláště, když se zavedou lepší chrámy) a tak ještě zkusím během víkendu zauvažovat nad armádami...
(přijde mi fajn, aby se to dobývalo se 100M+ army...)

Edit: vyřešeno "PS" (ve městě jsem oddělal itemy a mírně změnil počty aby to hodnotou sedělo mezi pokladnici a dílnu; zbytek jsem neměnil)
(jen aby to člověka nezmátlo, tak pořadí jak to hráč prochází je obráceně, než jak jsou vypsané armády, tedy pořadí je Dílna -> Město -> Pokladnice...)
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Dobivani

Post by tarrant »

mě si tedy zmátl :D

jinak tvému dobývání.. možná že to tak myslíš, jen já to nechápu..

V trpasličí pokladnici se dozvíš, že by někde měla být ještě větší pokladnice.. - nějaké záznamy
Černý jestřáb za poplatek prozradí, kde to je..

1. bude královské město
- Na konci bude ten Nebeský krystal, k oživení Dračího golema, ale pokud by se to chtělo ztížit mohlo by být něco nutného i k otevření pokladnice, buď další NK a nebo runy ohně k "odpálení" dveří - runy ohně se prakticky nevyužívají, nikdo je nechce, tak by měli využití aspoň tady v tomto dobývání..
2. pokladnice

po zabití krále u něj najdeš zašifrované svitky
u kouzelníka změnit popis na: "Už jsem ti jednou říkal, že potřebuješ esenci života a neotravuj, mám teď na práci důležitější věci!" Mávne rukou a už zase stojíš venku před dveřmi
- bude to v závěru věku, takže šedé hory by měl mít každý, asi za sebou..

3. Utajená dílna
- v ní by se mi líbila nějaká unikátní jednotka typu Trpasličí vrchní inženýr/kovář + obyč jednotky Kovář/inženýr (spíš inženýři, kováři už ve hře jako jednotka jsou)
kteří by buď posilovali stroje a nebo by je během boje opravovali - pokud oprava tak by to mohlo být podobně jako jednorožec to by byli ti Inženýři a jako posvátný jednorožec ten Vrchní

Takže vlastně navrhuji sílu tebou navržených částí vlastně otočit, resp zpřeházet..
A některé části příběhu změnit/vynechat protože by už nedávaly smysl..
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Dobivani

Post by Hron »

Přečti si ještě jednou ten můj příběh...

1) V pokladnici najdeš "trezor", ale nevíš jak ho otevřít.
2) Od Jestřába se dozvíš, kde se ty trezory vyrábí a tak je tam šance, že zjistíš, jak ho otevřít. (1M zlatých)
3) Dobyješ dílnu. (první dobývání)
4) V dílně najdeš "ochotného trpaslíka", který ti trezor otevře. (20 od každé runy na otevření zámku)
5) V trezoru najdeš poničené svitky.
6) Svitky ti opraví kouzelník. (Esence života)
7) Po opravení svitků se dozvíš, jak dokončit experiment, ale potřebuješ materiál.
8) Jestřáb ti řekne, že materiál najdeš v královské pokladnici. (1M zlatých)
9) Dobytí města. (druhé dobývání)
10) Dobytí paláce. (třetí dobývání)
11) Rok práce na dokončení. (12 tahů)
12) Krystal na aktivování. (nebeský krystal) (a po předělání na draka bych k tomu přidal i těch tebou navrhovaných 1000 run ohně -> alespoň budou mít využití i pro někoho jiného, než klasického Vulkána)

To uznávám nyní nedává tolik smysl z pohledu toho, že máš získat hotový experiment. Ale Když se nahradí v bodu 7 "materiál" za třeba "dračí srdce", tak to moje fungovat bude taky a nemusí se kvůli tomu předělávat armády a ani vymýšlet a vytvářet nové jednotky...
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Dobivani

Post by tarrant »

Ok

4) včetně run věčnosti?

v tom případě, ale nedává smysl můj příběh :/ Ikdyž můžou golema najít v pokladnici, ale je to divné..
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Dobivani

Post by Hron »

tarrant wrote:4) včetně run věčnosti?
ne, jen těch základních 4 (v původním příspěvku jsou vypsané)
tarrant wrote:v tom případě, ale nedává smysl můj příběh :/ Ikdyž můžou golema najít v pokladnici, ale je to divné..
Nemusí. Může to být tak, že v té dílně najdou i tu kostru Draka s tím, že v trezoru bude ve svitích návod, jak draka zprovoznit a v pokladnici bude "dračí srdce" mocný rudý krystal, který bylo vp lánu dát do draka jako poslední část během velké akce při spouštění. "Srdce" ale není zatím nabyto energií a tak bude potřebovat ten Nebeský krystal a runy ohně.

Takže reálně se dají oba příběhy spojit do jednoho bez úpravy pořadí věcí, ale jen tím, že se přejmenuje pár mých věcí a v dílně bude navíc to co jsi psal ty.
Post Reply