Dobivani

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Dobivani

Post by Hron »

A když už se řeší dobývání, mohlo by se prosím oddělat to neskutečně otravné omezení hodinu čekat u první části Neznámé indicie?
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Dobivani

Post by tarrant »

Jestli je ještě možné dávat i jné návrhy, tak mě by se líbila jiná jednotka jako odměna. Mohla by být zasazena do světa Loi..
Můj návrh zní takto:

Dračí Golem

Příběh:
Po dobytí utajené magické dílny, jsme v jejím podzemí nalezli skrytou místnost, to co jsme v ní nalezli jsme znali jen z prastarých příběhů.
Kostra Draka! Při bližším zkoumání jsme zjistili, že jí trpaslíci pospojovali svým uměním s ocelí.
Několik jich náš útok přežilo a tak jsme je vyslechli, jak jsme se od nich dozvěděli, snažili se tohoto mrtvého draka přivést znovu k životu, alespoň tomu mechanickému.
Kde však kostru získali jsme z nich nedostali (možnost budoucího vývoje), ale zjistili jsme že svou práci dokončili těsně před naším útokem, ale ještě je potřeba několik věcí proto Dračího golema, jak to nazývali neposlali do boje.
Zjistili jsme od nich, že pro plné zprovoznění potřebujeme ještě 1000 run ohně (možno upravit) a nebeský krystal.

Někde (Jít se projít/kovárna/dobývání)
odevzdání 1000 run ohně a nebeského krystalu našemu kováři:
Po té co jsme našemu kováři předali runy ohně a nebeský krystal, nechal runy ohně nanosit do útrob toho monstra, potom sám vstoupil s nebeským krystalem a po několika hodinách se vynořil, přistoupil k tobě a povídá:"Mám to spustit? Netuším co se stane."
Po tom všem co tě to už stálo mu říkáš:"Spusť to" Kovář řekl: "Dobře, odstupte" Ještě ho slyšíš. jak si pod vousy zamumlal: "Myslím, že tu dnes všichni zemřeme".
Než se stačíš rozmyslet, že to možná opravdu není nejlepší nápad, zamíří kovář polovinou Nebeskéo krystalu na Dračího golema, jak ti došlo druhá polovina bude někde uvnitř.
Po několika minutách, kdy se nic neděje si začínáš myslet, že tě ten starý šarlatán podvedl a už se nadechuješ, že mu to pořádně vytmavíš, když tu se najednou otřese zem, až spadneš a vidíš jak se to mostrum začíná zvedat.
Když se postavilo zrovna okolo prolétal fénix a z tlamy Dračího golema po něm vyšlehl plamen, byl to ten největší žár jaký si kdy pocítil i přes tu vzdálenost cítíš, jak ti na odhalené kůž vyskakují puchýře.
Koukáš jak fénixův popel dopadá na zem a ty čekáš, že za pár chvil uvidíš nového fénixe, ale nic se nestalo! To tě i přes bolest z popálení kterou pociťuješ naprosto ohromilo, že se neudržíš a radostně zavýskneš.
Díky tomu si vás, ale Dračí golem všimnul a rozběhl se k vám. Vteřinu obdivuješ rychlost co toto mechanické tělo dokáže vyvinout, když ti dojde, že tvůj kovář měl asi pravdu a že tu zemřete. Když už je to monstrum skoro u vás a ty už se loučíš se životem, natáhne kovář ruku a nemíří na něj polovinou Nebeského krystalu.
Dračí golem se okamžitě zastaví Kovář: Hm, nečekal jsem že to bude fungovat" V tu chvíli máš chuť toho mrzouta něčím prašit! Ale rozmyslíš si to, ještě ti nevysvětlil jak to ovládat, možná ho praštíš pak.
Kovář: " tuto polivnu krystalu musíš nosit pořád u sebe, jinak se Dračí golem obrátí proti tobě"
Když si uvědomíš, jakou posilu jsi získal do své armády kováři poděkuješ a rozhodneš se, že ho tentokrát přeci jen nepraštíš.

Item:
Polovina nebeského krystalu - vlastnosti: (tedy pokud by to šlo nastavit, kdyžtak mohu ještě přemýšlet jak to pozměnit) ovldádání Dračího golema - tj. pokud jej hrdina nebude mít u sebe, či se vůbec nebude boje účastnit, tak se dračí golem pro tento boj přidá k nepříteli (potom buď uteče (když přežije), nebo se vrátí zpět).

Jednotka Dračí golem:
damage: 250k, útok 100, obrana 75, iniciativa 20, druh útoku 1, životy 1M, hodnota. 5M, neživá, rasa: magický kov
schopnosti: Slayer, Steč 750k, multi útok 3, 100% imunita proti všem magiím, imunita na ohnivý štít, (nevím jestli má neživá i imunitu na toxicitu v základu, pokud ne tak taky)
magie: nový druh: Dračí žár: jedotka spálí na prach 10-20 jednotek, nebo 10%-20% jednotek - záeleží co ubere více (rozhoduje větší počet životů), Jednotka usmaží/roztaví cokoliv, takže ani neživé jednotky nejsou imuní.

Je to jen hrubý odhad, pokud by zaujal mohu zapracovat na příběhu (snažil jsem se, aby byl závěr trochu vtipný, ale je to trochu kostrbaté) a na jednotce, hlavně ta magie nevím jestli moc silná? moc slabá?

Já už jsem to totiž měl jednou napsané, pak jsem dal odeslat a forum mě odhlásilo, tak jsem o vše přišel :D Tak jsme to psal nas*aně znova :D
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Dobivani

Post by Hron »

1) dračí golem -> to zní velmi dobře
2) tys to zredukoval jen na jeden boj, radši bych aby to byla odměna až po třech bojích, jak jsem to navrhoval já -> ať je více co dělat...
3) to, že můžeš poslat do boje draka jen s velitelem a bez velitele ho musíš nechat doma mi přijde takové divné a nepraktické. Z pohledu vyváženosti v tom problém není, jen mi to přijde takové nepraktické z pohledu hráče, kdy není důvod, proč by člověk chodit bez toho a může být jen potrestán, když se třeba uklikne. P5ijde mi to prostě zbytečný.
4) jednotka je nechutně přesílená!!! (to co jsem navrhoval já je výrazně slabší a i tuho jsem uvažoval, zda to přeci jen není moc silné a Nezmar se nad tím taky pozastavoval...)
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Dobivani

Post by tarrant »

2) myslel jsem to jako jinou konečnou odměnu toho co jsi navrhl ty..
3) to byl jen takový nápad, nemusí to tam vůbec být
4) psal jsme jen odhad :) může se zeslabit, rozhodně bych zachoval druh útoku 1 už je to jen kostra obalená kovem, takže těžko by létal tedy druh útoku 2 ne a 4 se mi nelíbí z důvodu toho pospisu, že by mohl spálit i své spolubojovníky, iniciativu bych chtěl nechat vysokou, aby šel do boje jako jeden z prvních, stejně tak multiútok a slayer, zase z důvodu příběhu, že tuto jednotku, asi nějaká obrana moc nezajímá :D
Ale jinak útokem obranou a dmg by se mohl více podobat krakenovi..
co se týká magie tu bych taky rád zachoval, bylo by to něco nového, ale počty jsou samozřejmě taky možzny změnit..
Já jsem to hlavně bral, tak že v době kdy ho hráč získá už dává všechny dostupné eventy a démony levou zadní a měla by to být jednotky na boj o IP případně údolí stínů :)

ona se ta magie zdá silná, ale v réálu to tak hrozné není možná tedy zavést jen to % "upálení"
příklad když nebudu počítat dmg, ale jen magii - 10000 veldruidů = 100%, zabije 20% tj zbyde 8000 veldruidů, ale teď již je 8000 veledruidů opět 100% , takže při dalším útoku zabije 1600 veldruidů..% zaokrouhledno nahoru vždy na celou jednotku, kvůli wurmům..
- napadá mi že by to možná mohla být i něco jako "ohnivá koule" (teď mi nenapdá, jak to pojmenovat), tudíž by ten oheň vyšlehl v prvním kole a % by zabil ty jednotky a od 3. kola by útočil normálně bez magie.. pokud by to bylo takhle tak bych sílu toho spálení navrhnul i zvýšit a rozhodně zachoval minimálně 2 útoky

Ale pokud by to šlo nastavit, tak aby jednotky zničené touto magií byly skutečně navždy mrtvé, takže žádné léčení od jednorožců (ikdyž zbytek stacku zůstává), fénixové by nepovstávali, ignorace schopnosti bloku u minotaurů, víc mi teď nenapadá, ale možná to nastavit nepůjde..
Last edited by tarrant on Thu 10. Feb 2022 13:10:22, edited 1 time in total.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Dobivani

Post by nezmar »

teraz ma napadlo, že čo keby sa vlastne vyrobil jízdni dračí golem a veliteľ klanu by na ňom mohol jazdiť.

Jazdil by na ňom automaticky (by sa nastavilo podľa toho či máme stavbu "Garáž" - pracovný názov) a následne by sa na neho aplikovali všetky bonusy s talentov.

Veliteľ klanu by sa tak mohol dostať na celkom zaujímavé hodnoty keby sa mu to ešte zdvojnásobi, strojnásobi, multi útok, slayer, druh útoku 2 atď
Nemal by základne staty (závislé na počte odohraných ťahoch)
Útok: 32
Obrana: 24
Damage: 114
Životů: 189
Iniciativa: 15
Druh útoku: 1

Ale dajme tomu:
Útok: 32*25%
Obrana: 24*25%
Damage: 114*1000%
Životů: 189*300%
Iniciativa: 15*10%
Druh útoku: 1
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Dobivani

Post by tarrant »

ještě jsem upravoval ten příspěvek co jsem psal, tak si ho případně můžeš dočíst :D

jako je to zajímavé, ale za mě, aby ro byla odměna za takové dobývání si myslím, že to není moc odměna pro kterou se snažit.. můj názor..
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Dobivani

Post by Hron »

To Nezmar: Souhlasím s tarrantem, že to není tak moc zajímavé a pokud velitel nezíská nějaký předmět z Drápu draka, tak je to i velmi slabé.

To Tarrant:
2) ok, pak super!
3) když to nebude, bude to myslím lepší
4) tady o bude delší... :D

a) Druh útoku 1 je v pohodě.
b) Iniciativa 20 je děsně vysoká, ale když chceš, aby hrál na začátku třetího kola, tak asi nic jiného nezbývá, ale stejně je dle mě 20 strašně moc. A opačně, když se jedná jen o pohyblivou kostru, tak bych čekal spíše nižší iniciativu, než vysokou.
Ale jinak je těch 20 přežitelných.
c) Slayer jasně. Je to silná mytická jednotka ignorující obranu. To je v pohodě.
d) Multiútok u jednotky s obřím dmg, stečem a vylepšenou exterminací, tak to je něco naprosto šílenýho
e) pokud bude exterminace mimo útok jednotky, pak to možná půjde, ale rozhodně ne nějak posílené

Můj původní návrh byl cca 2x kraken, nebo 70x Aetherova hvězda. To co nyní navrhnu je takové spojení a obou a i to bude dle mě za hranou, ale pořád to bude slabší, než jsi navrhl ty...

dmg: 100k
útok: 50 (když má slayera, tak více nepotřebuje a větší útok pak vlastně jen více násobí dmg, které je i tak vysoké)
obrana: 30 (ať je to schopné taky něco zranit i bez slayera; s obranou 75 by ta jednotka sama zabila všechny současné eventy v pustině a většinu plenění - uznávám, že v late jsou ty věci v pohodě často i bez tohohle, ale i tak si nemyslím, že by taková jednotka měla existovat)
iniciativa: 20 (líbilo by se mi 10, ale i 20 je snesitelných)
druh útoku: 1
životy: 1M (je to neskutečně moc, ale pokud ta jednotka bude zranitelná, tedy bude mít obranu 30 a ne 75, tak je to použitelný a dává i smysl, že má mytický drak hodně životů)
hodnota: 10M
stav: neživý (to dává imunitu na toxicitu a exterminaci)
schopnosti: imunita na kouzla a ohnivý štít, slayer, steč 150k, multiútok 3, drtivý útok 100% (drtivý útok má většina podobných věcí a když jsme u toho, měl by ho dostat i kraken)
kouzla: magie smrti 3, magie ohně XI

Magie ohně XI - Pekelný dech
Na začátku prvního kola Dračí golem vydechne tři střely tvořené pekelným ohněm, která vypaří vše, co se ji dostane do cesty.
Efekt střel se projeví okamžitě a vyhodnocuje se postupně v daném pořadí:
První střela zasáhne stack, která má největší počet jednotek a sníží jejich počet o 10% a pak sníží životy jednotky o 10 (jako Magie Smrti XI pro X = 10, jen to není magie smrti).
Druhá střela zasáhne stack, který by byl klasický první štít (má aktuálně nejvíce životů) a sníží jejich počet o 10% a pak sníží životy jednotky o 10% (podobně jako výše, jen nyní v procentech) .
Třetí střela zasáhne stack, který má největší obranu a sníží jejich počet o 10% a pak mu sníží obranu o 10.

PS: Pekelný dech dělá i něco jiného, než jsi psal ty, ale přijde mě to zajímavější a popravdě mi to přijde lepší, než mazat 20% několika stacků. A zároveň to myslím celkem sedí do toho, že to likviduje svůj cíl a zároveň když to někoho neterí, tak ho to oslabí (popáleniny jak například velitel v příběhu, jen tady více z blízka)

PPS: Aby se jednotky nedali oživit, tak to by možná šlo tak, že by se o danou hodnotu snížil maximální počet jednotek co v tom stacku bylo ze začátku. Nebo to by nešlo?
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Dobivani

Post by tarrant »

cekově souhlasím :)
já rád čtu, tak se snažím držet příběhu, ale vlastně je to jen kostra u živého draka by byla vyšší obrana opodstatněná kůží, takže v pohodě..
Ale pořád je to kostra silného magického stvoření + um trpaslíků na nejvyšší úrovni, proto ta vysoká iniciativa

Schopnosti: Öhnvý štít bych vynechal, on má oheň v sobě a né kolem sebe..
Kouzla: Magie smrti 3 bych též nedával, podle příběhu LoI tu draci byli dávni před bohy, a před uvěznením bohů na LoI, také dávno byli mrtví, takže není moc reálné aby se magii smrti byli schopni naučit.. jako může mít magii i se stejným účinkem, jen bych proto vytvvořil zvláštní magii - vím jsem puntičkář :D
nebo bych dal něco plošného, jako má velmág ledu - "tato obrovská jednotka vyvolala v našich nepřátelých strach a snížila jejich chuť k boji" iniciativa všech živých jednotek snížena o X%

Magie ohně XI - Pekelný dech bych změnil na Dračí dech :)

k těm účinkům - bude to jako by před bojem? jestli to ovlivní vyvolané štíty? hradby a enti.. Možná by stálo za to, aby byl iniciativou ovlivněn až po vyvolání jednotek..
První střela - bozi co štítují velkým počtem slabých jednotek by to ten štít úplně vynulovalo. takže 10% mrtvých jednotek ok, ale 10% bych se držel i sníženi životů.. týkalo by se to jednotyk s nejvyšším počtem životů celkem..
"popálil nás"
Druhá střela - je teď vlastně střelou první co navrhuji já, možná bych to přesunul na jednotky s nejvyšším útokem zase 10% jednotek pryč a 10% útoku dolů
"roztavil naše zbraně"
a třetí střela zase stejně jen % 10% jednotek pryč a 10% obrany dolů
"roztavil naše zbroje"

Samozřejmě u všeho zaokrouhlení nahoru..

PS: jak jsem psal, měla by to být hlavně jednotka do bo o IP, tak až budu mít náladu tak se kouknu kterých bohů by se to jak dotklo a ty % zkusit ještě vybalancovat..
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Dobivani

Post by Hron »

tarrant wrote:Schopnosti: Öhnvý štít bych vynechal, on má oheň v sobě a né kolem sebe..
Psal jsem, že má imunitu n ohnivý štít, ne že má ohnivý štít...
tarrant wrote:Kouzla: Magie smrti 3 bych též nedával, podle příběhu LoI tu draci byli dávni před bohy, a před uvěznením bohů na LoI, také dávno byli mrtví, takže není moc reálné aby se magii smrti byli schopni naučit.. jako může mít magii i se stejným účinkem, jen bych proto vytvvořil zvláštní magii - vím jsem puntičkář :D
Tak Kamenný Kraken taky nepředpokládám, že umí kouzlit... Reálně za mě to, co se jmenuje Magie smrti 3 by měla být obecně spíše schopnost, než magie, ale když už je to jednou magie, tak mi zase přišlo nesmyslný mít něco, co se jmenuje jinak, ale dělá naprosto totožnou věc...
tarrant wrote:nebo bych dal něco plošného, jako má velmág ledu - "tato obrovská jednotka vyvolala v našich nepřátelých strach a snížila jejich chuť k boji" iniciativa všech živých jednotek snížena o X%
To dává logicky taky smysl, ale přestaňme pořád vykrádat unikátní schopnosti a dávat je všem...
tarrant wrote:Magie ohně XI - Pekelný dech bych změnil na Dračí dech :)
Klidně.
tarrant wrote:k těm účinkům - bude to jako by před bojem? jestli to ovlivní vyvolané štíty? hradby a enti.. Možná by stálo za to, aby byl iniciativou ovlivněn až po vyvolání jednotek..
Pokud by to mělo být až po vyvolání jednotek, pak je potřeba aby to mělo iniciativu 3 nebo nižší a jestli se nepletu, tak jednotky používají v prvním kole magii dle své iniciativy.
Takže to značí, že buď by měl Drak iniciativu 3 a nižší, nebo by Střely neměli okamžitý účinek, ale vytvořili by jednotku (střelu), která by měla iniciativu 3 a nižší a až jejím útokem by se provedl daný efekt...
tarrant wrote:První střela - bozi co štítují velkým počtem slabých jednotek by to ten štít úplně vynulovalo. takže 10% mrtvých jednotek ok, ale 10% bych se držel i sníženi životů.. týkalo by se to jednotyk s nejvyšším počtem životů celkem..
"popálil nás"
Druhá střela - je teď vlastně střelou první co navrhuji já, možná bych to přesunul na jednotky s nejvyšším útokem zase 10% jednotek pryč a 10% útoku dolů
"roztavil naše zbraně"
a třetí střela zase stejně jen % 10% jednotek pryč a 10% obrany dolů
"roztavil naše zbroje"
Nad tím jsem uvažoval taky, ale přišlo mi líto, aby mi něco zabilo 10% Ascendedů, nebo něčeho podobného ještě před bojem. Ale asi to možný je...
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Dobivani

Post by tarrant »

Sorry někdy rychleji myslím, než čtu :D

Nedopsal jsem to. Je to blbost, monstrózně silná, nechávám to co jsem napsal pro představu..
Nicméně při psaní mi napadla tato změna:
Ten dračí dech by přišel na začátku 2. kola (jistota, že by zasáhl vyvolané štíty) a fungoval by následovně: zasáhl by pouze jednu jednotku (klasika nejvyšší počet životů) a zabil by 20% jednotek (nešli by oživit) a snížil by obranu o 50% a životy o 20% (vlastně by "zničil štítovací jednotku", pokud jsou % oslabení nereálná, tak klidně upravte, počet zabitých bych nechal)

Jestli jaou údaje na wiki správně, tak by to kažému z bohů ovlivnilo jmenovitě tyto jedotky:

Dralgar
1. větev: životy - starodávný ent, obrana - starodávný ent, útok - jednoržec
2. větev: životy - asi prastarý horský wurm. obrana, !Problém! vymazal by posvátného wurma stejně tak v útoku, bylo by potřeba ho nejspíš upravit! jinak by volivnil prastarého wurma v útoku i obraně
Aethar
1. větev: životy - ledová hradba, obrana - hradba, útok šaman/ aetherův šaman
2. větev: životy - akolyta? nebo starodávná hydra, obrana - starodávná hydra, útok - starodávný obr
Dhar
1. větev: životy - toxický minotaur. obrana - toxický minotaur, útok toxický bahení had
2. větev: životy - topázový golem, obrana - topázový golem, útok - topazožrout
- opět problém kamenný kraken
Dreadd
1. větev: životy - zombie/stín, obrana - stín, útok - upír
2. větev: životy - uvězněné duše. obrana - uvězněné duše, útok - rytíř věčné temnoty
Vulkán
1. větev: životy - akolyta?/magma golem, obrana magma golem, útok - anděl věčného ohně
- magma obr
2. větev: životy - (nevím co tu "štítuje"), obrana - stínový arcimág/klasiký efreet/otroci?, útok - stínová ohnivá Valkýra
Ghoro
1. větev: životy - hopgoblin, obrana - goblinní vystužená vzducholoď, útok - goblinní pojízdná bomba
2. větev: životy - zlobr?. obrana - goblinní vystužená vzducholoď, útok - zlobr
Post Reply