nekonečné zdroje aneb systémové zmeny

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: nekonečné zdroje aneb systémové zmeny

Post by Hron »

tarrant wrote:Chápu z jakého důvodu se to udělalo, ale měl bych návrh na úpravu: ten poplatek za lidi by začínal až od 50 tis nad kapacitu, né všichni lidé co pracují ve městě tam bydlí :D jde mi o to, že jsou takto bití hráči co vyplení otrokáře a obry a nebo v eventu porazí obry lidožrouty..
Ten záměr to niak neovlivní a zároveň to nezpomalí start věku :)
Taky mě napadlo tohle napsat, ale pak jsem si řekl, že si myslím, že tím nikdy nepřekročí 150% maximální populace a v tom případě je snížení příjmu minimální a tak není třeba to psát. Ale možná se platu.

Ty navrhuješ 50k lidí. Já pokud už se to bude zavádět, tak bych dal 100k, protože dostat třeba 80k lidí z Kmene lidožroutů se mi už párkrát stalo, tak ať když mají být lidi chráněni před tím platit za "pozitivní" eventy, tak ať je to bezpečnější.
Nebo když si teď ještě vzpomínám na to, že jsou dva eventy, které ti dají +10% lidí (kančí mor a velká úroda), tak možná by bylo nejideálnější, kdyby limit od kterého se počítá ztráta příjmu byl "10% max kapacity + 100k lidí". Při tomto zavedení je stále obrana proti lidem s miliardou lidí (který je ten hlavní problém) a zároveň je jistota, že člověk nebude trestán za to, že dobyje Gargantuu a v následujícím kole mu přijde kančí mor...
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: nekonečné zdroje aneb systémové zmeny

Post by nezmar »

ono sa to počíta až keď máte o 10% viac než môžete mať.

Čiže ak vaša kapacita je 500 tisíc (čo predstavuje 45 mest + 50 osád) tak musíte prekročiť na 550 tisíc aby vám dalo postih -5% z príjmu tých 50k čo je navyše = čiže prídete o dane od 2500 ludi :roll:

čiže zo začiatku je to naozaj malý poplatok a určite nič hrôzostrašného.
Až pri 2 násobku sa dostávame na priemer -21%, čite namiesto 500k obyvateľov máte 1 milión. Ak si dáte zvýšené daňe tak je to iba 10% z celkového príjmu (keďže dane príjem zdvojnásobia)

ak máte 50k obyvateľov a podarí sa Vám získať od obrov 80k obvateľov tak zvýšite svoju populáciu viac ako 2násobne, to znamená, že príjem sa znižuje o cca 45% ale keď si prepnete na vyššie dane tak sa dostávate na úroveň - 23%.
Skutočne máte pocit, že by ste brutálne strácali???

pokiaľ chcete ja tam nastavim limit na 100k obyvateľov, ale ani to nerieši problém s 130k po obroch. Stále vám to bude odpočítavať :D
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: nekonečné zdroje aneb systémové zmeny

Post by Hron »

Asi to v podstatě může zůstat jak to je, protože člověka více znervózňuje, že mu tam něco vyskočí, než to, že by ho to nějak moc trestalo.

Ale zase na druhou stranu, kdyby se něco nezačínalo dít už na +10%, ale až na +20% s omezením na minimálně +100k, tak by to bylo dle mě ideální a hráči nestudující fórum by z toho nebyli tak zmatení (protože by to pak nejspíše nikdy nepotkali).
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: nekonečné zdroje aneb systémové zmeny

Post by tarrant »

nezmar wrote:ono sa to počíta až keď máte o 10% viac než môžete mať.

Čiže ak vaša kapacita je 500 tisíc (čo predstavuje 45 mest + 50 osád) tak musíte prekročiť na 550 tisíc aby vám dalo postih -5% z príjmu tých 50k čo je navyše = čiže prídete o dane od 2500 ludi :roll:
Tak právě ti lidožrouti ti když máš 50 měst už nechodí.. ti ti naopak přijdou když máš měst jen pár a tím pádem tu maximální kapacitu můžeš překročit i několiknásobně a pak už to může být dost znát..
Takže jak píše Hron 100k a 10% by byl ideál..
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: nekonečné zdroje aneb systémové zmeny

Post by nezmar »

tarrant wrote:Tak právě ti lidožrouti ti když máš 50 měst už nechodí.. ti ti naopak přijdou když máš měst jen pár a tím pádem tu maximální kapacitu můžeš překročit i několiknásobně a pak už to může být dost znát..
Takže jak píše Hron 100k a 10% by byl ideál..
ach jaj. čítať s porozumením :) príklad s 50 mestami bol pre kančí mor a jeho 10%

hneď podtým bol príklad na ľudožrútov a 50k ľudí (čo predstavuje 20 osad a 3 mesta) a aké sú reálne úbytky.

Jediné čo vás bude otravovať pri týchto malých číslach je hláške a nie samotný postih. Ten je zanedbateľný - pri vyššich daniach je to 11% s príjmov navyše a ak počítame že ste prekročili ľudí o 100% tak z celkového príjmu to je -5,5% dole :)

a neboj sa, v novom update budú pravdepodobne chodiť ľudožrúti aj neskôr :twisted:

Ale ja som v pohode s tím, že sa tam hodí obmedzenie aj na počet ľudí (opäť pripomínam že 100k vás nezachráni pred mínosom za obrov ak dostanete maximálnu odmenu) a percentá sú už teraz - počíta sa to až od prekročenia +10%
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: nekonečné zdroje aneb systémové zmeny

Post by Hron »

proto jsem psal "+20% s omezením na minimálně +100k", tedy ne 10% které aktivuje Kančí mor...

Ale jak jsem psal, jde primárně o rozmazlenost hráčů, kteří nechtějí vidět záporné oznámení když se jim daří. Jinak už od začátku uznávám, že je pravda, ž ta ztráta 11% zlata nás nezabije, když jsme stejně v plusu z toho, že máme ty lidi navíc...
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: nekonečné zdroje aneb systémové zmeny

Post by Hron »

Vyřešili jsme, že není možné mít nekonečné zdroje přes lidi, ale jestli obchodník zvyšuje procentuálně zlato, tak to taky není dobře a tuto odměnu bych odstranil (nebo ji omezil maximální hodnotu, třeba na 100M).

PS: Jo a možná je nyní bug, že obchodník dává odměnu se 100% šancí, což rozhodně není dobře... :D
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: nekonečné zdroje aneb systémové zmeny

Post by ySpirit »

Treba neni bug, kdyz ma klan tamhle X milionovou armadu, kam si mysli obchodnik, se s temi runami zdrhne? Do zalare? :mrgreen:

100% sance na eventy / udalosti je fajn. Pokud se tam nechteji hodit lepsi odmeny, tak bych to nemenil.
By se chudak obchodnik s runami opet vubec nepouzival.
Za runy snehu tam snad neni nic zajimaveho, za runy zivota poradne taky nic, runy ohne snad jen ty lidi / osadu, ale vsechny eventy jsou kolem 100-250k hodnoty armady, takze to je spis plytvani runami.
Za runy nebes tam je proklete udoli (taky celkem slabe), proklety chram ohne (neni spatny, nejaka ok odmena + jednotky), % odmenu zlata (super, ale klan musi mit hodne nastradano, aby se vubec vyplatilo) a opevnene mesto, ktere je mimo zlato asi nejlepsi moznosti.

Co treba pridat novy stupen informaci, ktere maji 5x nebo klidne 10x cenu, ale maji nejake uzitecnejsi eventy?
Nektere, co treba nejdou najit v pustine.
Udalost o nalezeni tajnych skladu by se tam mohla hodit, aspon by to pak neprislo "tak" zdarma.
Pak by se nemusela odebirat sance, ze obchodnik zdrhne bez nejake odmeny.
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: nekonečné zdroje aneb systémové zmeny

Post by Hron »

Prokletý chrám ohně by se měl brzy zesílit. Města by měla po zavedení nových staveb mít taky nějaký význam a u zlata ti teoreticky stačí mít našetřené dvoje katakomby a už máš dostatečný základ...

Ale ok, tak asi můžeme nechat 100% šanci, ale pak bych zavedl omezení na zlato 25M a prohodil šanci na údolí a oddělal bych prokletý chrám, protože mou navrhovaná změna počítá s tím, že je to vzácný event a já ho za 1000 run nebes měl 20x...

PS: Jinak s tím, jak je to nastaveno nyní, tak po 300 tazích se svým Aetherem mám 2,5k run nebes (měl jsem 2,2k) a mám 440M zlata (měl jsem 220M)... tzn.: ano, nyní není problém mít nekonečné zdroje...
PPS: Po 1000 tazích jsem na 16 mld zlatě a 3,6k runách nebes (s tím, že jsem dalších 1k utratil)...
Last edited by Hron on Sat 12. Mar 2022 18:58:27, edited 3 times in total.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: nekonečné zdroje aneb systémové zmeny

Post by nezmar »

obchodnik s informaciami

Code: Select all

$events = array(
1	=> array(
	array('name'=>'event_chram','id'=> 40,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Æthrův chrám')),
	array('name'=>'event_chram','id'=> 50,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Chrám země.')),
	array('name'=>'event_chram','id'=> 60,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Chrám gobliní sekty')),
	array('name'=>'eventy_l',	'id'=> 1,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Velký hřbitov')),
	array('name'=>'event_chram','id'=> 30,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Chrám ohně'))
),
2	=> array(
	array('name'=>'eventy_l',	'id'=> 2,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Doupě obra')),
	array('name'=>'eventy_l',	'id'=> 3,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Skrýš banditů')),
	array('name'=>'eventy_l',	'id'=> 4,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Gnomí dílna')),
	array('name'=>'event_chram','id'=> 50,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Chrám země')),
	array('name'=>'eventy_2',	'id'=> 3,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_more', 'Staré stoky')),
	array('name'=>'vesnice',	'id'=> 1,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Vesnice'))
),
3	=> array(
	array('name'=>'event_chram','id'=> 90,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_more', 'Trosky neznámého chrámu')),
	array('name'=>'eventy_l',	'id'=> 3,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Skrýš banditů')),
	array('name'=>'eventy_2',	'id'=> 3,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_more', 'Staré stoky')),
	array('name'=>'vesnice',	'id'=> 2,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Osada')),
	array('name'=>'add_lidi',	'id'=> 0.25,'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_people')),
	array('name'=>'barbari',	'id'=> 4,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_cannibal')),
),
4	=> array(
	array('name'=>'event_chram','id'=> 90,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_more', 'Trosky neznámého chrámu')),
	array('name'=>'eventy_l',	'id'=> 10,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Prokletý chrám ohně')),
	array('name'=>'eventy_l',	'id'=> 10,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Prokletý chrám ohně.')),
	array('name'=>'vesnice',	'id'=> 4,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'Opevněné město')),
	array('name'=>'eventy_2',	'id'=> 2,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_one', 'prokleté údolí')),
	array('name'=>'add_zlato',	'id'=> 0.2,	'text'=> $this->lang->line('market_merchant_info_event_msg_gold') . ' %s.'),
)
);
Mal som tam nahodenu sancu (1-5) ked som to zjavne testoval aby som nemusel klikat 200x a zabudol odstranit. Zatial som to vratil na rand (0-25) kym urovname veci co sa tam nachadzaju
Post Reply