Buh - Ascendancy

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Ascendancy

Post by Hron »

tarrant wrote:válečník crinis:
Na 1 jednotku potřeba: 5 vybavení

Cena 1 vybavení:

5 zlatých
Díky.
Takže dvojnásobná cena odpovídá těm 50 zl o kterých jsem psal...
tarrant wrote:nudím se tak si čtu co je nového i tam kde nesleduji :)
Ty nečteš poctivě vše jako já?
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Buh - Ascendancy

Post by tarrant »

ehm ne, já čtu jen co mi baví.. chrámy jsem nečetl vůbec.. stavby mě taky nebaví.. obchodník taky ne, ale k němu jsem se nějak vyjádřil..
Mě baví nějak nejvíc to co má nějaký příběh.. kdybych nepsal jako prase, tak by mě nejvíc bavilo rozšiřovat svět Land of Ice o další příběhy, klidně i bez nějaké tvorby samotné hry.. proto mě bavil ten dračí golem v tom dobývání.. a ten iluzionární ostrov, k němu už "patlám" nějaký kratší příběh :)
Rád čtu, jak jsem někde psal, tak inspirace mám dost a představivost u mě taky nikdy nebyla špatná :)

Někdy je ta představivost na škodu, teď u toho ostrova mám v hlavě asi 3 verze a pořád se nemůžu rozhodnout :D tak asi sepíšu všechny a nechám vybrat tebe a nezmara a ySpirita pokud se mu bude chtít, větší zájem nečekám..
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Ascendancy

Post by nezmar »

ja zase v podstate ignorujem Ten váš ostrov, je tam na mňa už toho príliš veľa, moc ma to ani nezaujíma (môj návrh ste zamietli ... :( ) a tak len čakám na čom sa vlastne dohodnete :D

čo sa týka príbehov. Kľudne napíš čo ťa napadne (vytvor si vlastnú sekciu!. Ja to potom môžem utriasť a doplniť a zaradíme do wiki

K téme: cenu válečníkov idem hneď zmeniť. Tie stropy a náväznosť musím ešte premyslieť (viac sa mi páči ta myšlienka na silu armády ako na věhlas)
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Buh - Ascendancy

Post by tarrant »

nezmar wrote:ja zase v podstate ignorujem Ten váš ostrov, je tam na mňa už toho príliš veľa, moc ma to ani nezaujíma (môj návrh ste zamietli ... :( ) a tak len čakám na čom sa vlastne dohodnete :D

čo sa týka príbehov. Kľudne napíš čo ťa napadne (vytvor si vlastnú sekciu!. Ja to potom môžem utriasť a doplniť a zaradíme do wiki
Ještě mimo téma :D
Myslel jsem, že vás nechám vybrat z příběhů, který by se k objevení ostrova mohl nejvíce hodit.. čím více se nad tím zmýšlím, tím se mi možnosti rozrůstají :D
a pak tedy něco sepíšu.. přemýšlel jsem nad nějakou historií bohů - u některých je známější u některých méně..
že bych začal zlehka něčím co nějak nezashuje přímo do světa LoI a když se ti to bude líbit, tak bych mohl zkusit i nějaká ožehavější témata :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Ascendancy

Post by nezmar »

Inak momentálne sa pri Ascen válečníkov používa:
instantné pridanie jednotiek

Code: Select all

function bonus_ascen_warrior(){
	$celkem_pridat = $runa_6 * 10; // runa vecnosti
	if ($celkem_pridat > 0){
		jednotky::pridej_jednotku(2400, $celkem_pridat);
		return "Pomocí run věčnosti jsme vyprodukovali $celkem_pridat x Ascen Valečnik<br>";
	}
}
}
zvýšenie rekrutu

Code: Select all

function bonus_rekrut_2400(){
	if ($bu_druh3 == 2410 || $bu_druh3 == 2411){
		$bonus += ceil($slava_p/300); // vehlas
	}
}
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Ascendancy

Post by Hron »

nezmar wrote:Inak momentálne sa pri Ascen válečníkov používa:
instantné pridanie jednotiek

Code: Select all

function bonus_ascen_warrior(){
	$celkem_pridat = $runa_6 * 10; // runa vecnosti
	if ($celkem_pridat > 0){
		jednotky::pridej_jednotku(2400, $celkem_pridat);
		return "Pomocí run věčnosti jsme vyprodukovali $celkem_pridat x Ascen Valečnik<br>";
	}
}
}
zvýšenie rekrutu

Code: Select all

function bonus_rekrut_2400(){
	if ($bu_druh3 == 2410 || $bu_druh3 == 2411){
		$bonus += ceil($slava_p/300); // vehlas
	}
}
Ano, je to tak, jak je na wiki a jak jsem já navrhoval a jak jsem si myslel, že to bude správně, ale zjistil jsem problémy.

Přidání zadarmo za runy věčnosti je správě a to bych tak nechal a neměnil.

Bonusový rekrut správně není a to bych ideálně změnil dle hodnoty armády tak jak jsem navrhoval:
Hron wrote:Návrh
hodnota = aktuální hodnota armády
  • Výcvikový tábor: 10 -> tedy základní rekrut
  • Klášter: + ceil(hodnota/5000), max = 1000 -> tedy +1 za 5k army, maximum pro 5M army a to +1k
  • Introspekce: + ceil(hodnota/10000), max = 10000 -> tedy +1 za 10k army, maximum pro 100M army a to +10k
  • Chrám povznesení: + ceil(hodnota/20000), max = 10000 -> tedy +1 za 20k army, maximum pro 200M army a to +10k
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Ascendancy

Post by ySpirit »

Celkove mi bonusovy rekrut navazany na hodnotu armady zni zvlastne, pokud se klan kompletne rozbije, musi se pres jine jednotky nabrat hodnota armady, aby se valecnici vubec rekrutili zpatky.

Ale jestli se uz to chce mit, tak co treba mit vycvikovy tabor, tam nejaky zakladni rekrut, ten by se s kazdou budovou Asceny zvysil az rekneme na 2-4k valecniku (musi byt velke cislo, aby se rozbity klan mohl obnovit) a pak podle hodnoty armady by se tento zakladni rekrut navysoval o 1% az treba do +200% (za kazdy 1M armady o +1% navic).
Takze klan s 200M hodnotou bude mit rekrut 6-12k valecniku.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Ascendancy

Post by nezmar »

tak to kľudne môže zostať na věhlas,

PS: aj keď sa klan rozbije a má runy večnosti, tak chodia válečníci zadarmo bez obmedzení, takže sa to nazbiera tak či tak. Vyprodukovať rýchlo pár drahých jendotiek nie je náročne a teda dobrý rekrut by už mohol nabehnúť pomerne rýchlo
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Ascendancy

Post by Hron »

Tím, že ten rekrut na hodnotu armády je jen u válečníků a ne obecně u všech jejích jednotek, tak vážně nevidím tak velký problém v tom rozbití klanu.
Přesně jak psal Nezmar. Válečníky zadarmo to neovlivní a nabrat hodnota na ostatních jednotkách se dá.

Mně se líbí, že ta návaznost na armádu je unikátní a k Asceně sedí a proto bych to rád zkusil!

Na tvém návrhu se mi nelíbí ten vysoký rekrut, který máš "zadarmo". S tím, že nechci, aby byl přehnaný rekrut na začátku věku, tak by to muselo vypadat nějak takto:
1. budova: 10; 2. budova: 50; 3. budova: 100; 4. budova: těch tvých 2-4k -> to je neskutečný skok na poslední budovu a popravdě ten rekrut 2k je více, než je tolik, kolik je nyní na 600k věhlasu, takže to je obří zvýšení "zadarmo" a to se mi nelíbí...

PS: Na 5M army budeš mít v mém návrhu o něco větší rekrut válečníků, než mám já teď na 400k věhlasu...
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Ascendancy

Post by nezmar »

a keby sme to spravili kombinovane? Že by bol bonus aj za vehlas aj za hodnotu armády. Aby to troška oslabilo rozbitie ale aby bolo u Ascen podporená silná armáda

Code: Select all

	$bonus = 0;
	if ($bu_druh3 == 2410 || $bu_druh3 == 2411)
		$bonus += ceil($slava_p/1000); // vehlas
	if ($bu_druh4 >= 2420 && $bu_druh4 < 2430)
		$bonus += ceil($slava_p/300)
	if ($bu_druh5 >= 2430 && $bu_druh5 < 2440)
		$bonus += ceil($slava_p/100)

	if ($bu_druh3 == 2410 || $bu_druh3 == 2411){
		$bonus3 = ceil($hodnota_army/5000);
		if($bonus3 > 1000) $bonus3 = 1000;
		$bonus += $bonus3;
	}
	if ($bu_druh4 >= 2420 && $bu_druh4 < 2430){
		$bonus4 = ceil($hodnota_army/10000);
		if($bonus4 > 10000) $bonus4 = 10000;
		$bonus += $bonus4;
	}
	if ($bu_druh5 >= 2430 && $bu_druh5 < 2440){
		$bonus5 = ceil($hodnota_army/20000);
		if($bonus5 > 10000) $bonus5 = 10000;
		$bonus += $bonus5;
	}
Toto sú oba návrhy. Samozrejme ak by boli oba, tak by to chcelo mierne upraviť (prípadne každý dať na polovicu a hotovo :D
Post Reply