Tento update sa ešte len pripravuje a postupne bude spúšťaný/dopĺňaný
Ťaženie
* Orol 1 a 2 - šanca na získanie ťažkej sekery znížená na 5%
* Orol 3 - šanca na získanie predmetu 7%
* Orol 4 - šanca na získanie meča Bastard je 2,5%
* Orol 5 - odmena do budov znížená na 1% zo zásob, šanca na získanie predmetu 10%
Predmety
* Stripek nadeje je možné aktivovať raz za 24 hodín (resp. sa to vzťahuje na dve premenné: kedy je možné vykonať veľkú bitku a rýchlosť hry)
* Gnomi vozík: Multifunkční vozík do kterého lze uskladnit snad cokoliv. Jednotka získa +15% do poškození a +1 do obrany. Gobliní vzducholode získavají navíc +50% na množství paragánu.
* prapor svetla -> specialne bonusi odteraz vyuzivaju aj jednotky Inkvizitor, Exorcista, Paladin Svetla (ten, ktory chodi z uprchlickeho tabora)
Budovy
* ak nemate dostatok penazi na udrziavanie armady, tak sa vam rusia vsetky bonusy na zvyseny rekrut jednotiek a rekrut specialnych/bonusovych jednotiek
* Crinis boli upravene bonusy na rekrute zo zvysenou vehlas. Po novom to uz je nie je pevna ciastka, ktora sa nasobi vehlasom, ale je tam exponencialna funkcia, ktora bude zabranovat (resp. ich zmiernovat) mega bonusom pri rekrute
* Aethar - bonusy na rekrute zavisle od run/slavy boli zmenene na exponencionalne funkcie (prirastok sa postupne znizuje)
** Ledove hydry stoja teraz 3 vybavenia. A cena 3 vybaveni = 1M zlata + 1 runa nebes
* Draedd - bonusy na rekrute zavisle od run boli zmenene na exponencionalne funkcie (prirastok sa postupne znizuje)
** Soulkeeper - na jednu jednotku bude potřeba 2 vybavení, kde každé bude stát 5k lidí (po vylepšení 4k lidí)
* Dralgar Imagar - bonusy na rekrute zavisle od run boli zmenene na exponencionalne funkcie (prirastok sa postupne znizuje)
** druidi maju zvyseny rekrut v zavislosti od run zivota ak mate postaveny posvatny haj
** Jednorozci uz stoja iba 1 vybavenie, ale na jedno treba 50k zlata + 5 run zivota
** Wurm uz stoji iba 10 vybavenia, ale na kazde vajicko treba 200k zlata + 2 runy zivota
* Vulkan - bonusy na rekrute zavisle od run boli zmenene na exponencionalne funkcie (prirastok sa postupne znizuje)
** flamekeeper stoji 2 roby, cena je 2 roby = 500k zlata + 1 runa ohna + 1 runa nebes
* Dhar
** na Maga zeme treba 1 vybavenie, cena 1M zlata + 20 run zivota, po vylepseni cena 0.5M zlata + 10 run zivota
** Baheni had stoji 9 vajicok, 6x vajicko = 1 runa nebes + 10 run zivota
Jednotky
* posvatny jednorozec je odteraz unikatna jednotka
Schopnosti
* Temny krik zmenil svoje vyvolavacie schopnosti. Odteraz bude s vyssim poctom jedntiek klesat ich ucinnost. Klesanie je postupne. Zo zaciatku bud dokonca mierne silnejsi ako boli doteraz
Magie
* Magie svetla 5 (posilenie inic a stec - svetlonos) ovplivnuje iba vlastne jednotky
Dizajn
* na stranke s budovami pribudli tlacidla na zrychlenie pridavania vybavenia do budov. Mne osobne sa to nechcelo furt pisat
Vypis boja
* pokial obranca alebo utocnik maju armady na 0 tak sa dane kolo automaticky skryje aby sa troska skratili vypisi z bojov
update 2.9.2
Re: update 2.9.2
Dvě poznámky:
1) nejedná se náhodou o mocninou funkci a ne exponenciální?
(x^0,5 je mocninná; 5^x je exponenciální)
2)
Soulkeeper - na jednu jednotku bude potřeba 2 vybavení, kde každé bude stát 5k lidí (po vylepšení 4k lidí)
1) nejedná se náhodou o mocninou funkci a ne exponenciální?
(x^0,5 je mocninná; 5^x je exponenciální)
2)
má to být:Soulkeaper teraz stoji 2 tisic dusi, 1k dusi = 5k zlata, po vylepseni 1k dusi = 4k zlata
Soulkeeper - na jednu jednotku bude potřeba 2 vybavení, kde každé bude stát 5k lidí (po vylepšení 4k lidí)
Re: update 2.9.2
samozrejme v oboch pripadoch mas pravdu
takze nepouzivaju sa exponencionalne ale mocninove funkcie
takze nepouzivaju sa exponencionalne ale mocninove funkcie
Re: update 2.9.2
Nevím jestli to bylo úmyslné, ale posvátný jednoroh teď může se slonovinovým lukem oživovat jednotky už od druhého kolanezmar wrote: Jednotky
* posvatny jednorozec je odteraz unikatna jednotka
Re: update 2.9.2
nevidim v tom az taky problem.
Chceli ste unikatku, tak je unikatka
Chceli ste unikatku, tak je unikatka
Re: update 2.9.2
dá se odhalit ten vzorek na úpravu křiku přízraků ?
edited: Už jsem to našel ve vlákně k dreaddovi
edited: Už jsem to našel ve vlákně k dreaddovi
Re: update 2.9.2
Já to chápal tak, že odměna byla snížena z "10% + 10" na "1% + 10" a ono to bylo sníženo na "1% + 1".Orol 5 - odmena do budov znížená na 1% zo zásob, šanca na získanie predmetu 10%
Snížení procent mělo význam, protože bez něho šlo dosahovat velmi rychle skoro neomezeného množství zásob. Ovšem snížení i konstantního počtu se mi nelíbí a myslím, že není vhodné, protože tím už ta odměna je oslabena až příliš a tažení se tak nevyplatí chodit, pokud má hráč možnost jít jakékoliv plenění. Myslím si, že vyvážené by bylo to "1% + 10".
(je totiž třeba také nezapomenout na to, že díky omezení střípků se výrazně omezil počet možných tažení a udělat nyní 40 tažení je výrazně těžší, než kdysi 1000...)
Re: update 2.9.2
Bylo snížení odměny za tažení Orla, ale nebylo sníženo u Města vlků. Myslím, že by mělo být snížení i tam.
Navrhuji:
Orel: 1% + 10
Vlk: 2% + 10
(tažení vlka je těžší a hůře se získává, tak si zaslouží něco lepšího, ale zase na druhou stranu by to nemělo být moc, aby to, že to jedné aliance padne neznamenalo, že ostatní nemají šanci)
Navrhuji:
Orel: 1% + 10
Vlk: 2% + 10
(tažení vlka je těžší a hůře se získává, tak si zaslouží něco lepšího, ale zase na druhou stranu by to nemělo být moc, aby to, že to jedné aliance padne neznamenalo, že ostatní nemají šanci)
Re: update 2.9.2
takze najnovsie:
Orel: 1% + 10
Vlk: 2% + 10
vidim tam tiez (v kode), ze som laboroval s tym, ze by sa odmena znizovala na zaklade poctu dobyti. Cize by zacala na 10% + 10 a koncilo by sa na 0% + 10
ale nie som si uplne isty ci som to dotiahol do zdarneho konca. Budem sa nato musiet lepsie pozriet
Vyzera, ze to funguje. Cize mozeme to nastavit nasledovne.
Orel zacne na: 5% + 10 a skonci (po 5 dobiti) na 0% + 10
Vlk zacne na: 10% + 10 a skonci (po 10 dobiti) na 0% + 10
Bude teda mat vyznam plnit to na zaciatku, ked to niekto naozaj chce/potrebuje. Ale pokial to niekto bude farmit, tak odmena pojde dole a uz to nebude take pritazlive
Orel: 1% + 10
Vlk: 2% + 10
vidim tam tiez (v kode), ze som laboroval s tym, ze by sa odmena znizovala na zaklade poctu dobyti. Cize by zacala na 10% + 10 a koncilo by sa na 0% + 10
ale nie som si uplne isty ci som to dotiahol do zdarneho konca. Budem sa nato musiet lepsie pozriet
Vyzera, ze to funguje. Cize mozeme to nastavit nasledovne.
Orel zacne na: 5% + 10 a skonci (po 5 dobiti) na 0% + 10
Vlk zacne na: 10% + 10 a skonci (po 10 dobiti) na 0% + 10
Bude teda mat vyznam plnit to na zaciatku, ked to niekto naozaj chce/potrebuje. Ale pokial to niekto bude farmit, tak odmena pojde dole a uz to nebude take pritazlive
Re: update 2.9.2
Ahoj, tlačítka na vybavení jsou fajn, šlo by tam ještě pls dát tlačítko "max" - tj. nakup kolik jen můžeš? Nebo povolit mačkat tlačítka s hodnotou na kterou člověk nemá a automaticky by to tam dalo nejvyšší možnou hodnotu?