Tažení

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)

Tažení

Příspěvekod Hron » úte 28. dub 2020 10:58:17

Myslím, že by bylo fajn se zamyslet nad taženími.

Kdysi byli dvě - Laboratoř a Vlci
Tehdy to bylo vyrovnané a dobré.

Laboratoř
Odměny od démonů v podstatě nebyli a obecně se hra pohybovala v nižších číslech a tak odměna 10M zlata bylo hodně a runy nebes a ohně v pokladně byly unikátní.

Vlci
Velmi těžko se odemykali (kvůli zápisníku) a pak byli hodně těžcí, ale odměna 20M zlata a zhodnocení zásob bylo naprosto úžasné a jedinečné. Pro aliance to byla výzva a zároveň něco, co opravdu chtěli.

Pak přibil Orel.
A ještě s posílením odměn od démonů se to kompletně rozpadlo a absolutně nemá cenu chodit nic jiného, než jen Orla.

Laboratoř
Díky vysokým odměnám od démonů nejsou runy ohně zajímavé a zlato má nižší hodnotu. Obecné zvýšení obrat klanů také snižuje hodnotu odměny ve zlatě. Takže jediné co zůstává je unikátnost těch 10 run nebes, což je ale málo za celé tažení...

Vlk
Prakticky se z toho stala horší varianta Orla. Vlci se hůře zpřístupňují, jsou těžší a oproti Orlovi mají o 5M zlata více, což ale jak bylo řečeno výše, tak zlato není tolik cenné.

Orel
Je přístupný hned, dává také zhodnocení zásob (což je největší síla Vlka), je výrazně jednodušší než Vlk a dává jedinečné velmi silné zbraně. Jak drtič, tak katana mají výrazně vyšší cenu, než je těch 5M zlata (a to i když padají s pravděpodobností 10%).


Dle mě by se buď znevýhodnit Orel, či lépe zvýhodnit ostatní dvě (aby se opět stali zajímavými).

Reálně nyní, jak jsou větší průměrné armády, tak hlavní "cena" za dělání tažení je "počet útoků na splnění tažení". Myslím, že by bylo fajn tažení předělat tak, aby byla to, co v době jejich vzniku, tedy aby se zvýšila jejich obtížnost (armády v nich) a zároveň aby se zvýšily jejich odměny (aby se zvýšila motivace tam chodit i po jejich posílení).


PS: Ale stále platí prohlášení z dřívějška, že procentuální odměna u zhodnocování zásob by měla být minimálně sníže, či radši úplně zrušena -> ta se totiž opakovaným chozením tažení nekontrolovatelně vymyká kontrole...
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 258
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Tažení

Příspěvekod nezmar » čtv 04. čer 2020 15:25:47

percentualnu odmenu som znizil na 1% a znizil som tiez vyskyt predmetov v Orlovi

dalsie navrhy na vybalancovanie tazeni?

a moja predstava bola taka aby boli rozne urovne obtiaznosti nie aby vsetky boli rovnake.
cize treba to prisposobit tomu, ak treba dat niekam viac/menej jednotiek alebo vacsie/mensie odmeny tak som same ucho

ak treba zmenit kedy sa spristupni Orel tak som nakloneny pridat tam podmienky (napr. len pre alianciu, ktora ma v banke urcity obnos run/zlata atd)
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 1030
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Tažení

Příspěvekod Hron » pát 05. čer 2020 13:06:59

percentualnu odmenu som znizil na 1%
a znizil som tiez vyskyt predmetov v Orlovi
Super!

a znizil som tiez vyskyt predmetov v Orlovi

Nebylo myslím potřeba. Bez střípků těch tažení moc nebude a myslím, že je rozumné, aby měla aliance statisticky alespoň 1 drtič a katanu po 10 tažení (či radši 2 drtiče a 2 sekery).
Teď po snížení zásob se tyto zbraně staly významnými v rozhodování, zda tam jít, nebo ne a bylo by škoda tažení úplně pohřbít.

dalsie navrhy na vybalancovanie tazeni?

a moja predstava bola taka aby boli rozne urovne obtiaznosti nie aby vsetky boli rovnake.
cize treba to prisposobit tomu, ak treba dat niekam viac/menej jednotiek alebo vacsie/mensie odmeny tak som same ucho

Souhlasím, že tažení by měla být různá. To na co jsem se snažil upozornit já je to, že Vlk je oproti Orlovi slabý a přitom je těžší se tam dostat (často zápisník během celého věku nepotkám).
Osobně si myslím, že by bylo fajn zvýšit šanci na nalezení zápisníku.

Můj návrh na tažení:
1) Laboratoř -> jednoduchá, malá odměna (zaměření na runy)
2) Orel -> středně těžká, střední odměna (zaměření na zbraně pro jednotky)
3) Vlk -> těžký, velká odměna (zaměření na unikátní artefakty)


1) Laboratoř
Upravil bych odměnu a snížil obtížnost.
U armád třeba zkusit:
1. část -> nechat
2. část -> 10 x Plamenný démon arcimág, 1,000 x Plamenný démon mág, 1,000 x Plamenný démon mág, 1,000 x Plamenný démon mág
3. část -> oddělat obří kostlivce (ať je to jen toxické)
4. část -> snížit počet Zmutovaných wurmů na 5
(což nevím, jestli je dostatečné oslabení, aby to bylo "slabé")

Odměnu bych zkusil třeba tak, že bych zrušil zlato a upravil runy třeba na: 50-100 run sněhu, 30-50 run života, 20-30 run ohně, 10 run nebes.
(odměny by měli být pevné, jen si nejsem jakou hodnotu z daného rozsahu nastavit)


2) Orel
Nechal bych to tak, jak to bylo původně jen s úpravou 1% do zásob, místo 10%.

3) Vlk
Dal bych šanci 1:100 u obou Pravusů a Osroxase na nalezení zápisníku -> ať je statisticky každý věk nalezen... Zrušil bych ostatní nalezení.
Obrany bych zkusil třeba trojnásobné (to by chtělo otestovat praxí).
Odměny nemám moc zmapované, protože jsem ho byl jen párkrát, takže nevím, co je tam teď, ale tak pro začátek bych navrhoval třeba:
- nechat tam co tam je nyní jen s tím, že by se snížila procentuální odměna u zásob podobně jak u Orla, jen zde na 3%
- v poslední části navíc šance na nalezení Mapa Archeologického Tábora (20%), Magická formule moci, Dráp draka, Excalibur, Meč paladina, Prsten Strážce, Nebeský krystal, Esence života, Prapor bersekra (5%)
- a ideálka by byla ještě vymyslet něco unikátního pro Krále vlka -> třeba "Plášť z kůže Krále vlků: nasadit lze jen veliteli, schopnost Motivace"

Motivace:
- spustí se v prvním kole
- "Porazili jsme i Krále vlků a tak tahle nicotná armáda před námi nás nedokáže zastavit."
- všechny tvé živé jednotky získají +10% do útoku, obrany, zranění a iniciativy (minimálně 1)


ak treba zmenit kedy sa spristupni Orel tak som nakloneny pridat tam podmienky (napr. len pre alianciu, ktora ma v banke urcity obnos run/zlata atd)

Nevím, asi bych to nedával. Nebo třeba jen něco rozumně splnitelného kolo poloviny věku, jako síla celé aliance dohromady 50M ("jen silné aliance se opováží zaútočit na Království orla")
Naposledy upravil Hron dne pon 08. čer 2020 17:25:19, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 258
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Tažení

Příspěvekod Hron » pát 05. čer 2020 14:56:08

Nebo co mě tak k Zápisníku ještě napadlo a mohlo by být zajímavé:

Udělat ze zápisníku "spotřební" zboží, kdy útokem na Vlka se spotřebuje a na nové tažení je potřeba nový a zvýšil pak šanci takhle:
1) Pravus -> 1:50
2) Osroxas -> 1:100
3) 4. část Thullgeonovi Laboratoře -> 1:10 ("Thullgeon hledá mocný artefakt potřebný pro další pokusy, který by se měl nacházet ve ztraceném Vlčím městě.")
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 258
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11


Zpět na Hlavná diskusia

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron