Obchodník

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Obchodník

Post by ySpirit »

Jestli je presilene, tak se neco muze oslabit. A nebo pridat vickrat spatna moznost, aby ta sance nebyla vzdycky jenom vyhra.

Kdyby chtel nekdo menit 25 run snehu na nic a nebo na 5 ze 6 moznosti, tak je lepsi to nacpat do chramu, kde by z toho okamzite vypadlo 80-240k zlata a nemusi se u toho preklikavat sem a tam + posilat armadu do eventu.
I na trhu se to proda nejmene za 20k zlata (1k / runa, -20% poplatek => 20k zlata).
Celkove pouzivat prekupnika informaci, aby z toho padaly jedny z nejsnazich eventu, co klan bud davno nenachazi, nebo je schopen prochazet jednotkami uz v prvnim kole, je o nicem.
Kdyz uz je to tak snadna udalost, tak se rovnou muze hodit odmena, aby se to aspon mohlo parkrat prokliknout a hrac se zbavi run, pokud je nechce prodat.
Preklikavat zalozku kvuli odmene 1 vesnice / 20k zlata / 1 runy snehu/zivota nebo taky nicemu, je proste otravny.

Kdyz by treba u run snehu mela byt vesnice / doupe obra / velky hrbitov / chram goblini sekty / 50% sance na nic, tak mi prijde, ze neco vic nez 1 runa snehu na tyhle moznosti je moc.

Si vem, ze 25 run snehu na zacatku setris nejakou chvili, nekteri bohove je potrebuji na budovy a na jednotky, takze runa snehu bude mit aspon v zacatku nejakou hodnotu.
Ted si vem tuhle hodnotu a porovnej ji s:
30-40k zlata na runu (lepsi nez chram, protoze v chramu zadavas kombinaci na zlato, tady je to vylozene RNG, co si nevyberes) - na trhu bych se nedivil, kdyby mela vyssi hodnotu a nebo to aspon byla garantovane, ze z toho bude zlato.
5-8 run zivota na 25 run snehu (stejne a nebo lepsi nez chram, protoze v chramu si zadavas kombinaci na tvorbu run zivota, tady ti to taky musi padnout) - Celkove mi prijde, ze 3-4 runy snehu = 1 runa zivota.
1-2 oblehaci stroje (ok, rekneme jen 1, ma 1 tezka balista / tezky katapult cenu zhruba 1 milionu, co muzes ziskat, kdyz ty runy prodas na trhu? A taky to taky musis ziskat pres RNG vedle vsech jinych moznosti)
4-6 vesnic - misto na 400-600 lidi, s nejvyssimi danemi to znamena 120-180 zlata / tah bez stezek. S kralovskymi stezkami 156 - 234 zlata / tah. Kdyby lide neodchazeli, za 1.000 tahu to vydela okolo 195k zlata. Za 5k tahu by se ty vesnice konecne zaplatili. Ale obyvatele odchazeji a ty dane se musi stridat. Ale jinak to i zveda rekrut ozbrojenych vesnicanu o 1.3 - 2 (+30% zikkurat). U vetvi, kde se nestituje vyvolanymi jednotkami, by tohle pomohlo, protoze by to dalo lepsi obnovu hlavniho nebo zalozniho stitu.
2 runy ohne - v zacatku muze byt silny, kdyz Vulkan shani prvni runy ohne. Za 25 run snehu je to ale drahy. Jeste kdyz runy ohne mely tenhle vek cenu, co zacinala zhruba na 170k a klesala dolu klidne i pod 80k.
Goblini pojizdna bomba / prasatka jsou svoji silou falesnou informaci. Ale aspon neco delaji a muzou mit vyuziti (1, mozna i vicekrat).
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Obchodník

Post by tarrant »

To co píše ySpirit na začátku s tím, že by se obchodnk neměl ztrácet s runami s tím souhlasím..
Přijde mi to takové demotivující.. místo toho jako "odpad" bych nastavil toto:
dal nám souřadnice pokladu - nalezli jsme:
za runy sněhu - 1k zlata
za runy života - 1 runu sněhu
za runy ohně - 1 runu života
za runy nebes - 1 runu ohně
Tohle taky není motivující, ale já si vždy říkám, že cokoliv je lepší než nic :)
A i by to mělo logiku, k tomu že ml čas se s runami co od nás dostal ztratit :D

Jinak já zatím nemám komplexní návrh ke všem, jen k úpravám vzorců na lidi a zlato

Takže nejdříve lidé za runy ohně: 1500 x aktuální počet měst - aetharovi chceš ten rekrut oslabit, jak jsem si přečetl, což je dobře, ale i přes to se lidé mohou trohu hodit, třeba právě v okamžiku, kdy se rozhodneš nalejt větší množstí u jakéhokoliv boha do rekrutu, třeba z důvodu toho že si chceš odtahat tažení, nebo že ses trošku rozsekal :D a když budou vylepšené ty stezky, tak chceš ty lidi rychle zpět :)

Zlato za runy nebes: aktuální žold x 30 (prostě peníze na 30 tahů), jediné co by mohlo tohle ovlivnit je přivolat si žebráky, natočit si nějaké zlato a pak je propustit, ale nevím jestli by se to mohlo nějak reálně vyplatit, pokud ano, tak by se mohl vzoreček udělat: žold x 30 maximálně však X (kde X je žold armády při 200M síly)
. méně bych nedával, pokud se zdá, že je to málo, tak se může přidat.. ale moc bych nedával..

Možná bych to ještě upravil, pokud to půjde, aby to mělo využití i ne jen ke konci věku, na nějaký bonus , že třeba do 10M armády bys dostal peníze třeba na 50 tahů aktuálního žoldu, do 100M na 40 a nad 100M na těch 30
či nějaký % bonus do 10M na 30 tahů + 60% z tto částky
do 100M na 30 tahů + 30% z této částky
Nad 100M bez bonusu..
Ty bonusy berte jako příklad, pokud by se nějaké dělali, tak bych rozhodně dal menší rozptyl, aby pak hráči neseděli na síle 99M a netočili si zlato :D
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Obchodník

Post by ySpirit »

tarrant wrote:Zlato za runy nebes: aktuální žold x 30 (prostě peníze na 30 tahů)
Jestli se Hronovi nelibil muj navrh, aby jsi jednou z nekolika moznosti dostal zlato zhruba za trzni hodnotu tech run (7.5M - 12.5M), tak tohle se nebude libit uz vubec :D

Zold na 200M armade = 200M / 32 = 6.25M
Na 30 tahu => 6.25M * 30 = 187.5M
Za 25 run nebes, i kdyby to melo melou sanci, by to mohl byt overkill, i se sanci 1:14, kdyby vse ostatni byla jen falesna informace, by se ti vratilo prumerne 530k zlata na runu nebes.

A na ziskani tech 12.5M zlata (500k zlata na runu nebes) bys potreboval armadu o hodnote 13.33M, kdyby to na nizsi hodnote armady nedavalo vice zlata.
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Obchodník

Post by Hron »

Když pominu naprosto nesmyslné návrhy jako zlato na 30 tahů, tak mi došlo v čem je základní problém.
Vy píšete návrhy tak, aby byly výhodné a v tom je právě ten problém. Dle mě by totiž měl být obchodník nevýhodný (ale ne až tak moc, jak je to nyní, když pominu bugovací varianty).

Stejně, jak Nezmar byl nedávno výrazně proti tomu, aby obchodník prodával runy za výhodnou cenu, tak já jsem proti tomuhle. Jde o to, že trh by měl primárně fungovat mezi hráči a a obchodník je tam za toho chamtivého trpaslíka, který se snaží na všem jen vydělat. Smyslem obchodníka z informacemi pak nemá být něco, na čem klan vydělá a bude radši dávat runy do toho, než na trh, ale mělo by to být něco, co ti umožní získat alespoň nějakou odměnu místo toho, aby jsi neměl nic...

PS: Jestli chcete převádět runy na zlato, tak před novými chrámy byli průměrné ceny cca:
40k led
80k život
??? oheň
500k nebes

Nyní po chrámech (a když nebudou nekonečné zásoby zlata) tak bych tipoval cca:
20-30k led
60k život (možná výše, pokud bude hodně dralgarů)
??? oheň (těžko odhadovat, když ty runy jsou nyní skoro bez významu, tak třeba 50k)
300k nebes
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Obchodník

Post by nezmar »

Ochodník má byť spestrenie hry, nie spôsob akým si zarobiť :)

určite tam treba pridať aj dáky zaujímavý event (1-2) aby sa to ľudom oplatilo (resp. chceli to skúsiť) a prípadne znížiť vstupnú hodnotu.
Prípadne ich spraviť viac s rôznym počtom rún. Nie je uvedené, že to musí byť vždy 25 rún. Dokonca si viem predstaviť, že hráč sa sám môže rozhodnúť koľko rún vloží a tým maximalizuje svoju šancu na niečo lepšie.

Ale určite nie sem hoď 25 run a v priemere zarobíš 30 :)
To je blbosť. To rovno môžeme navýšiť dane o 100%

=============================================
TOTO je vyjadrenie skoro ku všetkým odmenám a bonusom:
Proste nikto, nikdy a nikde z vedenia nenapísal, že máte mať také obrovské armády aké máte a vaše sťažnosti nato, že ich nemáte čím živiť je váš problém a mňa vôbec ale vôbec zaujímajú. Máte mať len toľko koľko dokážete uživiť :twisted:
niesom charita aby som živil vaše jednotky
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Obchodník

Post by tarrant »

souhlasím s tím, že má být ochoddník zpestřením hry a možná by se mohl někomu i vyplatit..
Je jako gambler, ten se "vyplatí" až v okamžiku, kdy tam naliješ strašně moc..
A kdyby se mi nestalo to se zlatem teď tak bych do něj nedal nic kvůli PKS které ničí hru ho fakt hrát nebudu.. Raději za peníze odtahám tahy, protože si chci zahrát, než získat podvod jménem Prapor Krvavého Šílenství..
A to se zlatem se mi stalo, protože jsem chtěl HRÁT HRU, když nezmar nevypul ty trosky, tak jsme je hrál kvůli itemům, které mě zajímali protože s updatem přišli jiné.. tahy jsem nechával propadnout, protože když mi to přišlo a měl jsem nad 1500, tak se to nulovalo a tahy navíc jsem využil pro získání run, abych je mohl dát ostatním hráčům.. stejně tak to zlato rozdávám..

Tak když přibylo tolik run, ta obchodník zdražte na 100 run se šancí 1:14 na něco fajn už se na něj většina lidí vykašle, což je škoda.. spíš bych ho dal klidně se šancí 1:300 na něco hezkého a s cenou 10 run..

A ok, budu hrát s armádou do 10M, nejde o to to uživit, ale o ty nové chrámy které 100% nahradí ty původní, že hned přestanou chodit.. takže když jsem z dralgara sundal itemy a poslal je na trh, tak jsem pak zkusil odehrát pár tahů, rozsekal jsem armádu 1, po 2, po 5, protže s přírůstkem co jsem měl přednastavené suroviny mi starší chrámy přestali hned chodit a ty nové mě vždy zabili.. teď když přišli v průběh věku, tak to nikoho moc nezajímalo.. uvidíme co ten příští, ale prorokuju stížnosti..
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Obchodník

Post by nezmar »

chrámy sa budú upravovať. Pravdepodobne systémom aby sa znížil počet jednotiek v chrámoch. Potom to bude jednoduchšie pre hráčov zničiť aj keď tam budú silné jednotky vo veľkých počtoch.
Prípadne sa upravia aj šance na výskyt.

Nové chrámy nevytláčajú úplne staré. Pri každej hodnote chodia vždy 3 rôzne obtiažnosti daného chrámu. Len s rôznymi šancami na výskyt. Čiže aj pri obrovskej armáde je vždy šanca na nižší chrám, ktorý v konečnom dôsledku dá viac ako keby chodili len staré :D
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Obchodník

Post by tarrant »

mám návrh na nového obchodníka :)
Líbilo by se mi, kdyby se obevil obchodník, který by prodával věci za Skóre v současné době má skóre využití jen pro Aethara..
Ten by tím byl trochu znevýhodněn, že by třeba nakupovat moc nemohl, ale podobně to má crinis u obchodníka s věhlasem..

nad nabídkou a cenami obchodníka jsem zatím moc nepřemýšlel, ale líbilo by se mi kdyby třeba prodával nějaké jednotky (třeba obry kteří se nedají získat vůbec např. lidoužrouta), dále by mohl prodávat nějaké artefatky a jednou z nejdražších by mohla být i mapa k archeologickému táboru (pokud/až se z ní odstraní PKS a nahradí se praporem berserkra, jak jsem někde četl) a také by se mi tu líbili mapky třeba k troskám nebo prokletému chrámu ohně.. aby si hráči netahali strašně účtů kvůli skóre, tak by nákupy byli omezeny na klan a věk a nebo by mohl být omezen počet skóre který obchodník koupí opět na klan a věk..

Víceméně jsem si chtěl tento návrh jen zapsat, abych ho nezapomněl a později se nad ním více zamyslím :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Obchodník

Post by nezmar »

ja som zásadne proti. Skóre je asi jediný ukazovateľ, ktorý hovorí o tom aký úspešný v hre si. Robí sa na základe neho celkové hodnotenie.
Takže jeho znižovanie by bolo kontraproduktívne.

Dokonca skôr je plán (aspoň v mojej hlave), že niektoré veci začnú byť závislé od skóre. Napr. postavenie "Paláce Velekrále" a postavenie Imperátorského paláca atď. Prípadne eventy, ktoré sa začnú objavovať až od určitého skóre (nové démonické eventy)
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Obchodník

Post by Hron »

Skóre a body jsou rozdíl ne?
Když se podívám do "Síně hrdinů", tak tam je sice záložka nazvaná "Nejvyšší skóre", ale když se na tu tabulku podíváš, tak je to řazené podle "bodů" (které netuším jak se počítají, ale zajímalo by mě to) a "skóre" je tam jen jeden sloupec (kdy třeba ten, kdo je na třetím místě o polovinu více, než ten na místě prvním)...

Skóre, které se ukazuje v přehledu klanů je prakticky závislé jen na množství zabitých démonů. (1 za určitá pleněné, nebo celkem pod 20 za kompletní dobývání je zanedbatelné proti 8 za Osroxase a podobně)
Post Reply