Aktuálně je omezení 1 účet = 1 hráč, 1 účet = neomezeně klanů.
Navrhoval bych úpravu na omezení: 1 účet = max tolik klanů, kolik je kapacita aliance (se zachováním podmínky 1 účet = 1 hráč)
Jde o to, že pokud chce někdo LoI věnovat hodně času a chce naplno využít potenciál aliance, tak stále tu možnost má a nemusí si k tomu nutně někoho shánět.
Tato změna většinu hráčů neovlivní vůbec a jen nepatrně se dotkne těch, kteří založí třeba 15 klanů a pak z nich vybírají 10 nejlepších (a díky jednoduchému restartu by to ani jim nemělo vadit).
Tzn.: Drtivá většina hráčů bude spokojená a většina z nich si změny ani nevšimne.
K čemu ta změna je dobrá a co vlastně ovlivní?
Ta změna je navrhována proto, aby někdo nemohl založit třeba 1000 klanů a mít tak přes 90% všech aktivních klanů věku a tím věk čistě ovládnout a ostatním hru znechutit...
PS: Zároveň bych ale neomezoval počet klanů pod velikost aliance (kdy počet 10 klanů na alianci je pěkný a ten bych zachoval), protože pak by ta změna mohla začít odrazovat i některé pravidelnější hráče a zároveň by to začalo být opravdu omezující, což by dle mě šlo proti původnímu duch ("uklikejte se, když chcete, ale já jsem vás varoval, že hraní je na vaše nebezpeční"). Mnou navrhované omezení na 10 klanů (velikost aliance) nemá za účel hráče nijak omezovat, má jen ochránit hru před zničením...
PPS: Osobně si myslím, že kdyby tři věky po sobě měl jeden hráč 90% všech klanů a využíval toho, tak že by pak v LoI nezůstal žádný jiný hráč...