Balancovanie bohov

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)

Balancovanie bohov

Příspěvekod Hron » úte 01. kvě 2018 14:30:18

Ano, nemrtvý Dreadd je jeden z nejtěžších bohů, kdy jsou obří rozdíly v jeho síle dle toho jak je zahraný.
Ano, bez plánování do budoucna a bez aliance je výrazně slabší.
Ano, hráč který ho umí a věnuje mu čas si zaslouží být řádně odměněn.
Ano, je unikátní a to je dobře a rozhodně by se to nemělo měnit.

Ovšem z druhé strany dobře zahraný nemrtvý Dreadd s podporou aliance je neporazitelný čímkoliv jiným, než jiným dobře zahraným nemrtvým Dreaddem a to mi připadá jako velký problém. To že jakkoliv úžasně zahraný jakýkoliv jiný bůh ať má jakoukoliv podporu, tak nikdy nemůže Dreadda porazit je dle mě špatně. Osobně si myslím, že jakýkoliv bůh by měl mít alespoň jednoho boha, který ho porazí (aby byla ve světě LoI rovnováha), ale to už trochu odbíhám (a nemusí to být lepší jak model, že každý má šanci porazit kohokoliv), ovšem ani jedno teď nefunguje, když je dobře zahraný nemrtvý Dreadd neporazitelný.

Nemrtvého Dreadda jsem zatím hrál pokaždé, co jsem hrál LoI, ale stejně si myslím, že by se opravdu měl oslabit, zároveň by se ale podle mě neměli změnit jeho unikátní vlastnosti.
Můj návrh je mu oslabit zařvání u Přízraků. Aktuálně řvou za 1-3%, což je dle mě moc, já bych navrhoval, aby řvali jen za 1%, jak to mají ostatní bohové (Pán šelem u Ghora a Velemág země u Dhara). Ano, tady sice Přízrak posiluje všechny nemrtvé a jen nemrtvé (tedy ne všechny Dreaddovi jednotnoky), ale ale posiluje všechny staty (zranění, útok, obrana, inic) a ne jen jeden stat (zranění/obrana). Proto bych také neměnil cenu, protože je sice nejdražší, ale také posiluje nejvíce statů.
(Uznávám, že je to hodně drastický skok, tak by se mohlo zkusit to prvně oslabit jen na 1-2%, čím by se zachovalo i to, že pokaždé řvou jinak. A vyzkoušelo se, jak bude silný. Ale stále si myslím, že oslabení na 1% je adekvátní.)



Dál už jen takové osobní postřehy, se kterými věřím, že nebude každý souhlasit a věřím, že mohou existovat argumenty, které mi mé domněnky lehce vyvrátí (na rozdíl od výše uvedeného, kde věřím, že se shodujeme na tom, že je nemrtvý Dreadd podporovaný aliancí v late game nejsilnější a žádný jiný bůh se sebevětší podporou mu nedokáže konkurovat):
Myslím si, že zavedení ghúlů a upírů Dreadda posílilo více než jak byli posílení ostatní bohové (protože mu to dalo další dvě nemrtvé jednotky posilované přízraky a pak upíři jsou opravdu hodně silní), kdy i předtím byl v late game nejsilnější.
Myslím si, že zavedení jednotek v Kovárně a nových jednotek v Portálu také pomohlo více Dreaddovi, než ostatním.
Myslím si, že odměna v zásobách z Aliančních Taženích nemrtvému Dreaddovi pomáhá nejvíce ze všech bohů (10 neromantů + 10 Přízraků je více, než co dostane kdokoliv jiný)
Myslím si, že v late game posiluje nemrtvý Dreadd nejvyšší rychlostí ze všech a proto urychlení hry (zkrácené časy pro velké bitvy jako je Plenění a podobně) způsobují, že hra končí ve větším late game a to opět Dreaddovi dává náskok nad ostatními.

PS: Osobně by se mi líbilo, kdyby existovalo také pěkné kolečko, že by nemrtvý Dreadd klidně dál porážel ostatní, ale nezvládal by porazit Dhara s topazáky a Velemágy. Dále totiž platí, že Dhar topazáky a Velemágy neporazí Stínového Vulkána a ten zas neporazí nemrtvého Dreadda.
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 112
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod nezmar » stř 02. kvě 2018 11:11:30

skor sa mi viac paci to kolecko. Skuste nadhodit kto by bol na koho dobry a ako by sa mal upravit (skor zosilit, pridat jednotky, schopnosti, magiu)

Pripadne viac kruhov - moze byt, ze kazdy bude dobry proti viacerim (ale nie vsetkym), ale minimalne kazdy boh aby sa dal porazit dvoma inymi

Teraz by bolo fajn mozno napisat kto koho dokaze porazit (ked si zoberieme Ultra Klan daneho boha)
Mame: Dreadd, Dhar, Vulkan, Aethar, Dralgar a potom dvoch takych mimo Ghoro, Crinis

Pocitat treba bez predmetov!

Dreadd by mohol byt porazitelny: Dharom a Crinis
Dralgar:
Aethar:
Vulkan:
Dhar:
Crinis:
Ghoro:

Crinis sa da vylepsit tak, ze sa posilni jej schopnosti nicit "nemrtvych" a specialny boost ak zaznie temny krik :D (fury) - cim by mohla konkurovat vlastne iba nemrtvemu Dreaddovi - ostatny bohovia nepouzivaju nemrtvych
atd
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 954
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod Hron » stř 02. kvě 2018 13:08:36

Ono pokud nechceš předělávat úplně vše co ve hře je, tak je třeba rozlišovat u bohů i jednotlivé větve, protože se často chovají velmi odlišně...

letmý přehled bohů jak je vidím já:
nemrtvý dreadd
v late game super silný proti čemukoliv

živý dreadd
silný proti živým jednotkám, slabší proti neživým a nemrtvým jednotkám
kombinace těch dvou kněží a pak zvěstovatelů ho činí velmi ničivým proti živým armádám, na které prokletí funguje, čím nepříteli odrovnává první dvoje štíty a pak meteroty často dopadají už do nedostatečných štítů/cenných jednotek

kamenný Dhar
(nehrál jsem od zavedení velemága země)
(bahno, golemové, žrouti, mágové - osobně nevidím důvod stavět válečníky)

nižší zranění, vysoká obrana
slabost proti slayerovi a davu, nemrtvému dreaddovi (má moc vysoký útok)
síla proti wurmům (a pak obecně proti čemukoliv proti čemu nemá slabost)

ještěří Dhar
(hrál jsem jen jednou)
(bahno, ještěři, minotauři, hadi)

má zranění, ale nemá vysoký útok ani slayera, nemá vysokou obranu
měl by fungovat proti tomu, co je schopen zranit

klasický Vulkán
hodně útoků v prvních kolech, pokud nebrání magma obry, tak slabší štíty

stínový Vulkán
spousta životů ve štítech bez obrany, spousta zranění od druhého kola se slayerem
(mimo dreaddů se mi s ním proti všech velmi dařilo, dreaddům jsem vždy zabil alespoň dva stacky jednotek
ale netuším jak ho dostat do late bez pravidelného farmení Spolku a Kotakomb)


Aether
(? - válečník - šaman - hvězda)
kvalitní vyvolávané štíty, slayer, exterminace, snižování iniciativy -> univerzální, stabilní, silný
dreaddi ho hodně zabíjí, proti zbytku je silný
pokud by ledová hradba byla neživá jednotka (což si myslím, že by být měla - je to hradba), tak bude silný i proti živému dreaddovi a bude mu vadit akorát nemrtvý dreadd
proti stínovému Vulkánovi je to celkem vyrovnané

Aether
(netuším jak se hraje jiný - kdysi mi připadal slabý a od té doby jsem ho nezkoušel)

Dralgar
(kopijník, pavouk, obr, wurm)
vysoká obrana, vysoký rekrut
slabost na exterminaci a vysokou obranu

Dralgar
(luk, druid, bizon, jednorožec)
obnovovací štíty, nevysoká obrana, dav

pyroman Ghoro
je to early bůh
obří rekrut, exterminace

pán šelem Ghoro
nehrál jsem, ale protože zvyšuje pouze zranění a ne útok, tak čekám něco podobného, jako první větev

Crinis
silný steč, obří rekrut
neudělá nic proti vyšší obraně

DCCD, DCAD
střelectvo s Wurmy v obraně - vysoký rekrut, obrana, neporadí si s vysokou obranou, exterminací a meteority

PS: Pokud nechceme řešit oslabení řevu přízraků (což bylo hlavní poselství mého předchozího příspěvku, tak tohle by mělo mít samostatné vlákno...)
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 112
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Balancovanie bohov

Příspěvekod Hron » stř 02. kvě 2018 19:11:13

A jak píšeš, že je třeba počítat bez předmětů, tak s tím nesouhlasím. Ano, je samozřejmé, že se nedá počítat, že budeš mít na klanu 10x pks, ale pokud se hráč hře opravdu věnuje, tak se mu nějakou základní výbavu vždy sehnat povede a právě na nemrtvém dreaddovi hrají předměty jednu z nejvýznamnějších rolí a to ať už se jedná o imku na oheň pro nekromanty, nebo tvrzené ocelové pláty / dreaddův prapor smrti pro zombie, protože křik posiluje až po přičtení bonusů z itemů, což je činní významnějšími, než u ostatních bohů...
A obecně si stejně myslím, že imky na oheň a pak pár vhodných artefaktů si opravdu sežene každý (ať už tím, že mu padnou, nebo přes tržiště) a i kdyby je neměl úplně každý, tak stejně je bude mít většina těch aktivních, kteří se pak do PvP zapojí a proto si myslím, že by měli být zohledňovány. Například (mimo dreadda o kterém jsem již psal), tak imky na oheň významně oslabí Vulkána, ale ta hra tak pak v reálu opravdu vypadá.
A pak pokud se bavíme o "Ultra klanech", tak u nich je ještě větší pravděpodobnost, že ty itemy mít bude...

Takže já osobně bych do úvah nezahrnoval itemy jako pks, Mucusův plášť, katana, drtič lebek, ... ale klidně bych počítal s tím, že účet má nějaký ten kalich ohně, tvrzené ocelové pláty, předmět zasvěcený jeho bohu, bastard (či rovnou sekeru).


Pro takový nástin, jak to bylo u mě v ali na konci minulého věku (vypisuji jen cennější artefakty):
klasický Vulkán založen v půlce věku: Vulkánův ohnivý prapor, Tvrzené ocelové pláty, Hůlka ledu
stínový Vulkán: 2x Aethrova róba moci, 2x Hůlka ohně, Kalich ohně, 2x Tvrzené ocelové pláty, Aetherův ledový prapor, 2x Težká bojová sekyra, Vulkánův ohnivý prapor, 3x Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona, Prokletá kouzelnická róba, Amulet Beznaděje
nemrtvý Dreadd: Aethrova róba moci, 4x Kalich ohně, 3x Kouzelnická róba, 3x Prokletá kouzelnická róba, 3x Aetherův ledový prapor, 4x Dreaddův prapor smrti, 2x Težká bojová sekyra, Tvrzené ocelové pláty, Bastard
DCCD: 2x Hůlka ohně, 2x Težká bojová sekyra, 2x Aetherův ledový prapor, 2x Hůlka ledu, Dralgarův Totem života, Tvrzené ocelové pláty (+ dost artefaktů dáno na tržiště)
Dhar: Hůlka ohně, 3x Kalich ohně, Težká bojová sekyra, 2x Rukavice drtivé síly, Dharova kamenná standarta, Aetherův ledový prapor, Hůlka ledu, Tvrzené ocelové pláty
Aether: 2x Aethrova róba moci, 8x Aetherův ledový prapor, 3x Kalich ohně, 3x Bastard, Prokletá kouzelnická róba
Takže z mého pohledu se dá počítat, že ty "Ultra klany" podobné itemy mít budou...
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 112
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Balancovanie bohov

Příspěvekod Hron » stř 02. kvě 2018 20:29:18

A jinak, když se nad tím zamyslím obecně, tak mám pocit, že jsou jinak bohové celkem vyrovnaní s tím, že každý má nějakou sílu či slabost. Jediné co z toho vybočuje je Crinis (ta je prostě slabá) a nemrtvý Dreadd (ten je prostě silný).
Já osobně bych asi udělal takový "hot fix", kdy bych oslabil řev Dreadda a posílil Crinis a zbytek bych asi ani moc neřešil (ono to teď nějak funguje a nemyslím, že by tam byl nějaký kritický problém).

Jde mi o to, že bych rád co nejdříve (ideálně ještě tak, aby to šlo otestovat tento věk) udělal něco s Dreaddem a pak klidně pomaloučku rozmýšlel co dál a třeba i vytvořil ta "kolečka" (která se ale budou dělat o něco hůře, když jsou různé větve bohů a proto bych je možná až tak moc nehrotil).



úpravy:
Aether - ledová hradba by se stala neživou jednotkou
Dreadd - zařvání jen 1-2% (pokud se upraví Světlonoš, tak by tohle mohlo stačit)
Crinis - Světlonoš: +2 inic, zablokuje/zruší všem jednotkám veškerou magii smrti (zvýšení inic je proto, aby jel před přízraky a tak se zjednodušilo provádění)
(ono tohle mimo jiné i způsobí, že Dreadd mnohem hůře bude získávat budovu na nekromanty, což je jeho obecné oslabení)

Slabší a málo hraná Crinis se takhle stane counter na Dreadda, což ji velmi zatraktivní a přinese tak rovnováhu do světa LoI. :)
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 112
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Balancovanie bohov

Příspěvekod Ripperman » pon 14. kvě 2018 17:53:02

Mno tak nevím. Ono sice dreadd s přízraky je na konci hry nejsilnější ALE postavit ho, ti zabere mnohem víc času než si udělat dva další účty, které ho na konci zmasakrují... Tak asi tak.

Co se týče stínového vulcána, tak mi není jasné, jak si ho hrál. Protože v jakékoli variantě, když jsem na něj zaútočil já, tak mi zůstal dreadd fakticky odepsaný, protože mu komletně zmizí MINIMÁLNĚ 4 stacky jednotek a to může mít přízraků klidně desetitisíce.
(ohnivý stínový draci, stínový draci, valkýry, ohnivé valkýry).
S největší pravděpodobní stihne ještě zaútočit ve třetím kole dost jeho stacků, minimálně valkýry a ohnivé valkýry, které mají málo životů, takže se na ně ve 3. kolek určitě nedostane.
Ripperman
 
Příspěvky: 484
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: Balancovanie bohov

Příspěvekod Hron » pon 14. kvě 2018 18:43:35

1) Ne, 2 účty ti na dreadda nestačí. Viz minulý věk. Tak asi tak...
2) Ne, dreadd v dnešní době nemá problém mít 4 jednotky o které když přijde, tak ho to nevyřadí (jen oslabí). A Vulkán nemá nejmenší šanci si zaútočit ve třetím kole, protože dreadd jede milionem věcí před Vulkánem.

Jinak ok, uznávám, že minulý věk to bylo tak, že prvně měl IP můj vulkán, kompletně zemřel, pak nahodil 111M army a dobýval IP od 87M Dreadda (který ale předtím ustál několik útoků) a tehdy to bylo tak, že jsem stihl právě dva útoky ve druhém kole a jinak nic jiného. Takže ano, neproběhl boj full Vulkána (který má ještě staré stacky jednotek) a full Dreadda, ale i tak tam bylo vidět, že bych tomu dreaddoci více než ty 4 jednotky neměl šanci zabít a popravdě si nemyslím, že ty staré stacky budou úplně zabíjet a ani to, že ztráta 4 jednotek Dreadda odepíše...


Ale ok, tak to můžeme zkusit - tady jsou armády v době největší slávy:
Vulkán
1 x Generál starého impéria (AEthrova róba moci)
1 x Generál starého impéria (Ohnivá róba)
1 x Generál starého impéria (Ohnivá róba)
1 x Generál starého impéria (AEthrova róba moci)
1 x Generál starého impéria (Ohnivá dračí zbroj)
1 x Generál starého impéria (Ohnivá róba)
22 x Elfí lučištník
59,567 x Stínová ohnivá valkýra (Težká bojová sekyra)
3,113 x Stínová valkýra (Težká bojová sekyra)
800 x Ohnivý Fénix (Rytířský jednoruční meč)
1 x Prokletý Obr (Prokletá kouzelnická róba)
1 x Flamekeeper Lord (Amulet Beznaděje)
251 x Ledový obr (AEtherův ledový prapor)
344 x Voják předsunuté hlídky (Kalich ohně)
8,125 x Renegád (Hůlka ohně)
20 x Stínový drak (Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona)
4,501 x Stínový Efreet (Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona)
20,425 x Hnijící vesničan (Hůlka ohně)
345 x Stínový ohnivý drak (Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona)
315,349 x Stínový ohnivý medvěd (Tvrzené ocelové pláty)
28,090 x Stínový arcimág (Vulkánův ohnivý prapor)
2,196 x Poloautomatická socha (Tvrzené ocelové pláty)

Dreadd
702 x Voják předsunuté hlídky
2,051 x Poloautomatická socha (Tvrzené ocelové pláty)
96 x Nemrtvý ohnivý kouzelník (Rytířský jednoruční meč)
1,151 x Ohnivý Fénix (Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona)
1 x Generál starého impéria (Ohnivá róba)
324,743 x Ghúl (Totem krve)
382,645 x Hnijící vesničan (Pírko z anděla)
3 x Paladin Světla
901 x Starodávný Ent (Aetherův ledový prapor)
1,153,301 x Kostlivec (Totem krve)
509,360 x Žebrák (Bronzové pláty)
18,062 x Stín (Kalich ohně)
1,000 x Otrok s kopím
363,650 x Otrok s oštěpy (Aetherův ledový prapor)
2,728 x Multinefunkční golem
1 x Černý lesní pavouk
263,800 x Otrok štítonoš
109,532 x Upír (Kouzelnická róba)
33,019 x Nemrtvý Druid (Prokletá kouzelnická róba)
221 x Ledový obr (Aetherův ledový prapor)
1,622 x Ledový Přízrak
1 x Dreaddův Vyvolený (Slonovinový luk)
77,473 x Lich (Dreaddův prapor smrti)
155,223 x Zombie (Tvrzené ocelové pláty)
94,418 x Nemrtvý ledový kouzelník (Dreaddův prapor smrti)
644 x Temný přízrak (Plášť Mucuse, krále toxických elementálů)
2,141 x Odpadlík
5,009 x Ozbrojený vesničan
2,000 x Železnej pavouček
1 x Červený lesní pavouk
7,162 x Arcilich (Težká bojová sekyra)
1 x Generál starého impéria (Ohnivá róba)
298 x Zvěstovatel soudného dne (Dreaddův prapor smrti)
422 x Obří kostlivec (Tvrzené ocelové pláty)
2,805 x Nekromant (Prokletá kouzelnická róba)
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 112
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Balancovanie bohov

Příspěvekod Ripperman » čtv 17. kvě 2018 16:52:32

Všechny jednotky, co má dreadd a nesouvisí s dreaddem, tak dej stejné množství vulcánovy ;) To že hráč dreadda je chytřejší než tvůj ukázkový hráč vulcána a vyobí si portálem více stacků jednotek, tak za to fakt nemůže dreadd jako takový ;)
Klidně můžem udělat pokus. Pošli sem armádu dreadda (jednotky dreadda + lib. získatelné neutrální jednotky), já ti pošlu armádu Vulcána (vulcánovy jednotky + lib. získatelné neutrální jednotky) stejné hodnoty. A pak se mrknem v simulátoru, jak to dopadne ;)
Ripperman
 
Příspěvky: 484
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: Balancovanie bohov

Příspěvekod Hron » čtv 17. kvě 2018 18:13:11

Ten argument co jsi napsal mě taky napadl, ale nemyslím si, že je to jen o chytrosti.
Dreadd na stavbu jednotek nepotřebuje žádné runy, Vulkán bez run nepostaví nic. Oba pak dále používají zlato a obyvatele, v tomto se neliší. Liší se v těch runách. V runách, které Dreadd pak může použít do portálu, ale Vulkán je nemá.

A právě proto jsem si řekl, že bude lepší použít reálné armády a ne simulované, protože tohle jsou armády, které opravdu ve hře byli a ne jen něco ideálně připraveno v teoretické úrovni...

Ale dobře, jsem zvědavý, jak to dopadne, tak rozdělím armády:

Vulkán
- jeho jednotky:
1 x Generál starého impéria (AEthrova róba moci)
59,567 x Stínová ohnivá valkýra (Težká bojová sekyra)
3,113 x Stínová valkýra (Težká bojová sekyra)
800 x Ohnivý Fénix (Rytířský jednoruční meč)
1 x Flamekeeper Lord (Amulet Beznaděje)
20 x Stínový drak (Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona)
4,501 x Stínový Efreet (Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona)
345 x Stínový ohnivý drak (Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona)
315,349 x Stínový ohnivý medvěd (Tvrzené ocelové pláty)
28,090 x Stínový arcimág (Vulkánův ohnivý prapor)

- jednotky odjinud:
1 x Generál starého impéria (Ohnivá róba)
1 x Generál starého impéria (Ohnivá róba)
1 x Generál starého impéria (AEthrova róba moci)
1 x Generál starého impéria (Ohnivá dračí zbroj)
1 x Generál starého impéria (Ohnivá róba)
22 x Elfí lučištník
1 x Prokletý Obr (Prokletá kouzelnická róba)
251 x Ledový obr (AEtherův ledový prapor)
344 x Voják předsunuté hlídky (Kalich ohně)
8,125 x Renegád (Hůlka ohně)
20,425 x Hnijící vesničan (Hůlka ohně)
2,196 x Poloautomatická socha (Tvrzené ocelové pláty)

Dreadd
- jeho jednotky:
1 x Generál starého impéria (Ohnivá róba)
96 x Nemrtvý ohnivý kouzelník (Rytířský jednoruční meč)
324,743 x Ghúl (Totem krve)
1,153,301 x Kostlivec (Totem krve)
18,062 x Stín (Kalich ohně)
109,532 x Upír (Kouzelnická róba)
33,019 x Nemrtvý Druid (Prokletá kouzelnická róba)
1 x Dreaddův Vyvolený (Slonovinový luk)
77,473 x Lich (Dreaddův prapor smrti)
155,223 x Zombie (Tvrzené ocelové pláty)
94,418 x Nemrtvý ledový kouzelník (Dreaddův prapor smrti)
644 x Temný přízrak (Plášť Mucuse, krále toxických elementálů)
7,162 x Arcilich (Težká bojová sekyra)
298 x Zvěstovatel soudného dne (Dreaddův prapor smrti)
422 x Obří kostlivec (Tvrzené ocelové pláty)
2,805 x Nekromant (Prokletá kouzelnická róba)

jednotky odjinud:
5,009 x Ozbrojený vesničan
702 x Voják předsunuté hlídky
2,051 x Poloautomatická socha (Tvrzené ocelové pláty)
1,151 x Ohnivý Fénix (Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona)
382,645 x Hnijící vesničan (Pírko z anděla)
3 x Paladin Světla
901 x Starodávný Ent (Aetherův ledový prapor)
509,360 x Žebrák (Bronzové pláty)
1,000 x Otrok s kopím
363,650 x Otrok s oštěpy (Aetherův ledový prapor)
2,728 x Multinefunkční golem
1 x Černý lesní pavouk
263,800 x Otrok štítonoš
221 x Ledový obr (Aetherův ledový prapor)
1,622 x Ledový Přízrak
2,141 x Odpadlík
2,000 x Železnej pavouček
1 x Červený lesní pavouk
1 x Generál starého impéria (Ohnivá róba)


Když jsem dal do simulátoru jen jejich jednotky a 30x jsem to zkusil, tak Vulkán měl vždy ztrátu 100% a Dreadd nikdy nedosáhl ani 3%.
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 112
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Balancovanie bohov

Příspěvekod Hron » čtv 17. kvě 2018 19:50:14

Teď trochu z jiného soudku a trochu konstruktivnějšího:

Balancování výroby posledních jednotek
výsledná cena zůstane stejná, ale změní se počet potřebného vybavení a cena jednoho vybavení

Aktuální stav:
Aether:
hydra - neznám cenu ani potřebný počet vybavení
hvězda - 1 vybavení, 1x runa nebes, hodnota 10000

Crinis:
paladin - 1 vybavení, 25k zlata, hodnota 500

Dralgar:
jednorožec - 5 vybavení, 50k zlata + 5 run života, hodnota 5k
wurm - 20 vybavení, 2M zlata + 20 run života, hodnota 100k

Dreadd:
přízrak - 5 vybavení, 50k lidí + město (za 10 jednotek), hodnota 10k
soulkeeper - 10 vybavení, 10k lidí, hodnota 10k

Dhar:
mág - 20 vybavení, 1M zlata + 20 run života, hodnota 2,5k
had - 15 vybavení, 1,5 run nebes a 15 run života (asi), hodnota 45k (90k lepší)

Ghoro:
vzducholoď - 1 vybavení, 500k zlatých + 1 runa ohně, hodnota 10k (až 15k lepší)

Vulkan:
flamekeeper - 1 vybavení, 500k zlatých + 1 runa ohně + 1 runa nebes, hodnota 25k
drak - 3 vybavení, (1/3 - 3) runy ohně + (2-18) run sněhu + (222 - 1998) obyvatel, hodnota 30k (37k lepší)


Mým cílem je, aby zisk 10 vybavení bylo +- stejně výhodné pro všechny a ne pro někoho zanedbatelné a pro někoho úžasné. Zároveň bych chtěl aby maximum potřebného vybavení na jednu jednotku bylo 10 a ideálně jen 5 (ale to nepůjde, protože mezi jednotkami jsou moc velké rozdíly).

1. návrh - dle hodnoty
Nejvyšší má Wurm a od něho se dopočítá zbytek (u jednotek s více stupni beru ten nejvyšší, protože toho se to nejvíce týká).

hvězda - beze změny
paladin - beze změny
jednorožec - na jednu jednotku bude potřeba 1 vybavení, které bude stát 50k zlata + 5 run života
wurm - na jednu jednotku bude potřeba 10 vybavení, kde každé bude stát 200k zlata + 2 runy života
přízrak - vrátit jak bylo před změnou
soulkeeper - na jednu jednotku bude potřeba 1 vybavení, které bude stát 10k lidí
mág - na jednu jednotku bude potřeba 1 vybavení, které bude stát 1M zlata + 20 run života
had - na jednu jednotku bude potřeba 9 vybavení, kde 6 vybavení bude stát 1 runa nebes a 10 run života (nebo prostě tolik, kolik stojí teď těch 10)
vzducholoď - beze změny
flamekeeper - na jednu jednotku bude potřeba 2 vybavení, kde 2 vybavení bude stát 500k zlatých + 1 runa ohně + 1 runa nebes
drak - beze změny

2. návrh - dle ceny
Tady je problém jak stanovit cenu různých věcí aby se dala porovnávat a tak je to hodně pochybné řešení, ale nějak to zkusím:
Ceny bych stanovil třeba takto (runy stanoveny na základě tržiště):
runa sněhu - 50k zlata
runa života - 100k zlata
runa ohně - 200k zlata
runa nebes - 300k zlata
obyvatel - 5,5k obyvatel za 3 runy sněhu a 2 runy života -> 63,64 zlata -> zaokrouhleno na 70 (obyvatelé vydělávají, proto zaokrouhleno nahoru)
město - ??? netuším moc jak určit, tak třeba 10M zlata (na základě plenění)

hvězda - cena 300k -> beze změny
paladin - cena 25k -> beze změny
jednorožec - cena 550k -> na jednu jednotku bude potřeba 1 vybavení, které bude stát 50k zlata + 5 run života
wurm - cena 4M -> na jednu jednotku bude potřeba 10 vybavení, kde každé bude stát 200k zlata + 2 runy života
přízrak - cena 1350k -> na jednu jednotku bude potřeba 3 vybavení, kde za 50k lidí + město bude 30 vybavení
soulkeeper - cena 700k -> na jednu jednotku bude potřeba 2 vybavení, kde každé bude stát 5k lidí
mág - cena 3M -> na jednu jednotku bude potřeba 5 vybavení, kde každé bude stát 200k zlata + 4 runy života
had - cena 1950k -> na jednu jednotku bude potřeba 6 vybavení, kde 4 vybavení bude stát 1 runa nebes a 10 run života (nebo prostě tolik, kolik stojí teď těch 10)
vzducholoď - cena 700k -> na jednu jednotku bude potřeba 2 vybavení, kde 2 vybavení bude stát 500k zlatých + 1 runa ohně + 1 runa nebes
flamekeeper - cena 1M -> na jednu jednotku bude potřeba 2 vybavení, kde 2 vybavení bude stát 500k zlatých + 1 runa ohně + 1 runa nebes
drak - cena 200k (s 5. portálem) -> na jednu jednotku bude potřeba 1 vybavení, které bude stát (bez portálu) 3 runy ohně + 18 run sněhu + 1998 obyvatel (i když u těch obyvatel bych nechal těch 666, kterou jsou celkem symbolické a cenu to moc neupraví)

3. návrh - finální
Takhle bych si to představoval. Vychází to primárně z prvního návrhu, zohledňuj druhý a jen u přízraků nechává v platnost poslední změny, které jsou dle mě v fajn a v pořádku.
hvězda - beze změny
paladin - beze změny
jednorožec - na jednu jednotku bude potřeba 1 vybavení, které bude stát 50k zlata + 5 run života
wurm - na jednu jednotku bude potřeba 10 vybavení, kde každé bude stát 200k zlata + 2 runy života
přízrak - nechat jak je teď po posledním updatu
soulkeeper - na jednu jednotku bude potřeba 2 vybavení, kde každé bude stát 5k lidí
mág - na jednu jednotku bude potřeba 1 vybavení, které bude stát 1M zlata + 20 run života
had - na jednu jednotku bude potřeba 9 vybavení, kde 6 vybavení bude stát 1 runa nebes a 10 run života (nebo prostě tolik, kolik stojí teď těch 10)
vzducholoď - beze změny
flamekeeper - na jednu jednotku bude potřeba 2 vybavení, kde 2 vybavení bude stát 500k zlatých + 1 runa ohně + 1 runa nebes
drak - beze změny


PS: Možná by mohlo být fajn upravit paladina obráceně (protože je hodně levný) a to tak, že za jedno vybavení bude mít více jednotek, ale nevím, jestli to to nebude kazit, tak bych se na to spíše vykašlal.
Naposledy upravil Hron dne pát 18. kvě 2018 17:12:45, celkově upraveno 2
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 112
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Další

Zpět na Hlavná diskusia

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron