Page 9 of 10

Re: Úprava plenění

Posted: Tue 03. Jan 2023 19:44:05
by Hron
nezmar wrote: Tue 03. Jan 2023 12:46:21 natrafit na tych hnijucich obrov je inak dost krute (z testovania) - utocia od prveho kola

Jednotka Hnijící Nemrtvý Obr použíla jedovatý útok a získala +100% do poškození
150 x Hnijící Nemrtvý Obr útočí na 1,189,374 x Hobgoblin
150 x Hnijící Nemrtvý Obr zmasakroval (328,203,666) 1,189,374 x Hobgoblin(-321,067,422)

naozaj ich tam chceme nechat?

Pre vacsinu bohov je toto devastujuce (prist kompletne o prvy stit)
Uznávám, že jsem to testoval 1. varianta vs 2. a neuvědomil jsem si jak až velký dmg to je do živých cílů. Chtěl jsem tam něco nebezpečného, aby se to nefarmilo až tak jednoduše a hlavně aby bylo těžší získat tu stavbu, která mi vážně připadá dost silná (ale zároveň se mi dost líbí).

Ještě se nad tím zamyslím, co tam dát.

Re: Úprava plenění

Posted: Tue 03. Jan 2023 21:48:57
by Hron
Zkusil jsem si to se svým 25M Dharem a byl relativně v pohodě (ztráta pár set minotaurů je přijatelné) a zkusil jsem to s Aetherem a přijít o jeden stack vlastně není takový problém a pokud šamanům dám Amulet velitele (patří mezi slabší artefakty), tak je beze ztrát.

PS: Je chyba v simulátoru, nebo jak to, že jsi dal 330M dmg? Mně v simulátoru vychází dmg jen 1% a v tom případě by to bylo přijatelný:

Temný přízrak posílil nemrtvé o 165% (řev by měl být 126-179%)
Jednotka Hnijící Nemrtvý Obr použíla jedový útok a získala +100% do poškození
150 x Hnijící Nemrtvý Obr útočí na 669,692 x Goblin (Santova čepice)
150 x Hnijící Nemrtvý Obr zmasakroval (3,872,544) 669,692 x Goblin (Santova čepice) (-1,193,776)

Re: Úprava plenění

Posted: Tue 03. Jan 2023 21:52:59
by nezmar
aha, ja som v testovacom klane nemal cisteho Goblin a mal som tam aj 1500 temnych prizrakov takze ten enormny damage vychadzal z toho. Dako mi uslo, ze som ho vlastne ja posilil

Takze pre vsetkych okrem nemrtvaka by to malo byt v pohode.

Re: Úprava plenění

Posted: Tue 03. Jan 2023 22:48:14
by Hron
nezmar wrote: Tue 03. Jan 2023 21:52:59 aha, ja som v testovacom klane nemal cisteho Goblin a mal som tam aj 1500 temnych prizrakov takze ten enormny damage vychadzal z toho. Dako mi uslo, ze som ho vlastne ja posilil

Takze pre vsetkych okrem nemrtvaka by to malo byt v pohode.
Útok obra je 18 -> pokud bude útočník bránit například upíry bude proti němu v pohodě

Ale obecně i nyní tohle není dobrý event, kam chodit s Dreaddem (což je na druhou stranu smutný z hlediska, že odměny jsou tam primárně pro něj). Ale zase na druhou stranu ono nelze udělat nemrtvé plenění, které by bylo pro nemrtvého dreadda bezpečnější, než pro živé klany...

Re: Úprava plenění

Posted: Wed 04. Jan 2023 8:22:07
by nezmar
v pohode. ved preto existuje trh s predmetmi. Len mi prisli hnijuci obri prilis silny, ale bolo to iba kvoli mojej nevsimavosti :)

Mam to nahodit aj nedokoncene (bonusy za stavby) aby sme videli ako sa to sprava?
+ samozrejme zmeny aj s ostatnych vlakien

Re: Úprava plenění

Posted: Wed 04. Jan 2023 18:54:22
by Hron
Lepší by to bylo i s bonusy, aby mělo smysl ty stavby farmit. Ale rozohdně to má význam i bez toho, abychom viděli, jak je to reálně těžké a jak moc se začnou hromadit jaké předměty.

Re: Úprava plenění

Posted: Fri 06. Jan 2023 9:33:27
by Zajac
Myslím, že by bylo pěkné udělat ještě přeuspořádání plenění v tabulce, konkrétně takto:

1. řádek = modrá plenění (tj. nechat)
2. řádek = jednoúrovňová zelená plenění (tj. Svobodné město, Válka na Gargantue, Válka na Gargantue, Otrokářská kolonie, Temný les)
3. řádek = víceúrovňová zelená plenění (tj. Země zatracených, Ledový Palác, Dralgarova Zahrada, Ohnivá hora, Železné hory)
4. řádek = červená plenění (tj. nechat)

Přesněji prohodit pozici:
- Otrokářské kolonie a Země zatracených (+opravit překlep Zěmě -> Země)
- Železných hor a Ohnivé hory

Re: Úprava plenění

Posted: Fri 06. Jan 2023 11:51:56
by Hron
Zajac wrote: Fri 06. Jan 2023 9:33:27 Myslím, že by bylo pěkné udělat ještě přeuspořádání plenění v tabulce, konkrétně takto:

1. řádek = modrá plenění (tj. nechat)
2. řádek = jednoúrovňová zelená plenění (tj. Svobodné město, Válka na Gargantue, Válka na Gargantue, Otrokářská kolonie, Temný les)
3. řádek = víceúrovňová zelená plenění (tj. Země zatracených, Ledový Palác, Dralgarova Zahrada, Ohnivá hora, Železné hory)
4. řádek = červená plenění (tj. nechat)

Přesněji prohodit pozici:
- Otrokářské kolonie a Země zatracených (+opravit překlep Zěmě -> Země)
- Železných hor a Ohnivé hory
To by bylo fajn, ale teď mě tak napadlo, že časem by měla být všechna zelená více stupňová.

Re: Úprava plenění

Posted: Fri 06. Jan 2023 19:17:03
by nezmar
u seba lokalne som to uz zmenil. Toto bolo celkom jednoduche a moze sa casom prehadzovat ako budeme potrebovat
+ (co sem nepatri) som spravil aj poprehadzovanie stavieb

Re: Úprava plenění

Posted: Sat 28. Jan 2023 12:34:01
by Hron
Zajac měl dobrý point, že mít více unikátních jednotek v jednom stacku je špatné a tak úprava Ohnivá hora-Vnitřní svatyně:

místo:
3 x Flamekeeper Lord

bude:
3 x Ohnivý přízrak
1 x Flamekeeper Lord

Ve výsledku bud v boji o jeden stack (1x Ohnivý přízrak) více a ubude Meteoritů (ve stacku od Flamekeepera). To tak moc neovlivní sílu plenění a přidá logiku.