Page 5 of 10

Re: Úprava plenění

Posted: Thu 23. Jun 2022 18:54:19
by Hron
Návrh na úpravu odměn v Údolí stínů, aby bylo atraktivnější.

Code: Select all

	$sila = ceil($hodnota_army_US / 100000);		//hodnota armády v ÚS
	$event_odmena_vehlas = $hodnota_army_US/60;		//nevím jak přesně se jmenuje ten parametr
	
	$event_odmena_zlato = rand(10000*$sila,30000*$sila);	//odměna zlata jako z démoní karavany
	
	$event_odmena_runa_1 = ceil(rand(50*$sila,150*$sila)/100);	//0,8x obětiště
	$event_odmena_runa_2 = ceil(rand(25*$sila,75*$sila)/100);	//1,0x obětiště
	$event_odmena_runa_3 = ceil(rand(10*$sila,30*$sila)/100);	//0,8x obětiště
	$event_odmena_runa_4 = ceil(rand(5*$sila,15*$sila)/100);	//1,6x obětiště

	$uroven_artefaktu = (rand(1,1000) + $sila)     //pro 0M army by to mělo být 1-1000, pro 200M+ army by to mělo být 2001-3000
		if($uroven_artefaktu <= 900){				// různě užitečné předměty
			$event_odmena_sance_na_predmet = 1; // 0 neni sance, 1:sance
			$event_odmena_predmety = array(2, 8, 15, 18, 23, 24, 26, 29, 39, 40);
		} elseif($uroven_artefaktu <= 1500){			// standarty a plány
			$event_odmena_sance_na_predmet = 1; // 0 neni sance, 1:sance
			$event_odmena_predmety = array(42, 43, 44, 45, 46, 47, 150, 151, 152, 153);
		} else {						// top předměty a plány
			$event_odmena_sance_na_predmet = 1; // 0 neni sance, 1:sance
			$event_odmena_predmety = array(15, 43, 63, 69, 101, 102, 150, 151, 152, 153);
		}
Každá úroveň předmětů obsahuje 10 předmětů a přístup k nim je na základě velikosti poražené armády, kdy ze začátku je šance 90% na předmět z první skupiny a 10% na předmět z druhé skupiny. Na 60M army je šance 30% na první skupinu, 60% na druhou skupinu a 10% na třetí skupinu. A tak dále.
K některým předmětům se tak nyní dostaneš hůře (například ti nepadne možnost zaútočit na archeology po poražení 500k army), ale taky tam bude 100% šance na předmět, což je myslím taky dobře.


PS: Pozor. Vždy jsem používal jako jeden krok 1M army, ale nyní je to 100k. Tedy armáda není dělená 1M, ale jen 100k a i odměny počítají s tím, že je to 100k (tedy například vzorec pro zlato dává stejně jako u karavany, ale v zápisu se liší).

Re: Úprava plenění

Posted: Sat 03. Sep 2022 11:13:05
by Hron
To, že je Starodávný ledový přízrak v Chrámu ledu je plánovaná změna a už to tak zůstane?
Reálně on není o moc silnější, takže se mohou všichni obyč předělat na starodávné. Mně jde hlavně o to, abychom to měli správně v přehledu v google tabulce...

Re: Úprava plenění

Posted: Sat 03. Sep 2022 19:42:12
by nezmar
neviem o tejto zmene :D

Re: Úprava plenění

Posted: Sat 03. Sep 2022 22:14:20
by Hron
nezmar wrote: Sat 03. Sep 2022 19:42:12 neviem o tejto zmene :D
Zajac to psal jak do bugů tak do chatu (2x), že se v chrámu změnili Přízraci na Starodávné, tak jsem si myslel, že o tom víš a schvaluješ to... :D

Tak co, když už o tom víš, tak jak jsi se rozhodl? Vrátíš tam původní obyčejné, nebo to prohlásíš za oficiální změnu?

Re: Úprava plenění

Posted: Wed 07. Sep 2022 21:01:19
by nezmar
a do chatu som pisal, ze k tomu potrebujem viac informacii a nie iba su tam starodavny namiesto obycajnych :D

Kedze na chate sa vtedy rozvijala debata ohladom budov a ich nefunkcnosti tak som si myslel ze BUDOVA CHRAM LEDU rekrutuje namiesto obycajnych starodavne prispevky. Som to vtedy testoval asi 2 hodiny a nevedel som najst chybu, tak som sa nato vykaslal ... ze sa znova ozve (pripadne dalsi hraci) a mozno sa dozviem viac info

A teraz to ty pises do sekcie PLENENIE a ja rozmyslam, ze event v pleneni obsahuje zle jednotky (ale tam som nic nemenil, preto o nicom neviem ...) a nakoniec si teda poskladam info ze sa to vyskytuje v normalnom evente Chram Ledu :D

Takze uz je to opravene a vyskytovali sa aj vo svatiny (ani tam nemaju co robit)

PRETO neustále píšem, že to chce viac informácií a nie iba len jednu vetu vypustenú len tak medzi rečou :(

Re: Úprava plenění

Posted: Thu 08. Sep 2022 19:03:49
by Hron
Aha, omlouvám se. Vůbec mě nenapadlo, že ti nemusí být jasné, že se mluví o eventu v plenění. Zvláště pak, když Zajac psal tento příspěvek, kde je výpis všech jednotek daného chrámu. Kdyby mě napadlo, že si to můžeš plést s něčím jiným, tak bych k tomu samozřejmě více informací doplnil, ale tady mě to bohužel nenapadlo. Omlouvám se... :(
Zajac wrote: Sat 27. Aug 2022 10:55:21 Odkdy jsou v obyčejném chrámu ledu starodávné jednotky??? :shock:
ChramLedu.PNG

Re: Úprava plenění

Posted: Thu 08. Sep 2022 19:48:28
by nezmar
v pohode, ja sa nehnevam, len som poukázal nato, že som to pochopil inak :)

Re: Úprava plenění

Posted: Fri 02. Dec 2022 12:26:29
by nezmar
idem zmenit zelene plenenia (nemenna sila) na podobne ako su Zelezne hory.

Cize prve (Dralgarova Zahrada):
1. Neprostupný Hvozd
- zníženie sily o cca 55%
- sanca na esenci zivota znizena na 1:16, predmety: druid. ritual, prapor st. druid. cechu, pavouci kokon
- peniaze ako povodny event
2. Zahrady kolem Chrámu
- pôvodný event (sila aj odmeny)
- peniaze zvysene o * 2.25
3. Gigantický Chrám
- zvysenie sily na cca 225%
- sanca na esenciu zivota zvysena na 1:3, predmety: ohnivy bic, totem zivota, jedovate strely, pavuci kokon
- peniaze zvysene o * 5.06

Re: Úprava plenění

Posted: Fri 02. Dec 2022 13:21:04
by nezmar
napadla ma jedna vec. Čo keby sa plenenie (ktoré má viac častí) otváralo postupne.

To znamená, že keď niekto neútočí na Železné hory tak bude vidieť iba možnosť "Hlídku u úpatí hor". Keď sa mu to podarí poraziť tak sa otvorí aj možnosť "Strážní věž" atď ďalej.

Alebo (keďže je plenenie spoločné pre všetkých) tak by sa otvoril ďalší stupeň pre všetkých ak by hráč (ktoríkoľvek) dobyl existujúci (v danom čase najvyšší)

Re: Úprava plenění

Posted: Fri 02. Dec 2022 16:34:23
by Hron
nezmar wrote: Fri 02. Dec 2022 13:21:04 napadla ma jedna vec. Čo keby sa plenenie (ktoré má viac častí) otváralo postupne.

To znamená, že keď niekto neútočí na Železné hory tak bude vidieť iba možnosť "Hlídku u úpatí hor". Keď sa mu to podarí poraziť tak sa otvorí aj možnosť "Strážní věž" atď ďalej.

Alebo (keďže je plenenie spoločné pre všetkých) tak by sa otvoril ďalší stupeň pre všetkých ak by hráč (ktoríkoľvek) dobyl existujúci (v danom čase najvyšší)
Pokud by si to měl člověk otevírat sám, tak často to pro něj bude "ztráta" útoku a i když by to mělo "příběhovou logiku", tak jsem spíše proti.
Pokud by to jeden hráč otevřel všem, tak je to pak v důsledku zbytečná změna (většiny hráčů se to nedotkne a občas bude někdo smutný, že na to musí vyplýtvat útok, když se k tomu nikdo jiný nemá).

Výsledek:
Myšlenka dobrá, ale nezaváděl bych to.