Úprava plenění

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Úprava plenění

Post by Hron »

nezmar wrote: Fri 02. Dec 2022 12:26:29 idem zmenit zelene plenenia (nemenna sila) na podobne ako su Zelezne hory.
To bude fajn.

Jen u Železných hor je to tak, že když člověk dobyje jednu věc, tak zablokuje všechny. Tohle bych zrušil a udělal bych to tak, že každá část se dá dobýjet nezávisle na ostatních. Tzn.: bude tak 3x více zelených plenění.
Pokud ti ale pak vadí, že jich bude moc, tak můžeš zvýšit čas obnovy na dvojnásobek -> ve výsledku to bude tak, že čas na stejně silné nebo lepší bude v součtu stejný a bude navíc bonus toho slabého. To mi připadá dobré.
nezmar wrote: Fri 02. Dec 2022 12:26:29 Cize prve (Dralgarova Zahrada):
1. Neprostupný Hvozd
- zníženie sily o cca 55%
- sanca na esenci zivota znizena na 1:16, predmety: druid. ritual, prapor st. druid. cechu, pavouci kokon
- peniaze ako povodny event
2. Zahrady kolem Chrámu
- pôvodný event (sila aj odmeny)
- peniaze zvysene o * 2.25
3. Gigantický Chrám
- zvysenie sily na cca 225%
- sanca na esenciu zivota zvysena na 1:3, predmety: ohnivy bic, totem zivota, jedovate strely, pavuci kokon
- peniaze zvysene o * 5.06
Penězi myslíš jen zlato, nebo i runy?
Jde o to, že logicky by tohle měl být hlavní item na získávání run života a ze své zkušenosti u něj odměny vnímám takto:
itemy
- totem života se hodí a Dralgar ho na několik jednotek chce, ale většinou jich je ve věku hodně a padají i jinde
- ohnivý bič je dost situační, někdy má člověk generála a nemá co něj a pak se bič hodí, ale taky to není něco extra a na jeh farmu jsou lepší eventy (jo a stále nechápu, co dělá ohnivý bič v zahradě -> osobně si myslím, že tu nemá co dělat!)
- esence -> nejdůležitější item ze zahrady, kdy ale pokud nestavíš IP, tak buď ji potřebuješ akorát na Hlídku a to ji sháníš buď dříve, nebo pak v late ji máš, nebo ji koupíš
- ostatní itemy jsou v důsledku k ničemu
zlato -> neřeším
runy -> hlavní důvod proč tam chodit

Co hodnot se týče, tak se na to zkusím někdy mrknout, ale dnes nemám čas.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Úprava plenění

Post by nezmar »

ano zvysuju sa aj pocty run
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Úprava plenění

Post by Hron »

Asi bych zkusil být trochu rozmanitější a zachovat druh jednotek, ale neměnit jen počty, ale i jejich stupeň:
(aktuální síla = 1M/1,7M)

Neprostupný Hvozd
varianta 1 (hodnota 0,7M)
  • 2500 x Zelený lesní pavouk
  • 2500 x Červený lesní pavouk
  • 2500 x Černý lesní pavouk
  • 250 x Zlatý lesní pavouk
  • 1000 x Lesní Troll
varianta 2 (hodnota 1,2M)
  • 1500 x Druid
  • 25 x Lesní obr
  • 5 x Wurm
  • 750 x Ent
  • 500 x Starodávný Ent
Odměna
- esence života = 1:16
- předměty = druidský rituál, prapor st. dr. cechu, pavoučí kokon (pokud šlo, aby byl jen u pavoučí varianty, bylo by to lepší)
- zlato = 0,1M - 0,5M
- runy = 10-30 run života
(hodnota je mezi svatyní a dómem života a odměna je lepší dóm života)

Zahrady kolem chrámu
varianta 1 (hodnota 1,2M)
  • 1500 x Obří zelený pavouk
  • 1500 x Obří červený pavouk
  • 2500 x Černý lesní pavouk
  • 500 x Zlatý lesní pavouk
  • 1500 x Lesní Troll
varianta 2 (hodnota 1,7M)
  • 2000 x Veledruid
  • 25 x Horský obr
  • 5 x Horský Wurm
  • 1250 x Ent
  • 1000 x Starodávný Ent
Odměna
- esence života = 1:8
- předměty = druidský rituál, prapor st. dr. cechu, pavoučí kokon (pokud šlo, aby byl jen u pavoučí varianty, bylo by to lepší), dralgarův totem, jedovaté střely
- zlato = 0,5M - 1,5M
- runy = 30-100 run života
(hodnota je mezi svatyní a dómem života a odměna je lepší velechrám života)

Gigantický Dralgarův chrám
varianta 1 (hodnota 2,4M)
  • 2500 x Obří zelený pavouk
  • 2500 x Obří červený pavouk
  • 2500 x Obří černý pavouk
  • 1000 x Zlatý lesní pavouk
  • 2500 x Lesní Troll
varianta 2 (hodnota 3,5M)
  • 3000 x Veledruid
  • 50 x Prastarý Horský obr
  • 10 x Prastarý Horský Wurm
  • 2500 x Ent
  • 2000 x Starodávný Ent
Odměna
- esence života = 1:4
- předměty = druidský rituál, druidský rituál, dralgarův totem
- Plán na Dralgarovu zahradu = 1:5
- zlato = 1M - 2M
- runy = 50-150 run života
(hodnota je mezi dómem a velechrámem života a odměna je lepší posvátný chrám života)


Plán na Dralgarovu zahradu
Umožňuje postavit Dralgarovu zahradu, která potřebná pro stavbu Říšského paláce velekrále (4. stupeň).
Zahrada je nádherné relaxační místo, které zlepšuje kvalitu života lidí. Zvyšuje přírůstek obyvatelstva.
1. stupeň: cena 1M zlata a 10 run života; přírůstek +10%
2. stupeň: cena 2M zlata a 50 run života; přírůstek +20%
3. stupeň: cena 5M zlata a 100 run života; přírůstek +35%
4. stupeň: cena 10M zlata a 500 run života; přírůstek +50%
5. stupeň: cena 20M zlata a 1000 run života; přírůstek +100%

PS: Případně by to šlo ještě posílit aby byl i nějaký obsah pro lategame, protože 20M army je v současné době udržitelné, pokud má člověk všechny stavby, tak by možná bylo fajn to vše zdvojnásobit.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Úprava plenění

Post by nezmar »

to se mi paci, len na moju skodu to bude chciet viac uprav :D
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Úprava plenění

Post by nezmar »

zmenime nazvy a pridame 4. stupen ked tak.
Na tu stavbu by som dal aj predmety ako nutnost - vystavovat Dralgarove totemy a Prapory :twisted:

mohol by si tiez v podobnom duchu rozpracovat aj Ledovy palac?
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Úprava plenění

Post by Hron »

Ok. A zavedl jsi to tak, jak jsem navrhoval?

Co zahrady se týče tak ano může být. Zítra zkusím napsat návrh.

Co paláce se týče, tak zítra zkusím napsat návrh. Jen tam asi udělám trošku větší změny, aby to tématicky více sedělo, ale zachovám podobný počet jednotek (tzn.: 4+elitka).
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Úprava plenění

Post by nezmar »

Dralgarova zahrada sa zatial stavat neda. To chce viac casu. Ostatne som nastavil tak ako si pisal
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Úprava plenění

Post by Hron »

Ledový palác
původní hodnota: 2,2M

Hlavní myšlenkou je že z původního paláce vždy beru část jednotek a zbytek tematicky doplňuji.
Před Ledovým palácem se rozprostírá velká ledová planina, která je lovištěm vlků a přízraků a má tam doupě i největší z ledových bestií (ledová hydra).
Pak dál se nachází palác obklopen obry a elementály, které vede velemág ledu.
A nakonec se nachází vnitřní prostory paláce. V ní jsou Aetherovy nejvěrnější a v jejich čele stojí samotný Ledový král.
(původně jsem chtěl dát třetí část jako Aetherovu vnitřní svatyni a v ní šamany a hvězdy, ale pak mi to přišlo moc silné, tak jsem udělal změnu)

Co odměn se týče, tak jsem vycházel z Dralgarovi zahrady, aby to bylo podobné.

1) Ledová planina -> hodnota 1,3M
1 x Posvátna Ledová hydra
750 x Ledový Přízrak
750 x Starodávný Ledový Přízrak
1,000 x Sněžný vlk
1,000 x Ledový vlk
Odměna
- ledová formule = 1:16
- předměty = Ledová čepel, Ledová róba, Svazek ledového mistrovství
- zlato = 0,1M - 0,5M
- runy = 10-30 run ledu, 1-3 run nebes

2) Nádvoří -> hodnota 2,5M
1 x Velemág ledu
1000 x Ledový Elementál
1000 x Starodávný Ledový Elementál
150 x Ledový obr
150 x Starodávný Ledový obr
Odměna
- ledová formule = 1:8
- předměty = Ledová róba, Svazek ledového mistrovství, Hůlka ledu, Ætherův ledový prapor
- zlato = 0,5M - 1,5M
- runy = 30-100 run ledu, 3-10 run nebes

3) Trůní sál -> hodnota 4,4M
1 x Ledový král
5,000 x Mistr boha ledu
5,000 x Posvátny Ledový Elementál
500 x Snežný obr
100 x Arcimág ledu
Odměna
- ledová formule = 1:4
- předměty = Hůlka ledu, Hůlka ledu, Ætherův ledový prapor
- Plán na Ledovou galerii = 1:5
- zlato = 1M - 2M
- runy = 50-150 run ledu, 5-15 run nebes
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Úprava plenění

Post by Hron »

Stavby
Dralgarova zahrada
Zahrada je nádherné relaxační místo, které zlepšuje kvalitu života lidí.
Zvyšuje přírůstek obyvatelstva a snižuje množství lidí, kteří odchází kvůli vysokým daním.
1. stupeň
- cena: Plán na Dralgarovu zahradu, 1M zlata, 100 run života, 3x Druidský rituál
Druidi pomocí svých rituálů urychlí růst v zahradě a ta okamžitě rozkvete.
- přírůstek +10%, odchod obyvatelstva -5%
2. stupeň
- cena: 2M zlata, 150 run života, 3x Prapor starého druidského cenu
Veledruidi pomocí svých rituálů nechají rozkvést exotické rostliny.
- přírůstek +20%, odchod obyvatelstva -10%
3. stupeň
- cena: 5M zlata, 200 run života, 1x Dralgarův totem života
Dralgarovi kněží požehnají zahradě a květiny v ní tak budou kvést po celý rok.
- přírůstek +35%, odchod obyvatelstva -15%
4. stupeň -> nutné ke stavbě Říšského Paláce Velekrále
- cena: 10M zlata, 250 run života, 1x Prsten života
Pomocí prstenu života necháš rozkvést mytickou květinu, jenž dle legend byla první květinou, která na Land of Ice rozkvetla.
- přírůstek +50%, odchod obyvatelstva -25%
5. stupeň
- cena: 5x Druidský rituál, 5x Prapor starého druidského cechu, 3x Dralgarův totem života, 1x Prsten života
Sám Dralgar Imagar požehná zahradě hodné jeho jména.
- přírůstek +100%, odchod obyvatelstva -50%


Ledová galerie
Galerie ledových soch představuje úspěchy, kterých jsi dosáhl.
Zvyšuje množství zkušeností, které velitel získává.
1. stupeň
- cena: Plán na Ledovou galerii, 1M zlata, 100 run sněhu, 3x Ledová róba
Ledový kněží se starají o ledové sochy.
- zvyšuje množství získaných zkušeností o 50%
2. stupeň
- cena: 2M zlata, 150 run sněhu, 3x Svazek ledového mistrovství
Nové znalosti umožňují kněžím tvořit složitější ledové sochy.
- zvyšuje množství získaných zkušeností o 100%
3. stupeň
- cena: 5M zlata, 200 run sněhu, 3x Hůlka ledu
Ledová moc hůlek udržuje v galerii stálou teplotu.
- zvyšuje množství získaných zkušeností o 200%
4. stupeň -> nutné ke stavbě Říšského Paláce Velekrále
- cena: 10M zlata, 250 run sněhu, 1x Aetherova róba moci
O galerii se začne starat velekněz a rozšíří galerii o nevídaná díla.
- zvyšuje množství získaných zkušeností o 500%
5. stupeň
- cena: 5x Ledová róba, 5x Svazek ledového mistrovství, 3x hůlka ledu, 1x Aetherova ledová róba
Sám Aether požehná galerii a nechá sochy ožít a předvádět scény z největších vítězství velitele.
- zvyšuje množství získaných zkušeností o 1000%

PS: Je třeba si uvědomit, že +100% zkušeností není ani +1 lvl velitele a +500% zkušeností nejsou ani +2 lvl, takže i když to vypadá jako příliš velké zvýšení, tak spíše uvažuji, zda se to za tu cenu vyplatí, nebo zda procenta ještě zvýšit...
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Úprava plenění

Post by nezmar »

inak ta dralgarova zahrada naboostuje tvoje financie prakticky dojnasobne :D
Post Reply