Úprava plenění

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Úprava plenění

Post by Hron »

Na základě toho, co se objevilo na chatu připomínám jeden svůj starý návrh na úpravu ÚS.

Nejedná se o finální podobu ÚS, ta by asi chtěl více promyslet, aby byla pro lidi lákavá, ale jedná se o úpravu která by mohla způsobit, že nebude ÚS tolik nevýhodné, pokud bude mít člověk alespoň nějakou šanci vyhrát.
Původně jsem navrhoval jednoduchou změnu, kdy by se dostávalo zlato dle démoní karavany a runy dle obětiště démonů, ale když už to tu píši znovu a znám i vzorce u démonů, tak přidávám i úpravu (posilnění):

Code: Select all

$sila = ceil($hodnota_army_US / 100000); //1 = 100k hodnoty armády, která brání v Údolí

$odmena_zlato = rand(30000*$sila,50000*$sila);

$odmena_runa_1 = ceil(rand(24*$sila,40*$sila)/10);
$odmena_runa_2 = ceil(rand(12*$sila,20*$sila)/10); 
$odmena_runa_3 = ceil(rand(6*$sila,10*$sila)/10);
$odmena_runa_4 = ceil(rand(3*$sila,5*$sila)/10);
//nevím, jak jsou v ÚS věci pojmenované, ale tak věřím, že pochopíš co myslím...

PS: Pro malé armády to bude oslabení průměrné odměny, ale tehdy hrají větší roli itemy a když člověk přijde o vše, tak ho to nezkrachuje. Pro lategame budou odměny zajímavé a mohl by se to vyplatit.
PPS: že je rozsah odměny malý je účel, protože ÚS je obecně velmi nebezpečné a pokud tam někdo dostane malou odměnu, tak už tam příště nepůjde...
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Úprava plenění

Post by Hron »

Nevím jak přesně vypadají odměny v Zemi zatracených nyní a tak to udělám komplet od znova.

Země zatracených
(aktuální síla = 1,25M/1,77M)

Údolí
varianta 1 (hodnota 0,9M)
20,000 x Zombie
750 x Lich
25 x Temný přízrak
300 x Padlý válečník

varianta 2 (hodnota 1,3M)
1,500 x Stín
8,000 x Kostlivec
7,500 x Uvězněná duše
25 x Temný přízrak
300 x Padlý válečník

Odměna
- zlato = 0,1M - 0,5M
- předměty = Železné pláty | Gladius | Dharova kamenná standarta | Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona | Prapor světla | Prokletá kouzelnická róba
- 50% šance na Prapor stínů (jako bonusový předmět)


Pláň
varianta 1 (hodnota 1,6M)
30000 x Zombie
1500 x Lich
50 x Temný přízrak
500 x Padlý válečník

varianta 2 (hodnota 2,5M)
3000 x Stín
15000 x Kostlivec
10000 x Uvězněná duše
50 x Temný přízrak
500 x Padlý válečník

Odměna
- zlato = 0,5M - 1,5M
- předměty = Ocelové pláty | Rytířský jednoruční meč | Dharova kamenná standarta | Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona | Prapor světla | Prokletá kouzelnická róba | Kouzelnická róba | Æthrův ledový prapor | Dralgarův Totem života | Vulkánův ohnivý prapor
- 50% šance na Popel padlých válečníků (jako bonusový předmět)


Říše
varianta 1 (hodnota 4,6M)
150 x Hnijící Nemrtvý Obr
100 x Prokletý Mág
100 x Temný přízrak
1000 x Padlý válečník

varianta 2 (hodnota 5,7M)
5000 x Stín
100 x Obří kostlivec
20000 x Uvězněná duše
100 x Temný přízrak
2000 x Padlý válečník

Odměna
- zlato = 1M - 2M
- předměty = Tvrzené ocelové pláty | Bastard | Dharova kamenná standarta | Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona | Prapor světla | Prokletá kouzelnická róba | Kouzelnická róba | Æthrův ledový prapor | Dralgarův Totem života | Vulkánův ohnivý prapor
- 50% šance na Dreaddův prapor smrti (jako bonusový předmět)
- šance 1:5 na Plán na stavbu Obelisk padlých


Komentář:
Nechtěl jsem v každé úrovni jen zvyšovat počty a tak pro poslední úroveň jsem nějaké jednotky vyměnil. Rád bych vyměnil více, ale zase to nechci úplně změnit a přímé lepší vylepšení jednotek není.
Díky posílení od přízraků bude poslední část celkem těžká, ale zase myslím, že odměna bude slušná (stavba mi přijde silná).
Místa mají 50% šanci na speciální předměty potřebné pro stavbu, protože kdyby byli jen součástí předmětů co padají, tak by nemuseli za věk vůbec padnout. Předmětů padá hodně různých, protože předměty (vybavení armád - zbraně, zbroje, standarty a prapory) zde beru jako hlavní odměna.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Úprava plenění

Post by Hron »

Navrhoval bych zrušit rozsahy armád u plenění. Reálně u ostatních to není a nedává my smysl, aby to u těchto bylo.
(a potkat 2 ledové krále v jednom boji mě sice pobavilo, ale nepřijde mi to správné)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Úprava plenění

Post by Hron »

Myslím, že jsme dali moc velkou šanci na Esence a Ledovou formuli.

U Esencí to tolik nevadí, protože alespoň pak na konci věku to nebude tak, že se polovina hráčů bude skládat na to aby jeden člověk postavil IP, ale bude to moci stavět každý.
Ale u Ledových formulí je to myslím špatné, aneb já mám více Ledových formulí než je součet mých hůlek ledu, ledových rób a svazků, což rozhodně dobře není. A zvláště pak, když Aetherovka je nejsilnější předmět pro unikátní jednotky, tak by nemělo být tak příliš jednoduché ho mít. Takže tady se omlouvám za chybný návrh a prosím o rychlé předělání.

U Esencí navrhuji přeci jen mírné oslabení a to změnit šance na: 1:15/10/5 (z 1:16/8/4).
U Ledových formulí navrhuji snížení šance na: 1:16/12/8 (z 1:16/8/4).
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Úprava plenění

Post by Hron »

Ať to není v tolika různých příspěvcích, tak navrhované změny shrnu a pro každé plenění teď udělám jeden příspěvek.

Navrhované změny počítají i se změnou staveb viz vlákno se stavbami:
Hron wrote: Fri 23. Dec 2022 17:28:44 Předělání
...
PS: Budu se snažit červeně označit co měním, ale některé věci jsi možná ty nastavil jinak, než jsem navrhoval a tak se to může lišit i v tom (ala zlato u třetích stupňů), tak nemusím barevně podchytit vše...

Dodatek:
Připomínám, že by armády neměli mít rozsah, ale pevně dané počty. (ostatní plenění je také nemají a přijde mi to tak dobře)
Last edited by Hron on Fri 30. Dec 2022 11:45:31, edited 1 time in total.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Úprava plenění

Post by Hron »

Dralgarova zahrada
(aktuální síla = 1M/1,7M)

Neprostupný Hvozd
varianta 1 (hodnota 0,7M)
  • 2500 x Zelený lesní pavouk
  • 2500 x Červený lesní pavouk
  • 2500 x Černý lesní pavouk
  • 250 x Zlatý lesní pavouk
  • 1000 x Lesní Troll
varianta 2 (hodnota 1,2M)
  • 1500 x Druid
  • 25 x Lesní obr
  • 5 x Wurm
  • 750 x Ent
  • 500 x Starodávný Ent
Odměna
- esence života = 1:15
- předměty = druidský rituál, prapor st. dr. cechu, pavoučí kokon
- zlato = 0,1M - 0,5M
- runy = 10-30 run života

Zahrady kolem chrámu
varianta 1 (hodnota 1,2M)
  • 1500 x Obří zelený pavouk
  • 1500 x Obří červený pavouk
  • 2500 x Černý lesní pavouk
  • 500 x Zlatý lesní pavouk
  • 1500 x Lesní Troll
varianta 2 (hodnota 1,7M)
  • 2000 x Veledruid
  • 25 x Horský obr
  • 5 x Horský Wurm
  • 1250 x Ent
  • 1000 x Starodávný Ent
Odměna
- esence života = 1:10
- předměty = druidský rituál, prapor st. dr. cechu, pavoučí kokon, dralgarův totem //oddělané jedovaté střely, protože je to předmět na nic a není součástí staveb//
- zlato = 0,5M - 1,5M
- runy = 30-100 run života

Gigantický Dralgarův chrám
varianta 1 (hodnota 2,4M)
  • 2500 x Obří zelený pavouk
  • 2500 x Obří červený pavouk
  • 2500 x Obří černý pavouk
  • 1000 x Zlatý lesní pavouk
  • 2500 x Lesní Troll
varianta 2 (hodnota 3,5M)
  • 3000 x Veledruid
  • 50 x Prastarý Horský obr
  • 10 x Prastarý Horský Wurm
  • 2500 x Ent
  • 2000 x Starodávný Ent
Odměna
- esence života = 1:5
- předměty = druidský rituál, prapor st. dr. cechu, pavoučí kokon, dralgarův totem
- Plán na Dralgarovu zahradu = 1:5
- zlato = 1M - 2M
- runy = 50-150 run života


Výzva - Dralgarova zahrada
-> jen jedna varianta (ať se na ni člověk může připravit) - hodnota 63M (ale je to nebezpečnější)
  • 30,000 x Prastarý Lesní Troll
  • 20,000 x Obří černý pavouk
  • 10,000 x Lesní Bizon
  • 2,000 x Prastarý Horský obr
  • 1,000 x Zlatý lesní pavouk
  • 1,000 x Jednorožec
  • 250 x Prastarý Horský Wurm
  • 1 x Posvátný jednorožec
Odměna
- skóre 20 (hodnota pak upravená až se změní rozdávání skóre)
- zlato = 20M
- runy = 1000 run života
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Úprava plenění

Post by Hron »

Ledový palác
(aktuální síla = 2,2M)

1) Ledová planina -> hodnota 1,3M
  • 1 x Posvátna Ledová hydra
  • 750 x Ledový Přízrak
  • 750 x Starodávný Ledový Přízrak
  • 1,000 x Sněžný vlk
  • 1,000 x Ledový vlk
Odměna
- ledová formule = 1:16
- předměty = Ledová čepel, Ledová róba, Svazek ledového mistrovství
- zlato = 0,1M - 0,5M
- runy = 10-30 run ledu, 1-3 run nebes

2) Nádvoří -> hodnota 2,5M
  • 1 x Velemág ledu
  • 1000 x Ledový Elementál
  • 1000 x Starodávný Ledový Elementál
  • 150 x Ledový obr
  • 150 x Starodávný Ledový obr
Odměna
- ledová formule = 1:12
- předměty = Ledová róba, Svazek ledového mistrovství, Hůlka ledu, Ætherův ledový prapor
- zlato = 0,5M - 1,5M
- runy = 30-100 run ledu, 3-10 run nebes

3) Trůní sál -> hodnota 5,1M
  • 1 x Ledový král
  • 5,000 x Mistr boha ledu
  • 5,000 x Posvátny Ledový Elementál
  • 750 x Snežný obr //lépe to odpovídá požadované síle a je to kompromis mezi prvním a druhým návrhem
  • 100 x Arcimág ledu
Odměna
- ledová formule = 1:8
- předměty = Ledová čepel, Ledová róba, Svazek ledového mistrovství, Hůlka ledu, Ætherův ledový prapor
- Plán na Ledovou galerii = 1:5
- zlato = 1M - 2M
- runy = 50-150 run ledu, 5-15 run nebes


Výzva - Ledový palác
-> hodnota 81M (ale není to tolik nebezpečné)
  • 1 x Ledový král
  • 20,000 x Starodávný Ledový Přízrak
  • 20,000 x Starodávný Ledový Elementál
  • 10,000 x Posvátný ledový Elementál
  • 5,000 x Snežný obr
  • 5,000 x Starodávný ledový obr
  • 200 x Posvátná ledová hydra
  • 100 x Arcimág ledu
Odměna
- skóre 20 (hodnota pak upravená až se změní rozdávání skóre)
- zlato = 20M
- runy = 1000 run sněhu

Skutečná výzva (ale jiný druh jednotek) - ale líbí se mi více a tak preferuji ji!
-> hodnota 63M (ale je nebezpečnější, než těch předchozích 81M)
  • 1 x Ledový král
  • 100,000 x Ledová hradba
  • 40,000 x Æthrův ledový válečník
  • 20,000 x Æthrův šaman Ledu
  • 1,000 x Ledová hvězda
  • 500 x Æthrova ledová hvězda
  • 100 x Arcimág ledu
  • 1 x Velemág ledu
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Úprava plenění

Post by Hron »

Země zatracených
(aktuální síla = 1,25M/1,77M)

Údolí
varianta 1 (hodnota 0,9M)
  • 20,000 x Zombie
  • 750 x Lich
  • 25 x Temný přízrak
  • 300 x Padlý válečník
varianta 2 (hodnota 1,3M)
  • 1,500 x Stín
  • 8,000 x Kostlivec
  • 7,500 x Uvězněná duše
  • 25 x Temný přízrak
  • 300 x Padlý válečník
Odměna
- zlato = 0,1M - 0,5M
- předměty = Železné pláty | Gladius | Dharova kamenná standarta | Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona | Prapor světla | Prokletá kouzelnická róba
- 50% na Kostěná flétna nebo Kostěná hůl


Pláň
varianta 1 (hodnota 1,6M)
  • 30000 x Zombie
  • 1500 x Lich
  • 50 x Temný přízrak
  • 500 x Padlý válečník
varianta 2 (hodnota 2,5M)
  • 3000 x Stín
  • 15000 x Kostlivec
  • 10000 x Uvězněná duše
  • 50 x Temný přízrak
  • 500 x Padlý válečník
Odměna
- zlato = 0,5M - 1,5M
- předměty = Ocelové pláty | Rytířský jednoruční meč | Dharova kamenná standarta | Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona | Prapor světla | Prokletá kouzelnická róba | Kouzelnická róba | Æthrův ledový prapor | Dralgarův Totem života | Vulkánův ohnivý prapor
- 50% na Popel padlých válečníků nebo Prapor stínů


Říše
varianta 1 (hodnota 4,6M)
  • 150 x Hnijící Nemrtvý Obr
  • 100 x Prokletý Mág
  • 100 x Temný přízrak
  • 1000 x Padlý válečník
varianta 2 (hodnota 5,7M)
  • 5000 x Stín
  • 100 x Obří kostlivec
  • 20000 x Uvězněná duše
  • 100 x Temný přízrak
  • 2000 x Padlý válečník
Odměna
- zlato = 1M - 2M
- předměty = Tvrzené ocelové pláty | Bastard | Dharova kamenná standarta | Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona | Prapor světla | Prokletá kouzelnická róba | Kouzelnická róba | Æthrův ledový prapor | Dralgarův Totem života | Vulkánův ohnivý prapor
- 100% na jedno z Dreaddův prapor smrti, Dreaddův prapor smrti, Prapor stínů, Popel padlých válečníků, Kostěná flétna, Kostěná hůl
(ano, dreaddův prapor je 2x, protože chci u něj větší šanci, ale chci aby mohly padnout i ostatní a tím, že jsou tu ostatní, se zase šance na dreaddův prapor snižuje)

- šance 1:5 na Plán na stavbu Obelisk padlých


Výzva - Země zatracených
bude doplněná časem
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Úprava plenění

Post by Hron »

Ohnivé plenění
Původně jsem si říkal, že bych využil ty "bonusy" co jsou v simulátoru, protože tam je 13 různých Vulkánových míst s hodnotou od 3,5K po 370M a tak z toho poskládat nové plenění by neměl být problém. Ale na druhou stranu se mi tam nelíbí počty stacků jednotek a než abych měnil, co je tam, tak si radši udělám vlastní.

Pokud by se využilo co je v simulátoru tak:
1. stupeň = Ohnivá pevnost (1,6M army, 8 stacků jednotek)
2. stupeň = Ohnivý palác (3,4M army, 9+1 stacků jendotek)
3. stupeň = Vulkánova univerzita (4,8M army, 11+1 stacků jednotek)
výzva = Vulkánův speciál (370M army, 23+1 stacků jednotek)
(není tam nic mezi 14M a 370M)


Ohnivá hora
Posvátná hora, ze které neustále vytéká láva a na které se nachází největší Vulkánův chrám.

Ohnivé pláně -> 1,5M army
  • 1000 x Ohnivý golem
  • 500 x Efreet šaman
  • 100 x Ohnivý fénix
  • 10 x Ohnivý Obr
  • 2 x Flamekeeper
Odměna
- předměty = Posvátný popel, Hůl ohně, Ohnivá zbroj
- zlato = 0,1M - 0,5M
- runy = 10-30 run ohně


Opevnění -> 2,8M army
  • 100 x Ohnivá hradba
  • 10,000 x Arcimág ohně
  • 1,000 x Magmatický golem
  • 30 x Flamekeeper
  • 1 x Magmatický Obr
Odměna
- předměty = Posvátný popel, Hůl ohně, Ohnivá zbroj, Ohnivý bič, Ohnivá palisáda
- zlato = 0,5M - 1,5M
- runy = 30-100 run ohně


Vnitřní svatyně -> 6,1M army
  • 3,000 x Stínová ohnivá valkýra
  • 1,000 x Anděl věčného ohně
  • 30 x Stínový ohnivý drak
  • 10 x Magmatický Obr
  • 3 x Flamekeeper Lord
Odměna
- předměty = Posvátný popel, Hůl ohně, Ohnivá zbroj, Ohnivý bič, Ohnivá palisáda, Ohnivá róba, Vulkánův ohnivý prapor
- Plán na stavbu Chrám věčného plamene = 1:5
- zlato = 1M - 2M
- runy = 50-150 run ohně


Nová jednotka
Ohnivá hradba (ohnivá zeď v simulátoru má nesmyslnou obranu a tak novou jednotku, která je to samé, jen má sníženou obranu)
dmg 0, útok 0, obrana 20, iniciativa 0, druh útoku 1, životy 15000, hodnota 1; stav = neživá; schopnosti = Ohnivý štít 5000, Zeď
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Úprava plenění

Post by nezmar »

natrafit na tych hnijucich obrov je inak dost krute (z testovania) - utocia od prveho kola

Jednotka Hnijící Nemrtvý Obr použíla jedovatý útok a získala +100% do poškození
150 x Hnijící Nemrtvý Obr útočí na 1,189,374 x Hobgoblin
150 x Hnijící Nemrtvý Obr zmasakroval (328,203,666) 1,189,374 x Hobgoblin(-321,067,422)

naozaj ich tam chceme nechat?

Pre vacsinu bohov je toto devastujuce (prist kompletne o prvy stit)
Post Reply