Re: Velitel klanu
Posted: Sat 01. Dec 2018 17:02:35
Uběhlo zase trochu času a já se vracím zpět s navrhováním změn:
1a) zamezit farmení expů tím, že útočí samotný hrdina
napadají mě dvě možnosti jak to jednoduše udělat:
a) dávat expy jen za výhru (nepreferuji!)
b) dávat expy jen za hodnotu zabité armády -> tzn.: když nepříteli zabiji 3M army z 4M, tak nezávisle na tom, jestli jsem vyhrál, nebo prohrál, tak dostanu zkušenosti za zabití 3M (preferuji)
(důvod proč je třeba to zavést, tak například proto, že teď uběhlo 1200 tahů a Ghoro, který dobývá Svobodná města má velitele lvl 3; Vulkán, který 17x dobyl Spolek mocných má lvl 7; Dreadd, který farmí Posvátný chrám jen velitelem a jinak nic nedělá má lvl 11 -> první dva velitelé jsou v pořádku a jak bych to čekal dle jejich zásluh, ale ten u Dreadda nic nedokázal a tak by neměl mít několika násobně více expů, než oni...)
1b) oddělat nesmyslnost expení přes "overkill"
Aneb, připadá mi (a i zbytku aliance) jako nesmysl, aby velitel dostal za zabití jednoho vesničana ve vesnici na začátku 10 expů a pak ke konci věku třeba 60000 expů (když má na maximum zvýšené bojové staty a má +300% dmg z artefaktu).
Tedy nedávat zkušenosti za zranění do záporu -> tedy nastavit limit, že velitel z toho útoku dostane maximálně tolik expů, kolik by dost, kdyby jednotku zabil na 0 životů.
2) upravit vyvolávací magii
aby mohl velitel s druhem útoku 4 v prvním kole jak útočit, tak seslat meteorit (pokud má ohnivou róbu) a podobně
Ideálně rozvést tak, aby byla vyvolávací magie plně nezávislá na ostatních akcích (ale stále platí, že jedna jednotka může mít jen jednu magii daného elementu).
Příklad: Tedy aby platilo, že není možné vyvolat Meteorit a Ohnivý přízrak v jednom kole, ale je možnost v jednom kole vyvolat Meteorit a zaútočit (velitel), stejně jako vyvolat Meteorit a použít Magii světla (světlonoš).
3) upravit zkušenostní limity velitele
aktuálně je to tak, že maximální množství zkušeností co může u sebe velitel mít je 2 147 483 647, což nestačí na přestup z lvl 35 na lvl 36.
Tato hodnota je pro běžného hráče nedosažitelná (pokud vím, tak jí dosáhl jen velitel Wurm, který farmil pomocí střípku naděje, což doufám bude také zrušeno a tak se opět k tomuto nepůjde dostat) a i tak nedokázal mít ani útočnou ani obrannou větev plně naučenou. Což je dle mě škoda.
Zde je to už možná na větší diskuzi, co udělat a jak, protože předpokládám, že oproti předchozím dvěma návrhům, zde se budou názory lišit. Já osobně bych nejraději snížil potřebné zkušenosti o hodně, ale to by neprošlo a tak navrhuji kompromis a to úpravu, která zvýší maximální lvl na 46 a to tu, že by se změnil základ z 2k expů na 500 a koeficient z 1,5 na 1,4. Tato změna jedna povede také k tomu, že první úrovně hráč získá dříve, což může být pro nováčky zajímavé.
(a možná by mohlo být fajn i zvětšit velikost proměnných ke zkušenostem, aby nebyl limit 2 147 483 647, pro ty šikovné, co se tam dostanou - jestli to po změně střípku vůbec půjde)
4) grafické úpravy
a) ideálně už v základním přehledu, ale pokud ne tam, tak alespoň po rozkliknutí velitele napsat k jednotlivým statistikám také o kolik mají zvýšení ze schopností
b) dopředu zviditelnit kolik talentů je potřeba pro jednu úroveň dané schopnosti (viditelné od začátku pro všechny a ne jen pro aktuálně přístupné)
5) bonusy při obraně IP
Aktuálně velitel nemá bonusy z talentů když brání IP. Dle mě je to tak špatně (proč by měl zapomenout co umí, když brání IP) a bylo by dobré, kdyby mu schopnosti zůstávali...
PS: Úprava střípku je jiné vlákno, ale protože o něm tady mluvím a počítám s tím při návrzích, tak to zopakuji i tady:
Aktuálně střípek naděje umožňuje například nekonečné farmení tažení, což naprosto rozbíjí hru /pokud to někdo dělá/ a mělo by se s tím něco udělat. Návrh, na kterém jsme se ti, kdo se k tomu vyjádřili shodli je ten, aby bylo omezeno použití střípku na jednou za (24 hodin / rychlost hry).
PPS: Když píši "aktuálně", tak vycházím z nastavení co bylo koncem června, ale protože od té doby jsem nenašel zprávu, že by to bylo změněno, tak předpokládám, že to stále platí...
1a) zamezit farmení expů tím, že útočí samotný hrdina
napadají mě dvě možnosti jak to jednoduše udělat:
a) dávat expy jen za výhru (nepreferuji!)
b) dávat expy jen za hodnotu zabité armády -> tzn.: když nepříteli zabiji 3M army z 4M, tak nezávisle na tom, jestli jsem vyhrál, nebo prohrál, tak dostanu zkušenosti za zabití 3M (preferuji)
(důvod proč je třeba to zavést, tak například proto, že teď uběhlo 1200 tahů a Ghoro, který dobývá Svobodná města má velitele lvl 3; Vulkán, který 17x dobyl Spolek mocných má lvl 7; Dreadd, který farmí Posvátný chrám jen velitelem a jinak nic nedělá má lvl 11 -> první dva velitelé jsou v pořádku a jak bych to čekal dle jejich zásluh, ale ten u Dreadda nic nedokázal a tak by neměl mít několika násobně více expů, než oni...)
1b) oddělat nesmyslnost expení přes "overkill"
Aneb, připadá mi (a i zbytku aliance) jako nesmysl, aby velitel dostal za zabití jednoho vesničana ve vesnici na začátku 10 expů a pak ke konci věku třeba 60000 expů (když má na maximum zvýšené bojové staty a má +300% dmg z artefaktu).
Tedy nedávat zkušenosti za zranění do záporu -> tedy nastavit limit, že velitel z toho útoku dostane maximálně tolik expů, kolik by dost, kdyby jednotku zabil na 0 životů.
2) upravit vyvolávací magii
aby mohl velitel s druhem útoku 4 v prvním kole jak útočit, tak seslat meteorit (pokud má ohnivou róbu) a podobně
Ideálně rozvést tak, aby byla vyvolávací magie plně nezávislá na ostatních akcích (ale stále platí, že jedna jednotka může mít jen jednu magii daného elementu).
Příklad: Tedy aby platilo, že není možné vyvolat Meteorit a Ohnivý přízrak v jednom kole, ale je možnost v jednom kole vyvolat Meteorit a zaútočit (velitel), stejně jako vyvolat Meteorit a použít Magii světla (světlonoš).
3) upravit zkušenostní limity velitele
aktuálně je to tak, že maximální množství zkušeností co může u sebe velitel mít je 2 147 483 647, což nestačí na přestup z lvl 35 na lvl 36.
Tato hodnota je pro běžného hráče nedosažitelná (pokud vím, tak jí dosáhl jen velitel Wurm, který farmil pomocí střípku naděje, což doufám bude také zrušeno a tak se opět k tomuto nepůjde dostat) a i tak nedokázal mít ani útočnou ani obrannou větev plně naučenou. Což je dle mě škoda.
Zde je to už možná na větší diskuzi, co udělat a jak, protože předpokládám, že oproti předchozím dvěma návrhům, zde se budou názory lišit. Já osobně bych nejraději snížil potřebné zkušenosti o hodně, ale to by neprošlo a tak navrhuji kompromis a to úpravu, která zvýší maximální lvl na 46 a to tu, že by se změnil základ z 2k expů na 500 a koeficient z 1,5 na 1,4. Tato změna jedna povede také k tomu, že první úrovně hráč získá dříve, což může být pro nováčky zajímavé.
(a možná by mohlo být fajn i zvětšit velikost proměnných ke zkušenostem, aby nebyl limit 2 147 483 647, pro ty šikovné, co se tam dostanou - jestli to po změně střípku vůbec půjde)
4) grafické úpravy
a) ideálně už v základním přehledu, ale pokud ne tam, tak alespoň po rozkliknutí velitele napsat k jednotlivým statistikám také o kolik mají zvýšení ze schopností
b) dopředu zviditelnit kolik talentů je potřeba pro jednu úroveň dané schopnosti (viditelné od začátku pro všechny a ne jen pro aktuálně přístupné)
5) bonusy při obraně IP
Aktuálně velitel nemá bonusy z talentů když brání IP. Dle mě je to tak špatně (proč by měl zapomenout co umí, když brání IP) a bylo by dobré, kdyby mu schopnosti zůstávali...
PS: Úprava střípku je jiné vlákno, ale protože o něm tady mluvím a počítám s tím při návrzích, tak to zopakuji i tady:
Aktuálně střípek naděje umožňuje například nekonečné farmení tažení, což naprosto rozbíjí hru /pokud to někdo dělá/ a mělo by se s tím něco udělat. Návrh, na kterém jsme se ti, kdo se k tomu vyjádřili shodli je ten, aby bylo omezeno použití střípku na jednou za (24 hodin / rychlost hry).
PPS: Když píši "aktuálně", tak vycházím z nastavení co bylo koncem června, ale protože od té doby jsem nenašel zprávu, že by to bylo změněno, tak předpokládám, že to stále platí...